| Auteur | Message |
|---|
Mak Super Star

Nombre de messages: 6209 Localisation: Terrebonne Opinion politique: Démocrate Loisirs: La marche Date d'inscription: 28/08/2006
Feuille de personnage Jeu de rôle: Le voyeur
 | Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Ven 4 Juin 2010 - 12:59 | |
| Je reviendrai ce soir avec un article sur la réadaptation politique des politiciens haitiens que je considère comme des délinquants en politique. Attendez que je revienne...ce soir. Bonne journée. Marc |
|
 | |
kakakok Super Star

Nombre de messages: 4049 Localisation: USA Date d'inscription: 27/08/2006
Feuille de personnage Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
 | Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Ven 4 Juin 2010 - 13:08 | |
| | Marc a écrit: | | kakakok a écrit: | | Marc a écrit: | Pour en finir avec la magouille politique et le sous-développement chronique d'Haiti.
J'enfilerais volontier mon costume de dictateur pour faire fonctionner Haiti et surtout pour le sortir dans le trou politique empesté par la puanteur politique de l'opposition . |
Marc meme pour faire sortir haiti dans ce trou vous devvez en opposition a MR Rene Preval car il est le premier a creuser ce trou ...Donc Marc fe yon ti kanpe ..paske ou pap janm nan opozisyon ak pouvwa ...Bonne chance... |
Voyez-vous Kakakok, je ne parle pas d'un gouvernement ou du gouvernement actuel. Je suis partisan d'un gouvernement fort et ferme dans un contexte de reconstruction pour lancer Haiti dans la cour des grands.
Marc il n 'y pas de generation spontanee...Il faut commencer par un acte de bonne bonne volonte...Pour moi tu ne fais quen lancer un signal pour la repression. la premierer chose a faire si tu te sens vraiment comme cela " SE TA VA LEVE KONTE GOUVELMAN RENE PREVAL LA ! NI GOUVELMAN PA BON , NI OPOZISYON pa bon POUKISA MARC OU CHWAZI MACHE AK PREVAL ????????? Je vous prie de bien vouloir me faire grace de ne pas m'associer à un gouvernement en particulier. Je souhaite voir un gouvernement fort centré sur la reconstruction d'haiti et reprimer ceux qui y font obstacle à cette reconstruction. J'espère que c'est maintenant clair pour vous ami Kakakok. |
Marc ce n'est pas seulement associe c'est beacoup plus cela...Tu te fais passer pour un ideologue Prevalis....Et c'est un peu triste ou menm lakoz titid rete deyo ! et c'est pa serieuc du tout .. |
|
 | |
kakakok Super Star

| Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Ven 4 Juin 2010 - 13:25 | |
| | Marc a écrit: | Je reviendrai ce soir avec un article sur la réadaptation politique des politiciens haitiens que je considère comme des délinquants en politique. Attendez que je revienne...ce soir. Bonne journée. Marc |
C'est vrai ils ne sont pas bon . mais pourquoi cette haine contre eux...????Se pwemye fwa mwen we sitoyen yon peyi tet anba konsa >>>Oppozisyon pa opouvwa men se opozisyon yap tann fe tout bagay pou you....konstwui lekol ! rertire moun anba tant ..oubyen fe bon eleksyon ...
Preval ak antoural li telman vole Nan paket lajan dijans ke mouche blan ap bay la ..Leta Ayisyen ache yon ti kit nan men yon rezo mafia Bourdon an pou 50 $ pou distribye ..Yo mete pwodwi ladans elman pou 11 $$$ Bann volo sa yo fe yon benefis kolosal de 39 dola sou chak tet moun....
Neg fini anraje deye lajan pou fe chen danse nan koze eleksyon...Paske fok yo ranpofe tout syej yo ...Alo Marc lo ou vini diktate ou konpwan fok ta fout kraze pwop bou ba preval.... Marc nou anafe ak yon gang mafya ...Se sel yon lot gang ki mete bou lda l ate ... |
|
 | |
Mak Super Star

Nombre de messages: 6209 Localisation: Terrebonne Opinion politique: Démocrate Loisirs: La marche Date d'inscription: 28/08/2006
Feuille de personnage Jeu de rôle: Le voyeur
 | Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Sam 5 Juin 2010 - 0:00 | |
| Et pis mem si c'était cela Kakakok, cela ne m'empêchera pas dénoncer le travail de sabotage et destabilisation politique de vos amis en Haiti . Figurez-vous que je connais assez les haitiens et je n'ai pas peur de vous , mes chers compatriotes délinquants. D'ailleurs, je connais assez bien les délinquants de cette espèce. Putschistes qu'ils sont . |
|
 | |
kakakok Super Star

| Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Sam 5 Juin 2010 - 14:30 | |
| | Marc a écrit: | | Et pis mem si c'était cela Kakakok, cela ne m'empêchera pas dénoncer le travail de sabotage et destabilisation politique de vos amis en Haiti . Figurez-vous que je connais assez les haitiens et je n'ai pas peur de vous , mes chers compatriotes délinquants. D'ailleurs, je connais assez bien les délinquants de cette espèce. Putschistes qu'ils sont . |
Dans ce pareil cas nos itinerairessont croises ..Je suis en train de faire ce travail depuis des annees deja denonce vos amis d'aujourd'hui au pouvoir , vos ennemis au pouvoir d'hier ..Mon travail est un peti t peu universel car je denonce avec la meme rigueur l oppositon ..Mes vrais ennemis sont les ennemis de la nation... |
|
 | |
Joel Super Star

Nombre de messages: 8211 Localisation: USA Loisirs: Histoire Date d'inscription: 24/08/2006
Feuille de personnage Jeu de rôle: Le patriote
 | Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Sam 5 Juin 2010 - 17:20 | |
| Mwen konnen mwen di sa 100 fwa deja;men oumenm KAKAKOK ou refize tande ak zafè koudeta w lan. Koudeta pa p regle anyen;se plis mal li fè peyi an. Si w renmen peyi an vre ,fè lòt refleksyon e pa vini ak zafè koudeta elektoral ou an. Tout lòt peyi lan Amerik lan pase pala,yon peyi tankou BOLIVI te gen plis koudeta ke AYITI menm.Yo reflechi e yo sispann;yo gen plis divizyon ke noumenm ann AYITI ;nou pa gen divizyon rasyal ke yo genyen. Se bagay koudeta sa a ki fè nou pa genyen yon klas politik serye.Gen yon seri de nèg ki pa t gen dwa lan politik;yo antre ;yo vin kandida a la prezidans ann esperan ke si yo gen yon chanbadman yo ka jwenn yon zo lan yon gouvènman tranzisyon ou byen Inite NASYONAL. Nap pale de skandal diri ou byen tòl ,menm si se te vre sa pa vle di se pou gen koudeta pou sa: Gade sa politisyen yo ap fè lan DOMINIKANI? Pa gen moun ki mande koudeta pou sa:
http://www.dominicantoday.com/dr/local/2010/6/1/35878//Dominican-Deputies-from-little-barrel-to-bloated-tank-of-cash |
|
 | |
kakakok Super Star

| Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Sam 5 Juin 2010 - 19:25 | |
| | Joel a écrit: | Mwen konnen mwen di sa 100 fwa deja;men oumenm KAKAKOK ou refize tande ak zafè koudeta w lan. Koudeta pa p regle anyen;se plis mal li fè peyi an. Si w renmen peyi an vre ,fè lòt refleksyon e pa vini ak zafè koudeta elektoral ou an. Tout lòt peyi lan Amerik lan pase pala,yon peyi tankou BOLIVI te gen plis koudeta ke AYITI menm.Yo reflechi e yo sispann;yo gen plis divizyon ke noumenm ann AYITI ;nou pa gen divizyon rasyal ke yo genyen. Se bagay koudeta sa a ki fè nou pa genyen yon klas politik serye.Gen yon seri de nèg ki pa t gen dwa lan politik;yo antre ;yo vin kandida a la prezidans ann esperan ke si yo gen yon chanbadman yo ka jwenn yon zo lan yon gouvènman tranzisyon ou byen Inite NASYONAL. Nap pale de skandal diri ou byen tòl ,menm si se te vre sa pa vle di se pou gen koudeta pou sa: Gade sa politisyen yo ap fè lan DOMINIKANI? Pa gen moun ki mande koudeta pou sa:
http://www.dominicantoday.com/dr/local/2010/6/1/35878//Dominican-Deputies-from-little-barrel-to-bloated-tank-of-cash |
Bon mezanmi kisa Joel rele koudeta????Kotee sivil ki pa rele Rene ka fe koudeta..Sa fe sonje sou Jeneral avril yo arete yon ti malere ak yon manchet sou pretx li ta pwal fe koudeta ??? Demokrasi nou vle pale deli li genyen lwa li ni se pa lwa kap dans nan tet Moise Jean Charles yo..Tout moun we e konpwann Preval nan derapaj ..donk se nomal pou yon gwoup mande mouche a deki prevyen ??? Nou pa jenerasyon ou an kap tann 30 tan pou nou depoze yon diktate ...Joel jouk jounen jodya mwen baw chans pou kondane atak chime aristid yo te fe sou inivesite a?????Ou pa kapab ?????Alo Joel deki koze koudeta wap pale konsa ak yon silvil ki pa rele rene ????
Joel banm bo yon ti moso nan pozisyyonm ..Mwen kont tout ti revolisyon pale yo ki fet ayiti yo ....L'apres 1991 montre a kle ke Cedras etait en avance de son temps ...Mais nous connaisons tres bien que lui aussi etait un super sall up ....
Moi je suis pour la mise en accusation de tous nos sall up du pouvoir et ou de l'opposition ......passez les devant un tribunal regulier ou d'exception....condamnez les a mort..e pi bay Haiti yon ti souf pou l respire .....Au moins si bagay sa yo te deja regle Haiti tap genyen 3 sall up en moins Les deux Jean Claude et Aristide puis rene preval ..... |
|
 | |
Joel Super Star

Nombre de messages: 8211 Localisation: USA Loisirs: Histoire Date d'inscription: 24/08/2006
Feuille de personnage Jeu de rôle: Le patriote
 | Sujet: Re: DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... Dim 6 Juin 2010 - 7:53 | |
| W ap di mwen poukisa yo te atake moun lan Inivèsite yo?Pa al la ti nèg. an 2002,te gen batay lan lari ant eleman klas mwayèn VENEZUELA a akmoun lan klas popilè yo.Bal te tire,moun te mouri. Pa t gen moun ki te mouri lan fraka Inivèsite an .Nou fè dè zane ap eksplwate ensidan sou PAQUIOT an.Nou di ke janm li te kraze;se pa t vre. Lan lòt peyi ,sa nou te fè an ,se gè sivil sa pwovoke;se petèt inyorans nou de sa ki pase lòt kote ki fè n ap kontinye rans sa yo. An SALVADOR,te gen yon koudeta ki te pwovoke yon gè sivil ki koute yon ti peyi de 3 milyon moun 75 mil mò. Lan GUATEMALA te gen yon koudeta an 1954,ki pwovoke yon gè sivil ki dire preske 40 an e koze lanmò preske 250 mil moun. Lan 2 ka mwen ba w yo ,se gouvènman popilè ke yo jete! KAkakok,si w gen yon timoso ""brain"" lan tèt ou,sispann mande pou koudeta;paske yon lòt fwa ,twoup etranje pa p gen tan debake;pèp lan ta gen dwa gen tan masakre nou tout! Se jis yon konsèy;se bagay sa a tout lòt pèp lan zòn lan aprann;eksepte noumenm |
|
 | |
| | DERNIERE HEURE !DERNIERE HEURE ATTANTAT MANQUE CONTRE MARC AK HENRY ... | |
|