Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partager | 

Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Sasaye
Super Star
Super Star

Loisirs: Arts et Musique

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

MessageSujet: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 17:02

Mwen gen kèk tan ma p panse kijan pou m ta louvri kestyon saa.

FowomAyiti se petèt sèl kote tout ayisyen gen dwa bay opinyon yo, kèlkeswa koulè politik yo.

Plizyè sektè ak ideyoliji pale jan yo vle e lanpwen moun ki anpeche yo.

Te gen yon lè, yon ansyen manm te mande ke GNBIS pa gen dwa vinn pale lan sit lan.
Responsab yo fè misye konpran ke dapre kòd etik fowòm nan, nenpòt ki lide gen dwa mache, yon sèl bagay ke yo mande se respekte pèsonalite tout nèg menmsi ou pa dakò avèk lide l.

Men sepandan sèjousi, geyen yon ekip ki pratike kont prensip saa.
Si yon moun gen yon lòt apatenans politik oubyen deside swiv gwoup ki lan lide l,
nèg yo kanpe sou yon pil wòch pou kalonen, pou joure.

Kounyea moun ki panse yon lòt jan se KOKEN.
Si w bayo yon pwendvi yo pa renmen, ou se VOLO, yon lot fwa ou se KORONPI.

Nèg yo pase tan yo ap monte sou do Makanri ki administratè, pwoprietè sit lan.
Li bayo yon kote pou yo kapab eksprime yo lan deba ki pou bay Ayiti yon avni.
Men mesye yo pa enterese lan lòt bagay ke politik kras.

Nou pakapab chita sou do bèf la epi na p derespekte l.

Dernière édition par Sasaye le Ven 4 Juin 2010 - 18:08, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs: néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 17:34

Fè atansyon ant defann volo, magouyè, visye ak atake zot KOM VOLO se fè diferans yo. Sitou pou moun ki gen anpil difikilte defann move visye. Dayè raple w byen ti prezidan w lan refize zafè gouvenman l pa kowonpi. Wouuyyyyyyy tout endis syantifik yo kwense l. Yo pa envante anyen sou li. Men rekonèt li danjere defann volo paske sitirèz se vis.

Mezanmiro Sasaye rele volo volo. Depi toujou se yon bann volo nou genyen nan tèt leta ak gouveman. Zafè pran vwati, lajan leta, avantaj pou pran avantaj nan elèksyon sa rele visye.

Epwi zafè chita sou do bèf la pa genyen sa. Alos si bèf la ta vreman volo se pou yo denonse l. Pa louvri forom pou voye monte san yo pa bali replik. Epwi koman yo kap di entèl ou entèl se volo, sitou moun mwen pa konnen.

Mwen pa ditou konnen ki moun ki Marc Henry ou zot sou forom lan alos ki kote m te bare l tap volo. MAP VIV MONREYAL SA PA JANM ENTERESE KONEN L. NON SE TWO FASIL PA METE MO NAN BOUCH MWEN.

Se moun tankou w kap sabote forom sa, dayè se wou kite a lorijinn bloke m sou li. Apre w te finn dekonstobre l nan dyalog ti kopen selman kom moun entoleran, residive anko wou sou bon pis.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs: Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 18:49

Gen nèg ki gen defo vre.MAC ANRI te konn di de bagay mwen pa dakò;men mwen pa t janm pran sa pèsonèlman.
Yon seri de nèg si w pa wè bagay yo menm jan ak yo ;sè ke w w ap touche lan men zòt.
Gen yen ki di w se fanatik.Yo gen dwa di nenpòt bagay ki san pye ni tèt;men si w azade reponn yo ;se ouswa se touche w ap touche ou byen ou se fanatik.
Mwen sot li yon editoryal yon ayisyen ekri sou DOMINICAN TODAY.Si misye ta ekri menm bagay sa a sou sit sa a ;se oubyen li t ap touche ,gen nèg menm ki ta rele l fanatik.
Kite m chache l:

http://www.dominicantoday.com/dr/opinion/2010/6/1/35882/The-resignation-of-President-Preval-is-not-a-panacea

Sèl bagay mwen ta di opinyatè an ,si l ap li,si li ta prevwa tout tyouboum peyi an ta ka tonbe si PREVAL ta demisyone;si misye ta gen menm yon ti moso patriyotism lakay li;poukisa li ta demisyone la a menm?

Dernière édition par Joel le Ven 4 Juin 2010 - 19:07, édité 1 fois
Rico
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 19:00

Bon kisa nou vle menm se pale menm jan ak nou, wè bagay yo menm jan ak nou. Swiv byen nou toujou rantre nan won vinn atake komantè nou, pos nou mete, tit sijè ki pa fè zafè nou.

Nou toujou reyaji souy sa mwen di. LÈ MWEN REPLIKE SE YON ANMWE. Si mwen ta entèvni sou bèl flè nap voye pou zanmi nou yo, nou fache.

Men tonas, se yon baboukèt panyol nou vle mete pou mwen. Mwen lib ak libè bay opinyon m. Si nou rete bon fanatik bonas ak gouvenman ke li rele lavalas ou Preval se dwa m pote kritik pou sa mwen byen dokimante.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs: Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 19:11

Ou gen dwa kritike san w pa atake moun ki reponn ou an.Pa vin di ke MAC ap touche.
Gen nèg se pwojeksyon y ap fè;yo pa kwè ke gen moun ki ka gen opinyon dezenterese!
Rico
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 19:15

Joel a écrit:
Ou gen dwa kritike san w pa atake moun ki reponn ou an.Pa vin di ke MAC ap touche.
Gen nèg se pwojeksyon y ap fè;yo pa kwè ke gen moun ki ka gen opinyon dezenterese!

Mac ap touche kisa, pouki lap travay
Sasaye
Super Star
Super Star

Loisirs: Arts et Musique

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 23:49

Se moun tankou w kap sabote forom sa, dayè se wou kite a lorijinn bloke m sou li.
Ou pa konn kisa wa p di.
Al chèche konnen.

Depi toujou se yon bann volo nou genyen nan tèt leta ak gouveman.

Si nou rete bon fanatik bonas ak gouvenman ke li rele lavalas ou Preval se dwa m pote kritik pou sa mwen byen dokimante.
Sispann bagay sayo.
Ou mèt kritike, men fè l avèk respè.
Kimoun ki rele w fanatik?

Mak
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique: Démocrate
Loisirs: La marche

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Ven 4 Juin 2010 - 23:53

Neg sayo panse ke mwen se mem bagay ak yo. Bam granmoun sa yo. Wou te konn travay pou lajan ak Gouvernement Putschiste yo. Kouniea paske mwen ap fout denonse travay destabilisation yap fout fe lan peyi an . Yap akise'm de ceci cela . Mwen pa fout pè yo. Fok nou denonse bam vye moun sayo ki ap humilie peyi Papa'm ak maman'm nan .
Kite'm di yo ke mwen pote'm volontè pou 'm denonse yo toutan mwen joinn okasion pou'm fe'l . Map fe'l map fel tett kale. Bam vye moun sayo ki pa jam renemen peyi dayiti vre, map fout denonse yo sou fowom lan . Yo panse ke neg lan generation mwen yo , ki pa fout genyen mantalite neg kap fe fe koudeta pou pran pouvwa , yo te kwè se mem bagay ak yo mwen ye. Map fout repete anko neg politicien sayo se kansè pou peyi dayiti.
Bam delikan politisyen. kite peyi viv. Tonè
Mak
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 1:59

Rico

Eske mwen di'w ke oposition paye'w pou defendre li sou fowom lan. Non, mwen pa fe sa. Alos poukisa wap di de bagay konsa.

Wap joure nou de fanatik . Wou mem wou se gwo fanatik des putschistes. alo si mwen se fanatik gouvèneman wou mem wou se fanatik panzouist.

Tan ke mwen ta pran pou kamoken version 2010, mwen prefere pran position pour la stabilité politique incarnée par l'actuel représentant de l'état haitien. Le président et le gouvernement de son premier ministre.

Zafe koudeta , mwen pa vle wè sa lan peyi dayiti ditou. La -dessus , Rico je vous tiendrai rigueur . Mwen pa pè bay opinion et mwen pa jam pè.
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs: Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 2:34

Mwen pa ka konprann anyen. Duvaliyeris pa genyen pwoblèm si yo rele yo konsa, Militè defakto se menm jan... Mwen menm pa genyen pwoblèm si yon moun rele m ansyen GNBIS paske mwen te travay aktivman pou depa diktati sanginè Aristide lan.

Wi se vre ke l'habit ne fait pas le moine, mais l'habit fait reconnaitre le moine. Yon ekzanp senp: Joel toujou pare pou "blast" tout sektè nan peyi an. men kou lòt moun "blast" lavalas tou, li tonbe malkadi. Li pare pou site "komisyon" ke ti nèg konn ap fè lajan, men Rico mèt mete fotokopi chèk lajan peyi an ki te konn ale nan kès Fondasyon Aristide pou Souse Ayiti, li rele chèk sa yo "ti chèk raz".
http://www.forumhaiti.com/haiti-politique-f3/rebondissement-dans-le-scandale-financier-de-lavalas-t175.htm

Si nou pa fanatik lavalas, sèl fason pou nou fè sa se pa pè denonse yo tou, sispann lave yon bò e pi sali yon lòt bò, paske fè yo la, lavalas pa inosan nan malsite peyi an, se pa sèl Michel Francois ke yo konn di ki nan dwòg, se pa FRAPH ki te konn touye moun sèlman, ni se pa sèl Duvalier ki te vle kenbe pouvwa a "legalman" sèlman...

Sinon...! Tankou jan Ameriken yo renmen di: "If it walks like a duck and quacks like a duck, you can be reasonably sure it is a duck.
Rico
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 9:38

Marc a écrit:
Rico

Eske mwen di'w ke oposition paye'w pou defendre li sou fowom lan. Non, mwen pa fe sa. Alos poukisa wap di de bagay konsa.

Wap joure nou de fanatik . Wou mem wou se gwo fanatik des putschistes. alo si mwen se fanatik gouvèneman wou mem wou se fanatik panzouist.

Tan ke mwen ta pran pou kamoken version 2010, mwen prefere pran position pour la stabilité politique incarnée par l'actuel représentant de l'état haitien. Le président et le gouvernement de son premier ministre.

Zafe koudeta , mwen pa vle wè sa lan peyi dayiti ditou. La -dessus , Rico je vous tiendrai rigueur . Mwen pa pè bay opinion et mwen pa jam pè.

Marc se vre mwen genyen menm pozisyon ak sa w rele PPUTCHIS , GNBIS OU ANKO KAMOKEN. Mwen pa di tou ront ak moun sayo si w vle. Yo kont Preval, yo reklamen pou kraze rak, bannou lapè. Kote pwoblèm lan.

Selman mesye sayo pov, yo pa gen mwayen pou detounen ou byen volo. Genyen menm yo chaje ak pwoblèm swa yo sezi kay yo ou nan mande. Non pa genyen lajan pou Rico touche nan men moun pov.

Palan travay pou gouvenman, zanmi w Joel ak Sasaye vle defome sa mwen vle di. Verite Marc-Henry zafè ap fè piblisite gratis pou gouvenman, pou leta pou rejim Preval NAN PREMYE PAJ YON FOROM. Se yon zafè louch, sispèk. Pandan lopozisyon pa gen menm tretman.

Koulyè wou mete Sasayre ak Martine kap dekonnen an premye paj sou rico. ALOS SE METE RICO TOU POU BAYO BON REPONDONG. Se la mwen di nou se bon jan vagabondaj, patipri, patizanneri kras. Wou frenk flanke forom lan nan ti soulye l, kom forom prevalyen-lavalas.
Mak
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 9:53

Rico , il ne faut pas oublier que depuis j'ai commencé à échanger avec les internautes. Je l'ai affirmé tout haut que je n'étais pas neutre mais que je tentais d'être objectif. Alors, je crois que je suis assez objectif dans ma démarche de dénoncer ceux qui tentent de déstabiliser l'état dans un contexte de reconstruction nationale. N'avez-vous pas vu que le Chili a presque terminé sa reconstruction pendant vous et vos genres de l'opposition êtes en train d'offrir un spectacle dégoutant au pays. Ou est donc la solidarité inter-haitienne. Fout tonè.

Rico

Mod menas sa yo ak caidaj sayo pa fe mwen pè. Je sais que je suis indépendant quand je prends position pour mon pays. J'estime que les leaders de l'opposition font plus de mal à Haiti pour les raisons suivantes que le gouvernement.

1- Yo toujou ap mande dechoukaj
2- yo toujou ap destabilise gouveneman
3- yo pa genyen okenn anpati pou pep la kap mouri lan grangou ak misè. Plis yo fe koudeta , plis pep la lan tonbe lan misè
4- Plis yo fe koudeta , plis peyi vini pi pov.
5- lidède lopozisyon yo , yo te ale lekol, yo fe anpil etid. Ils savent ce qu'ils font. yo vle menen pep lan ri pou zafe personnel yo.
6- Yo plein lajan puiske yo kontrole toutt media an ayiti. Sel bagayke usa pa avek yo anko. Se pousa yap pleure konsa. Ils sont seuls dans leur kamokenisation dayiti.
Kanta pou,m denonse map kontinue fe'l jiske yo modifie approch koudetaisme sa an ayiti.

Mwen lage lan bonda yo tett kale. Rico te mett akise'm de ceci ou cela mwen patt lache. Ils sont des délinquants. Il faut les réadapter. Ça c'est mon domaine. Reinsérer les délinquants dans la société.
Rico
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 9:58

Si nou pa fanatik lavalas, sèl fason pou nou fè sa se pa pè denonse yo tou, sispann lave yon bò e pi sali yon lòt bò, paske fè yo la, lavalas pa inosan nan malsite peyi an, se pa sèl Michel Francois ke yo konn di ki nan dwòg, se pa FRAPH ki te konn touye moun sèlman, ni se pa sèl Duvalier ki te vle kenbe pouvwa a "legalman" sèlman... dixit

Thunder se vreman chokan pou pran moun pou enbesil. Pou Martine ak Sasaye ap rablabla lè nou konnen Preval se premye koken ki lese volo sayo chape poul yo. ,Malgre tout evidans nan bann chèk zonbi ansyen zanmi ki yo anglouti.

Yo topiye ankèt sou UCREF ki pase selman 2 zan rejim kote volo decherpiye. Kom wou byen di bann moun sayo te nan konnivans, genyen mon konpè, pwoteje nan tout konbinezon drog. Tchwippppppppp
Mak
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 10:04

Rico

Je controle la page d'accueil du ForumHaiti. Je fais ce que je veux avec cette page. Je donne le ton . Je prends position pour Haiti. Et je ne pourrais pas afficher les demandes de l'opposition à défaire le gouvernement. QU'elle aille le faire dans une autre page d'acceuil d'un autre forum sur la toile . D'ailleurs, elle controle presque tous les médias. Antouka yo pa foutt kontrole fowom Haiti tant et aussi mwen genyen tan pou'm echange avec nou.

ForumHaiti pap femmen. Nous respectons les opposants. Nous leur invitons à prendre position pour Haiti et pour leurs partis politiques. Nous encourageons la pluralité des échanges de ce forum mais ne me demandez pas d'afficher les textes qui font la promotion du coup d'état en haiti. Non et mille fois non. Nou pa vle tande pale de koudeta anko.
Dans un système démocratique , il n'y a pas de place pour les kamoken. J'espère bien.
Mak
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 10:07

Rico kap pale de lankèt UCREF li pa wè mem moun ki te mamb komisyon sa lan gouverneman an . Ban nou la pè ak bagay sa. Yon ankèt kite partial dois-je ajouter.
Rico
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Lè yon moun resevwa w lakay li, se pou respekte ospitalite l.   Sam 5 Juin 2010 - 10:08

Marc se konsa mwen lage pèmanans tou nan dengwann koken. Mwen pa nan menas avè w mwen redi anko OBJEKTIVITE PA VLE DI FÈ PIBLISITE GRATIS POU KOKEN. NI TOU DEFANN GOUVENMAN AK REGIM PREVAL. Sa parèt louch, sispèk si w vle fè ekilib nan sikilasyon enfomasyon yo, se louvri plas pou lot agimantasyon nan premye paj . Gade byen forom lan rete ak kelke patsipan, wou entimide anpil vinn echanje ak tsndans two patizan.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 3Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant