Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  CalendrierCalendrier  PublicationsPublications  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez
 

 Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la

Aller en bas 
AuteurMessage
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMar 10 Fév 2009 - 13:02

La frange de Fanmi Lavalas dirigée par Yves Cristallin doute de l’authenticité et de la validité d’un mandat de Jean Bertrand Aristide déposé au CEP par Maryse Narcisse



February 10th, 2009 at 12:01 pm
Dans une note d’information datée du 9 février 2009, l’équipe dite responsable de consensus de la gestion provisoire de l’Organisation Fanmi Lavalas, dirigée par Yves Cristallin, a informé avoir obtenu de manière officieuse un papier supposé être un mandat émis par le Représentant National, Jean Bertrand Aristide, déposé au Conseil Electoral Provisoire (CEP) qui viserait à satisfaire les exigences de l’institution électorale sur la question d’attestation des candidats du parti.

Cette frange de Fanmi Lavalas dit s’abstenir de tout commentaire, vu qu’il revient à l’institution électorale de déterminer l’authenticité et la validité de ce document et de prendre toutes les disposition y relatives.
Le CEP avait reçu lundi en milieu de journée une copie d’un mandat signé de Jean Bertrand Aristide fait à la Jamaïque le 27 avril 2004 autorisant Dr Maryse Narcisse à prendre toutes les dispositions nécessaires à la bonne marche et au bon fonctionnement de Fanmi Lavalas dont la désignation des candidats du parti aux joutes électorales à tous les niveaux.

Livrée par huissier, la copie dudit mandat a été acheminée au CEP par le cabinet d’avocats Desvieux/Leblanc accompagnée d’une lettre signée de Maryse Narcisse, mandataire du Représentant National de Fanmi Lavalas, et contresignée par Me Camille Leblanc et Me Jean Rosier Descardes.

L’information a été confirmée par Me Leblanc. Contactée par Vision 2000, Mme Narcisse n’avait pas souhaité faire de commentaires sur la question alors qu’un autre responsable de son groupe, le sénateur Rudy Hériveaux, a indiqué n’avoir pas encore pris connaissance d’un quelconque mandat.
L’équipe dite responsable de consensus de la gestion provisoire de Fanmi Lavalas a, par ailleurs, souligné la nécessité pour tous les organisateurs du parti de dégager un consensus sur les dispositions à prendre en vue de résoudre les différents problèmes qui empêchent l’organisation politique de fonctionner selon sa charte, ses statuts et ses règlements.

Elle a aussi fait remarquer qu’il revenait à ces derniers d’élaborer ensemble l’approche adéquate qui puisse conduire à l’inclusion des candidats de cette formation politique dans les élections électorales prévues le 19 avril prochain.
Intervenant mardi matin sur les ondes de radio Vision 2000, l’un des avocats de ladite équipe, Me Newton Saint-Juste, a également mis en doute l’authenticité du mandat qu’aurait émis Jean Bertrand Aristide. “Ce document est nul et non avenu”, a-t-il lancé se déclarant convaincu que l’institution électorale le rejetterait purement et simplement.
Parmi les quarante (40) c
andidats non agréés par le CEP dans le cadre des sénatoriales d’avril visant à pourvoir 12 sièges vacants à la Chambre haute, figurent tous les 16 candidats de l’Organisation Fanmi Lavalas désignés par les groupes dirigés par Dr Narcisse et M. Cristallin.

Selon la charte du parti, le Représentant National Jean Bertrand Aristide, en exil en Afrique du Sud depuis tantôt cinq(5) ans, est le seul habilité à décerner les attestations de candidature. Aucune des deux branches ne pouvait prouver être détentrice d’un mandat de celui-ci.
Les Etats-Unis d’Amérique, le Canada et l’Organisation des Etats-Américains, principaux partenaires financiers de l’institution électorale, exercent de fortes pressions sur le CEP en vue de la réintégration de Fanmi Lavalas dans le processus électoral.
Dans un communiqué rendu public le 8 février écoulé, la Mission des Naitons Unies pour la Stabilisation en Haïti (MINUSTAH) avait également souligné la nécessité pour l’instance suprême électorale de tout mettre en eouvre pour que la préparation du prichain scrutin puisse se poursuivre sur la base d’un processus transparent et inclusif.

Le président du CEP Frantz Gérard Verret, dans une note datée du 9 février 2009, s’est dit étonné et stupéfait des réactions de ces pays et institutions. Il leur a rappelé que le Conseil Electoral Provisoire demeure “une institution indépendante qui fonde ses décisions sur la Constitution et les lois d’un pays souverain”. [wsf/rv2000]


KOMANTÈ


Entènasyonal byen antandi Meriken ak Kanadyen pran yon majo souflèt nan foure dan yo nan zafè vagabon kap batay ak vagabon parey yo. Mwen di anko bay KEP saki bon pou li, yo pa gen kontrol zafè chire pit ant lavalasyen. Bann bizango tonbe nan dezod, KEP pa konnen sou ki pye pou danse.

Koulyè a youn nan tranch lavalas prezante manda nan KEP la jan mwen te di , se anko koken ki vle leve. O WI PAPYE PA BON. Malgre sa ti komik lavalas ap mande pou KEP fè eskiz. Alo koze w tande ak moun sayo. Alon ti peyi pa gen chans ak bann kabrit tomazo sayo. Manyè gen ront, sispann telele, apre pou fè konnen se sèl fos. Wi se sèl lobey ki lage peyi nou sa nan tenten.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMar 10 Fév 2009 - 14:09

Haïti-Politique


L’opposition au Dr Maryse Narcisse au sein de Fanmi lavalas met en doute l’authenticité d’un mandat de Jean Bertrand Aristide qu’elle a déposé au CEP


Cette "aile" de Lavalas appelle au consensus en vue du fonctionnement du parti selon sa charte, ses statuts et ses règlements

mardi 10 février 2009,
Radio Kiskeya






Note d’information

L’équipe responsable de consensus de la gestion provisoire de l’organisation Fanmi Lavalas informe tous les organisateurs, membres de Fanmi Lavalas et le public en général qu’elle a obtenu de façon officieuse la copie d’un papier prétendu être un mandat émis par le Représentant National, Jean-Bertrand Aristide, déposé au Conseil Electoral Provisoire qui viserait à satisfaire les exigences de l’institution sur la question d’attestation des candidats de l’organisation Fanmi Lavalas.

L’Equipe responsable de consensus s’abstient de tout commentaire, vu qu’il revient au Conseil Electoral Provisoire de déterminer l’authenticité et la validité de ce « document » et de prendre toutes les dispositions y relatives.

L’Equipe responsable de consensus de la gestion provisoire de l’organisation Fanmi Lavalas réitère sa conviction qu’il revient à tous les organisateurs de Fanmi Lavalas de :

Dégager un consensus sur les dispositions à prendre en vue de résoudre les différents problèmes qui empêchent l’organisation Fanmi Lavalas de fonctionner selon sa charte, ses statuts et règlements.

Elaborer ensemble l’approche adéquate qui puisse conduire à l’inclusion des candidats de Fanmi Lavalas dans les élections sénatoriales prévues pour le 19 avril prochain.

Fait à Port-au-Prince, le 9 février 2009-02-09

Pour l’Equipe responsable :

Yves Cristallin Stephen Francisque

Administrateur Secrétaire

A Qui de Droit

Le Représentant National de l’organisation Fanmi Lavalas, parti politique légalement reconnu, contraint de résider momentanément à l’étranger suite au coup d’Etat (kidnapping) sanglant fomenté par les ennemis de la démocratie et du changement, octroie par la présente, mandat au Docteur Maryse narcisse à l’effet de prendre toutes les dispositions nécessaires à la bonne marche et au bon fonctionnement du parti.

Ces pouvoirs à elle conférés lui permettront de représenter le parti à toutes les manifestations et dans toutes les activités répondant pacifiquement à la mission de l’Organisation, notamment à sa participation aux débats politiques, aux forums démocratiques, au combat pour la survie de la démocratie, à la défense des droits des militants et sympathisants du parti, à la désignation des candidats du parti aux joutes électorales à tous les niveaux, aux colloques, congrès, séminaires et échanges avec d’autres entités pour l’établissement de la démocratie et le règne du changement.



En foi de quoi, la présente est délivrée pour servir et valoir ce que de droit.



Fait à la Jamaïque, le 27 avril 2004

Jean-Berrtrand Aristide
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMar 10 Fév 2009 - 18:18

Se yon sel bagay mwen ta renmen mande si se lavalas ki te o pouvwa epi CEP a ta fè sa ki reyaktyon oposityon an ta genyen?Genyen yon moun ki te di tout ayisyen se makout se pa manti.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMar 10 Fév 2009 - 19:34

Rodlam Sans Malice a écrit:
Se yon sel bagay mwen ta renmen mande si se lavalas ki te o pouvwa epi CEP a ta fè sa ki reyaktyon oposityon an ta genyen?Genyen yon moun ki te di tout ayisyen se makout se pa manti.

SAN MALIS,SE POU DI KI SA RICO TAP DI
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMar 10 Fév 2009 - 20:39

Pipo

Se pa koken selman li tap rele lavalasyen.Se pa kou deta selman yo tap ba presidan pou di ke se selektyon ki te fet li te pran pouvwa ilegalman yo genyen dwa jete l.

Se bagay saa ki fè mwen te mande eske demokrasi se meyè fom gouvenman pou tout peyi nan tout epok.Mwen pa kominis ni sosyalis men map mande ant gouvenman kiben an e swa disan demokrati nou genyen an ayiti ki sa ki ta pi bon pou ayiti?Genyen moun ki pral dim ke se yon aprantisaj ke nap fè li pran tan anvan ke nou enplante yon vrè demokrasi . map reponn yo ki kan aprantisaj saa ap fini. eske ayiti ap eksiste ankor apre li fini.Tankou Chavez te di ya meyè fom gouvenman an se sa ki fè plis byen pou pi gran nonb la.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4689
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 3:15

M pa wè pou kisa tout pale anpil sa a. Lwa entèn FL di ke se Aristide ki ka koupe rache, anatandan ke Aristide di mo pa l, KEP la pa ka chwazi ki moun ki ka reprezante FL nan eleksyon yo. pwen ba!
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 10:22

Citation :
Thunder di: M pa wè pou kisa tout pale anpil sa a. Lwa entèn FL di ke se Aristide ki ka koupe rache, anatandan ke Aristide di mo pa l, KEP la pa ka chwazi ki moun ki ka reprezante FL nan eleksyon yo. pwen ba!
M’dako ak w, Thunder.
Men sa’nou reproche prezidan Aristide e tout lot mamb pati Lavalas la se ke zizani e konfisyon intern nan pati sa te fet pou rezoud ant yo, e konfidansyel an atandan keyo jwen yon rezilta final.

Lessiv rad sal lave lakay pou lot vwazinaj pa foure je yo. Se pa nan la rivye piblik ke w fe sa.

Deviz pati sa se ansamb nou fo, yon sel nou fenb. Donk y opa aplike sa yap preche pep la e se sak fe ke yo feb administrativman e internman e kweye problem sa yo.

Eleksyon se memm jan ak yon final match futbol. Si yon ekip vle genyen, se meye jwe li yo ki pou monte sou terren an e travay sa se antrene ekip la ki pou fe’l.

Malerezman, antrene pa fe travay li e rete silansye sou desizyon sa e kite la klame piplik rele chwal bare deye jwe yo.

Kandida Lavalas Yvon Neptune di ke Aristide te dwe bay desizyon li sou bagay sa e swete ekip Lavalas la bonn chans, malarezman, li pa fe’l. Se pozib ke li paka fe'l akoz de kondition politik li nan yo peyi ki resevwa'l kom invite ou byen li pa vle fe'l tou simpleman.

Sa Neptune pa konprand se ke le yon antrene yon ekip pran yon katon rouj, li pa gen la pawol anko nan jwet la.
Se jwe yo ki pou fe prev de disiplin de respe e sajess pou monte yon bon ekip sou teren an pou jwe match.
Nou we anpil ekip ki gen chanpiona mem si antrene a pa sou terren an.

Men divizyon sa pat dwe anpeche ekip sa patisipe nan eleksyon senatoryal la. Bagay intern e zin yon pati politik pat fet pou konsene CEP a. Injerans CEP a e exklisyon mesye sa yo illegal.

Kominote internasyonal la avek tout gouvenman bay $16, 000.000,00 dolla pou fe eleksyon.
Fok tout pati yo ki ranpli tout kondisyon yo i konpri pati ki elimine abitrerman yo te fet pou resevwa moso pa yo tou nan lajan sa.

Si gen 10 pati politik ki vle patisipe, chak pati te fet pou resevwa $1,000.000.,00 dolla pou yo chwazi kandita reprezantatif yo e oganise preparasyon eleksyon nan region pa yo.

Tout moun sispek ke CEP a pran desizyon sa pou’l elimine pati Lavalas la e tout rest lot yo se yon fason pou yo pa jwen olokasyon pa yo nan lajan sa kom sa dwa. Yon bagay ke CEP a tap chache nan syel, yo jwen li ate akoz de indisiplinn e mank de konsey legal e administrativ

Blan yo tre inkyete de eliminasyon sa e trouve ke lajan yo a pap fe sevis ke yo te prevwa a,
e yo mande pou tout Pati politik patisipe san kondition nan elektyon an, donk fok yo jwen pa yo.

Si pati Lavalas la reprezante mwatye nan popilation an ki vle al vote, si yo elimine yo, fok budje CEP a pou eleksyon yo koupe de mwatye tou.

Paske nan yon peyi kap pratike demokrasi e ki nan staj, se vot pep la pandan elektyon ki elimine kandita indezirab, se pa teknikalite.

Revelasyon
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 11:27

Paske nan yon peyi kap pratike demokrasi e ki nan staj, se vot pep la pandan elektyon ki elimine kandita indezirab, se pa teknikalite.revalasyon


Mezanmiro eske nou reflechi lè nap voye monte parol degrenngoch sayo. KEP gen atribisyon l kom ekip teknik ak administratif nan oganizasyon yon eleksyon . Eske yo dwe magouye politikman pou lese pase tout kandida 3 sèktè lavalas yo ale nan elèksyon. Non se pa ditou atribisyon pou twouve rout detounen malgre foure djol entènasyonal yo. VRÈ KOUPAB SE ZANMI NOU YO, KOMANSE BAYO PIS SOLISYON, PALE AK YO.


Mwen di nou li two fasil kanpe sou forom ap fè kès rezonans bann koken kap chire pit ant yo. Se bay KEP sa vrè responsablite l nan zafè elèksyon . Zafè yo mete kandida lavalas sou kote se poko sa. Lavalas konfondi konnen yo pa an règ jan lwa ak regleman mande yo. Pwen ba, yo flanke tèt yo deyo nan pwosesis la.

KEP la poko menm nan etap pou bare kandida endezirab nan lavalas. Se komanse dabo pa le komansman si nou pa konprann ou refize konprann. Tout bann kabrit tomazo kandida lavalas sayo pa gen dwa prezante konsa pou yon sèl pati. Yo pran kanè pou sa.

Alos lavalasyen dechire , yo pa konnen kisa yo vle, ki kandida yon sèkte ki reprezante yo nan elèksyon. Alos komanse fè lapè, fè chwa definitif nou. Answit pwofite momantom kote entènasyonal vle gen bonn konsyans pou reprezante devan KEP la komsadwa.

Apre se lè sa KEP LA KAP PRAN DESIZYON POU KONNEN KI ENDEZIRAB KI PA DWE ALE NAN ELEKSYON. Se la pwoblèm nou kelke swa klan gen kandida endezirab, genyen ki pral tonbe anko. Alos se rezigne nou ak saki vreman kapab yo.Mezanmi se bay lè jis sispann dezenfomasyon ou tou senpleman ignorans nou.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6015
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 11:50

Lavalas avait cinq (5) pour se réoganiser. Il ne l'a pas fait. QU'ils viennent pas nous raconter des histoires. Fanmi Lavalas ne mérite pas de diriger Haiti sans une vraie reforme organisationnelle. Dans ce sens, il devra attendre encore 5 autres années pour se refaire une beauté. Yo two laid. Ils sont hideux politiquement parlant , bien sûr !
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://www.forumhaiti.com
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 12:00

Haïti-Elections-Sénat


Mandat ou non d’Aristide : Lavalas vs Lavalas


Les avocats des deux branches rivales du parti se livrent à une bataille judiciaire pour faire annuler la mise à l’écart de leurs candidats respectifs aux sénatoriales

mardi 10 février 2009,
Radio Kiskeya






Le bras de fer, engagé ouvertement depuis quelques jours entre deux branches rivales de Fanmi Lavalas, s’est nettement accentué ces dernières heures avec la controverse suscitée par la mise en circulation d’un mandat que l’ex-Président Jean-Bertrand Aristide, leader inamovible du parti, aurait accordé au Dr Maryse Narcisse en vue de suppléer son absence.

Interrogé mardi par Radio Kiskeya sur la remise en cause de l’authenticité du document, l’avocat de l’aile Narcisse/Hériveaux, Jean Rosier Descarde, a estimé que pareilles réactions ne mériteaient aucun commentaire. « Seul le Président Aristide, en sa qualité de mandataire attitré du parti, est habilité à contester la validité du mandat », a fait savoir Me Descarde soulignant qu’il est conforme aux exigences du Conseil électoral provisoire.

L’avocat demeure convaincu que ledit mandat est largement suffisant pour permettre la requalification des candidats de Fanmi Lavalas écartés tous de la course aux prochaines sénatoriales partielles.

Pour sa part, Newton Louis Saint-Juste, avocat de plusieurs candidats évincés de l’autre partie représentée par l’ancien Député Yves Cristallin, considère le mandat soumis au CEP comme un « faux ». Ce document nul et non avenu est voué à l’échec et ne contribuera nullement à permettre au tribunal électoral de trancher le différend opposant les deux branches rivales de Lavalas, prévient l’avocat. Dans ses considérations juridiques sur la validité de la démarche du Dr Maryse Narcisse, Me Saint-Juste fait remarquer que le prétendu mandat qui aurait été rédigé en avril 2004, à la Jamaïque, deux mois seulement après la chute de l’ex-Président Lavalas, ne donne aucune qualité ni à M. Aristide ni à Mme Narcisse.

Dans des déclarations à la presse, le Sénateur Rudy Hériveaux, allié indéfectible de Maryse Narcisse, a indiqué n’être pas au courant de l’existence du mandat révélée seulement après l’éviction, la semaine dernière, des 16 candidats Lavalas inscrits sur deux listes divergentes.

Lundi, réagissant aux énormes pressions de la communauté internationale sur l’institution électorale pour obtenir le retrait de sa décision, le CEP a s’est montré imperturbable en réaffirmant son « statut d’institution nationale indépendante » agissant dans un « pays souverain ».

Les électeurs haïtiens doivent élire douze Sénateurs lors des prochaines législatives partielles dont le premier tour est fixé au 19 avril. spp/Radio Kiskeya
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Amoph
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 600
Date d'inscription : 24/08/2006

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 12:32

Mwen pral emèt 2 ipotèz ki gen dwa fè nou pa tande reyaksyon Aristide nan afè eleksyon avwil 2009 pwochen nan peyi a.


Aristide konsyan eta peyi a, li di nou pa dwe depanse 16 milyon dola "pour si peu". Fè Senatè ap mache nan la ru sou kon'n se penp.


Aristide ran'n li kont ke li inkontounab pou avansman peyi a, li fout bloke pwosesus elektoral sa a e lot eleksyon ki gen pou vini yo, juskas ke li rantre nan peyi a.


Moun kap ranse si yo te nan plas Aristide yo tap dirige Fanmi Lavalas kote li ye en Afrique du Sud la, yo tap fè sesi yo tap fè sela "mon oeil". Flannè ya chita sou yon branch nap mande'l pou'l siye'l.


Otorite ayisyèn yo dwe mete bouche doubl pou permèt tout ayisyen en exzil rantre la kay yo pou libere Ayiti. E yo pa ka di moun pat pale yo.





Amoph


Dernière édition par Amoph le Lun 2 Aoû 2010 - 13:45, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 12:53

Les defenseurs de la Constitution de 1987 devaient nous expliquer cette contradiction qui existe entre l'articel 96 et la decision du CEP qui est une institution illegale car la dite Constitution parle d'un CEP permanent qui ne devrait pas etre au dessus de la loi mère du pays.C'est absurde d'accorder un pouvoir dictatorial à une entité publique.

Le President de la Republique doit trancher car il est responsable de la bonne marche des institutions du pays.Preval est un irresponsable s'il laisse cette crise perdurer.C'est amusant d'entendre les politiciens haitiens parler de "pays souverain" quand ils dependent de l'aide internationale pour organiser ces elections inutiles.(lol)


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Mer 11 Fév 2009 - 13:08, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6015
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 13:05

Un parti Politique desorganisé formera un gouvernement desorgasnisé. Un gouvernement desorganisé donnera un pays desorganisé.Un pays desorganisé est un désordre social. La désorganisation sociale= Op pran kontrol la ri ak institution yo, faiblesse de l'etat, absence de l'etat, batay lan fanmi. Eske se sa nou vle pou peyi dayiti ? Si nou pa vle sa, fok nou rapele indiscipline lavalas yo à l'ordre. De l'ordre nous avons besoin , de l'ordre nous devrons avoir pour lancer Haiti. N'est-ce pas vrai Leyou...
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://www.forumhaiti.com
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6015
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 13:07

Amoph

Tankou Neptune di : wou pa panse fok ta genyen yon deba lan fanmi Sa. Kouman nou ka kite yon fanmi Desoganize vinn dirige yon peyi. Se kom si wou mete yon moun fou eleve ti moun.


Dernière édition par Marc-Henry le Mer 11 Fév 2009 - 13:16, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://www.forumhaiti.com
Amoph
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 600
Date d'inscription : 24/08/2006

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 13:12

Marc,

Map vini !



Amoph
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 13:15

Yon pati politik pas yon kor omojenn ou jwen diferans tandans nan tout pati politik organise.nanpren moun ki ka di ke georges wallace se te menm moun ak Lindon johnson ou byen John f/kenneedy men tou le 3 se te demokrat.mwen pa konprann tout chire pit saa?Si Maryse Narcisse presante yon fo dokiman se la jistis ki pou deside sa.e ki dwe pini li.Aristide pa nan syel yo ka kontakte li e si li ta refise di si li ba Dr Narcisse dwa pran desisyon nan plas li e byen li se yon iresponsab ke pati ya dwe pran desisyon pou yo ranplase li.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 14:01

Rodlam Sans Malice a écrit:
Yon pati politik pas yon kor omojenn ou jwen diferans tandans nan tout pati politik organise.nanpren moun ki ka di ke georges wallace se te menm moun ak Lindon johnson ou byen John f/kenneedy men tou le 3 se te demokrat.mwen pa konprann tout chire pit saa?Si Maryse Narcisse presante yon fo dokiman se la jistis ki pou deside sa.e ki dwe pini li.Aristide pa nan syel yo ka kontakte li e si li ta refise di si li ba Dr Narcisse dwa pran desisyon nan plas li e byen li se yon iresponsab ke pati ya dwe pran desisyon pou yo ranplase li.

Tande pale yon fanatik anraje, dechennen kap defann tenten lavalas kap cherche nyans. Wi pa gen pati ki omojenn e se menm sen , demokatik pou yon pati. Men zagribay lavalas se pa ditou saliye. Dayè MOUN TANKOU AMANUS MAYETTE EKIP KONT LI YO PI DURRRR KE YON OPOZISYON. E DAPRE SA MWEN KONNEN NAN CHIRE PIT SA, ANPIL KAKASAHT PRAL SOTI. KEP la pral gen anpil nouvo materyo kont delekan endezirab lavlas yo an dezyèm tou yo.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Amoph
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 600
Date d'inscription : 24/08/2006

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 14:14

Wi Fanmi Lavalas dwe reyuni "le plus possible" pou exzige retou lidè li d'Afrique du Sud avan tout partisipasyon nan eleksyon. Se plu'm pa gouye. C'est le moins que l'on puisse dire.


Aristide pa tankou yon "paria", parti ke li isu a, dwe montre'l trè solidèr avèk li.


Se selman konsa pou nou fini par fè tout moun respekte nou. Nou pa dwe ap rele misye, se lè nou bezwen servis li unikman. Misye ap observe a la loup tout militan kadr parti a.


Konsèy:
Neptune dwe mouye chemiz li ak tout lot militan yo pou fasilite retou chef parti a avan tout otr choz. Enfin! se konsa mwen wè'l.






Amoph
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 14:19

Adye Amoph dapre sa mwen tande nan mitan laavlas Neptune se pi move rekasiltran ki pa nan zafè domestikasyon Aristide la. Si se pou mouche, Aristide fenk kanpe nan egzil li kite pati a vole prop zèl li.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6015
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 14:22

Amoph

Si je vous ai bien compris , vous voulez nous dire : Si Aristide pa tounen , il n'y aura pas d'élections.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://www.forumhaiti.com
Amoph
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 600
Date d'inscription : 24/08/2006

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 15:15

Marc,

On utilise les pieds pour marcher et non la tête.

En toute logique, tous les membres du parti devraient plutôt se préoccuper du retour de leur leader. C'est une honte de venir parler des élections sénatoriales partielles en laissant croupir Aristide en Afrique du Sud.

Celles d'avril 2009 vont davantage appauvrir le pays et rien d'autre. Des honnêtes citoyens sont fins prêts à bouder cette mascarade.




Amoph
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4689
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 17:04

Amoph a écrit:
Wi Fanmi Lavalas dwe reyuni "le plus possible" pou exzige retou lidè li d'Afrique du Sud avan tout partisipasyon nan eleksyon. Se plu'm pa gouye. C'est le moins que l'on puisse dire.


Aristide pa tankou yon "paria", parti ke li isu a, dwe montre'l trè solidèr avèk li.


Se selman konsa pou nou fini par fè tout moun respekte nou. Nou pa dwe ap rele misye, se lè nou bezwen servis li unikman. Misye ap observe a la loup tout militan kadr parti a.


Konsèy:
Neptune dwe mouye chemiz li ak tout lot militan yo pou fasilite retou chef parti a avan tout otr choz. Enfin! se konsa mwen wè'l.






Amoph

Si m byen konprann, Aristide se yon revanj ke l ap tire la a ? Aristide sispèk ke mo dòd* la frèt, l ap koresponn ak fanatik zonbi ki ta vle kòmanse wè klè ? ... sa a se mo dòd la : *"NO ARISTIDE, NO PEACE"?

Komabo !
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Amoph
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 600
Date d'inscription : 24/08/2006

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 17:41

Thunder,


Se Aristide kap distribye karte la. Serten manbr nan parti Fanmi Lavalas la dwe kenbe kuyèr yo kout, si yo vle jwe yon gran rol, demen lan politik. Yo fèt pou panse o kolektif e non pa individyelman.


Retou:
Se pa selman Aristide, pou peyi a gen stabilite, se tout exzile politik li konserne.


Se yon bagay ki dwe fèt, to w tar, li esansyel !!!




Amoph
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4689
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la EmptyMer 11 Fév 2009 - 17:53

Amoph a écrit:
Thunder,


Se Aristide kap distribye karte la. Serten manbr nan parti Fanmi Lavalas la dwe kenbe kuyèr yo kout, si yo vle jwe yon gran rol, demen lan politik. Yo fèt pou panse o kolektif e non pa individyelman.


Retou:
Se pa selman Aristide, pou peyi a gen stabilite, se tout exzile politik li konserne.


Se yon bagay ki dwe fèt, to w tar, li esansyel !!!




Amoph

Wi men, poukisa sa nou rele sa PATI POLITIK, si se yon sèl moun ki genyen dwa ? ...mwen wè li plis sanble ak yon sèkt k ap pratike kilt pèsonalite. Kisa k a'p pase si Aristide tonbe epi l mouri ? ...moun ap kòmanse reklame ke li te vini di yo nan dòmi kisa pou yo fè ? (lol)

Ekzil politik pa rekonèt nan konstitisyon an, si yon moun pa la se li ki pa vle, pretèks zafè repibliken yo te konn pran pa valab ankò.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Contenu sponsorisé




Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty
MessageSujet: Re: Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la   Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Eske se pa lavalas ki dwe prezante eskiz pou radot mandat yo pa te remèt KEP la
» Ansyen chimè lavalas resikle nan Ucadde ap simaye lanmo nan Plato Santral
» Fanmi Lavalas prezante kandida pou eleksyon 2015 lan .
» Après Lavalas le parti 'Louvri Baryè' de Renaud Bernadin dans la tourmente
» Si L' Argentine est peronniste, Haiti est Lavalas...

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: