ainsi ne soit-il Super Star

Nombre de messages: 1850 Localisation: terre-neuve Loisirs: chiquer du tabac, molester les molosses Date d'inscription: 03/05/2010
Feuille de personnage Jeu de rôle: l'hallucinogène
 | Sujet: Serena doesn't love tennis. So do I... Ha! ha! ha! Mar 3 Jan 2012 - 23:58 | |
| Qui d'autre que Serena peut ainsi choquer les journalistes qui pourtant en demandent toujours d'elle? Que sera le tennis après la retraite des Williams?
http://ca.sports.yahoo.com/tennis/blog/busted_racquet/post/Woe-is-Serena-Tennis-star-says-she-8216-doesn?urn=ten-wp4014
|
|
jafrikayiti Star plus

Nombre de messages: 1450 Localisation: Ottawa Date d'inscription: 21/08/2006
Feuille de personnage Jeu de rôle: Bon neg guinen
 | Sujet: Re: Serena doesn't love tennis. So do I... Ha! ha! ha! Lun 9 Jan 2012 - 22:24 | |
| Pa gen anyen nègès sa a fè osnon di ki ap fè zot plezi...mwenmmenm se ato m damou !
Ba li ! boulova! |
|
ainsi ne soit-il Super Star

Nombre de messages: 1850 Localisation: terre-neuve Loisirs: chiquer du tabac, molester les molosses Date d'inscription: 03/05/2010
Feuille de personnage Jeu de rôle: l'hallucinogène
 | Sujet: Re: Serena doesn't love tennis. So do I... Ha! ha! ha! Mar 10 Jan 2012 - 9:33 | |
| (LOL) Gen moun ki pa konprand pou ji sa m'mete nouvèl sa a. Gen moun ki pa konprand pouki sa m'renmen Serena tankou lót atis ou atlèt Nwa. Lè w gen tout mechan sa yo k'ap skrite chak jès w fè, chak mo ki sót lan bouch a w, se bay yo rezon pou yo pale depi se pa vi prive'w.
Pil fanm Williams sa yo, se chouchou a'm. M'ap di'l ankor, tennis komanse plat ak maladi k'ap frape medam nou yo. Kote vye maladi sa yo soti? Desideman, fanmi sa a pa gen chans jan moun ta kwè, la sante pi bon ke lajan byen ke lan peyi Yankee (lol), li miyó lè w gen mwayen pou peye meyè doktè ak terapeut.
An pasan. Sa se yon gè guerilla k'ap fèt la a wi. (LOL) Si nèg pa solid, w pa'p ka amize'w, w pa'p ka ri non.
Reste! |
|