Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-30%
Le deal à ne pas rater :
Maillot de Football de l’Équipe de France
63 € 90 €
Voir le deal

aiti

+11
Goya
Sasaye
ainsi ne soit-il
jafrikayiti
Rico
foknougoumin
Marc H
Joel
Le gros roseau
OBSERVER KEEN
grandzo di
15 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Suivant
AuteurMessage
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: aiti   aiti - Page 3 EmptyVen 17 Déc 2010 - 17:12

Rappel du premier message :

.

Dernière édition par grandzo di le Jeu 23 Fév 2012 - 6:58, édité 52 fois
Revenir en haut Aller en bas

AuteurMessage
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 10:36

Enfin, notre bon ami Joel revient sur le sujet discuté et je le remercie profondément. Joel avance des idées intéressantes pour la suite des discussions. Il a mis l'accent sur la dimension linguistique des peuples noirs pour trouver l'énigme de la violence politique dans certains pays ayant hérité de la dualité culturelle française -créole ou française -Africaine. Dans cette perspective, Joel nous offre un cadre philosophique pour l'analyse et la compréhension des aspects problématiques de l'héritage culturel français dans le développement des peuples colonisés par les colons français.

Ah ! enfin Joel accepte pour la première fois devant les amis du Forumhaiti que Haïti a hérité de deux cultures: Africaine et française. Il a fallu donc cette discussion pour qu'il accepte que la culture française soit omniprésente en Haiti et fasse partie de notre héritage culturel. Je n'en dirais pas plus. Revenons à nos moutons.

Je voudrais rappeler à Joel que j'avais mis en évidence deux niveaux d'analyse pour essayer d'aborder et de comprendre l'énigme de la violence politique haïtienne et de la cote d’ivoire. Il va sans dire que j'avais posé des questions sans les avoir répondues. Tout comme Joel , je philosophais. Bien sur , je demandais si cette violence politique dans ces pays découlait de l'instinct ou de la culture . La raison ou la déraison.

A mon avis, il faudra donc examiner divers aspects de la culture anglo-saxon et francophone pour l'analyse et la compréhension de ces problèmes politiques dans ces pays mentionnés. Je crois que Karl avait exploré et avait présenté quelques pistes des aspects culturels du système britannique pour l'alimentation du débat. Enfin bref, si j'ai bien compris l'essence même du discours de notre ami Joel, la culture devrait faire l'objet de la discussion à poursuivre. Il faudra donc se demander ; quelles sont les valeurs de base de ces peuples colonisés par les anglais, les français, les espagnols ou par les portugais dans les suites à donner dans ce débat à la fois captivant et édifiant.
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 10:43

Pour répondre succinctement à notre bon ami Colo colo , je dirais une chose; on ne peut pas gagner une élection présidentielle en remportant seulement la ville de Pétion -ville et la ville des cayes. Fin de citation

Il va sans dire que Miky n'a rien gagné. Il a fait du bruit comme il en a l'habitude de le faire avec sa musique compas indirect. Que Michle Martelly sacre le camp et laisser les politiciens font la politique .
Gagann lan bamboch démocratik lan kanaval miky an dwè fini.
Invité
Invité

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 10:57

Marc a écrit:
Pour répondre succinctement à notre bon ami Colo colo , je dirais une chose; on ne peut pas gagner une élection présidentielle en remportant seulement la ville de Pétion -ville et la ville des cayes. Fin de citation

Il va sans dire que Miky n'a rien gagné. Il a fait du bruit comme il en a l'habitude de le faire avec sa musique compas indirect. Que Michle Martelly sacre le camp et laisser les politiciens font la politique .
Gagann lan bamboch démocratik lan kanaval miky an dwè fini.

Brillants commentaires, Marc!

Les Cayes, c'est la 3e ville du pays!!!!!!!!!!!!!!! Ce n'est pas mince, cela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pétion-Ville, la première ville économique du pays!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! C'est tout l'électorat.......

Donc, tout consensus doit tenir compte du facteur Micky!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 11:29

A colo colo

A la lumière des récents événements politiques pendant et après les élections du 28 novembre, je dirais que le facteur Miky est synonyme de désobéissance civile, déchoukage, désordre organisé et planifié, frapiste,etc. Vous conviendrez avec moi mon bon ami Colo que Miky fait partie de ce que j’appellerais ‘’ le facteur de risque gravissime ‘’ pour le développement démocratique et le progrès social de la 1 ère république black du monde.
foknougoumin
Star
Star
foknougoumin

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 12:17

colocolo a écrit:
foknougoumin a écrit:
Et les autres acteurs politique<<Le Groupe des 12>>
Messieurs il ne faut pas rêver....

Il n'est pas question de donner un ministère à chaque candidat...

Ce n'est pas cela l'esprit de consensus...

Myrlande devrait etre libre de monter son cabinet ministériel et diriger pendant ces 2 ans...

Le groupe des 12 est insignifiant si l'on considère la population haitienne, environ 10 millions d'habitants dont leur destinée dépend de l'issue de cette crise....

D'autres solutions doivent etre proposées, ici nous avons seulement essayé de débattre sur une tentative de solution, c'est loin d'etre la solution idéale....

Foknougoumin, quelle est ta proposition????

Ok colocolo mandé'm position,
Colo si nou vlé sérié é digne dé pèp ayisien ki tap mouri an ba bal kriminel gnbiste ak ministà an 2004, nap mandé pou innosan sispan péyé pou koupab, vyé bagay trét tankou micky ou madam'n maniga ki a la solde dé péyi étranjé ki la cause ke anpil moun té pèdi la vi yo ta dwé dévan tribinal pa nan éléksyon. Dépi 2004 présidan préval bay gnbiste yo youn pouvwa ké yo pat mérité, sé yo ki fout mété péyi ya nan plis chouboum. Pou nou sòti nan kriz sà, fok sé pa sélektion ki pou fèt, min éléksyon donk toute moun dwé gin dwa paticipé mim aplavantris gnbiste kriminel yo paské maléréseman nou dwé konsidéré kom ayisien tou. Fok soi-disan prézidan nou an ta mandé ban'n kriminel ministà yo kité péyi ya, pou nou komansé antan nou youn ak lòt pou nou mété youn konsiel elektoral ki réprésantatif dé pèp ayisien yan. Apré sa na fè éléksyon.

Pou le moman fok youn gouvènman proviswa(ki konpran moun dé pati politik ki plis réprésantatif nan péyi ya) mounté pou préparé nouvel eleksyon financé par pèp ayisien yan.
Invité
Invité

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 15:17

foknougoumin a écrit:
Pou nou sòti nan kriz sà, fok sé pa sélektion ki pou fèt, min éléksyon donk toute moun dwé gin dwa paticipé mim aplavantris gnbiste kriminel yo paské maléréseman nou dwé konsidéré kom ayisien tou. Fok soi-disan prézidan nou an ta mandé ban'n kriminel ministà yo kité péyi ya, pou nou komansé antan nou youn ak lòt pou nou mété youn konsiel elektoral ki réprésantatif dé pèp ayisien yan. Apré sa na fè éléksyon.

Pou le moman fok youn gouvènman proviswa(ki konpran moun dé pati politik ki plis réprésantatif nan péyi ya) mounté pou préparé nouvel eleksyon financé par pèp ayisien yan.

Sa ou pwopoze yo se yon bèl ide...

Men yo pap ede nou soti nan kriz sa a....

Ou plis prezante yon pwogwam politik pou yon kandida nan eleksyon...

Dayè ide ou pwopoze yo, se ide sa yo Ceant kwè....

Il nous faut un gouvernement provisoire qui a une certaine légitimité populaire....

Myrlande semble etre la solution malheureusement...

N'oublie pas que je suis aussi Lavalas et Aristidien, mais Haiti avant tout....
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 15:46

COLO;

Ou osi LAVALAS ke ARISTIDYEN e w ap repete bagay ke ARISTIDE ta vòlò 6 milya dola?
Ak Aristidyen tankou w ,ARISTIDE pa bezwen ènmi GNBis?

Maten an ,mwen t ap tande yon editoryal,yon kòmantè de PATRIK ELI sou radyo MELODI FM;se yon ra fwa ke yon ayisyen ann AYITI pa kite la perèz GNBis yo ann AYITI paralize tout moun;li resi bay revè meday pwopagann GNBis yo ap fè depi dikdantan sou radyo yo.

GEN ESPWA TOUJOU!
Invité
Invité

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 15:50

Joel a écrit:
COLO;

Ou osi LAVALAS ke ARISTIDYEN e w ap repete bagay ke ARISTIDE ta vòlò 6 milya dola?
Ak Aristidyen tankou w ,ARISTIDE pa bezwen ènmi GNBis?

Maten an ,mwen t ap tande yon editoryal,yon kòmantè de PATRIK ELI sou radyo MELODI FM;se yon ra fwa ke yon ayisyen ann AYITI pa kite la perèz GNBis yo ann AYITI paralize tout moun;li resi bay revè meday pwopagann GNBis yo ap fè depi dikdantan sou radyo yo.

GEN ESPWA TOUJOU!

Daprè Paul Denis, Titid te volè 6 milia....

Mwen pa akize mouche...

Mèsi pou konpreyansyon ou...
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 17:34

Joel

Mon premier point, c'est que je ne connais pas Leslie Manigat, je n'ai pas encore lu un seul livre de cette personne. Je ne connais pas cette personne. J'entends ci et là des haïtiens qui ne l'ont jamais lu un de ses livres ou suivre une seule de ses conférences le considérer comme la réincarnation de Platon. Ce que je vois, c'est que tu me parles de Leslie Manigat alors qu'on parle de sa femme Myrlande. Franchement, je n'aime pas pratiquer le guilt by association comme on n'aime le faire aux US.. Myrlande est Myrlande.. Leslie est Leslie.

Mon deuxieme point, c'est que je trouve que tu as raison lorsque tu dis que les pays negro-africains anglophones sont plus avances que les pays negro-africains francophones. Cette situation vient de deux facteurs qu'il faut comprendre sans qu'on ait besoin de les justifier. La France, pays latin applique le principe de l'assimilation. Les conséquences, tu peux les deviner: aliénation mentale, centralisation politique ect..De l'autre cote, les anglo-saxons appliquent celui de ce qu'on appelle l'indirect rule, c'est à dire la possibilité pour les colonies de devenir autonome dans l'exercice de leurs affaires… On comprend donc la différence entre le Ghana et la cote d'ivoire.

Sur le fonds on peut juger le mérite des deux systèmes, mais j'y reviendrais dans un post pour te démontrer qu'il y a des raisons historiques et culturelles qui expliquent l'opposition des deux systèmes… Ce que je peux d'ores et déjà te dire… c'est qu'en Angleterre, cette idée d'autonomie vient de la révolte des boroughs, alors qu'en France Napoleon va tout centraliser afin de réduire l'écart entre ce que ce qu'on appelait les pays de droit écrit et les pays de droit coutumier.. le code civil a été l'instrument de cette centralisation devant aboutir à ce principe d'assimilation.
Je m'arreterais là pour l'intant car il y a beaucoup à dire.

Mon troisième point, c'est qu'il est dangereux d'attribuer des qualités ou des défauts à des individus qu'on ne connait pas en fonction de l'université qu'ils ont étudié, ces individus surtout lorsqu'ils beaucoup voyagé ont des influences multiples.. Si je suis d'accord avec toi sur certains points, notamment sur la France-Afrique... je suis obligé de te dire que tu as une analyse totalement erronée quand tu commences à nous faire l'analyse culturaliste qui ne prend nullement en compte certains faits historiques. Quant je parle de faits historiques, je ne parle pas de jeter des faits à la figure des uns et des autres sans les analyser. On peut faire dire aux faits ce qu'on veut.

Moi, je peux te démontrer avec des faits, des statistiques, que la France n'est pas pire que l'Angleterre… je peux te faire t'assoir gentiment sur l'idée que la France est le diable absolu.. Je peux te démontrer comment l'Angleterre est en train de plomber la terre entière..La France c'est l'arbre qui cache la foret.. Mais n'oublions pas que je suis d'accord sur un point fondamental avec toi… c'est l'assimilation.. c'est un sujet sur lequel j'ai beaucoup travaillé qui m'a cause beaucoup d'ennuis avec ex-dircteur de thèse.. crois moi.. je sais de quoi je parle.

La crise en cote d'ivoire est en partie la faute de la France… Mais les nègres sont fondamentalement responsables de ce bordel. La France n'est pas toute puissante, c'est lui accorder trop de pouvoir que de penser que des nègres qui se battent, c'est sa faute… que Manigat est ceci à cause de la France… ben non.. c'est simpliste.
OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyLun 20 Déc 2010 - 23:38

wi mwen toujou di li ::::: sa pa fout blan ki koz tout bagay, nou gen pouvwa, se nou ki pa rekonet sa.
pi gwo mal kolon fe nou, se pa eklavaj, se fe nou konnen ke li ka defet tout dezisyon tandiske se manti !!!!!
o se ameriken ki bay koudeta, non se fout ti guy ak tout zanmi li yo ki bay koudeta!
neg yo te gen kont tan devan yo pou mare neg yo paske pat gen gwo bato de ge ki te bare wout lanme pout yo pat ale okap pou pran guy, pat gen airforce ki ap tire sou kontreattack nan okap pou pran ti guy; tet moun yo pa travay, ti guy pi entelijan ke yo, li byen blofe yo, gwo kat dayiti li nan men li; yo pran yon neg sot ki rele jocelerme privet ki se yon enjenye devan deye, yo fe li minis de lenterye ki pral kontrekare ti guy ki pase nan plizye ekol milite, e nonm lan entelijan depi li te lekol senlwi tandiske jocelerme privert menm kote li pa konn konte byen.
pou yon minis lenterye, pou yon kodetayis ap fe konplo de plis ke5 mwa la nan peyi vuazen, le fini tou pou pa gen oken pwoblem rantre. pa gen anpil wout nan yon pou rantre nan peyi de peyi vwazen tandiske lot rantre byen fasil.
o se te marines; pouki sa nou pat gen yon kamera ki tap veye fontye ya, mezanmi konbyen lajan yon moun bezwen pou konekte yon kamera ak yon entenet ki voye imaj yo ba ou lan ministe lenterye.
sevel pou sa yo, se yo menm ki fe blan panse ke li bondye wi !!!!!
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 5:26

Non KEEN;

Se pa si senp ke sa.Mesye ARISTIDE yo te mèt fè tou sa w di la yo ,sa pa t ap anpeche mesye BUSH yo jete l kanmèm.
Poukisa mwen di sa?
Paske gen presedan.
Zafè koudeta sa yo kòmanse lan AMERIK LATIN lan an 1954 ak JACOBO ARBENZ GUZMAN.
GUZMAN te popilè,li te gen yon LAME,pèp li te renmen l ;men DULLES BROTHERS yo jete misye kanmenm.
Premyèman ,se te yon kanpay difamasyon kont GUZMAN lan jounal ameriken yo ;yo rele misye diktatè,kominis.
Apre sa ,se destabilizasyon GUZMAN.Gen ti mitinri lan lame GWATEMALA a sa pa mache.
Apre,se ensidan ak NIKARAGWA kote SOMOZA yo te lan pòch ameriken yo.
Yo eskalade bagay lan ;yo pran yon kolonèl ki rele CASTILO ARMAS,yo ba misye avyon B27 pou l bonbade kèk kote lan GWATEMALA apre sa ARMAS ak kèk militè e mèsenè travèse fwontyè an ;yo angaje yo lan batay kont GUZMAN ;
GUZMAN ak apwi popilè e faksyon lame ki rete fidèl lan genyen.
ARMAS fè retrèt ;li ranfòse ,an menm tan tou ,pwopagann lan ogmante kont GUZMAN ,emisyon radyo ap fèt kont GUZMAN ,byen ke lan epòk sa a pa t gen anpil moun ki te gen radyo lan GWATEMALA.
Sa k pi rèd lan DULLES BROTHERS yo voye bato de gè ki ap ""creep"" lan dlo GWATEMALA yo.
ARBENZ GUZMAN blije krake.Koudeta sa a te gen konsekans ekstrawòdinè pou AMERIK LATIN lan.
Kòmanse pa GWATEMALA ,kote te gen yon gè sivil ki te dire preske 40 an;pou KIBA paske CASTRO ak CHE GUEVARA te ann ekzil lan MEKSIK .
S apre yo tande sa k te pase lan GWATEMALA a ke yo te radikalize e yo te deside ke ETAZINI pa t ap kite okenn chanjman fèt ;si se pa chanjman radikal.
AYITI se jis dènye chapit lan;paske menm bagay lan te repete lan NIKARAGWA ak ORTEGA e lan CHILI ak ALLENDE.

AYITI limenm li pi fasil ,paske gen plis moun ki renmen pouvwa e pa p ezite fè nenpòt bagay pou sa.
OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 8:47

se pa menm tan, se pa menm epok! se nan nouvo monn wap viv la, nan monn wikileaks!
manti, gen bagay tet poul sa yo te ka fe pou kontrekare koudeta sa!
sevel mesye sa yo pa travay!
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 10:36

KEEN;

Se pa menm monn lan ;mwen dakò ak ou;paske kounye an yo paka fè sa yo vle akòz de peyi tankou BREZIL ki ap monte.

Mwenmenm ,pi gwo erè mesye sa yo te fè ,se bay advèsè yo kontwòl mwayen kominikasyon ,kontwòl radyo yo.
Se bagay sa a yon moun tankou CHAVEZ te wè sa k te rive ARISTIDE ;misye asire l ke advèsè l yo pa p gen kontwòl PRÈS lan.

Dapre wou ;menm jounen jodi an ;konbyen moun ki konnen sa k te pase ann AYITI vre?
Si w ap tande radyo yo ann AYITI ;yo kontinye ap voye monte sou do ARISTIDE toujou ;san pa gen yon sèl radyo ki ap bay jan bagay yo te ye vre.
Sa mwen di ;kou gen menm yon sèl radyo ki ap jis repete sa k ap di sou ENTÈNÈT lan ;GNBIS yo ap vole gagè.
Mwen vle pale bagay yon gwo jounal tankou NEW YORK TIMES ap di ;moun ann AYITI yo pa tande lòt son klòch sa a.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 13:37

Joel

Sa Keen di ya se rezon sas ki fè ti Guy jete Aristide: Primevert se te yon enkonpetan.Fok ou pa bliye ke Kennedy te vle jete Fidel Castro ni Duvalier tou li pat rive fè sa e yo menm di genyen kiben ki te nan fisiye kennedy Dallas. la verite ya pa janm soti.Lè wap deal ak asasen se wou ki pou pran prekotyon pou li pa touye w .Aristide pat genyen grenn ase poul te fè revolutyon an ayiti.Mwen ka se yon presomptye men sim te nan yon gouvenman kote pep la ak nou nanpren 50 delenkan mèsenè ki ap jete gouvenman saa menm si li genyen delenkan parey yo deyè yo se sou kadav mwen yo tap pase.e tap genyen rel ka makorel tou anvan mwen mouri.Lè yon delankan frape w yon premye fwa si w rantre nan kokot ak figaro ak li epi li fout ou yon lot kout fo pwen ankò san ke w pa ka defann tet w ou se yon enbesil.Mwen pa dakò lè w di Aristide pat ka fè anyen pou ti Bush pat jete l.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 13:57

WOZO;

""Let's agree to disagree"".Kouman fè sèvis sekrè ameriken yo te sasinen TRUJILLO;misye te gen yon LAME byen ekipe ak marin ak aviyasyon ak tank.
Se te youn lan pi gwo LAME lan AMERIK.Lè ameriken yo pa t ka jwenn nèg lan ETA MAJÒ TRUJILLO an pou yo te bali yon koudeta ;yo te pran swen TRUJILLO yon lòt jan.
Zam ki te touye TRUJILLO yo ,se lan ""diplomatic pouch""yo te antre.
Gen nèg sa yo ki vivan toujou ,tankou WESSIN Y WESSIN.

KENNEDY pa t jete DUVALIER ,paske misye te vin mouri;si l te siviv pa gen anyen pou DUVALER t ap fè pou l ta chape.
ANYEN!
Sa k vin pase ;sè ke JOHNSON te vin chanje politik,sitou ak monte JUAN BOSCH an DOMINIKANI;ak sa DUVALIER te vini yon aks politik antikominis lan,lan AMERIK lan.
E lè w ap pale de CASTRO;konbyen atanta ,ameriken yo te fè sou li?
Ou paka konte non?
OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 15:15

j'ai un probleme avec certains aspects de votre these karl;car en Afrique, les democraties stables sont toutes exclusivement dans l'afrique noire; les pays de l'afrique blanche sont tous des pays autocratiques: le maghreb est une region de non-democratie. c'est a dire, de mentioner emphatiquement les pays negro-africains donne l'impresssion que les pays africains de l'autre categorie representent une meilleure alternative; Et cette impression serait fausse!
je sais que tu n'as pas voulu donner cette impression, mais cette conclusion pourrait etre induite de vos ecrits!!
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 15:51

Joel

fok ou pa bliye se pa sou kennedy selman tantativ te fet pou deboulonnen Duvalier non.wi lè CIA vinn konprann ke Duvalier se yon aset pou konbat komilis la nan amerik la o lye de yon liability yo ede li.men tou sa pat anpeche debakman sou debakmman fet , men li te kreye yon strikti ki te fè jandam yo rete nan kasern yo.e o mwend AK100 li te mete siro pou yo.Map repetel ankò mwen te ka pran premye kou deta ke Aristide te pran men dezyem lan mwen pa tap pranl .
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 16:51

WOZO;

Nou tou le de gen dwa gen rezon wi.Tankou CHINWA yo di l ,bagay yo pa nesesèman ,nwa ou blan non ;lan grann majorite ka yo;yo gri.
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 20:52

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 20:57

Cococolo n'aime pas les nationalistes…lol… je suis nationaliste, cela veut dire, que je respecte la souveraineté des Etats.

Dernière édition par K.H.L le Mer 22 Déc 2010 - 12:54, édité 2 fois
Invité
Invité

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 21:04

K.H.L a écrit:
JE VEUX ETRE CLAIR COMME DE L'EAU POTABLE.. JE SUIS UN NATIONALISTE NEGRE… C'EST en minuscule.. c'est clair… simple et précis.

Nationaliste Nègre???

Il y a sans doute deux vases communicants entre toi et Joel....
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 21:11

VOUS AVES VUS.. JE PLiesz GRO ZOZOg EN DEy…..
voila.. il ne parrrrrle pa ni angle.. ni franse.. ni aysien.. il voudrrrrrrrrait donne des leson au filllllllllllls d'obata……..laa humm

La ssssssssssssseance est levée.. je le dis avekkkr l'akcen de ckeik anta diop..je ne suis noir kom du charrrrrrrbon…\\

afrikkkkan/// j'adore l'afrique.. big up nigger...
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 21:16

lol

Dernière édition par K.H.L le Mer 22 Déc 2010 - 12:50, édité 1 fois
grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMar 21 Déc 2010 - 21:20

lol

Dernière édition par K.H.L le Mer 22 Déc 2010 - 12:50, édité 1 fois
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 EmptyMer 22 Déc 2010 - 9:41

[quote="colocolo"]
K.H.L a écrit:

Nationaliste Nègre???

Il y a sans doute deux vases communicants entre toi et Joel....

COLO;
Kounye an ,mwen se yon nasyonalis nèg?
Ki sa w ye oumenm ;yon nasyonalis blan?
Mwen konn wè ,ou konn ap mete yon seri de tèks ,tankou ta gen yon bagay ki siperyè pa rapò ak blan.Ou gen yon vi negatif de AFRIK.
Mwen jis pa konprann sòt opinyon sa yo ;men yon peyi ak kilti afriken ,ki se BREZIL ap monte an flèch e toutotan kilti afriken sa a pi ranfòse ,se plis peyi sa a ap vin pi pwisan.
Pa gen anyen ki siperyè lan kilti blan an;lan kilti Ewopeyen.
E mwen pa gen okenn dout,absoliman okenn dout ;peyi DAYITI genyen pou l pwogrese lè AYISYEN aksepte kilti yo ,ki se kilti AFRIKEN.
Se sa k ap pase dan de peyi tankou KIBA ak BREZIL.
Mwen sot li la a sou sit RADYO KISKEYA ke gen moun ki ap touye VODOUYIZAN ke yo rann responsab epidemi KOLERA a.

Se la inyorans lan rete ;lan enteryorize kilti pèpè blan an.
Contenu sponsorisé

aiti - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: aiti   aiti - Page 3 Empty

aiti
Page 3 sur 12Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Suivant