Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  CalendrierCalendrier  PublicationsPublications  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

Poèmes de Glory

AuteurMessage
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

MessageSujet: Poèmes de Glory   Mar 22 Aoû 2006 - 7:05

LA VIOLENCE UNE ALLIANCE SECRETE EN +

Réflexion...

Auteur

Sujet: Réflexion... Ven 28 Juil - 1:59

Tu Diras…

Tu diras au vent du Nord

que les enfants de notre bout d`île

ne se baignent plus

à la mer, le soleil est privati$é

Nos plages sont U$ées

Il ne reste que les relents du béton

envahi par la vermine

Et nos cerveaux qui fuient aux quatre vents ...

Personne n`a plus la force

de se tronquer les cornes

contre l`ignorance, l'arrogance

la méchanceté et l`absurdité de nos frères

Dénaturés, vendus aux poches coloniales

Et nos cerveaux qui fuient aux quatre vents

Nos frères servent de repas

aux requins du Canal du vent...

Et nos cerveaux qui fuient aux quatre vents

Tu diras à Charlemagne Péralte

que Conzé est passé Général ...

Et nos cerveaux qui fuient aux quatre vents...

Frères de lutte anonymes

Tu diras à Rivière Hérard

que le plus grand bien va aux plus rampants...

Glory

Marc Henri
Rang: Modérateur

Sujet: Réflexion... Ven 28 Juil - 9:53

Bon retour à Glory

Femme tu es de retour
Heureux de te lire
Tu as du faire un long détour
pour retrouver le forum puisque tu étais partie sans me le dire

A bientôt

Dodo titit

Auteur

Sujet: Dodo titit Sam 29 Juil - 0:46

Dodo Titit

Dors mes petits…

Sous les galeries de Delmas

Du Centre-ville, de Pétion – Ville

Dodo Titit

Dors mes petits

Abandonnés…maltraités,

malmenés, délaissés, pillés, violés

Pépinière de misère

à la solde des bien-pensants

votre misère est aux couleurs

Des villas retranchées en hautes montagnes,

Pépinière de misère, encore puceaux,

vous connaissez déjà plus de la vie

tellement plus qu'Elle - même

n`en connaîtra jamais de vous

vos os craquent sous le poids

des pédophiles à la petite semaine,

des parrains aux dentiers jaunis

et en mal de plaisirs sadiques

Goûtant, croquant à pleines dents

votre squelette décharné

Dodo Titit

comme si on pouvait dormir

sous la mitraille

et la faim aux tripes...

Un petit mot pour les enfants - soldats de Cité - Soleil

Auteur

Sujet: Un petit mot pour les enfants - soldats de Cité - Soleil Ven 28 Juil - 1:21

Chimères, nos Enfants

Ils n’avaient pourtant que cinq ans...

Ce matin où, sous le soleil brûlant de la Pelouse,

leurs père et mère, avides d’espoir et de paix

ont été abreuvés sans le vouloir,

à l’élixir de la violence

De la voix du Grand frère le berger tant attendu

a retenti le message

qui aujourd’hui fauche la jeunesse

de leurs enfants devenus

CHIMÈRES voués au lynchage, .

…Ils n’avaient que cinq ans

ils sont devenus enfants – soldats

prostitués, banque d’organes, sans avenir

enfants - tueurs, enfants – violés,

enfants - violeurs

chair à canon euthanasiés, MINUSTHAsiés

Ils n’avaient pourtant que cinq ans…

et ne désiraient autre chose que VIVRE

ceux que nous appelons aujourd'hui avec dédain

Les chimères…condamnés à la faim... à la mort

Parce que leur père et mères affamés

ont suivi le mot d’ordre

du fameux matin sur la Pelouse

Massacrez les enfants du peuple...

Innocents et sans défense

Laissez filer Barrabas…au nom du Père…Ainsi soit - il!

Glory
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://www.forumhaiti.com
Marc-Henry
Administrateur

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mar 22 Aoû 2006 - 7:06

Rodlam Sans Malice
Senior

Sujet: Un petit mot pour les enfants - soldats de Cité - Soleil Sam 29 Juil - 11:08

Que c'est beau de pouvoir dire la verité en des vers aussi retentissants qui ne peuvent pas toucher les coeurs d'airin.Merci Glory d'avoir pense à nos petits enfants,ces banques d'organes .comme vous l'avez si bien dit qui sont martyrisés chaque jour et qui pourtant sont calomniés par cette bande de chacals transportes dans l'ile pour voler. violer ,massacrer et detruire ce que nos ancestres ont bati grace à leur courage.

Tant que nous aurons des femmes de votre acabit nous lutterons pour qu'un jour ces enfants puissent avoir le pain de l'instruction pour que jamais ces chacals viennent sous les ordres de leurs maitres, les reduire en kokorat comme ils se plaisent à les appeler.Ce pays renaitra de ces cendres parce qu'il y aura toujours des Marie jeanne.des Defile qui ont plus de bon sens que tous les "House Slaves"dont les esclavagistes se servent pour nous anéantir.Merci aux noms de tous ces enfants.
Voir le profil de l'utilisateur http://www.forumhaiti.com
Marc-Henry
Administrateur

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mar 22 Aoû 2006 - 7:07

Glory

Sujet: Enfants-soldats Dim 30 Juil - 2:30

je crois qu'il ne m'est d'aucun orgueil de penser et de continuer à travailler pour la protection des enfants de mon pays. C'est bien dommage que ces jeunes dans la vingtaine, appelés chimères soient livrés depuis leur enfance à la violence.
Ils s'adonnent à toutes sortes d'atrocités mais au fond, ils lançent des cris d'alarme auxquels nous devons accorder toute notre attention, au risque que nos propres enfants en subissent les contre-coups. Eux aussi ont aujourd'hui des enfants qui n'ont ni toit, ni repas, ni école. Et là je ne parle ni de philantropie ni de générosité mais simplement de devoir social.
gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Loisirs : Lecture et écriture

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

MessageSujet: Poêmes de Glory   Ven 2 Nov 2007 - 1:43

Souvent il m'arrive de me réveiller en sueur
sous le poids d'un cauchemar
et mes pleurs
et mes peurs
et me rancoeurs
et mes frayeurs
se tranforment en cri de rage
contre la pagaille qui règne sur ma terre

Quand des entrailles de Quisqueya
gronde le tonnerre
à travers le lambi dont le cri se perd
dans les bas-fonds des montagnes dénudées
quand le paysan
frémit aux lueurs du jour
à la pensée de cette journée
sans pain qui s'annonce
pour ses enfants affamés
que puis-je faire
tapie au fond de mes pensées moroses
que puis-je faire d'autre que crier
Assez!

Mais crier assez! est-ce vraiment assez
pourquoi ai-je fui le danger
alors que ces petits êtres
estropiés de tous leurs droits
avaient le regard fixés sur moi
ils attendaient que je reprenne mon bâton de pèlerin
et que je recommence à défricher
avec eux et pour eux
les broussailles de l'inculte
mais, lâche de moi,
Sécurité oblige, j'ai choisi la fuite
pour ne plus les voir souffrir
ne plus les voir pillés de leur enfance
laissée aux plaisirs des chacals
Enfants de mon pays
du Morne-à-cabrits aux chutes du Bassin Zim
quand la nuit, vos visages désséchés mais souriants
se redessinnent dans mes souvenirs,
je me réveille en sueur
et mon cauchemar recommence
Pourquoi j'ai eu si peur,
si peur de camper à vos côtés
dans cette lutte pour gagner
votre pain de l'instruction
porte salvatrice de votre avenir incertain
Enfants du Plateau-Central
Enfants de ma terre d'Haiti
À jamais
De Découzé à Cerca-Carvajal
Vous êtes dans mon coeur
Glory
(Tous droits réservés, novemvre 2007 )
Rodlam Sans Malice
Membre-fondateur
Membre-fondateur

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Sam 3 Nov 2007 - 8:42

"Securité oblige ,j'ai choisi la fuite."

Anvan yo di ke mwen twò sansib ,mwen pran bagay yo yon ti jan twò personel kite mwen di Gloria de mo pou jeneratyon pam lan ki te kite peyi ya.

genyen yon entelktyel ameriken ki ekri se sel moun ki fè voyaj la se li ki ka di sa li te wè.Se pa lach nou lach non ni se pa pov parey nou yo nou pat renmen men lè w pran defet apre defet e ke ou wè tou zanmi w tout moun ki ta sanse gide w ap kouri e ke ou vinn genyen responsabilite ti moun ki mande manje ak edikatyon fok ou ta nan plas mwen pou ta konprann poukisa nou te kouri.

Lè wap gade yo pral touye Marcel numa ,ak Drouin nan rue Oswald Durand nan mi simityè ya epi ou wè pep la rete sou blok glass li o kontrè anpil nan koko rat ap rele Numa kamoken pa mache sou moun.Lè w konnen sa ki fè Duvalier te konnen ke jacques Stephen Alexis te pral debake bò Jean rabel e nan ki kondityon li mouri.Lè wap mache nan morn wap gade nan ki kondityon peyisan ayisyen ap viv ;ki jan pitit yo ap mouri ak malnutrityon epi yo genyen kourajte kite trez jenn gason mouri yonn apre lot san personn pa te ale ede yo.Lè w konnen se militè parey yo ki te trayi Col Honorat ak Turnier ;lè w gade se eta major yon lame ke yon diktatè fè fizye 19 jenn gason san swa disan lame saa pa reyaji e byen fok se David selman pou ta ye pou pa ta dekouraje.

Genyen yon lot moun ki di ke mwen vann nanm mwen a lavalas map tou pwofite reponn li ;kom mwen toujou di mwen pa lavalas paske mwen pa kwè nan pati politik ayisyen fòme pou se yo sel ki genyen la vwa o chapit.Men jeneratyon pam lan ki grandi apre rey mulat yo;ki konn ap gade moun ke yo pi renmen ap soufri ak dan fè mal pandan konbyen jou san ke yo paka wè yon dantist ,ki konn ap gade moun ke yo pi renmen mouri paske yo pat ka achte medikaman pou yo trete tansyon ke yo soufri.mwen personelman ki konnen imilyatyon, grangou ,misè e ki wè moun ki pi chè pou mwen ap soufri e byen sim pa ta pataje filosofi lavalas la pou ede moun sayo soti nan soufrans atros saa e byen yon moun ta met di mwen se yon engra;yon alyene ki pa konn kote mwen soti.

genyen yon moun ki te di ke mwen pa pov anko ki jan fè mwen ap defann lavalas ;se pa lavalas map defann non.map defann dwa pep ayisyen genyen poul eli moun ki ka bal sa ke li manke yo ki ka retire li nan soufrans.Epi tou genyen soufrans ou andire nan vi w nanpren oken lajan ki ka fè ou bliye kalite soufrans sa yo ke ou wè ak de je w e ke ou andire wou menm tou.Mwen pa kwè yon moun tankou Oprah Winfrey ka janm vinn yon boujwa apre li sonje soufrans li andire lè li te ti moun.Se konsa nou wè ke yon nonm tankou Fidel castro malgre lajan ke papa li te genyen li di ke si li te fet yo jeneratyon apre petet li pa ta panse jan li panse.men paske li te wè soufrans moun kote li te rete se sak fè li revolte kont eta malsite saa ke yon gwoup san konsyans ,egoyis ,mechan kenbe majorite moun nan peyi li.Se sak fè jis mwen mouri mwen pap jan m bliye soufrans ke mwen endire ak yon dan fè mal grangou ke mwen andire nan morn la gonav anvan mwen te ka rantre Port-au-prince pou m te peye yon dantis rache dan an pou mwen.Lè yon moun wè yon fanm fyè ap pemet pitit fi li soti ak yon nonm marye ki soti a letranje epi ou pa ka di yon mo nan sa ;lè wap tande sa ki te pase ti sè w deyè w kote yon doktè fè kadejak sou li ki jiska presan ki rann li tromatise e byen genyen yon kalite moun an ayiti ou pap ka janm renmen yo.
gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Lun 5 Nov 2007 - 21:13

Bonjour Rodlam

Mwen kwè ke gen yon ti malkonprann lan tèx mwen an paske mwen pa pale de TOUT ayisyen ki kite peyi yo pou tout rezon ke nou tout konnen yo.

Mwen te pale de MWEN MEM men pa rapò ak esperyans ke m te viv pèsonèlman de yon travay ke mwen tap fè men ke m te oblije abandonen anba presyon jèn gason ak jenn fanm ki te soufri maladi pouvwa, lwa chèf ki tap danse nan tèt yo maten midi swa te fè yo bliye ke gen plis ke 75% ti moun nan peyi dayiti ki pa kapab al lekòl et ke nan Plato Santral sèlman gen plis ke 50,000 ti moun ki pokò janm gen chans ale lekòl.

Lè yo te sòti pou koupe souf mwen, menas ak wanga devan dèyè, mwen pat gen gran chwa ke kite paske kòm mwen toujou di l, mwen renmen Ayiti anpil men, mwen renmen pakèt pitit mwen yo anpil tou, ki donk, fòk mwen te kite lè m te fè l la. Lè map repense a tout bagay sa yo, mwen di ke oubyen mwen pat ko pare pou tounen an Ayiti paske se pa yon jwèt ti moun oubyen mwen pat blende nan kat pwen kadino pou m te fas kontre ak sanmanman ki tap regle koze pòch ak koze pouvwa yo.

Mwen ap toujou panse a tout timoun sa yo ki ap dejene mango, dine yon zepi mayi, soupe yon bout kann si gen dekwa men, ki mal kou mizè, ap mache kat senk kilomèt pou al lekòl menm lè pwofesè a pa vini paske lap fè komès kilòt ak soutyen sendomeng.

Se pa rapò ak tout bagay sa yo ki fè mwen di: Mwen regrèt enpe ke m te kite sou presyon vakabon tichòt.

Tout sak fèt gen yon rezon, jodi a pètèt ke pitit mwen yo ta òfelen e ke yo ta ap pale de mwen o pase dekonpose.

Ou pa janm konnen, yon jou kou jodi a, maladi moun fou a va repran m, mwen va manche baton pèleren m pou m tounen al kontinye sa m te koumanse, map priye bondye pou fredi a pa gentan toufounen m

Male:lol!
Rodlam Sans Malice
Membre-fondateur
Membre-fondateur

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mar 6 Nov 2007 - 8:18

Bonjou Gloria

Dlo fret sa ou te voye ya li tonbe sou anpil nan nou.Se pa wou sel kite blije kouri.Tankou w di ya ou renmen ayiti anpil vre men ou renmen pitit ou yo plis.E byen se menm rezon saa ki fè anpil nan nou te blije ba tig la forè ke li te fè ayiti tounnen ak yon paket bet sovaj tankou Mano Charlemagne di ya :"ayti pa gen forè li genyen leopa.".Mwen te reponn paske se pa premyè fwa genyen ti jenn jan ki di sa yo fè jeneratyon pa nou an pat fè alò nou dwe fenmen bouch nou.Mwen te tou profite pale ak yo pou mwen montre yo ke se pa de moun ki mouri pou wè si yo ta dechouke tig la,men yon paket atoufè ki jodya ap vinn pran poz demokrat pa prensip yo te soutni tig la jis li te mete pitit li sou pouvwa ki te deklare :"pitit tig se tig." poul te kraponnen ayisyen menm jan papa l te di:"Si nou pa disipline mwen ak jacques Gracia ap fè bouda nou tounen yon paswa."Mo sayo se pa moun ki ap dim li te di sa mwen te andedan Palè ya lè li te di sa .Lè yon Presidan repete yon pawol konsa e byen se pase li konsidere tout ayisyen se esklav li.Yon moun ki santi ou pat ka esklav se kom yo te di :"se anba tè ou anbake.Mwen mwen te blije anbake.

Wi mwen te wè soufrans politisyen ayisyen ap pase nan prison,sim te di yon moun mwen te pral lite pou kont mwen apre lè yo te arete m yo te pral fisye m pou ayisyen genyen kouraj ap di m Kamoken pa mache sou moun.E byen mesye dam mwen avwe mwen pat genyen kouraj saa vre.E mwen respekte tout moun ki te mouri pou te libere pep ayisyen.
gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mer 7 Nov 2007 - 18:02

Mò pa goumen, ann travay pou rete anvi jouk jou va jou
Rodlam Sans Malice
Membre-fondateur
Membre-fondateur

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mer 7 Nov 2007 - 23:48

Nou pap di :Pito nou led nou la"men tou nou pap al pote tet nou nan labatwa san pa genyen bon jan plan ki fet ,san ke nou pa edike pep la poul konprann se li ki sel souveren e se li ki travay pou fè tout gran manjè ap kouri nan bel machinn.fok se li an premye ki benefisye de sa li pwodwi.Ki jan fè se yo ki plante kafe, kakako, sisal ,figue bannann ,mangue et tout lot bagay ke peyi ya eksporte epi menm yon dispansè yo pa jwen ki pou ba yo premye swen, menm lekol yo pa genyen pou yo edike pitit yo. menm dlo yo pa genyen pou yo bwè, menm wout pou mennen malad yo lopital yo pa genyen ;menm kay yo pa genyen pou yo domi lè lapli ap tonbe ;ki jan fè nan 21 syek saa ke ayisyen ap blije mache plisyè kilomet pou yo jwen yon ti dlo pou yo kwit manje;ki jan fè se sou branka ke yo blije mete moun ki malad pou anpil gason mache konbyen kilomet pou yo mennen fanmi yo ki mald nan yon lopital ki jis a santenn de kilomet kote yo rete.

Fok nou pran ekzanp de rezon ki te fè nou te pèdi anpil vanyan gason diran diktati kriminel la .fok nou edike pep la pou nou montre li ke pa genyen oken Tonton Noel vre ki ap vinn fè la mann di syel tonbe nan men yo. se yo ki pou goumen pou yo jwen sa yo beswen paske se yo ki travay.

Fok diaspora monte statyon radyo nan peyi ya tou patou pou nou enstwi pep la pou nouvel jeneratyon ki ap grandi pa beswen kouri anko epapiye tankou jwif tout kote paske nou pat organise pep la pou li lite pou li jwen gouvenman ki pou ba li servis ke li beswen.Se sak fè li enpotan pou nou kontinye ap lite pou nou chanje vye gouvènman initil sa yo ki pa ka fè reform ki merite fet yo pou lajan peyi servi a pitit peyi ya.

Zafè pou yon blofè servi ak yon ti gwoup atoufè pou kenbe tout yon pep nan malsite pandan 30 lane sa pa genyen dwa fet anko ,men pou sa pa fet fok nou deside pale ak pep la nan lang li pou li konprann pou nou ka genyen sitoyen responsab.ki pap pran nan bel pawol ankò.Fok nou organise yon vrè pati politik ki pou ankadre pep la.Zafè chapel kote se levanjil selon St jean sel ki pou preche fok bagay saa fini.Viv la revolutyon nou fout bouke ak misè
gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mar 27 Nov 2007 - 17:11

Bonjour Rodlam,
Ou fèm sonje lè m tap goumen ak van, lè m te jèn e ke m te panse fè la revolisyon ak gwo mo. Mwen dekouraje men map oblije di w ke sa fè lontan depi li te lè pou gen vwa ki leve, pou pale ak gran manjè, men sa rive twò souvan ke van ak bri bonm peta vale son vwa nou
Rodlam Sans Malice
Membre-fondateur
Membre-fondateur

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Mar 27 Nov 2007 - 17:47

Bonsoir Gloria

wap ekskize m si m reponn ou yon ti jan ta.men mwen konprann sa w di ya byen ;genyen yon tan nou te ka kouri paske nou te konprann ke se yon retrè paske lenmi yan te two for men li rive yon pwen jodya ke do nou kont mi nou pa ka fè bak ankò paske nou pa genyen anl tan ankò devan nou.Fok nou blije kriye a ot vwa pou sa kideyè a tande e konprann ke se yon erè nou te fè paske kouri ya pat regle anyen e sa ki enpotan reyelman nan la vi tankou martin Luther king di ya :"se pa viv lontan men se viv plenman..Jeneratyon m lan genyen gwo responsabilite nan eta peyi ya.Si jodya ayisyen ap manje labou fok nou mande jeness la padon paske nou te prefere kouri.
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Ven 13 Avr 2018 - 20:58

Sasaye
Mwen yon ti deba ke Gloria tap fe ak Malice nan ane 2007 yo
Joel
Membre-fondateur
Membre-fondateur

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Ven 13 Avr 2018 - 21:41

Se RED nou plede ap tire LA REVERANS e tankou ANTENOR FIRMIN te di lan "LETTRES DE SAINT THOMAS" nou paka we KOTE YON ALE MYE ap vini pou PEYI an.

ANTENOR FIRMIN te aveti ke si NEG ak NEGES pa pran men yo ke PEYI an t ap sibi yon OKIPASYON.
FIRMIN te di sa an 1911.Jan l te prevwa l lan,PEYI an te sibi yon OKIPASYON pa ENPERYALIS lan ke nou anba l jis jounen Jodi an.

Bon VWAYAJ GLORIA (SENBOLIKMAN).

Noumenm ki deye w yo ,e ki pre SOMEY SAN REV lan ,nou swete pou n we yon ALE MYE pou PEYI an ,anvan nou tonbe lan "DEEP SLEEP" lan tankou AMERIKEN yo di.
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Sam 14 Avr 2018 - 3:58

Mak,
Mèsi anpil pou pòs sayo. Yon fwa ankò yo touche kè m.
Ni Gloria, Ni Malice plen avèk kouraj, patriyotis, konpasyon avèk imanite.
De moun sayo plen elokans lan jan tray pèp lan deplwaye lan peyi nou an.
Gloria pran devan. E menmsi mwen pa raple li vityèlman, mwen pap jam bliye emosyon fanm totalkapital saa pataje avèk nou.

Men Rodlam la toujou e patisipasyon l gen menm kokenchen valè saa.
Mwen voye yon akolad amitye ak solidarite bay kanmarad Wodrig.

Li ta bèl si kalite dyalòg sayo ta kontinye lan Fowòm nan. 
Men bagay chanje avèk tan.

Mak, mwen espere ou kapab jwenn posibilite pou pibliye de kalite deba konsa lan yon liv pou la Postérité. Paske gen anpil leson istwa lan tèks sayo ki pap parèt lan liv istwa an jeneral.

Pa ekzanp sitasyon Numa ak Drouin. 2 lan group 13 Jenn Ayiti ke mwen te kotwaye pèsonèlman lan Nouyòk.
Marc-Henry
Administrateur

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   Sam 14 Avr 2018 - 13:59

Merci Sasaye

Son départ me fait personnellement très mal car elle et moi avions de grands projets en santé mentale notamment dans le milieu scolaire haïtien .

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Poèmes de Glory   

Poèmes de Glory
Page 1 sur 1