Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  CalendrierCalendrier  PublicationsPublications  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez
 

 ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas

Aller en bas 
AuteurMessage
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9372
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 2:02

Aristide ; l’éternel débat 
 
Depuis que l’on sait que Jean Bertrand Aristide est le chef à vie de son parti politique, son nom fait la une dans tous les débats sur la toile haïtienne. Et si on cessait de parler de lui au ForumHaiti ?
 
A chaque fois que nos discussions tournent autour de l’ancien président. Elles finissent toujours en insultes . Qui plus est , les intervenants apparaissent piègés dans un cul-de-sac qui étouffe toute possibilité de faire avancer les débats sur l'avenir d'Haiti.

A tout prendre les discussions sur Aristide sont devenues un réel obstacle pour des échanges fructueux et constructifs. Il va sans dire que certains débatteurs éprouvaient même un certain malaise à participer dans ces discussions . Que faire ! Il faut cesser de parler d'Aristide et de lavalas dans nos interactions.
 
 
Pour en finir avec le débat sur Aristide et lavalas

Plusieurs internautes en ont marre de conjuguer le verbe lavalas au Forumhaiti même au passé composé. Je reçois des dizaines de courriels à cet effet. Je demande donc la collaboration de tous pour en finir avec les débats sur Aristide au ForumHaiti.

Ce que nous devrions faire c'est d'essayer de ne pas parler d'Aristide pendant un mois au Forumhaiti . D'ailleurs , on a déjà tout dit sur Aristide et sur les lavassiens. Enfin ...presque tout dit. Tirons donc la sonnette et passons à autre chose.

Parlons des vrais problèmes d'Haiti

Nous parlons tellement de l’ancien président que les vrais problèmes d’Haïti risquent de nous échapper. Savez-vous , par exemple, que pendant qu’on a les deux mains sur le clavier à parler d’Aristide , une crise politique se prépare lentement mais surement entre l‘exécutif et le législatif. Alors , que nous reste-t-il à dire sur Aristide ? Pourquoi ne pas sortir Aristide dans nos esprits politiques une fois pour toute ?

Allez , arrêtons de parler de l'ancien président Aristide et de lavalas au forumHaiti , du moins pendant un mois.

Votre serviteur Marc
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
jafrikayiti
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 10:42

Salut Marc,

Je réponds à ton message parce-que je te sais sincère dans ta démarche. Toutefois, frère, je crois que tu erres une fois de plus. Le problème ne se situe point au niveau des sujets - Aristide, Lavalas ou autre.

Regardes ce qui ce passe au pays, après plus de 5 ans de banissement d'Aristide et de Lavalas. Et contrairement aux difficultés observées sur ce forum, je te fais remarquer qu'en Haiti, les gens parviennent a se parler, à discuter, à débattre de tout - sans bânir le nom d'Aristide. Au contraire, je me souviens comment le 16 juillet 2007 revenant de Sault D'Eau, je suivais avec intérêt, une discussion passionante sur les ondes d'une station de radio au sujet du retour éventuel du Président éxilé. La station en question est une des stations de l'avangarde GNBiste. Et je me souviens comment l'animateur prenait soin d'expliquer le bien fondé du sujet choisi. Il faisait remarquer qu' avec plus de 10 milles manifestants dans les rues de Port-au-Prince, le 15 juillet 2007, jour de l'anniverssaire de naissance d'Aristide, "nous ne pouvons plus faire semblant de croire au mythe de son impopularité -ce après 3 ans d'éxil du continent!"

Alors, frère, si parce qu' instable dans ses convictions, un segment de la classe moyenne s'est laissé entrainer par l'extrême droite des André Apaid et Jesse Helms - pour développer une haine viscérale et irrationelle contre la personne de l'ancien Président, sâches que - plus fort que cette haine, persiste une soif de justice qui est naturelle chez l'Haitien - toutes classes confondues. L'injustice perpétrée le 29 février 2004 a été commise contre 9 millions d'Haitiens, leurs ancêtres ainsi que leurs descendants. Donc, la question dépasse de loin la simple personne de JBA ou de son parti politique. Est-ce pourquoi, l'on se trompe en essayant de démoniser ou d'isoler le personnage dans le but de "régler le problème". Voyez comment en 2009, ceux-là même qui avaient sabotté les élections de l'an 2000 et ont en 2004 mis à l'écart en un soir 7000 élus du peuple - aujourd'hui applaudissent la mascarade électorale qui vient d'avoir lieu avec moins de 1% de participation. Yo te ankouraje nou kouri pou lapli, epi se nan larivyè yo vin lage n. Ils avaient poussé Fignolé à l'éxil et ont aussi massacré les habitants du Bélair...afin de "régler le probléme" epi? Aujourd'hui ou sont-ils ces Ambassadeurs qui attisaient le feu de la discorde? Sila yo ki t ap fè ti dife vole nan mitan Ayisyen - ki t ap ofri viza pou manifestasyon manch long "fo l ale!". Kote yo?

Discutons de tout mais faisons le avec intelligence et avec respect pour l'intelligence des autres. Au 19ième siécle des racistes se moquaient de nous, par le biais de nos chefs d'état qu'ils caricaturaient en cannibals (Toussaint, Dessalines, Soulouque). Il n'est point surprenant que les imbéciles qui ont organisé et financé le coup d'état du bicentennaire, aient ressucité ces mêmes superstitions à base raciste (ti bebe nan pilon). Pas fous, mais peu imaginatifs ces dinosaurs recycleurs!

Parlons et discutons de tout. Mais soyons plus ou moins sérieux dans notre démarche. Les superstitions racistes, anti-haitiennes ou des fils et filles de l'Afrique-mère sont invités à s'autodénigrer - THE MISTRAL SHOW - faut laisser ça dans le passé, car la génération qui grandit s'attend à mieux et mérite beaucoup mieux.

respè!

Jaf
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9372
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 11:24

Jafri

Je ne voudrais pas bannir le nom d'Aristide pour des raisons que vous avez soulignées ci-haut mais pour prévenir et éviter que le forumHaiti ne s'enfonce dans des attaques personnelles et de personnalité.

En revanche, si les supporteurs lavalas et les anti Lavalas pouvaient dialoguer dans le respect et dans la vérité, je dirais oui aux discussions sur Aristide.

Je persiste à dire , bien que populaire , Aristide n'est plus un modèle de leader et de leardership dont le pays a besoin pour relever les défis du 21 e siècle.

Alors ceux qui ont des choses à dire , exprimez-vous ! Mais faites -le dans le respect afin que vos opinions, vos points de vue, vos commentaires , vos critiques, vos applaudissement passent mieux.

Enfin je vous rappelle que le ForumHaiti est un forum politique qui accepte les opinions de tous.

Encore merci pour un débat d'idées franc et direct.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 13:20

Marc,

Je m'inscris en faux face a cete demarche qu'on s'abstienne de discuter de Jean Bertrand Aristide dans les debats sur le forum. Jean Bertrand Aristide, pour le meilleur et le pire, a deja impregne d'une marque indelibile tous les sujets de la vie nationale. Sa marque a touche meme le sacre de ce peuple. On en parlera et reparlera de ce facheux personnage pour lontemps. Meme apres le passage de quelques gouvernements de salut public, on comparera ses fleurs demagogiques lavalassiennes aux realisations d'hommes de valeur! Ce que, tu devrais exiger, en tant qu'administrateur, aux participants c'est de se respecter, de respecter le code ethique du forum et de reprendre les consequences prevues en cas d'attaques personelles ou gratuites.

Pa pale de lavalas menm! Pa en sa pyes monsher. Aristide paret apre Jean Claude Duvalier kom moun ki pwal demontre ansyen gouvenman kann kale koman yo dirije peyi, koman li pral ini pep aysien an, koman li pwal ede diaspora tounen lakay kom sitwayen egal ego, kapital kapito. Neg al tap kritike youn peyi ki tap ekspote nan avantaj peyi etranje, le li vini peyi vinn pa ka ekspote nan avantaj pesonn. Li blasfeme Bondye li, li trayi pwomes li fe Bondye li, li trayi pep li, li kraze tout sak sakre ni nan legliz ni nan tanp vodou. Li ale youn premye fwa, li tounen anko pi mal. JDoay, nou we koman prezdian Zeyala ap goumen tankou Met Jan Jak kote li O Meksik ap mande tounen, aloske Dyab nan Kafou Klesinn kashe nan Afrik di sid kote lap pwan plezi li epi pep la anba kout trayizon nan sale minimum. Menm youn depite lavalas vote kotn 200 goud la!~ Pou youn nonm pa pale de Aristide?

Mwen di sa e map redi sa, Aristide fe peyi a plis mal ke tout diktate anvan yo. Nan ka anvan yo nou te ka di genle yo pat konnen sa yap fe. Men ansyen vike St Jean Bosco a aji delibereman pou leve peyi youn kont lot, pou ranmasse lajan peyi a, pou kreye paket ti lame domi nan bwa, pou leve lit koule, mete fanm kont gason, pitit kont manman, pendan kofrefo li plen lajan ameriken kap pouri. Le nou tap deal ak Divalye nou konen ak kisa nou tap deal, men le youn nonm pwan poz ti Jezi nan po krab li epi se volo ou avadra gran chimen li ye, se youn responsabilite sitwayenn pou tout moun di sak pase, aprnan de sak pase, pou la posterite sonje pou nou pa tonbe pi ba pase sa.... Aristide ap nan snat anpil deba sou forum depi li eksiste Met la!


Dernière édition par dilibon le Mer 5 Aoû 2009 - 15:06, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
jafrikayiti
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 14:13

Marc,

Jiskaprezan ou resevwa 2 vot pou deba yo kontinye san okenn restriksyon komkwa "Aristide" ak "Lavalas" ta sijè tabou - kanpe lwen - pa pwoche, sou forumhaiti.com

Mwenmenm ak Dilibon, nou chak wè Ayisyen ki rele Jean-Bertrand Aristide la diferaman. Dilibon wè tout sa Aristide fè, pa fè, te vle fè, ap panse fè... otomatikman "iznogoud" - pandan limenm li di li bon. Mwenmenm mwen di Aristide se yon grenn moun nan yon nasyon 9 milyon. Tankou tout moun. Tankou mwenmenm, li gen fos, li gen febles. Youn nan fos Aristide, sè ke gen yon ekip moun ki gen pouvwa nan men yo, olye yo jere pouvwa yo genyen an pou yo dirije - yo prefere bay mouche ki ekzile a pote tout responsablite fayit pèsonèl epi kolektif yo - menm apre 5 ane kote yo mete nèg la nan kanpe lwen - epi Ayiti kontinye ap fè fon.

Mwen di Ayiti ka viv san Aristide. Menmjan Ayiti ka viv san nenpot nan nou k ap patisipe sou fowom nan. Men, menm jan mwen pa ta kontan pou yon ekip jalou lakoz yo bani mwen nan mitan pèp mwen, mwen pa wè rezon pou yo fè Aristide abi sa a. Olye nou chèche idantifye ki lès ki pa endispansab nan mitan nou. Pou kisa nou pa fokis sou travay pou jere peyi nou an pou NOU TOUT KA VIV LADAN L. Tout moun se moun!

Epitou, kouman fè sila yo ki refize dirije peyi a - menm apre koudeta yo fè a fin "reyisi" - poko janm ka jwenn fomil pou popilasyon an konprann osnon aksepte "vizyon siperyè" yo di yo genyen an? Se pa janm yomenm ki fotif. Rezilta 0.4% nan eleksyon Lavalasless yo fenk oganize a, se fantom Afrikdisid la ki responsab sa tou? Mouche a tou piti - men ala gwo do li gwo?

Jaf
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 14:51

JAF,

Mwen vle pote kek koreksyon nan sa ke ou di anle yo la'a!

Premyeman, mwen pa motive tankou youn seri de ayisien ki pa vle we Aristide ni en pent ni an penti. Dapre moun sa yo, ki sanble ak lel red konsevate nan pati repibliken yo ki pedi eleksyon ki ap envante tout radotri sou do Obama ke yo pa renmen, yo renmen fe lit pesonel kont Aristid kote yap pale de tet li ki chov, pitit li ki malad, je li vewon, pye li branka, li gen dan bonbon e yo di ke li menm ki fou, etc... Mwen konn koresponn ak yo kote mwen konn di yo ke neg la se youn moun tankou tout moun, se pou yo respekte li, ou diplis omwen respekte biwo prezidan ke li te okipe. Mwen se moun ki piblikman rekonet ke Aristid ap fe mal selman, genyen pozisyon popilis ke li pwan, li te ka ap fe demagoji, men kesyon santral la kanpe la e fok nou adrese yo andeyo de Aristide. Se pa Aristide ki kreye fose ki eksiste ant ayisien ki rich ak sak ki pov, se pa Aristide ki pou blame si 90% moun nan peyi pap travay, si leta istorikman inekzistan ou enkonpetan! Moun ki nan bidonvil yo, ki fe youn sentiwon tout otou Potoprens, Aristide ka sevi ak yo men li ap envente yo! Mankman tankou pa enyen wout, pa genyen enfrastrikti, pa genyen youn sistem ki ka pote devlopman, agrikilti, lekol pou tout moun ak lot se pa envansyon Aristide.

Mwen di a kle ke Aristide pendan touttan li apse ni kom pe nan St Jean Bosco, ni kom prezidan avanse lit fanm nan peyi a, avanse lang kreyol ke mwen konsidere kom premye lang ki ka alfabetize peyi a pi rapid, li leve kesyon sentanize nan nan youn nivo ke li patt ye anvan menm si li ap vreman fe anyen pou solisyone li ak youn anvlop sosyal! Tout sa yo se bel bagay! Baz kritik mwen de Aristide se ke msie pedi ou byen fe peyi dayiti pedi youn chans istorik pou lite koud baleng peyi'a; mwen di ak popilarite msie lite ka fe plsi pou ini ska genyen pou travay pou ede sak pa genyen; lite ka mete kod nan kou popilis la menm jan ak Mandela pou ede yo pwan chimen ki ka ede yo vreman olye de leve yo kont lot kont group ke li demonize kom lenmi ki pa ka chanje e pap janm chanje. Genyen moun ki di boujwazi konprado ki nan peyi a pap janm chaje awmes ke yo boule ak kaoutchouc men anko inn fwa youn moun ki antrene nan sikoloji, nan sosioloji ak lot syans imenn tankou Aristid, li konnen mye ke sa!

Mwen pa bay Aristide responsabilite fayit pesonel e kolektif pesonn, men mwen di ke sou youn gouvenman Aristide si moun tap batay ak msie poutet paket kay lap bati pou moun pov, kantite lekol lap bati pou enstwi jenes ak alfabetize granmoun, paket wout lap konstwi, goumen ak letranje pou proteje entegrite teritwa, si se alme lite demobilize pou refome ak plis grande ki sable ak listwa nou, ak lto jan de bagay konsa ou tap jwenn bo ktoe msie an gran patriot nasyonalis pou defann li. Men, malgre konsey ak kri dalam mwen, msie fe wout chimerizasyon ak voyoukrasi peyi'a, li rpefere prwna chimen militans olye de konpetans, li prefere sevi ak youn diskou ki pou enfoudwaye pep la nan mize pi plis. Se sak eksplike ke menm apre li finn ale, menm apre li rele zanmi li yo, ameriken yo vinn ede li nan CNN, pou li ale vire won nan Afrik di Sid kote li ye la, ke peyi pa ka rive pwan rout li toujou! Msie ap la se vre, men li kite tach ak sant ko li nan peyi ki anpeshe peyi a mashe toujou. Se le e se lelman le youn gouvenman sali piblik vini pou netoye peyi'a, esiye tablo a net, ofri youn palm doliv bay tout moun kom sitwayen aysien pou vinn mete ansanm pou bati youn lot Ayiti, nap ka pran oyun lto rout!

Se kri sa'a mwen tande nan bouch Dr. Theodore ki fe mwen deside sipote msie kom prezidan ak ekip li, se paske li di fok tout moun ladna nan respe lalwa kote pwal genyen nouvo prizon pou lot tret a la patri! Mwen di fok nou di tout verite yo pounou ka bati youn kote kote nou tout ka rive viv ansanm....
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 19:37

MARC,
FOK YO PALE DE PREZIDAN ARISTID POU MOUN KA KONPRAN POU KI SA NEG SANKOUTIA FE KOMPLO KONT PEYI YO KI ABOUTI A 29 FEVRYE 2004 LA.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
jafrikayiti
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 20:19

Marc,

sa fè 3 moun ki al nan menm direksyon an...

Dilibon ekri: "Genyen moun ki di boujwazi konprado ki nan peyi a pap janm chanje awmens ke yo boule ak kaoutchou men anko inn fwa youn moun ki antrene nan sikoloji, nan sosioloji ak lot syans imenn tankou Aristid, li konnen mye ke sa!" - jisteman!

Mwen sonje jan sa te vekse mwen lè 29 septanm 1991 Prezidan Aristide pran lapawol devan ayewopo pou li fè yon diskou konsilyan kote li voye anpil flè pou "tout sektè" nan sosyete a, ikonpri boujwazi ki t ap konplote kont li nan moman an. Depi nan vandredi 27 septanm se brigad vijilans ki kanpe pou veye prizon, paske bri te gen tan ap kouri ladwat vle fè koudeta. Sanbletil, se depi Ayewopo yo te planifye blayi zam sou pèp la ak tout Prezidan l lan ki te sot Nasyonzini. Anbyans devan Ayewopo ak Manno Charlemagne ki t ap chante "do m laj pase on laye, yon makout ki bezwen laye...." se te inosan ki t ap pote tèt yo labatwa. Pètèt si sokolog la pa te rete tann li rive devan palè ak yon pi gwo foul anvan li fè yon dezyèm diskou pou li eseye entimide koudetayis yo...pètèt se depi 29 septanm devan ayewopo masak CIA-CEDRAS-APAID la t ap koumanse.

Mwen tande anpil moun ap klasifye Aristide kom radikal ki t ap preche agrave tansyon ant rich ak pov. Poutan, lè mwen tande diskou misye yo, lè mwen gade moun li te mete nan kabinè li yo, lè mwen gade jan li te pran pasyans ak klas sansi k ap eksplwate peyi a depi dikdantan, lè mwen gade ti ogmantasyon salè minimom li te fè yo, se sa Danny Glover rele yon minimom yon lidèchip eklere dwe fè pou pèp li. Pa genyen anyen radikal la vre. Ojis, sou anpil pwen, Aristide te two modere, two mou, two pridan.

Mwen kontan wè ou pa fè pati moun fou ki rann sèl grenn endividi sa responsab tout malsite peyi a, tankou rès 9 milyon an se yon bann zonbi. Mèzalo, koze sa a depaman ak anpil lot koze ou ekri sou fowom sa a. Dotanplis, ou t ap bat bravo lakontantman pou menm ekip anraje ki kontinye ap klewonnen estipidite tankou koze ti bebe nan pilon an. M ap fè ou remake, gen anpil Ayisyen konsekan ki te pran lapawol pou kritike Prezidan Aristide sou plizyè pwen kote nou te panse li t ap mal jere peyi a. Mwenmenm, an patikilye, mwen te kritike jesyon dosye Dominikani a, kote li kontinye ak koze 2 zèl yon sèl zwazo a, tete lang ak Hippolito Mejia, ale siyen move dil nan plenn Maribahoux ki pa t anfavè pwodiksyon nasyonal daprè mwenmenm. Mèzalo, depi alepok, mwen te refize kanpe sou menm bit ak sila yo ki ta p mande demisyon prezidan an, nan menm moman kote ekstrèm dwat la te fin anraje nan dengonn li. Se kritik sa a mwen te voye bay moun tankou Lolo (Boukmann), Camille Charlmers (PAPDA) ki te siyen dokiman novanm 2003 a. Li te deja klè nan lespri mwen se reyaksyonè dènye degre ki t ap pouse mouvman sa a ki te resevwa anpil lajan nan men fos enperyalis yo. 5 kan apre, se ogèy sot ki anpeche kanmarad sa yo fè mea culpa yo devan lanasyon. Men, ki lès ki ka di seryezman nou genyen pi bon senatèe, depite, kazèk. prezidan, premyeminis...kounye a ke sa nou te genyen an 2003 yo?
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Nombre de messages : 5205
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 21:01

jafrikayiti a écrit:
Marc,

sa fè 3 moun ki al nan menm direksyon an...

?
Jaf democratie exige...Il faut compter mon vote Oui on doit continuer de parler de JBA car il y a certain comportement dit l'heure , zoz*lier , vat l'heure . mafia , sa fia et tafia qu'il faut contnuer de dononcer !
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9372
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyMer 5 Aoû 2009 - 23:15

Je prends note que tous veulent qu'on en parle du président Aristide au Forumhaiti. Cependant je ne voudrais pas lire des attaques personnelles dans ce débat. Vous devrez respecter les avis des anti ou des pro-Aristide. Faisons un vrai débat sur le comportement politique du personnage , sur ses promesses non tenues , sur ses discours, sur son travail,etc...

Merci de votre attention
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyJeu 6 Aoû 2009 - 12:31

Marc a écrit:
Je prends note que tous veulent qu'on en parle du président Aristide au Forumhaiti. Cependant je ne voudrais pas lire des attaques personnelles dans ce débat. Vous devrez respecter les avis des anti ou des pro-Aristide. Faisons un vrai débat sur le comportement politique du personnage , sur ses promesses non tenues , sur ses discours, sur son travail,etc...

Merci de votre attention

ET AUSSI SUR LES EMBUCHES PLACEES PAR DES SECTEURS TANT NATIONAUX QU'INTERNATIONAUX.
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyJeu 6 Aoû 2009 - 13:11

Citation :
Jaf di : Dillibon, Mwen kontan wè ou pa fè pati moun fou ki rann sèl grenn endividi sa responsab tout malsite peyi a….

Jaf sa etonne’m ke w dako vit konsa ak Dillibon.
fok w pa kouri ba'l la komminion konsa san ke li pa bat vant li e bay opinyon li kle sou koze sa.
Citation :
Dillibon di : Mwen pa bay Aristide responsabilite fayit pesonel e kolektif pesonn,men li kite tach ak sant ko li nan peyi ki anpeshe peyi a mashe toujou.
Byen ke Prezidan Aristide pa la nan peyi a depi plis ke 5 annee, Dillibon ap kontinye rand li responsab deske tach ak sant ko li ampeshe peyi a mashe toujou.
Sa montre klereman ke a pre 5 annee, inflyans prezidan la toujou nan sosyete a.
Donk oppozition/GNBistes yo pa fe yon travay de developman ou "brainwash" serye ki pou ampeshe pep la pense ak Aristide Toujou.
Movman tet ansanb, ansanb ansanb nan la toujou nan milye pep la.
Citation :
Dillibon di : Se kri sa'a mwen tande nan bouch Dr. Theodore ki fe mwen deside sipote msie kom prezidan ak ekip li, se paske li di fok tout moun ladan nan respe lalwa kote pwal genyen nouvo prizon pou lot tret a la patri!

Prizon, goulag, fort Dimanche, labor camps etc.. se form de repression!!
Ki tret a la patri ke w gen entensyon mete nan nouvo prizon nef sa yo Dillibon???
Nou bezwen konnen si nou kalifye kom tret a la patri ?

Si Dr. Theodore ansyen milite lame ameriken vinn prezidan d’Ayiti, premye bagay ke li pra’l fe si kalkil nou jist, se restitiye lame d’Ayiti nan peyi a anko.
Kelkeswa fom ke lame sa pral pran, chans pou Prezidan Aristide tounnen lakay vinn redwi a zero a koz de prezans fos represif sa anko.

Men kom w di tach ak sant ko Prezidan nan peyi ki anpeshe peyi a mashe toujou.
Ki sa [prezidan] Theodore gen intention fe pou tach ak sant sa soti nan tet pep la?

Nou pa kwe ke nouvo prizon nef sa yo kap fe travay sa??

Revelasyon
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyJeu 6 Aoû 2009 - 13:59

Revelasyon,

Relax tande! Relax Met la!

Wap fe menm jan ou abitye fe nan bib, tire youn ti pati nan sam di epi fe pwose dentansyon pa vre? Ou vle mete bagay nan WE against THEM, bon degaje w. Mwen di e map toujou di ke Aristide kite mak li nan peyi'a pou byen ou mal. Inflyans li ap rete pou lontan, sinism msie ap rete kom ekszanp klasik pou jenes la pa swiv, divisyon li ensite nan peyi ap dire pendan lontan, itilizasyon konesans pou fe peyi a mal. Fanatism ou anpeshe w evalye tet fret enpak negatif (net) de pasaj Aristid nan peyia. Ou toujou anba enflyans soup yo te separe nan pale nasyonal la toujou men mwen rete kwe ke wap fini pa we kle.

Movman tet ansanb, ansanb ansanb nan la toujou nan milye pep la. Vreman? Kote li? Se nan tet ansanm nan la nou ye jounen jodya? Mouvman tet ansanm ki le li di lap chehce la paiux ap preshe laperez pa anba. Mouvman tet ansanm nan ki ap preshe rekonsilysyon ki vle di vinn ajounou nan pye pwofet la? Mouvman tet ansanm nan ki te kreye paket ti lame men ki pe youn lame nasyonal pou defann peyi'a? Mouvman tet ansansm nan ki mande pov gade anle pou we kiles ki anpeshe yo manje pou bayo sa yo merite? Mouvman tet ansnam ki pa tap reyisi san pep la ki ap ri yo pendan chef la ap jwi nan Lafrik di sid? Se mouvman tet ansanm ki baze sou linyon ak solidarite pendan chef la genyen kofrefo plen ak lajan meriken kap pouri, elikopte ak avyon prive, vann peyi ak dominiken ak ameriken zanmi ki mennen li nan peyi etranje pendan lap kriye kidnapping? Kote mouvman tet ansanm ki tap fe Obama invite leader enkontestab la nan inogirasyon li a? Ah monshe al chita ak pawol mouvman tet ansanm sa'a tande. Le genyen youn mouvman tet ansanm tout bon ma diw e map envite w vinn bwe ak mwen sou lotel patri paske tout pitit peyi'a ap la san diskrimninasyon!

Mwen diw apre Dr. Theodore efase tablo divisyon an, apre tout ekzile tounen, apre tout aysien bay le bra pou semante pou yo al travya ansanm lap batiu kek prizon pou tout nouvo tret a la patri. E pa ke w sote? Eske sa vle si ke ou enkorijib? Nou pe prizon, nou pe lame, men tonis kribout mwen peyi a ap mashe wi mesye! E tret andedan tankou deyo, ennmi andedan tankou deyo apre tou tpadon ki pral soti pou rekomanse bal apre li fini, yap pwan nan gonm. Ou met di sa menm, ke Dr. Theodore apre li finn rekonsilye peyi ak tet li, prizon pou moun ki vinn kanpe an kwa pou Ayiti pa deplase ap pi mal pase tout sa yo te konnen. Pap genyen kraze prizon anko vre!
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyJeu 6 Aoû 2009 - 18:10

dilibon a écrit:
Revelasyon,

Relax tande! Relax Met la!

Wap fe menm jan ou abitye fe nan bib, tire youn ti pati nan sam di epi fe pwose dentansyon pa vre? Ou vle mete bagay nan WE against THEM, bon degaje w. Mwen di e map toujou di ke Aristide kite mak li nan peyi'a pou byen ou mal. Inflyans li ap rete pou lontan, sinism msie ap rete kom ekszanp klasik pou jenes la pa swiv, divisyon li ensite nan peyi ap dire pendan lontan, itilizasyon konesans pou fe peyi a mal. Fanatism ou anpeshe w evalye tet fret enpak negatif (net) de pasaj Aristid nan peyia. Ou toujou anba enflyans soup yo te separe nan pale nasyonal la toujou men mwen rete kwe ke wap fini pa we kle.

Movman tet ansanb, ansanb ansanb nan la toujou nan milye pep la. Vreman? Kote li? Se nan tet ansanm nan la nou ye jounen jodya? Mouvman tet ansanm ki le li di lap chehce la paiux ap preshe laperez pa anba. Mouvman tet ansanm nan ki ap preshe rekonsilysyon ki vle di vinn ajounou nan pye pwofet la? Mouvman tet ansanm nan ki te kreye paket ti lame men ki pe youn lame nasyonal pou defann peyi'a? Mouvman tet ansansm nan ki mande pov gade anle pou we kiles ki anpeshe yo manje pou bayo sa yo merite? Mouvman tet ansnam ki pa tap reyisi san pep la ki ap ri yo pendan chef la ap jwi nan Lafrik di sid? Se mouvman tet ansanm ki baze sou linyon ak solidarite pendan chef la genyen kofrefo plen ak lajan meriken kap pouri, elikopte ak avyon prive, vann peyi ak dominiken ak ameriken zanmi ki mennen li nan peyi etranje pendan lap kriye kidnapping? Kote mouvman tet ansanm ki tap fe Obama invite leader enkontestab la nan inogirasyon li a? Ah monshe al chita ak pawol mouvman tet ansanm sa'a tande. Le genyen youn mouvman tet ansanm tout bon ma diw e map envite w vinn bwe ak mwen sou lotel patri paske tout pitit peyi'a ap la san diskrimninasyon!

Mwen diw apre Dr. Theodore efase tablo divisyon an, apre tout ekzile tounen, apre tout aysien bay le bra pou semante pou yo al travya ansanm lap batiu kek prizon pou tout nouvo tret a la patri. E pa ke w sote? Eske sa vle si ke ou enkorijib? Nou pe prizon, nou pe lame, men tonis kribout mwen peyi a ap mashe wi mesye! E tret andedan tankou deyo, ennmi andedan tankou deyo apre tou tpadon ki pral soti pou rekomanse bal apre li fini, yap pwan nan gonm. Ou met di sa menm, ke Dr. Theodore apre li finn rekonsilye peyi ak tet li, prizon pou moun ki vinn kanpe an kwa pou Ayiti pa deplase ap pi mal pase tout sa yo te konnen. Pap genyen kraze prizon anko vre!

Mwen renmen we neg kap reve an polawoid
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyJeu 6 Aoû 2009 - 18:14

Mwen renmen we neg kap reve an polawoid


Sorry! Mwen pat rive nan ti let fen sa yo eske ou ak eksplike pawoli sa yo. Mwen pat nan lekol Krik krak tim tim bwa red la! Mwen pa konn tire konn nan plen jounen ni detaye PWENT sa yo ki sable ak pawol dwat e goch an daki ki soti chak fen dane yo ki konn soti lavalassemen nan ti fey bek Dokte Prezidan an! !
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyVen 7 Aoû 2009 - 12:43

Dilibon,
Kom ou minm tou ou pat konpran, mwen te oblije aler konsulte wikipedia, a mon gran etonman mwe aprann ke se yon kamera ki egziste depi an 1932, e ki diskontinye depi an fevrier 2008.
Kanta pou paralel lap eseye etabli-a (avek kisa?), mwen paka konpran-n ni non plus.
Min yon imaj denye model kamera ke Soni fek paret ave-l:

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Ptysht73877622-thumb-550x504-21936
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
loubert
Super Senior


Masculin
Nombre de messages : 126
Localisation : Province de Québec
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 11/09/2006

ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas EmptyVen 7 Aoû 2009 - 14:46

Mettons fin à l'injustice sociale, aux petits préjugés ambiants en misant sur l'éducation civique, au mépris de la masse populaire ! Mettons fin à toute forme de spoliation, à l’ostracisme et vous verrez…
Tant que certains restent enclavés dans leurs préjugés, annihilent le droit civique d’une grande frange de la population, il y aura toujours des Aristide et bien d’autres encore...
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur
Contenu sponsorisé




ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty
MessageSujet: Re: ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas   ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» ForumHaiti: Pour en finir avec les débats sur Aristide et Lavalas
» Haïti-Chine-USA-MINUSTAH/ Pour en finir avec les six mois...
» Pour en finir avec les gouvernements de Facto en Haiti!
» Pour en finir avec les dirigeants sans vision d'avenir.
» Un nonos pour eux un nonos pour moi :3

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: