Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  CalendrierCalendrier  PublicationsPublications  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL

Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

MessageSujet: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 7 Avr 2012 - 21:51

c 'EST vrai le petit Jesus ne va pas rester dans sa tombe...Pilate a eu la chance de de confesser er de reconfesse ses peches , sa lachete ..Judas a eu lui aussi ses moments de remords..mais malheureusement jusqu 'ici si Rozo n a pas eu honte d avoir servir Duvalier .....Joel se sent encore fier avoir sanctifier les deux operations Bagdad , fier d avoir aide Amaral a prendre la fuite apres avoir assasine aveuglement peuple et bougeois....

Preval et Aristide un grand merci d avoir tout fait pour remettre Haiti sous griffres de la droite et son extreme...Je reviens encore une fois d Haiti...et je constate que le pire n est pas derriere nous il est devant nous....

Le crime , la corruption et la mediocrite sont a nos portes et sous presque toutes fenetres....Les ouragans Preval , Aristide et cedras ont fait beaucoup plus de degats que les jeanne , Hic et le seisme du 12 Janvier ....

Martelly c est le phenomene le plus grave ..idiot ,arrogant , deprave c est Michel archange qui finalement va nous conduire a la totale perdition eternelle.

preval ak joel telman renmen Ayiti avan yo fini mouri net yo refe Ayiti kado 2 jean de male ...Sa se yonn nan pi gwo triste yon pitit ak yon sang papa.....
Revenir en haut Aller en bas
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 7 Avr 2012 - 22:26

Le petit Jesus te resisite le 3 eme jou des morts ! L europe te debarase tet li de Aldophe Hitler ,Haiti te debarase tet de Duvalier et D aristide .Yon jou tankou Jodya Michel Martelly genyen pou kite Ayiti an pantalet !

Si apre 30 tan jenerasyon lan te leve kanpe , kanpe anfas paran nou ! kanpe devan apil dinozo !devan yon inite tatik !devan gran pisans ki te tjou vle enpoze nou divaliye...Nouanko kanpe anfas chime , anfas boutey pise So Ann ! anfas tiye a gaj pou nou te debarase d aristide ..Michel Martelly poze san w ..Koudeta konstitisyonel ou pa ...bon paspo ou fo paspo ! yon sel non ou plisye non Jou a la ...SA pap rete konsa ! Lavalas paka tounen !Makout la se pi mal yo pa genyen plas anko nan sosyet nou an...Pep la pa rete toujou a jenou ......
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Dim 8 Avr 2012 - 12:57

En ce jour de Pâques c'est Laurent qui a été ressuscité entre les corrupteurs. Vive la corruption haitienne!
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Dim 8 Avr 2012 - 13:47

Mak a écrit:
En ce jour de Pâques c'est Laurent qui a été ressuscité entre les corrupteurs. Vive la corruption haitienne!

Marc " HAPPY EASTER " Je sais tu es un pro Laurent ...J aurais bien aime voir un ressussite entre les corrupteurs....Ce ressussite ne peut-etre pas Laurent ....Laurent est un grand dechepiye de la diaspora..Nou pa voye ! Nou paka pale !Nou paka ale ! li over tkse nou ! Il n a pas les jupons blancs !

laurent n est pas le petit Jesus..C est un grand sall up au bon milieu des autres petits sall up ! Serieusement Je prefere mille fois le petit vampire de Tabarre que ce L EAU RANG un super sall up visye et un SANG SURE pour
la diaspora ...
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Dim 8 Avr 2012 - 14:28

Pro-Laurent , n'est-ce pas un gros ''maux'' .
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Lun 9 Avr 2012 - 0:00

Mak a écrit:
Pro-Laurent , n'est-ce pas un gros ''maux'' .

Il n y rien de mauvais d etre un pro L eau rang .......Mais c est d etre pro Laurent et anti Martelly ????c C est d etre dans la diaspora et etre pro l eau rang ?????

Il est vraiment dinamique , fougeux et a l air intelligent mais mafia et foncierement viscieux........Etant diaspora L eau rand est un 100 a voeux et un sang sure je dois le combattre avec la meme rigueure que l
e Joelisme !
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Lun 9 Avr 2012 - 12:16

Laurent achète tout en Haïti même des élus
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Lun 9 Avr 2012 - 12:46

LOL
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Lun 9 Avr 2012 - 12:47

mAK

n'ATTAKE PAS KKK.. KKK EST UN HOMME DE DEBAT PAS D'ATTAK AB DOMINENEN.. CE SERAIT UNE GRAVE ERREUR. KKK A DES IDEES.. IL A DES IDEES REVOLUTIONNAIRES...JE NE PARTAGE PAR TOUTES.. C'EST UN MELENCHONISTE.. C'EST UN HOMME D'ACTION .. Mais, il faut qu'il fasse son bad de godesberg... avant d'être initié..
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Ven 13 Avr 2012 - 8:02

grandzo di a écrit:
mAK

n'ATTAKE PAS KKK.. KKK EST UN HOMME DE DEBAT PAS D'ATTAK AB DOMINENEN.. CE SERAIT UNE GRAVE ERREUR. KKK A DES IDEES.. IL A DES IDEES REVOLUTIONNAIRES...JE NE PARTAGE PAR TOUTES.. C'EST UN MELENCHONISTE.. C'EST UN HOMME D'ACTION .. Mais, il faut qu'il fasse son bad de godesberg... avant d'être initié..

Oui ils ne peuvent pas m attaquer comme par le passe ..mais le monde entier ont les yeux ouvert ...sur leur lachete , sur leur charactere anti democratic , sur le Joelisme ....Mais ma plus grande honte c est le comportement de Rozo ..ki kontinye ap noye nan Joelisme " Il a vecu , il a le bon sens " je ne crois a ce point de sa vie qu il a aucune dette a personne ....li ta dwe we peyi avec des yeux beaucoup plus grands , avec des idees beaucoups plus large au lieu de continuer le patinage dans le Joelisme ...Rozo c est triste !

J ai beaucoup essaye pour ne pas te condanmer au silence total mais malheureusement la pratique sall up du Joelisme " depoze la kote ou ye la """ nan kache ak dans la honte !

ou dwe regrete d avoir supporte les operations Bagdad ! d avoir renonce a tout pwensip , tou norm , tou reg jis pou sove tet yon sel vagabon JBA ! d avoir supporte la presence de la Munistah juste pour proteger les partisans d Aristide ...Honte de kite Joel plonje nan labou fanatism, sevitid ak ipokrizi ! honte ou pa te pwan pozisyon nan fo paspo Amaral yo ..ki fe jodya ou pa genyen ase moral pou rele amwe deye fo paspo Martelly yo ......
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Ven 13 Avr 2012 - 14:48

ou pa merite repons ankor tout moun konnen ou obsede pa JBA,se yon sel bagay mwen ta renmen konnen ki sa JBA te fè w ki fè ou rayil konsa.kakakok mwen deja diw map peye poum mennen w ka yon psychiatre pou ka trete ou pa vle ;jou w pran la ri ap rele se aritistide ki ap manjem li vle pilem nan yon pilon poul reprann pouvwa fok ou di ke mwen te vle ede w wi.An touka ou met di sa w vle sim te servi Duvalier mwen tap genyen kouraj poum di sa wi.sim te bor tab li mwen pa tap ka palel mal non.
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Ven 13 Avr 2012 - 20:54

Le gros roseau a écrit:
ou pa merite repons ankor tout moun konnen ou obsede pa JBA,se yon sel bagay mwen ta renmen konnen ki sa JBA te fè w ki fè ou rayil konsa.kakakok mwen deja diw map peye poum mennen w ka yon psychiatre pou ka trete ou pa vle ;jou w pran la ri ap rele se aritistide ki ap manjem li vle pilem nan yon pilon poul reprann pouvwa fok ou di ke mwen te vle ede w wi.An touka ou met di sa w vle sim te servi Duvalier mwen tap genyen kouraj poum di sa wi.sim te bor tab li mwen pa tap ka palel mal non.

Mwen pa genyen okenn pwoblem ou te sevi Divalye ..Se yon prev de grande ou te sevi li ..ou kouri kite li ou kritike li ...Byenke ou toujou ap fe yon diferwans ante le pere , le fils ak le st esprit ..Yo tou 3 se yon sel Dye an 3 pesonn.....

Sa ou ta renmen konnen an pa pi difisil pase sa....Neg tankou te gentan benefisye bous ou pati kite divalye nan men nou ..Se Nou menm ak zong nou ki rale pye mete deyo...Byen ke wou ak Joel pajanm dako sa...Pandan nou tap fe kob nou aux USA....Jouk nou rive pran yon pitit pep .yon ti pwolete nou reemet lit la 2 je femen..Yo touye , yo vole , yo gagote ak napil sipo neg tankou ak Joel ..Saki pi led la avan yo ale remet Yon Divalieris do kale pouvwa nan men anko ... Sa se yon Zak sall up !....Mwen se nan lit politik selman mwen genyen rapo ak aristide ...donk ou pa bezwen two enkyete sou okenn lot rela syon ak aristide ..

Yon lot bagay pou ramake anko ou pa remake kkkok pa genyen sezon ???? li genyen la lwa djol nan tou epok????? Li pale de dwog dile ni a dwat nia goch, de dwet long siperye tou patou ..de fo paspo ni a dwat ni goch... Sa ta dwe sevi w yon gwo leson pou ta divose davek le JOELISME a swe a menm ....
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Ven 13 Avr 2012 - 21:03

diferans ki genyen ant le Joelisme e le kakakokisme. sè ke levanjil joel la fè plis sans paske joel se pa paske li pat bor tab la ankor ki fè li trayi ti jesi tnakou jida iskaryot te trayi jesus .ah ah ah ah ah.jis li vann li ak sanedren yo.pou 2 gouden.Map di w li ankor sel sa ki preyokipem se soufrans pep ayisyen.
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Ven 13 Avr 2012 - 21:49

Le gros roseau a écrit:
diferans ki genyen ant le Joelisme e le kakakokisme. sè ke levanjil joel la fè plis sans paske joel se pa paske li pat bor tab la ankor ki fè li trayi ti jesi tnakou jida iskaryot te trayi jesus .ah ah ah ah ah.jis li vann li ak sanedren yo.pou 2 gouden.Map di w li ankor sel sa ki preyokipem se soufrans pep ayisyen.

Malis un peu de desans Diferans boukou pi gran , gran anpil se se Joelisme la menm ki lage w nan yon konpotman konsa ..Sa se model lavalsyen denye hres yo ....

M rete kwe yon neg tankou wou Joel , Marc nou te deye Marc Bazin ,Bernard Sansalrik ou lesly Manigat Pandan kakakok tap menmen yon lit kont milite Makout , kon Bazin nou te rele a to nan moman sa a machann peyi ...Byen ke Jodya PREVAL , ARISTIDE AK MIKI VANN PEYI PI BYEN PASE L.....pASKE SE A KREDI NOU VANNN PEYI A....

nOU VOYE dILAYE ALE POU WOU E NOU LITE AK ZONG NOU METE BEL PAPA A SOU POUVWA...jODYA BANN JWISE TANKO WOU AK KAVALYE POLKA W KONPWANN NOU PI LAVALSYEN PASE TOUT MOUN , NOU PI RENMEN aRISTIDE PASE TOUT MOUN...

SE MODEL SA , SE PRATIK SA A KI KRAZE TOUT ELAN PATI POLITIK SE PWATIK SA A KI BANN NOU GRINN SAL PREVAL AK LOT GRINN SAL MIKI A.... e SE MENM PRATIK SA KI KONTINYE AP OGMANTE MIZE PEP OU DI OU RENMEN AN ..... mWEN KONNEN NOU PE VERITE FE GENYEN NEG KI DI NOU LI .... mWEN SE YONN NAN YO !

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Ven 13 Avr 2012 - 22:29

mwen di w obsesyon w genyen ak Aristide la fè w soud e aveg.konbyen fwa poum diw mwen pa moun yon moun se soufrans pep ayisyen map defann.e mwen pa moun ki aksepte bouche nenm poum bwè oken dlo santi pou pèsonn.se wou ki konprann depi yon moun ap defann stabilite politik nan peyi ya.ou kont kou deta ,denigreman e difamatyon ou se lavalasyen.se pa jeneratyon w lan selman ki te lite pou voye Duvalier ale.Te genyen moun an dedan tankou deyor ki tap lite pou sa.
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 14 Avr 2012 - 15:10

Le gros roseau a écrit:
Citation :
mwen di w obsesyon w genyen ak Aristide la fè w soud e aveg.

Mwen pa genyen okenn obsesyon pou pesonn.....Sof ke mwen pa ka gade Aristide nan menm Je ak wou ...Aristide se te Pyon m ...Ni se pate pou lajan jan mwen we politik ap fet jounen jodya....Nou patap tann mirak men se pas ditou , ditou nou tap tann ni nou tap espere ....
M pakonn pou wou mwen mouche touye tout espwa m , li vyole konfyans mwen....

Citation :
konbyen fwa poum diw mwen pa moun yon moun se soufrans pep ayisyen map defann.

Se vre e mwen pa genyen anpil dout sou sa...menm lo ou nan goumen ak mwen chak jou sou yon n nan koz yo ki ogmante soufwans pep la.... Move dirijan ! Move elit ! move klas politik ! Anbisyon pouvwa tout jan..Yonn lo li pwan li vle gade pou pi lontan posib...Yon lot ki toujou ap monte konplo pou jete lot sou pouvwa a ...

Citation :
le mwen pa moun ki aksepte bouche nenm poum bwè oken dlo santi pou pèsonn.se wou ki konprann depi yon moun ap defann stabilite politik nan peyi ya.ou kont kou deta ,denigreman e difamatyon ou se lavalasyen.se pa jeneratyon w lan selman ki te lite pou voye Duvalier ale
.

mwen pa genyen pwoblem ak stabilite politik tou Yon sel bagay mwen konnen Nou genyen yon ti jan pi soupl ak zanmi nou ke ak lot ....Nou peze yo nan menm balans toutan....Mwen lo bay yon neg fe travay pou mwen fe m ap voye je toutan sou li ....Si m pa dako ak wout ou pwale a map revoke w.....Lo madanm mwen malad se kay yon genicolog mwen menmen li menm se pa kay yon kokolog ......

Citation :
Te genyen moun an dedan tankou deyor ki tap lite pou sa

Wi malis sevre genyen neg ki pov nan finanse lit , genyen neg ki mouri ..Nou ki te andedan peyi a nan epok sa nou tou rekonet sa a....Se sa ki fe se ak fle nou te toujou ale resevwa yo nan epot lo yo tap retounen pou pwemye fwa....

Men sa pa bay yo dwa pou yo kontinye vle foure nan goj nou yon lide avarye, yon lide modi....Map mande ak ki kouraj ak gwose lawonte pou yon nonm tankou Joel ap bat bravo pou fo paspo Amaral pandan lap chache verite sou paspo Martelly .....

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 14 Avr 2012 - 17:42

Ou pa bouke KAKAKOK?

Ou pa wè se ou sèlman ki plede ap nonmen non ARISTIDE?Ak yon rans AMARAL ki pa janm fini ,alòs ke nèg lan lan prizon an FRANS.
Pa fout adrese ankò sou bagay sa a ;mwen pa enterese!
Sa k pase ;nou pè pou mesye ARISTIDE yo pa fouke nou ;si patizan l yo retounen sou pouvwa a ;menm jan yo fè ak KOUDETAYIS POUTCHIS lan CHILI ak AJANTIN yo?
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 14 Avr 2012 - 18:04

Le gros roseau a écrit:
mwen di w obsesyon w genyen ak Aristide la fè w soud e aveg.konbyen fwa poum diw mwen pa moun yon moun se soufrans pep ayisyen map defann..

Zanmi kanmarad se la tout diferans nou , tout dezako ...Soufrans pep la fe nou tout mal onetman mwen pa genyen dout ....
Men mwen kkkok mwen enterese anpil nan koz yo ???nan moun ak nan gwoup moun ki genyen dwet yo tranpe nan mize oganize sa a.... Nan nivo sa mwen enpasyal sa pa dim ni cho ni fwet ke sete zanmi ou mwens ledmi kod ap pase ni nan kou ni nan pye pou enplikasyon yo nan fe Ayiti fe mach an arye a ...

Mwen pa pep gwo je lolof Aristide yo se pa ti Je chat ou pentad Joel ki ta fe mwen pe .... Kanata koze obsesyon ou met kite sa....Mwen avek ou nou pa kenyenmenm entere nan Aristide , nou pa pedi menm aset nan Aristide ...
.ok
Oiax-demokos
Super Senior

Masculin
Opinion politique : Louverturien
Loisirs : Tennis

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 14 Avr 2012 - 18:07

KKK TU EKRIS RESURECTSYION , MAIS MON CHER KAKAKOK, DANS ON MOI INTERIEUR TU PENSES INSURRECTION PAS REVOLUTION.. N'EST CE PAS?
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Sam 14 Avr 2012 - 18:11

Joel a écrit:
Ou pa bouke KAKAKOK?

Ou pa wè se ou sèlman ki plede ap nonmen non ARISTIDE?Ak yon rans AMARAL ki pa janm fini ,alòs ke nèg lan lan prizon an FRANS.
Pa fout adrese ankò sou bagay sa a ;mwen pa enterese!
Sa k pase ;nou pè pou mesye ARISTIDE yo pa fouke nou ;si patizan l yo retounen sou pouvwa a ;menm jan yo fè ak KOUDETAYIS POUTCHIS lan CHILI ak AJANTIN yo?

Non mwen pa bouke e sanble mwen pap janm bouke....Si nou te bat chalbari deye Preval ak Alexis nan koze fo paspo Amaral la Jodya MICHEL MARTELLY ta reflechi 77 fwa 7 fwa anvan li ta antre nan magouy fo paspo ou byen ranmase lajan po de vin nan peyi panyol....

Si nou pate sipote operasyo bagdad yo banditism patap janm monte nan nivo sa a....Si nou te reklame konpetans nan aparey leta a sou Preval ak alexis jodya nou pa tap genyen yon yon gwo papa idyo su pouvwa a....Nan delika ka sa mwen panko pwet pou m bouke sitou lo yon nonm tankou derefize mete vwa ou ak vwa mwen pou nou rele anmwe kont pratik sa yo nan
peyi a ...
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Dim 15 Avr 2012 - 6:59

Kite m di w TI-PAP;
Ou mèt repete rans ou yo yon milyon fwa ;sa pa p fè yo se la verite .Apre SASINAY DESSALINES ,pandan prè de 40 an ou pa t ka nonmen non l lan peyi an ;men sa pa t anpeche ke ZAK sa a te chanje KARAKTÈ peyi an ,bagay nou kontinye ap peye pou sa.

Pa t gen nesesite pou nou te fè KOUDETA 2004 lan ki te fè san koule pou granmesi.Peyi an po ko fin reprann li de koudeta sa a.
Mwen konnen m ap pale anwo tèt ou;peyi ki rele GUATEMALA a ;te gen yon koudeta ki te fèt sa gen preske 60 an ,peyi an pa t jenm reprann li de koudeta a ;se kounye an y ap chache reprann yo de zak sa a.

Pa adrese m ;ou pa p ka konvenk mwen ;paske plis ke tan ap pase ,plis m ap gen enfòmasyon ,plis m ap rann mwen kont se te yon katastròf pou peyi an ,koudeta sa a te ye.
Lè w ap tande radyo yo ,ou wè nèg rann yo kont de sa ,paske yo kontinye ap bay manti malgre tout evidans ki genyen ;yo kontinye ap di ke ARISTIDE pa t vle pale ak opozisyon an ,alòs ke se ARCHI-FO;se yo ki te refize pale ak ARISTIDE.

Pa adrese m ankò ;bay opinyon w ;mwen pa enterese diskite ak ou sou bagay sa a.
Repete mil fwa ke ARISTIDE te KRIMINÈL,te VÒLÒ,te fè KOUDETA ELEKTORAL ;sa pa enterese m paske ou pa p kapab konvenk mwen!
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Dim 15 Avr 2012 - 14:49

Ca chauffe messieurs. En depit de ma perpetuelle opposition a Aristide; je pense que Aristide est devenu un citoyen responsable.

J'apprecie son silence, et je ne veux plus le critiquer jusqu'a preuve du contraire.
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Dim 15 Avr 2012 - 16:13

alex jacques a écrit:
Ca chauffe messieurs. En depit de ma perpetuelle opposition a Aristide; je pense que Aristide est devenu un citoyen responsable.

J'apprecie son silence, et je ne veux plus le critiquer jusqu'a preuve du contraire.

Silence pour ce faire oublier ....." MES DETTES JE LES LAISSENT VIEILLIR UNE FOIS VIELLES JE NE LES PAIE PLUS ! mON AMI aLEX SI OU VLE PRATIKE LE jOELISME C EST TON CHOIX ....MAIS MOI KKKOK JE SAIS TRES BIEN CE N EST PAS UNE SILENCE DE REPENTANCE .....C EST LA PEUR DE LA CORDE DE LA JUSTICE ........
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Lun 16 Avr 2012 - 10:53

Mwen kontinye di w pou w pa envoke non m.Si w vle kontinye di ke ARISTIDE vòlò,kriminèl ,te fè KOUDETA ELEKTORAL ,kontinye fè l ;pa gen moun ki ka anpeche w ;men tou yo pa bezwen okipe w lè w ap di yo.
Mwen di w ankò sa w ap di yo pa la verite e ou pa p ka konvenk mwen se la verite.
Tankou m di l deja de jou an jou m ap jwenn plis enfòmasyon ;mwen pi konvenki ke sa w ap di yo pa la verite ;donk sispann envoke non m.
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   Mar 17 Avr 2012 - 8:02

Joel a écrit:
Mwen kontinye di w pou w pa envoke non m.Si w vle kontinye di ke ARISTIDE vòlò,kriminèl ,te fè KOUDETA ELEKTORAL ,kontinye fè l ;pa gen moun ki ka anpeche w ;men tou yo pa bezwen okipe w lè w ap di yo.
Mwen di w ankò sa w ap di yo pa la verite e ou pa p ka konvenk mwen se la verite.
Tankou m di l deja de jou an jou m ap jwenn plis enfòmasyon ;mwen pi konvenki ke sa w ap di yo pa la verite ;donk sispann envoke non m.

Joel mwen regrete sa pou wou ....Le Joel est devenue yon patrimwann piblik ....Li pa pou wou anko ....Lo map pale de Joelisme se de yon dokrine politik salll up map pale ....Ki pa genyen pou we ak wou anko .... Se yon system politik ke yon vakabon fonde... Kote li kwe nan sa li vle kwe...Li we sa li vle we .. Li we yon drapo nwa e wouj li chwazi pou di li be ak blan....Li we drog li goute li men li chwazi di se farinn..Li ak vinn ak yon gwo A sa saint LI HCWAZI SE AK YON LANJ LAP VIV ..
yON FWA ANKO JOEL joElisme se yon system politik sall up , voyou ki jounen jodya pagenyen anyen pou we ak wou .....
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL   

RESURECTION ! RECONSTRUCTION!DIEU EST GRAND!MERCI PREVAL! MERCI ARISTIDE ET JOEL
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant