Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur Nike React Infinity Run Flyknit 2
95.97 € 159.99 €
Voir le deal

DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA

+2
Rico
Maximo
6 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité

DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 Empty
MessageSujet: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptyVen 25 Mar 2011 - 12:01

Rappel du premier message :

T NEG YER SWA MWEN EKRI YUN POST SOU CEANT KE ARISTIDE PA RECEVWA LA KAY LI MATIN A MWEN WE YO RETIRE LI OU KA BAM YUN EXPLIKASYON.
Revenir en haut Aller en bas

AuteurMessage
Invité
Invité

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptyVen 25 Mar 2011 - 19:04

Rico a écrit:
deza a écrit:

Notre ami rico est-il en train de perdre la boule ?Il semble vouloir errer de son Nord naturel .

Deza mwen pa suiv-ou ditou eske se pos mwen mande ki sous li, si se byen sa mwen twouve se enpotan pou konnen .

Non chita sou vye rimè , ni reprann saki di.Dayè se yon zanmi ki pa ekri sou forom lan.

Se yon animatè radyo kominotè ki vle konnen sous. Mwen pa te apèsi avan.

[b]An pasan Tneg kote tesk mwen te ekri poukisa li efase,[

LI TA PLIS SANBLE SE YON FOROM MÈT KOZE PLIS VLE KRAZE

/b]

Ça, ce n'est pas moi.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptyVen 25 Mar 2011 - 19:09

vous ai-je deja insulté?

Non Ti-Neg .Jamais !

Au contraire, vous êtes un exemple du savoir-vivre en action. A ce niveau ,vous ne m'aviez pas decu.Il faut le dire : C’est l’une des qualités qui nous fait défaut ces jours-ci en plein régime jan li tonbe li tonbe .Le laissez-aller ....est alle trop loin .Je m'excuse si je vous ai donné l'impression que je me suis senti visé ou insulté par vos ecrits.Tel n'a jamais été le cas .Vous netes pas de ceux qui attaquent sauvagement l'interlocuteur quand les arguments vous font defaut .

Je n'aime pas les insultes .Je l'ai deja dit sur le forum .Ca m'oblige à fonctionner au-dessous des marges de mes possibilités .Je suis contre les propositions du vulgaire . Tout en moi meprise la nature du Vulgaire .Mais la vie n'est pas toujours le reflet de nos desiderata .Il faut parfois rentrer dans la fange, se salir un peu les mains pour garder sous la boue la tête d'un mécréant et espérer que le manque d’air lui fera cesser ses attaques de barbares en vacances en milieu civilise.

Si vous et Marc, arriviez à le faire, A ACCOMPLIR CETTE TACHE, je serais l'un des plus heureux participants à ce forum.

A tantot .
Invité
Invité

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptyVen 25 Mar 2011 - 20:43

FOKNOUGOUMIN EKRI

Zouké wou konin pwoblèm mwin ak gnbiste kriminel tankou'w yo
nou
toujou kwè ké toute vyé zak inumain ké nou toujou pozé dwé selman gin
konsékans sou maléré ké'n pa vlé konsidéré tankou moun.
Youn léta résponsab ta dwé fè plis ké sa Aristide té fè ya détwi lamé sa pat asé...
Donk Aristide wou plito Aristig pat dwé fight back, kisa pou'l té fè mim....ban vyé bagay

T NEG SA OU PANSE DE TEX SA LI BON ,PA LI A PI BON PASSE LE MWEN TE METE ARISTIDE PA RESEVWA CEANT E KE CEANT SOTI HUMILYE KAY ARISTIDE NOU GINYEN KONEKSYON AVEK ARISTIDE KONFIME AVEK LI.
ALO MESIE NOU PWAN MOUN POU INBESIL NOU PA KONNIN KE JUJMAN YO PWAL PANCHE YUN BO.

RETIRE TEX SA ET REPONS MWEN T BY LA TOU.

MESI

LI LAN POST SA
Mirlande Manigat nan ka, quel cas
Invité
Invité

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptyVen 25 Mar 2011 - 20:47

Ti-Neg ak Marc,

Map tann nou aplike la lwa wi.Min yon echantyon:

Donk Aristide wou plito Aristig pat dwé fight back, kisa pou'l té fè mim....ban vyé bagay

Map tann jistan mwin tounyn pwatann poum we si yao retiwe teks sa a.
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptyVen 25 Mar 2011 - 22:41

Marc a écrit:
Chers membres

Je voudrais vous informer que j'ai donné à T-neg l'autorisation de fusionner quelques forums , de supprimer des textes hors sujet et de modérer le Forum . Notre but est d'éliminer les obstacles majeurs à la communication . En vérité, les débats ne vont nulle part. Il y a trop d'hostilité au ForumHaiti ces temps -ci.

Nous constatons que certains intervenants utilisent trop souvent des étiquettes et stéréotypes pour s‘adresser à une personne ou à un groupe de personnes . Nous encourageons donc les participants à cesser de blâmer les lavalassiens ou les Gnbistes dans leurs interventions .

Les participants ne veulent pas qu’on leur colle des étiquettes politiques et nous pensons qu‘il faut respecter ou faire respecter leur demande. Arrêtons de parler de lavalassiens et de Gnbistes , parlons de l'avenir d'Haiti.

Cela me gène énormément quand vous faites des liens avec le parti lavalas et le comportement des uns et des autres dans les discussions . Cela me gène beaucoup quand certains intervenants dénigrent un groupe politique. Ma foi nous sommes tous haïtiens. Nous donnons nos opinions ici pour prendre position pour Haiti. Nous sommes tous des haïtiens c’est pourquoi j’ai invité tous les haïtiens à venir s’inscrire au forumhaiti pour avancer des points de vue et débattre sur l’avenir d’Haïti.

Le 1 Avril 2011, le forum changera de style avec de nouvelles pages . Nous allons garder seulement deux forums, peut-être trois .Nous allons nous concentrer sur l'actualité politique Haïtienne et sur les opinions des participants pour des débats fructueux et respectueux.

Nous ne tolérerons plus de réaction d'attaque ni la soumission ni l'évitement et ni la justification ( Par exemple quand un intervenant dit que c'est la faute des lavalas ou des gnbistes. Quand un intervenant commencera par attaquer un autre ou le denigrer parce qu'il est ceci ou cela . Nous supprimons son texte sur le champs .Bref, nous ne voulons plus des ressentiments qui nuisent à la communication et aux échanges au Forumhaiti.

Nous voulons tout simplement discuter sur l'avenir d'Haiti. Que vous êtes intellectuels ou pas , participez dans le respect . Est-ce trop vous demander ?

Merci de votre collaboration anticipée.

Marc

Mezanmi zafè jwèt rektitid sa pa kenbe ditou. Mwen aprann gran responsab pa bo isit te genyen yon ti pwoblem afektif ak disparisyon yon kinan l. Yon grenn kou zafè chanjman sou forom parèt. Sa mwen pa byen konprann, mèt dè lye nan chagren l , tout moun sanse konprann li te pran yon rekil.San menm anonse retou l , se yon deplwaman kote Tneg tonbe nan ekspedisyon zafè enposib.

Se konsa tole pran nan dengwann Tneg ki sètoblije mèt dè lye parèt tèt li pou ekri yon tesk de rekriminayon. Yon tesk kote li voye anpil repwooch sou sayo li panse kap koze pwoblèm pou forom lan.

Mezanmiro yon moun pa dwe blamen lavalasyen ou Gnbiste. Ki koze sa mwen pa finn byen konprann. Eske mwen rico kap di moun pa bo isit sispann di mwen se moun Latoti jan yo abitye di.

Non, men nan pwen anyen ki defann mwen di mwen dako ak Latoti lè li te fann nan dengwann bann ti dezagreyaab lame chimè ou operasyon Bagdag. Selon mwen se yon epok chenapan sayo destabilize yon peyi. Mwen toujou di li te byen mennen dosye represyon fos fanfwa tankou GrennSonnen ak yon ekipn militè kap fè dezod.

Alos moun ki pa rekonèt li nan lavalas ou byen Gnbiste tou dwe defann tèt yo, si yo santi ATAKE ou byen ryen arevwa. ZAFÈ METE BAYON POU YON MOUN SE RIDIKIL. bON SAKI PI DROL SE YON PWOBLÈM POU DISKREDITE YON PATI POLITIK. kISA NOU VLE MANDE MOUN LA, ALOS PREVAL AP MONTE TOUT YON SERI PATI BIDON.

Li anpeche lavalas ak Alternative ale nan eleksyon ki pral bannou yon 2 pik tankou Martelley ak Wykleff. Alos yo pa dwe kritike bann ti ekip politisyen yon moman yo CPP, yon lot moman yo Linite.

Mezanmiro kisa menm nou vle mande moun nan jwèt rektitid san presedan sou web la.

Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 0:52

Rico

Normalement je serai disponible pour discuter avec vous à partir du 1 avril . Attendez que je revienne car je n'ai pas ma plume dans ma poche.

S'agissant des critiques, je ne vous ai pas défendu de critiquer les partis politiques. Mon problème repose sur vos échanges avec des internautes qui vous ont répété à plusieurs reprises qu'ils ne sont pas membres du parti lavalas et qu'ils ne veulent pas être traités de lavalassiens dans vos discussions. je parle en particulier de Joel , Rozo , Sasaye et Jafrikayiti. Respectons leur demande . Peut-on parler avec eux sans les accuser de ce qu'ils ne sont pas ? Merci

Je vous rappelle que j'ai été un duvaliériste par la force des choses jusqu'à mes 13 ans . Quand j'ai quitté Haïti à l'âge de 13 ans , je suis devenu un camoquin pour ensuite embrasser le mouvement lavalas puis en 2006 j'ai appuyé la présidence de Préval pour finalement le renier en 2010.

Vous avez le choix de me traiter lavalas ou d'opportuniste et je vous tiendrai rigueur sans aucun ombre de doute mon cher Rico .

NB; T-Neg avait besoin d’un peu d’aide ces deux derniers jours . J,ai lu vos interventions centrées sur le travail de T-neg et je suis venu lui offrir mon aide dans son travail de modération. Il faut encourager mon bon ami T-neg. Un jeune haitien qui est passionné d'haiti. C'est une fierté pour moi de l'avoir comme adjoint. Aidons-lui à faire de ce forum un véritable salon de discussions inter-haitienne et inter-générationnelle. Il faut la relève et T-Neg constitue la relève de demain au Forumhaiti

Je vous rappelle que T-neg sera responsable de modérer le forum. Censure et technique passent par lui. Chacun sa responsabilité. En ce qui me concerne , je vais juste vous tenir rigueur parce que moi je n’ai pas peur de m’exprimer et de dire ce que je pense sur l’actualité haïtienne.

Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 5:31

Men genyen yon bagay ke mwen remake ke Marc pa soulinye: se kilè ke yo menm ap sispann rele lòt moun FACHIS, 5è KOLONN, ESKLAVAJIS, PATIZAN HITLER, AK TILOLIT?

Kilè?
Invité
Invité

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 6:24

Zanmi Thunder,
Sesa mwin rinmin ak Marc,

Le malade qui refuse de savoir qu'il est un malade ne guerira jamais de son mal ou de ses afflictions .

Le Marc vle "fair " li kon ki kote pou li kanpe pou li mande sispan fe abi rele moun non.Pagin yon moun li site yo ki pa lavalass menmsi yo pa kon sesa yo ye .Marc paka mande moun vale ninpot koulev onon di politikman korek.Aysyen poko ka finn konpwan ke si tout moun gin menm dwa devan la lwa sesa sa vle di : Menm dwa. Pagin feme zye sou sa klan paou fe .

Le zanmi Marc yo vle yo menm akize'm ke mwin sete yon neg ki te kon ekri diskou pou jean-claude Duvalier.Yo rele'm inbesil tout kalite non yo panse kika fe' m mal .Min se kou mwin komanse foure pye'm lan dada yo ou tande woyyyy wopyyyyyyyy fok nou pi poli pi desan sou forum nan. Marc pa janm we bagay sayo pa lan plass yo le yap fett .Min kounye a lap vin radote pou di pa rele moun kap akize moun DE tout kalite non ke pawol yo ekri pa dekri kisa yo ye a .Francheman Marc desu mwin anpil .Li gin asse toleranss lakay li pou li asepte lott pwin de vu min li pagan ase kouray pou li di ansyen zanmi li yo non ,pa mete'm lan sityasion difisil kote mwin oblije pawett ke mwin menm tou mwin pagan jijman lakay mwin.

Marc manke kolonn vetebral pou li mete lod lakay li anvan ke pou li vinn di kay moun pa bon.Li gin diskou la paix a min li pakonen kijan pou li mete pwinsip sayo an aplikasyon.Si pwinsip yo paka rantre an aplikasyon diskou a se pawol bloff. Sa rapele mwin tou yon lot moun ki te kon ap pale de la paix min se yon lot sityasion ke li te kreye ki patap janm banou la paix .Ginle zanmi Marc pa li la bib menmjan avek mwin.

MWIN FEK BALI LI MENM AK TOUT TI-NEG YON EKZANP DE PATIPRI .Yo domi sou li e yo leve avek li matin an :

YON ZINGREDYAN RELE ZOUKE VYE BAGAY SE KOM SI NEG LA PAT DI ANYEN LA A .Toney kraze'm se sou forum ayiti mwin tande expresyon sayo le deu moun ap pale .

KITE ZOUKE RELE LI YON LATRINN KI CHAJE AK MATYE FEKAL EPI SE WOOYYYYY SE AROGANSS SE ISITT SE LOT BO SE MANK DE RESPE SOU SITT LA .MARC PA KREDIB DITOU LAN SA LAP DI YO .

And such an approach to governing is an open door to anrchy.

LE VILLAGEOIS ET LE SERPENT

Esope conte qu'un manant

Charitable autant que peu sage

Un jour d'hiver se promenant

A l'entour de son héritage,

Apercut un serpent sur la neige ,

Transi gelé, perclus, immobile rendu,

N'ayant. pas a vivre un quart d'heure.

Le villageois le prend, l’emporte dans sa demeure:

Et sans considérer quel sera le loyer

D'une action de ce merite,

Il l'étend le long du foyer,

Le réchauffe, le ressuscite.

L'animal engourdi sent à peine le chaud,

Que l'âme lui revient avec colère;

Il leve un peu la tète, et puis siffle aussitôt:

Puis fait un long repli, puis tache de faire un saut

Contre son bienfaiteur, son sauveur et son père.

"Ingrat !dit le manat .Voila donc mon salaire,

Tu mourras!"A ces mots, plein d'un juste courroux,

Il vous prend sa cognée, il vous tranche la bete;

Il fait trois serpents de deux coups,

Un tronçon, la queue, et la tète.

L'insecte sautillant cherche à se réunir

Mais il ne put y parvenir.

Il est bon d'etre charitable:

Mais envers qui? C’es t la le point.

Quant aux ingrats, il n'en est point

Qui ne meure enfin misérable.

JEAN DELAFONTAINE
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 6:46

Wi zanmi Deza,

Sa w ekri an se sa li ye. Marc toleran nan koze pwen de vi diferan, men misye genyen yon krentif pou l pale ak yon seri de moun.
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 11:33

Thunder a écrit:
Wi zanmi Deza,

Sa w ekri an se sa li ye. Marc toleran nan koze pwen de vi diferan, men misye genyen yon krentif pou l pale ak yon seri de moun.

Merci de l'avoir reconnu . Effectivement , je sais que je suis un bon modérateur et un modérateur bon.
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 17:51

Wou di ke w vle divèsite sou fowòm nan, men lè bagay yo mangonmen, wou jis chwazi kan pou w kanpe. Wi wou pa neutre, men sa pa oblije fè ke w pa ka di sèten lòt moun pou yo mete dlo nan kleren yo.
jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 19:11

Bon mesye, nou pa remake depi kèk jou yo kite nou ap voye monte pou kont nou, sa pa satisfè ego nou toujou? Ki sa nou bezwen menm? Se remèt pou Marc Henry remèt nou fowom nan pou nou satisfè?

Malgre, se t ap bon pou Marc Henry tou, paske misye pou tèt pa li toujou ap milite pou woulibè vin pran lidèchip Fanmi Lavalas nan men yon malere ki fin redi mete l kanpe, epi soutni li nan moman agoni li.

Mwenmenm, mwen kont atitid parese opotinis sa yo. Yon moun dwe travay pou sa li genyen e se limenm ki dwe deside prensip pataj sa li kreye a Ojis, gen lè mwen pi kapitalis pase nou mesye!? ;o).

Se vre, nou pa ka konpare yon fowom ak yon pati politik. Mwen dako pou manm Fanmi Lavalas antann yo sou ki jan yo pral jere lavni oganizasyon yo batize a. Men, mwen swete pa gen twop iznogoud k ap pare pou yo fè dappinyanp sou pati a, pandan yo koumanse ap machande ak etranje (daprè Wikileaks, gen nèg Anbasadè Meriken se anplwayè yo, e yo toujou ap vann li enfomasyon menm pandan yo okipe pos Minis nan gouvènman, mwen pa bezwen di ou sa k ap fèt sou do yon pati ki ap dangoye anba tout kalite kout koudo nan do).

Kanta pou fowom nan menm, mwen twouve sa endesan pou nou tout ap patisipe la a, nan yon espas Marc Henry kreye ap pwop envestisman li. Otank mwen konnen, nou youn sou fowom nan pa peye frè patisipasyon, epi gen kèk moun ki soti pou fè mouche a lalwa sou ki jan li dwe jere fowom nan, ki chanjman li ka fè osnon pa ka fè. Mwenmenm, mwen pa konprann maladi diktatè sa a ki lakay anpil nèg. Si mwen gen rezon valab ki pou fè mwen pa renmen fowom Marc Henry kreye ak envestisman prive l la, mwen gen dwa chwazi pa patisipe ladan li anko, men mwen pa gen dwa di nèg la sa pou li fè ak byen prive li. Gen diferans ant yon konpayi ki fonksyonsye ak kapital aksyon epi yon konpayi prive (sole proprietorship). Mwen plis kwè forumhaiti.com se kinan Marc Henry li ye tousèl. Si se mwen ki "dans les patates" - souple klere lantèn mwen.

Annatandan, mwen kraze rak, epi mwen fè menm jan ak Wozo, Joel, Sasaye, Pipo, mwen kite monolog ekstrèm dwat la (anti pwopriyete prive - kidonk, yon ekstrèm dwat, dwat-e-goch:o) vale teren...

Gen lè tout se Mateli vre!

Jaf
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 EmptySam 26 Mar 2011 - 19:39

Citation :
Annatandan, mwen kraze rak, epi mwen fè menm jan ak Wozo, Joel, Sasaye, Pipo, mwen kite monolog ekstrèm dwat la (anti pwopriyete prive - kidonk, yon ekstrèm dwat, dwat-e-goch:o) vale teren...

Fok nou pa pè intèveni a koz de yon moun kap fe bri sou fowom lan. Antouka , mwen pa dako ke nou kraze rak. Fok nou mete gason sou nou pou nou ka kinbe fowom lan djamm. Tout moun se moun. Tout moun ka pale si yo respekte moun .

Citation :
Malgre, se t ap bon pou Marc Henry tou, paske misye pou tèt pa li toujou ap milite pou woulibè vin pran lidèchip Fanmi Lavalas nan men yon malere ki fin redi mete l kanpe, epi soutni li nan moman agoni li.

Jaf

Eske te raple'w kouman Rene Levesque te kite pati Quebecois dans les années 80 après avoir été l'un des fondateurs du parti Quebecois dans les années 60-70 . Si wou rapele'w , mwen sipoze ou ka konprann mwen leu map pale ke Aristide pa dwè rete a vie kom prezidan pati an, même si mouche fe anpil bagay pou pati. An democratie , il faut de l'alternance politique . Si non nou paka pale de democratie.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA   DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA - Page 2 Empty

DIKTATI YA KOMANSE SOU FORUM LA
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2