ainsi ne soit-il Super Star

Nombre de messages: 1850 Localisation: terre-neuve Loisirs: chiquer du tabac, molester les molosses Date d'inscription: 03/05/2010
Feuille de personnage Jeu de rôle: l'hallucinogène
 | Sujet: A l'attention de Méphistophélès. Ven 18 Juin 2010 - 9:22 | |
| Vous pouvez faire la même constatation à différents endroits. Le ri-chissime est blessé dans son orgueil. Il veut lancer un S.O.S. comme pour dire qu'il tient bon la rampe. Dans mon registre à moi, ces larves sont six pieds sous terre. Inutile d'insister quand on connaît l'état d'esprit de la vuvuzela montréalaise. Il ne lui reste qu'à affirmer qu'il était aussi conseiller technique d'Henry Christophe pour la plaine du Nord. Il ne manquait que ça, l'autre trompette qui commence à peine sa semaine vient se mêler à son tour de la partie comme s'il n'avait pas des heures de sommeil à récupérer.
Remarquez que je ne lis pas ce que disent ces deux minus mais je suis certain qu'ils ne sont que des vuvuzelas à 2 rands. Il me suffit d'apercevoir leurs noms pour passer vite comme on dit. Je sais qu'on va assister à une pluie d'invectives qui reflètent un handicap sérieux chez les membres ratés du FRAPH mais y'a rien là. Je pense que le pet du bon dieu aime jouer le rôle du vilain soulard dans la veillée virtuelle du disparu.
Vroum! vroum!
|
|
ainsi ne soit-il Super Star

Nombre de messages: 1850 Localisation: terre-neuve Loisirs: chiquer du tabac, molester les molosses Date d'inscription: 03/05/2010
Feuille de personnage Jeu de rôle: l'hallucinogène
 | Sujet: Re: A l'attention de Méphistophélès. Ven 18 Juin 2010 - 17:07 | |
| | Citation: | Martine jwe lan mind Rico. Tout pawol Rico se fanfaronad, li pa fouti konsantre paske kè'l ap sote depi Martine lan zón la. Sa gen tout vye abitid fanm, tout tenten la'p rakonte se koze li ranmase lan zen. Li pa bezwen konn si se vre ou si se mansonj. Rico se yon sociopathe, li pa fouti realize ke li gen yon estil profitè. De pi nou tande yon nèg kanpe pou'l di ke wi li se yon vendu, pa gen anyen ankor ki rekuperabl lakay nèg sa a. Jan de klasifikasyon konsa se pa pawôl blag. Moun pa rele lót vendu pou blage pa pale'w pou makak la repond wi.
Rico ap depale tankou li anba baton. Mache sou kote ti-mal. W va pran kalót lan bwat pou a w la. Kat sentu nwa w la pa fè pèsonn pè pa pale pou Martine ki konn ki jan pou'l destabilize w. Pa blye ke premye fwa nou te kwaze fè, nou te desame'w e pi tout sa w te prese fè se envite nèg vinn voye pon-yèt ak w lan dojo Montreal.
Misye chita ap bay manti, li bliye sa'l di, e pi li pa jenen pwal fouye lan latrin' pensan ke li ap fè yon bon job lan denonse ki ès mwen pa konen. Antouka Martine trete sa tankou ti-moun. Rico se yon chochotte. Nou konen gen yon seri de fanm ki toujou gen yon zanmi makomè pou rakonte doulè yo. E byen Rico se jan de zanmi sa yo. Gade makak la k'ap vin fè projeksyon.
Li gen dwa pretand sa li vle men sa ki pi degoutan apre pèsonalite kapon li a, sè ke l'ap pale de pèp Ayisyen, l'ap vinn pran póz ke l'ap defand moun. Lan ki sa moun pran la a.
Martine ta pran'w ak koudpye. Allez, dédie-moi une autre chansonnette et je te fous mon poing sur la gueule. Ça t'apprendra, malpouwont.
Rico gen yon pwen fanm k'ap fatige'l. Regle koze'w.
|
|
|