Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  CalendrierCalendrier  PublicationsPublications  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez

Des mots pour répondre à Rico

AuteurMessage
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Des  mots pour répondre à Rico Empty
MessageSujet: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 12:34

J'ai été surpris de recevoir un courriel de Rico m'accusant de faire la promotion de Lespwa -Lavalas sur le site. Pour cette raison, il se retire du Forum m’a-t-il informé?

Ma réponse est simple. Marc pense. Marc écrit. Il s'exprime comme tout bon citoyen. Il essaye de comprendre ce qui se passe en Haïti. Il observe les politiciens qui refusent de faire une trêve pour la reconstruction d'un pays dévasté. Marc est triste de constater que les haïtiens ne se respectent pas. Et Marc jure qu'il n'abandonnera pas et qu'il continuera à demander une trêve pour permettre la reconstruction de ce pays dévasté.

Vous quittez le forum comme vous avez abandonné votre pays car vous n'acceptiez pas les opinions contraires à vous.

Je persiste et je signe à dire que tous les internautes ont le droit et la liberté de donner leurs opinions au Forumhaiti. Je ne juge pas les gens. Je les lis et je les accepte tels qu’ ils sont. Je ne suis pas ici pour juger les participants mais pour analyser l’actualité haïtienne et pour émettre des opinions. Pour débattre avec ceux qui veulent parler de l’avenir d’Haïti.

Je suis donc tanné que l’on me dise que l’on se retire du forum parce que l’administrateur(votre serviteur) a émis un point de vue qui ne fait pas l’unanimité. Je regrette de vous informer que j‘ai le droit à la parole comme un simple citoyen. J’exprime ce que je ressens . Je prends position sur l’avenir de mon pays. Je n’essaye pas d’influencer les débats. Je suis un citoyen haïtien et canadien qui prend position dans le débat sur l’avenir d’Haïti.

La question que je me pose maintenant; Doit -on maintenir Préval au pouvoir , même s’il n’a pas su démontrer un leadership capable de ramer Haïti au bon port ? Pour ma part , je crois que nous faisons face à une urgence et cette urgence nous demande d’être réaliste et lucide. Retirer Preval pour le remplacer par un autre ne facilitera en rien à la reconstruction. Je crois qu’il faut dépolitiser Haïti en créant une commission civile pour superviser et pour exécuter les travaux de la reconstruction en partenariat avec le gouvernement haïtien. En disant cela , est-ce que je fais la promotion de lespwa -Lavalas ? Je ne pense pas . Alors , vous dans un temps pas si lointain vous n’avez pas fait la promotion de sieur Latortue sur la toile? Vous avez donc le droit de dire les choses et moi non. I’m sorry.

Je n'accepte pas les menaces. Nous sommes ici pour débattre. Les débats sont cruciaux pour l'avenir d'Haïti. Je ne suis pas intéressé à faire ce débat qui ne mène nulle part .Je suis intéressé à faire des débats avec tous les internautes qui ont le courage de dire les choses telles qu'ils les ressentent dans le respect des uns et des autres.

Je suis tanné de jouer à ce petit jeu mesquin de censure . Nous sommes tous des haïtiens. Nous pouvons analyser l'actualité comme nous voulons. Nous avons chacun une sensibilité politique. Il n'y a pas des internautes neutres sur la toile et je ne suis pas neutre non plus mais j'essaye de tout cœur d'être objectif.

Dernière édition par Marc le Dim 31 Jan 2010 - 22:18, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
charlotin
Super Senior

Masculin
Loisirs : sports et musique

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:04

Se pa grav. Rico pa janm ekprime yon pozisyon an rapó ak solusyon problèm peyi a. Rico se yon neg ki rete fije lan epok Jean-Claude. Mwen toujou remake yon vid lan panse Rico. Misye pa konsyan de bagay pratik. Se sa ki enève'm lakay yon bann nèg. Yo pale politik men yo pa konn ki sa ki dwe objektif lè moun ap fè politik.
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:07

Mwen pa vle foure bouch mwen twò fon nan yon bagay ki sanble pèsonèl, men m ap di kisa m panse paske nou ekspoze l bay piblik lan.

Marc ak Rico genyen yon fo pwoblèm antre yo, de menm ke anpil lòt patisipan tankou Joel elatriye... Y ap fè yon dikisyon vagkevag, kote ke yo youn pa akse diskisyon an sou yon pilye ke yo tout dakò. Marc ak Joel panse ke moun mande pou bay Preval koudeta, Rico li menm mande pou Preval rache manyòk li lè manda l fini an 2011. Se 2 bagay diferan mesye. Mwen t a mande pou nan akse diskisyon yo plis pou evite vye hing-hang initil. Pafwa 2 moun konn ap goumen pou yon bagay ke yo tou 2 dakò, men youn entèprete opinyon lòt mal.

Mwen pa li tout reyaksyon yo sou koze sa a, men sa ke mwen li yo, se pwoblèm sa a ke mwen konstate. Alò si mwen antò n a korije m.
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:13

charlotin a écrit:
Se pa grav. Rico pa janm ekprime yon pozisyon an rapó ak solusyon problèm peyi a. Rico se yon neg ki rete fije lan epok Jean-Claude. Mwen toujou remake yon vid lan panse Rico. Misye pa konsyan de bagay pratik. Se sa ki enève'm lakay yon bann nèg. Yo pale politik men yo pa konn ki sa ki dwe objektif lè moun ap fè politik.

Mwen twouve ke reyaksyon sa pa jis e inapwopriye. Rico se yon pilye sou fowòm nan. Wou genyen dwa pa dakò ak li, men wou paka fè misye pase pou yon moun ki pa konprann objektif politik.

An palan de sa, nan opinyon w, kisa ki objektif moun k ap fè politik?
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:19

I don't know. Fell free to tell me. Only to tell me.
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:24

Okontrè, se wou ki konnen, se wou ki lanse kritik ke "sa enève m lakay yon bann nèg". M ap tann repons, wou pa ka di m w ap kritike sa w pa konnen.
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:26

charlotin a écrit:
Misye pa konsyan de bagay pratik. Se sa ki enève'm lakay yon bann nèg. Yo pale politik men yo pa konn ki sa ki dwe objektif lè moun ap fè politik.

charlotin a écrit:
I don't know. Fell free to tell me. Only to tell me.

FOWOM NAN TOUNEN YON GUESSING GAME... Very Happy

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 13:42

La poule ne doit pas chanter devant le coq.

Anmwey! men baton jouman pou mwen. (LOL) Love is such a painful feeling. (lol)
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 14:00

charlotin a écrit:
La poule ne doit pas chanter devant le coq.

Anmwey! men baton jouman pou mwen. (LOL) Love is such a painful feeling. (lol)

Non non non e non! ...pa chanje koze a. Boul lan nan pye w. Pa genyen moun k ap joure w la a. Wou bezwen van pou w al Lagonav? wou p ap jwenn Des  mots pour répondre à Rico Icon_biggrin
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 15:34

Thunder, ou vle fè'm mal parèt, nèspa? Antouka m'ap di ou de pawol ki byen senpl. Menm si se rol leta pouli bay moun sekirite, pou asire ke moun gen moso ale mye sa fè pati de teori a paske pa gen yon pèp sou tè a ki renmen sityasyon sinistre. Menm si pat gen kokenn deblozaj sa a ki pase an Ayiti, moun yo te deja sinistre. Donk politik se aji pou enplike moun yo lan konstriksyon peyi yo. Apre sa yo ka joui de sèvis pou ki yo te travay. Lè w gade byen moun Ayiti dinamik anpil se jis ke yo abandone a yo menm, Ayisyen pa gen sa yo rele le sens du partage, antouka majorite lan sa ki gen konesans yo. Thunder, mwen konn sa m'ap di trè byen. Mwen konn moun lan prop fanmi'm ki te plis gen tandans pran plis pou tèt yo pou yo te ka gaspiye lan fè moun wè. Jodi a, yo pa menm rekonet konsekans jès yo te konn poze lè yo te sou konpa yo. Se menm jan tranbleman de tè sa a pase li ranmase sa li jwenn san diskriminasyon apa sa ki te plis ekspoze. Mwen espere ke sa va chanje selman.
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 15:52

Thunder

Mèsi pou intevansyon'w ke mwen trouve tre sage. Bien sur, Rico toujou ap bougon nen. Li te ka dim kareman sa wou dim la e mwen tap bali bon jan repons.

Bien sur, mwen priorise seten deba ke mwen trouve inpotan sou deba ki dwè fett an ayiti pendan nap pale la. Heureusement pou mwen se on privilege administratè genyen pou'l dirige moun lan on deba ki li estime serye sou ayiti. Se nomal sa. Je suis quand même l'animateur du forum. Il m'arrive aussi de privilegier les textes de Rico ainsi que les autres textes.
Rico pa beswen fashe pou sa jiska menase de boycote forum lan. Rico dwè poze . Rico sait tres bien que je suis ouvert à tout. Ke misye relax un peu.

leu mwen ap prioriseseten text lan deba yo se sitou paske mwen konnen ke otorite haiti ap li deba sa yo. Se konsa mwen panse nou ka pale avec Prezidan, premye minis ak toutt lot yo sou fowom ayiti.
Objectif mwen dans ce forum c'est de parler avec les autorités d'haiti. Cet espace doit être un espace de communication avec les dirigeants d'haiti , les gens d'haiti et les haitiens de l'extérieur.
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 16:27

Rico gen se yon nèg enpulsif. Misye renmen atansyon. Rico supoze kite abitid ak pretansyon ke si li pa la forum la ap tonbe. Neg renmen fè chèlbè konsa. Voyons. Rico pa di vrè rezon ki pouse'l a poze jès sa a. Ti Marc komanse lan troubleshooting ak tèt cho forum la yo. Mwen pa konen, se di y'ap di'm. Se pa grav Rico, Ayiti ap kanpe. Lè sa pa gen pèsonn k'ap di ke ou pa gen dwa la jis paske ou pat patisipe lan brase lide pou rekonsilyasyon ak rekonstriksyon an.

Lan chèche fè moun santi yo koupabl pou anyen sa ka tounen kontr ou wi. Pa jwe aktè non. (lol)
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 16:36

Marc a écrit:
La question que je me pose maintenant; Doit -on maintenir Préval au pouvoir , même s’il n’a pas su démontrer un leadership capable de ramer Haïti au bon port ? Pour ma part , je crois que nous faisons face à une urgence et cette urgence nous demande d’être réaliste et lucide. Retirer Preval pour le remplacer par un autre ne facilitera en rien à la reconstruction. Je crois qu’il faut dépolitiser Haïti en créant une commission civile pour superviser et pour exécuter les travaux de la reconstruction en partenariat avec le gouvernement haïtien. En disant cela , est-ce que je fais la promotion de lespwa -Lavalas ? Je ne pense pas . Alors , vous dans un temps pas si lointain vous n’avez pas fait la promotion de sieur Latortue sur la toile? Vous avez donc le droit de dire les choses et moi non. I’m sorry.

En tout il faut avoir une vision, les moments troublants que traverse le pays commandent que la politique soit mise de coté pour faire face à la raison car il n'est pas possible de penser à organiser les élections cette année. D'ailleurs la communauté internationale se refuserait à nous financer si nous nous engageons dans cette voie car il y a trop de priorité dans ce pays. Pensez aux élections ce serait puérile de notre part à la possibilité d’organiser cette année ou dans deux ans. L’idée de Marc est aussi la mienne il nous faut un gouvernement de salut public avec des gens compétants pour canaliser l’aide que nous recevons car il nous faut reconstruire la nouvelle Haïti.

Mwen espere ke fowom nan pa tounen yon fowom tripotaj. Rico pala, suspann kritikel, suspann pale de li li pa prezan.

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 16:48

Pa gen anyen ki di ke Rico pa prezan. Pa gen pèsonn k'ap pale lan do Rico. Pa gen moun ki ap di lan do'l sa yo pa ta di an fas li. Pa evite kestyon an. Am I mad at someone? I don't think so.
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 16:57

kouman yo rele sa-a, pale la verite ou bien tripotaj:

Citation :
Ti Marc komanse lan troubleshooting ak tèt cho forum la yo. Mwen pa konen, se di y'ap di'm.

konyea nap fe travay fanm aloske kisa mwen a lot medam nap gen poun fe, kite tripotaj la pou medam yo chalotin.

se pa moman pou moun ap fe zin, pale moun mal. gin twop pwoblem nan peyi-a pou se de Rico nou chita ap kraze, kritike. li fe koler fini, let go of it.

charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyDim 31 Jan 2010 - 18:36

Sèl bagay mwen pa janm pran tripotaj alalejè paske lan reyalite se bagay ki kontrarye e ki detrui vi moun. Sa machè pa gen sa bor la kay mwen. Mwen gen dwa poze kestyon a pati de sa mwen konstate.

Tande, kouman ou eksplike sa. Pou ki motif si se pa pou yo pale de li ke li poze yon jès konsa. Eh byen m'ap pale de li menm si se pa ensulte m'ap ensulte'l, depi se pa manti m'ap bay. Wi kouman yè on neg ap aplodi jan forum la ap byen mache, kouman deba yo sivilize e pi jodi a li leve al plenyen ke li pa satisfè a sa yo chwazi pou afiche lan forum la. Kote problem la ye la? Pou ki sa misye panse ke li merite yon trètman espesyal. Pouki sa li pa propoze yon bagay enteresan. Pa gen lontan m'tap di yon neg ke se pa grav si yo pa fè anpil komantè sou sa li ekri. Se ti moun ki gen jan de kapris sa yo.

Se menm jan gen moun ki t'ap plenyen ke yo pa al sou paj fotochop yo. Jodi a, Rico ki gen konpótman yon "muse" tou plenyen pou moun ki ap plenn pa anba depi kelk. Well, well, pèsonn pa anpeche moun kote chansonnettes françaises yo ak afiche tout imaj yo glane par si par la. Jodi a, li bon pou moun degoudi yo detanzantan men se pawol serye ki ap diskite kan mèm. Si l'Agence France Presse pa ka fonksyone byen lan tout brase lide k'ap fèt sou tout site yo, se pou li pran yon ti pasyans.

Ala yon soeurette. (lol)
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyLun 1 Fév 2010 - 21:48

Chalotin rete trankil ak grenn 122 mesaj sou forumhaiti. Kite lot entèvenan pale. Si se sou rico wou bezwen fè pwen, mande zot ki eseye byen avan. Kote krab mal zorey , demeplè , yon ti moushe byen frekan sa soti. Manyè grandi ak byen aprann.

Dernière édition par Rico le Lun 1 Fév 2010 - 22:00, édité 1 fois
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyLun 1 Fév 2010 - 21:57

Pou Marc-Henry

Tande Marc mwen te panse yon mesaj sou imèl se te yon korespondans pèsonèl. Menm jan wou abitye kominike ak mwen nan moman konsa. Alos zafè detay yon mesaj pèsonèl ki pa gen anyen ki agresif pa dwe yon sijè pou vinn mete pafè enkoni ki espantan sou forom la vinn fè bas. Eske mwen rico abitye regle kont nan echanj imèl avè w sou forom lan. E pwi se mwen kap fè eskonbrit nan peryod katastrof
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyLun 1 Fév 2010 - 22:25

Rico a écrit:
Chalotin rete trankil ak grenn 122 mesaj sou forumhaiti. Kite lot entèvenan pale. Si se sou rico wou bezwen fè pwen, mande zot ki eseye byen avan. Kote krab mal zorey , demeplè , yon ti moushe byen frekan sa soti. Manyè grandi ak byen aprann.

Rico, mwen pap okipe ou ankor. Se pa la kantite ki fè yon nonm se la kalite. Mwen pa bezwen fè pwen sou pèsonn. Mwen se yon bout di tande ti mal. Mwen pa frengan pantout e pi mwen pa kwè ke m'ap grandi ak ou. Si ou ap provoke'm, mwen gen dwa deranje ou san ke mwen pa janm adrese'm dirèkteman a ou. Mwen pa vinn ranmase flè Rico.

Ou ap pale de ansyen jan de gouvènman kraze rak bay lè pou dirijan nèf, se menm jan tou mwen ta ka di ke Rico pase mod. Mwen pa lan konpetisyon ak pèsonn. Sèl sa m'konen mwen pa yon neg ki plat e pi mwen pa gen yon gout mechanste lakay mwen. Mwen jis an afè ak moun suseptibl.

Se Ayisyen mwen ye. Mwen gen dwa entèvni sou kestyon peyi'm. Ou pa gen dwa seye di'm ke ou te la anvan'm sou forum la. Vous voulez juste me tirer les vers du nez. Tournez la page. Mwen pa enterese lan polemik ak ou paske ou deja fije. Tèt ou cho men se normal. Piga ou vinn foure'm lan okenn entrig. Kite'm trankil silvouplè.

Ou mèt pran gro lo a. (lol)
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyLun 1 Fév 2010 - 22:42

Tande Chalotin mwen di w pa espantan sou mwen. Ak selman yon santenn pos. Rico okipe yon bonn kantite nan atak BAZETAJ. kidonk nan rablabla sayo pa gen ditou kalite, wap jwe lom de sèvis koz pèdi. Pa kont ale fouye pou gade kontribisyon m nan tout sektè pou yon forom mwen mete anpil prezans .
charlotin
Super Senior

Masculin

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico EmptyLun 1 Fév 2010 - 23:06

Rico, si m'tap koute w, si ou te kaponen'm, mwen ta tonbe panse ke mwen pa ka itil peyi'm. Gad lan kisa gouvènman ou t'ap bay bourad yo mete'n jodi a. Mwen pa janm remèt an kestyon presans ou, men ou pa sipoze ofiske ke sa pa enpresyone'm. Depi tout tan sa w'ap pale a, si anyen pa chanje, se pa ta yon movèz desizyon si ou ta bay yon lot aproch yon chans. Ou pa ka vle pou monopolize deba yo. Se jan de entèvansyon ou yo ki kreye yon vid. Ou pa gen rezon pou ap vinn di'm bagay sa yo pandan ke preokipasyon se oprob swadizan la nati menm ap lage sou nou.

Li ap difisil pou mwen pou trye sa ou di ki enportan paske ou pale anpil an efè. Si ou byen gade, mwen pa yon anraje e mwen ap koute sa moun ki an kontak ak politik vrèman ap di. Mwen gen dwa gen pozisyon'm men sa pa vle di ke mwen se yon populist. Atansyon, populism pa gen mèt. Tout tandans gen dwa eksplwate populism.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Des mots pour répondre à Rico   Des  mots pour répondre à Rico Empty

Des mots pour répondre à Rico
Page 1 sur 1