Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Clé licence Windows 10 professionnel 32/64 bits ...
Voir le deal
0.48 €

 

 l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism

Aller en bas 
+4
Thunder
kakakok
Le gros roseau
Marc-Henry
8 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant
AuteurMessage
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyDim 19 Juin 2011 - 5:56

Rappel du premier message :

Le président Martelly doit donner l'exemple et devra congédier les agents douteux de sa sécurité rapprochée...

Et le forumhaiti souffrait d'un mutisme exagere quand l'Amaral Duclonay faisait le beau temps au pays et avait ses grandes entrees au Palais National .Il logeait meme chez la soeur du President . hum. La ce sont des instances de rapprochement qui ne disent rien aux vertus prostituees de forumhaiti
Revenir en haut Aller en bas

AuteurMessage
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 0:58

Citation :
Mwen pa konprann?
Pa ta ka gen lòt rezon ki fè li pa t la?Se paske li te resevwa kout telefòn?

Ou konn kisa yo te enplike e mwen wè gen moun sou fowòm lan ki enplike sa deja ;sè ke MICHÈL MONTAS ta gen yon bagay pou l wè ak sasinaj JAN.
MICHÈL bay anpil moun zègrè ;de fèt ke l refize enplike ARISTIDE lan sasinaj JAN an.
M ap koutinye mande si se MICHÈL ki te di ke l te resevwa kout telefòn lan e si gen yon moun ki ta konnen;pataje sa ak mwen.

Le président René Préval a lancé officiellement vendredi une « Commission indépendante » de 7 journalistes de divers médias de la capitale dont il a personnellement patronné la création et dont la mission est d'appuyer les enquêtes en cours sur les cas des journalistes assassinés de l'année 2000 à aujourd'hui, en particulier celui du journaliste et propriétaire de station de radio Jean Léopold Dominique, le 3 avril 2000.

La veuve de Jean Dominique, Michèle Montas, actuellement porte-parole du secrétaire général des Nations Unies, Ban-Ki-Moon, était présente à cette cérémonie de lancement, ainsi que le ministre de la justice, Me René, Magloire, le secrétaire d'Etat à la sécurité publique, Me Luc Eucher Joseph, le commissaire du gouvernement de Port-au-Prince, Me Claudy Gassant et le directeur général de la Police Nationale d'Haïti, Mario Andrésol.

Intervenant en la circonstance, le chef de l'Etat a estimé que l'absence de volonté politique a toujours été le principal facteur du blocage de certains dossiers judiciaires. Pour administrer la preuve que cette volonté existe bel et bien aujourd'hui, il a souligné la présence du directeur général de la police, celle du secrétaire d'Etat à la sécurité publique et du commissaire du gouvernement qui, tous les 3, avaient dû prendre le chemin de l'exil. Une considération qui met implicitement en cause, dans le discours présidentiel, le régime de Jean Bertrand Aristide sous lequel les 3 fonctionnaires en question avaient dû se réfugier à l'étranger.

René Préval a par ailleurs réaffirmé sa détermination à renforcer la police et le système judiciaire, déplorant la faible performance cette année des Cabinets d'instruction des différentes juridictions du pays. Il s'est aussi engagé à assurer personnellement le suivi de l'épineux dossier de la détention préventive prolongée qui préoccupe au plus haut point les organismes nationaux et internationaux de défense des droits humains.

Michèle Montas a pour sa part mis l'accent sur le rôle que peuvent jouer les journalistes en exerçant la pression qu'il faut sur les autorités afin de les porter à donner suite aux dossiers judiciaires. Dans la plupart des cas, y compris dans celui de Jean Dominique, c'est l'Etat qui empêche aux dossiers d'aboutir, dit-elle. Elle rappelle en ce sens le refus d'assumer leurs responsabilités manifesté par des autorités des 3 pouvoirs (Exécutif, Législatif, Judiciaire) lors de l'assassinat de son mari.La veuve de Jean Dominique estime que la volonté politique existe aujourd'hui pour que les dossiers aboutissent. Elle réclame justice pour tous les journalistes assassinés et la refonte des lois, aujourd'hui caduques, relatives aux dossiers y relatifs.

Pour le ministre de la Justice, Me René Magloire, a salué l'initiative du chef de l'Etat de créer cette commission qui, selon lui, facilitera son travail dans divers dossiers. La volonté politique existe maintenant pour faire la lumière sur ces dossiers et le temps est venu de jeter les bourreaux en prison, a-t-il ajouté

Le chef du Parquet près le Tribunal civil de Port-au-Prince, Claudy Gassant, a mis l'accent sur l'importance de la commission de journalistes dans la lutte contre l'impunité. Il a par ailleurs fait état de l'avancement enregistré dans des dossiers de journalistes assassinés, tels ceux de Jean Dominique et de Brignol Lindor (3 décembre 2001).

De leur côté, le directeur général de la PNH et le secrétaire d'Etat à la sécurité publique, MM. Mario Andrésol et Luc Eucher Joseph, ont assuré la commission de journalistes de tout leur support. Le chef de la police promet d'exécuter tous les mandats décernés par la justice dans le cadre des dossiers de journalistes assassinés.

Le président de la « Commission indépendante de journalistes », Joseph Guyler C. Delva (SOS Journalistes, Reuters, Mélodie FM) a assuré que celle-ci dénoncera toute personne ou institution qui tenterait de bloquer les enquêtes. A l'instar d'autres intervenants, Guy Delva a estimé que les conditions politiques sont maintenant réunies pour que toute la lumière soit faite sur certains dossiers.

Les six autres membres de la « Commission indépendante d'appui aux enquêtes sur les cas des journalistes assassinés » sont : Valéry Numa (journaliste à la station privée Vision 2000), Marie Nic Marcelin (journaliste à Radio IBO), Louis Gary Cyprien (membre de la rédaction du quotidien Le Nouvelliste), Euvrard St-Amand (journaliste à Caraïbes FM), Dieudonne Cency (reporter et présentateur à Radio Métropole) et Anne Marguerite Auguste (Radio Solidarité).

Outre les cas de Jean Dominique et de Brignol Lindor, le monde de la presse a enregistré de 2000 à 2007 l'assassinat de plusieurs de ses membres, journalistes, cadres ou travailleurs de presse. Le corps mutilé du journaliste et poète Jacques Roche était découvert le 14 juillet 2005 à Delmas, au fort de l'Opération Bagdad déclenchée par les partisans d'Aristide. Le 16 mai 2007, le directeur de programmation de Radio-Télé Provinciale (Gonaïves, Artibonite, Nord), Alix Joseph, était abattu de plusieurs balles. Le 22 mai, le publiciste. comédien, poète et diseur François Latour était assassiné à Port-au-Prince suite à son enlèvement la veille au soir.

vendredi 10 août 2007,
Source: Radio Kiskeya



Kisa pou montas te ki ankò laa menm? Se non Aristide ak rès asasen yo pou l te nonmen menm? Pou ki rezon ke yon moun ta bloke ankèt lan? ...Sof si se yo ak kòkòday yo ki komèt kri m nan.

Ki moun ki te chèf 3 pouvwa yo pandan diktati san manman lavalas lan? ...Se Alibaba ak 30.000 vòlò yo.

Donk se sou Alibaba ak bizango l ke Montas lonje dwèt.

Anplis m tande pou Montas te ale pote plent kont Aristide. Eske se inyorans oubyen se fanatism ki fè ke nèg sa yo ap tchimen konsaa? ...Depi ki lè ke senp sitwayen kont rele moun lajistis pou krim de san tankou asasina? Se pa leta ki genyen presyon saa sou li ankò? Tomat vèt! Fanatik sa yo vrèman dekourajan...
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17128
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 6:18

Kontinye dyèdyè.
Ou wè gen moun ki okipe sa w ap di ankò?
Tankou ameriken yo di w ap ""makes it as he goes along"".Lan tout evènman ,ou te la ;ou te konnen yon moun ki te la.
.
Menm sasinaj BRINOL LINDOR ,ti nèg vle mete l sou do ARISTIDE.Mwen t ap swiv bagay sa a ,alòs si w pa t la ;pa opine.
Se te batay ant 2 gwoup politik.Te gen menas ki t ap fèt e bagay lan debòde.
An DOMINIKANI la a depi ""split"" ant PRD ak PLD pa janm genyen yon eleksyon pou pa genyen ant 4 ou 5 moun ki mouri;sa vini ak teritwa a tankou ameriken yo di.
Pral gen eleksyon an DOMINIKANI ;ESPERE SE MENM PENPENP lan.

Se yon konvèsasyon mwen t ap fè MAXIMO ;THUNDER,mwen pa akòde enpòtans a sa w ap di ankò
Revenir en haut Aller en bas
Maximo
Super Star
Super Star
Maximo

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 7:01

Atik sa ke Thunder poste ya trè enpotan pou montre kouman leta Ayisyen sou prezidans JBA te bloke ankèt sou la mo Jean Dominique e tout lot jounalis ke yo te asasine yo, e Michelle Montas di'l a pwop bouch li.
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 7:33

Maximo,

Mwen pa p okipe Joel ki ap kontinye tchimen. Nou mete twòp verite nan fistiwann yo, yo pa genyen wout pa bwa ankò. Manti an F-I-fi-N-I-ni. Oken fanatik p ap ka bafwe okenn moun isit lan.

Joel,

Mwen pa ekri pou m fè diskisyon ak ni wou ni rès fanatik tèt nan fouk yo. Lè nou reponn se nou ki vle, men verite ap kontinye blayi kòmsadwa. Mwen ekri pou m anpeche nou bafwe moun ki ap li fowòm nan e ki pa konnen sa ki te pase sou rejim sanginè sankoutya ke w ap chache pwoteje an. A chak moman ke nou vle simaye venen nou an laa, ap toujou genyen moun ki pou demanti nou. Genyen anpil chevalye ak chevalyè nòb sou fowòm nan ki pou fè sa. Bann blofè! ...Nou konprann ke se tout moun nou te ka bafwe ak levanjil selon Aristide nou an? Nou foure dwèt nan pwòp zye nou jis li rive nan omoplat nou.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17128
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 8:21

Mwen gen dè zane m ap repete w sa.
Ou mèt kontinye repete menm rans yo ;ou te mèt dyèdyè ,griji ;sa pa p fè sa w ap di an se la verite.
Pa gen moun ;tèt klè ;ki ap asosye ARISTIDE a yon diktati sanginè;gen anpil moun ki ta konsidere misye te trò mou ;mwen se youn ladan yo.
Menm an 2004;misye te dwe aksepte èd ke THABO MBEKI t ap bali an ;ak kagezon zam ki te lan bato JAMAYIK lan ;li te lan plen dwa li;e gouvènman CARICOM yo te dèyè l.
Apre sa ;tout rès lan se rans ;ARISTIDE pa t merite koudeta 1991 lan e ou se youn lan ra moun ki kontinye ap defann koudeta sa a ;e menm moun ki te lan koudeta 2004 yo ,pa fè sa ankò.
Kanta pou polisye RNDDH ap pale de yo .Sou bagay LA SIRI,RNDDH te enfayib pa sa.
Sou zafè ansyen polisye ki bò MATELI yo ;premyèman RNDDH pa t konn de ki sa l ap pale; PHILIPPE pa t kite polis lan pou zafè dwòg;se te pou yon zafè kawoutchou yo t ap mete lan kou NAU;ou tèlman vire bouch ou ;yo pa ka swiv sa w ap di ankò.

Yo pa ka anpeche w di sa w vle;ARISTIDE se diktatè sanginè krap..
ALÒS...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 9:07

La place du vieux sorcier congolais perdu parmi nous Jawel est dans un asile d'alienes entoure de fil barbeles electrifies...a haute tension.Il ne participe pas auu developement d'un sujet propose .Il fait la guerila sans savoir ou vont aboutir ses vains efforts de pauvre combattant qui ne sait plus a quel theatre de la guerre il appartient tant il change de couleur comme un "aganman"..
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17128
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 9:40

Mwen kwè ke MARC genyen pou l rann tèt li a la rezon e bani w de fowòm lan.
Mwen kwè ke MARC ase entelijan pou l fè sa;omwens ke w gen kèk aranjman ak li.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 9:59

Marc peut decider de me banir du forum mais il ne peut faire taire ma voix qui est sur le net , petit nazi frustre qui reve de fours crematoires et du regime de terreur des camps de concentaration.
- Der teufel !Achtung !
Ma voix est ici ,ailleurs et en France .Laissez moi vous dire que l'on m'a offert l'administartion de forums et je refuse pour conserver ma sanite et independance intelectuelle .Marc, est plus intelleigent que vous ne le pensez , vieux mannequin, fripouille de l'intellect .

- Du balai cancre !Vous me haissez parce que je ne suis pas vous .Et vous ne serez jamais moi , ce modele superieur a l'imagination limitee de vos attentes - meme au fond de vos fantaisies les plus exagerees. Il existera toujours une difference profonde entre ceux qui sont dotes d'intelligence et ceux qui viennent a peine de se reveiller au seuil du monde animal .Noblesse oblige.
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 10:17

Citation :
Mwen gen dè zane m ap repete w sa.
Ou mèt kontinye repete menm rans yo ;ou te mèt dyèdyè ,griji ;sa pa p fè sa w ap di an se la verite.
Pa gen moun ;tèt klè ;ki ap asosye ARISTIDE a yon diktati sanginè;gen anpil moun ki ta konsidere misye te trò mou ;mwen se youn ladan yo.
Menm an 2004;misye te dwe aksepte èd ke THABO MBEKI t ap bali an ;ak kagezon zam ki te lan bato JAMAYIK lan ;li te lan plen dwa li;e gouvènman CARICOM yo te dèyè l.

Se laa ke mwen avèk wou p ap janm dakò. Wou ekri tankou ke w pa konnen ke rejim lavalas lan te manje moun. Wou menm arive ekri ke Aristide te twò dou... Alò, se konbyen moun pou l te manje anvan ke w ta reyalize ke l se yon sanginè? Se konbyen Joel? Tonnas.

Apre sa, wou tou lage yon lòt manti ankò. Se aksepte ke Aristide p at aksepte lèd? Oubyen se jwenn ke l pa t jwenn? ...Ebyen pou ki rezon ke l t ap di "vini vit" lan? Se pwoblèm saa ke mwen genyen ak nou, nou panse ke nou ka bay manti jan nou vle epi pou pèsonn pa di nou anyen. ale li saa epi di m si Aristide p at mande èd.

Nan yon pati nan entèvyou saa ke l te bay CNN, menm Aristide te rekonèt itilite ke militè genyen:


WOODRUFF: How many international peacekeepers will it take to restore order in Haiti? And from what countries should they be drawn, do you think?

ARISTIDE: From my point of view, if we have a couple of dozen of international soldiers, police, together right now, it could be enough to send a positive signal to those terrorists.

Once they realize the international community refuses the terrorists to keep killing people, we can prevent them to kill more people. And then we may have a resolution through the United Nations to have more coming to Haiti and prevent the wars.

WOODRUFF: So you're saying it might only take a couple of dozen initially?

ARISTIDE: For the moment. If we have that today, I am convinced it will be sending a very positive signal to those terrorists.

WOODRUFF: But Mr. President, what do you say to those in the United States and other countries who say, "Why should we be part of a force going into a country where there has been complete lawlessness? Why should we put the lives of our soldiers on the line in order to restore order in a country where there is none?"

ARISTIDE: First of all, we already have international police in Haiti through a special mission of the OAS. Secondly, by increasing this number, we protect lives. Thirdly, on September 11, 2001, terrorists did the worst thing in the United States, and the world said no to terrorism.

As today, the world cannot close their eyes, letting terrorists killing people, and killing the fragile democratic process. I think it can be good for the world.

And also, remember that next November, you will have elections in the United States. Yesterday, we had more refugees leaving Haiti because of those terrorists and moving towards Florida. They will not be able to vote next November in your country. We wish they can stay in Haiti to vote when before next November we will organize democratic elections


Men rès entèvyou an laa

http://articles.cnn.com/2004-02-26/world/cnna.aristide_1_haitian-president-jean-bertrand-aristide-share-power-first-black-independent-country?_s=PM:WORLD

Alò, Joel vle fè moun konprann ke Aristide pa t aksepte èd Lafrik, men l t ap mande blan an èd Question Question Question

Wou pa t ap ka vle wè m vre
Very Happy


Citation :
Apre sa ;tout rès lan se rans ;ARISTIDE pa t merite koudeta 1991 lan e ou se youn lan ra moun ki kontinye ap defann koudeta sa a ;e menm moun ki te lan koudeta 2004 yo ,pa fè sa ankò.

Mwen toujou di ke san ki te koule nan koudeta 1991 lan p at oblije koule. Men, Aristide te merite pou yo te fout minòt nan bra l pou lwa peyi an ke l te vyole antan ke prezidan.

Citation :
Kanta pou polisye RNDDH ap pale de yo .Sou bagay LA SIRI,RNDDH te enfayib pa sa.
Sou zafè ansyen polisye ki bò MATELI yo ;premyèman RNDDH pa t konn de ki sa l ap pale; PHILIPPE pa t kite polis lan pou zafè dwòg;se te pou yon zafè kawoutchou yo t ap mete lan kou NAU;ou tèlman vire bouch ou ;yo pa ka swiv sa w ap di ankò.

Se sa ke mwen ap di an, wou pa konnen anyen ki t ap pase Ayiti, men w toujou pare pou rantre nan rwonn san baton pou vini defann lavalas. RNDDH te di saa epi w te kouri repete l. Kounyea mwen demanti saa, w ap vini pran pòz wou laa. Anplis fòk mwen di w pou enfòmasyon w ke mwen pa vire bouch mwen pyès. Zafè pase kawotchwou nan tèt komisè Nau pou yo te ba li pè lebren gran jounen an devan Aristide lan, se li ke yo rele "evenman Ronald Kadav" lan ke w te di ke se nan bouch mwen sèlman ke w tande saa. Se paske se Kadav ki t ap pral bali pè lebren an ki fè ke yo rele evenman an konsa tande ti kòk. Sa w pa konnen pi gran pase w.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17128
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 10:39

Mwen te poze w kesyon sa a deja.
Ou te di ,pa vin vire bouch ou non,ke ARISTIDE pa t gen dwa poze kandidati l;dapre sa w di tou ke komisè yo te kanpe paske ARISTIDE te pran bann li ,lè li t ap poze kandidati l.
Youn ,ki dwa pou komisè sa yo ta genyen pou yo ta anpeche ARISTIDE poze kandidati l?
ABSOLIMAN,OKENN DWA.
Alòs mesye sa yo ,se te LETA lan LETA ;yo deside ki moun ki gen dwa poze kandidati yo ou pa.
Se rezon sa a ,pami lòt ke m pa kwè lè w di ke yo t ap bay moun pè LEBREN e ARISTIDE te la li t ap gade.
SA PA FÈ SANS;paske tou senpmam KOMISÈ sa yo PA T GEN DWA ,e yo pa t lan pozisyon pou yo t a anpeche ARISTIDE poze kandidati l.

SA PA FÈ OKENN SANS ;OMWENS SE KOUDETA ANVAN LÈ L MESYE SA YO T AP ESEYE BAY
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 17:33

MEZANMI PAGIN YON AZIL KIKA PWAN NEG SA A GRATISS ? GANLE SI MOUN LAKAY LI TEKA PEYE MISYE TAP ANDEDAN DEJA
Revenir en haut Aller en bas
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9818
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyMer 22 Juin 2011 - 18:23

deza a écrit:
La place du vieux sorcier congolais perdu parmi nous Jawel est dans un asile d'alienes entoure de fil barbeles electrifies...a haute tension.Il ne participe pas auu developement d'un sujet propose .Il fait la guerila sans savoir ou vont aboutir ses vains efforts de pauvre combattant qui ne sait plus a quel theatre de la guerre il appartient tant il change de couleur comme un "aganman"..

Ce genre d'intervention crée des frustrations de part et d'autre.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 1:00

OUI MARC ?

ET J'EN PROFITE POUR SOULIGNER AUSSI QUE VOS PROPRES INTERVENTIONS DEVIENNENT DE PLUS EN PLUS PARTISANES MAIS CA NE ME FAIT PAS PEUR .J'EN AI VU D'AUTRES SUR LE NET AVEC CET APPROCHE BIZARRE DES HAITIENS QUAND ILS ESSAIENT DE TRAITER DES NOTIONS VERTABLES D'ADMINISTRATION ET DE FAIR-PLAY .ILS PRECHENTS TOUS LE PARTI-PRIS ET L'INDISCIPLINE I NTELECTUELLE SELON LE POT AU LAIT QU'ILS TRAINENT SUR LA TETET.ILS NE SE RENDENT MEME PAS COMPTE DE CETTE MANIFESTATION D'UN DESORDRE PSYCHIQUE .

CA ME FAIT RIRE AUSSI QUAND JE VOUS VOIS CHANGER LA PROGRAMMATION DU VOCABULAIRE DU FORUM APRES VOUS AVOIR VU MILITER AVEC TANT DE TRANSPARENCE POUR LE RESPECT ET LE SACRE DE PAPA DESSALINNES .L'HAITIEN EST VRAIMENT UN BIEN MAUVAIS COMDEIEN .
Quand papa dessalinnes dit sweet( mo sweet sa a sesa neg ki trett opotiniss sans aucun sens de l'histoire kap chanje sa papap dessalinne te di ) rasskongo qu'il veut exterminer il sait bien ce qu'ul veut dire .Laissez moi vous demontrer le ridicule de votre situation :

Dessalinne dit qu'il exterminera tantot la race des indigenes LOL!LOL!LOL!(JE ME TORDS DE RIRE )qui ont le dos au mur ...mainteanant observez ce qui se passe quand la betise du parti-pris s'y met .
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Dernière édition par deza le Jeu 23 Juin 2011 - 1:24, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 1:14

Joel a écrit:
Mwen te poze w kesyon sa a deja.
Ou te di ,pa vin vire bouch ou non,ke ARISTIDE pa t gen dwa poze kandidati l;dapre sa w di tou ke komisè yo te kanpe paske ARISTIDE te pran bann li ,lè li t ap poze kandidati l.Youn ,ki dwa pou komisè sa yo ta genyen pou yo ta anpeche ARISTIDE poze kandidati l?
ABSOLIMAN,OKENN DWA.
Alòs mesye sa yo ,se te LETA lan LETA ;yo deside ki moun ki gen dwa poze kandidati yo ou pa.
Se rezon sa a ,pami lòt ke m pa kwè lè w di ke yo t ap bay moun pè LEBREN e ARISTIDE te la li t ap gade.
SA PA FÈ SANS;paske tou senpmam KOMISÈ sa yo PA T GEN DWA ,e yo pa t lan pozisyon pou yo t a anpeche ARISTIDE poze kandidati l.

SA PA FÈ OKENN SANS ;OMWENS SE KOUDETA ANVAN LÈ L MESYE SA YO T AP ESEYE BAY

Mwen la toujou w ap fè manti sou mwen? Ki zafè vire bouch saa?

Men kisa ke mwen te ekri:


Le gros roseau a écrit:
Citation :
Thunder

ou pa li ke Dorsainvil pran la fwit poul pa reponn a konvokatyon pakè ya voye ba li.ou di ki lwa nan konstitutyon ki di ki jan pou yo dechouke yon presidan ilejitim . Konstitutyon prevwa yon haute cour de justice pou jije tout presidan delenkan.se chak ayisyen ki pou pran responsabilite yo pou yo ranpli wol yo.Palman pa dwe konpose de yon bann depite ak Senatè japrouv.Chef la Polis pa dwe pè pran desisyon pou chase delnkan ki anpeche Palman an fonktyone lè yo konvoke yon Premier Ministre ou yon presidan.

Lè Richard Nixon te bay attorney general la lod poul revoke special porsekitè ki tap envestige Watergate sacandal la attorney general la te pito demisyone o lye li te fè revoke spesyal prosekitè ya. se moun konsa ke ayiti beswen.se pa ti restavek ke presidan yo ka achte ak yon ti bout machine ou byen yon ti job konsil pou fanmi yo.

Fòk wou presize ke apa de yon jij ki pi ansyen nan Lakou Kasasyon ak rès ke li prevwa, konstitisyon an prevwa tou ke tout prezidan dwe eli a travè eleksyon nasyonal e li di ki kondisyon pou chak kandida ranpli anvan ke yo dwe jwe ròl saa.

Eske w te konnen evenman ki te fèt an Septanm 2000 pou Aristide te ka poze kandidati l?

Sandout wou pat konnen, ebyen ban m fè yon ti rezime pou wou. Aristide monte sou Delmas ak 3.000 chimè ame ak kawotchou, boutèy, manchèt, baton, zam... Lari an bloke, Ronald Kadav sèl kòmandan. Pandan ke Komisè polis ki rele Nau ap pase ak yon patrouy, li remake yon endividi an sivil ki genyen yon pistolè 9mm nan men l, se te Ronald Kadav. Lè Komisè Nau kanpe pou l envestige, chimè lavalas yo bat li, chire inifòm Lapolis lan sou misye, pran zam li, e gen tan mete yon kawotchwou nan tèt li pou te ba l pè Lebren, anba zye Aristide. Se Dany Toussaint ki te mande gras pou Komisè an ki fè ke Aristide ak bizango l yo pa t fè misye tounen yon taso.

Se laa tou ke ostilite ant Lavalas ak Konsèy Siperyè Lapolis lan te kòmanse. Lè nou fè yon reyinyon pou nou ale arete koupab nan tantativ asasina saa, Preval pran presyon nan men Aristide e li kouri rele ke genyen konplo "koudeta" k ap fèt. Se nan konsa ke anpil polisye ki respekte tèt yo te oblije ale nan mawon paske yo te fèb lojistikman. Se nan konsa ke Ti Guy te tou koupe fache ak Aristide epi li jete kò l Sendomeng. Brèf!

Se ak 3.000 chimè ke Aristide te ale poze kandidati l tande, menm li menm te konnen ke li pa t ranpli tout kondisyon yo, men ak presyon chimè l yo, li konprann ke se li ki mèt peyi an. Li janbe lwa elektoral pou l te ka vinn prezidan...


https://www.forumhaiti.com/search?search_current=Thunder&search_id=1474813691&start=48

Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 2:23

Men toujou Joel:


Citation :
Joel a écrit:
Premyèman ou di se imilyasyon PHILIPPE te pran lan yon ensidan ke se ou sèl mwen tande ki pale de sa ;lan yon bagay ke yo t a mete kawoutchou lan kou NAU,epi,epi.
PHILIPPE te renmen polisye yo konsa epi l te atake kazèn PETYONVIL ak FRÈ yo epi l touye polisye ?

Epi lan ensidan sa ke w dekri ;an ki kalite ""polisye"" sa yo ta ka anpeche ARISTIDE poze kandidati l lan .Mwen t a renmen konprann.
Yo konn anpeche moun poze kandidati yo?
Mwen kwè ke nenpòt moun gen dwa poze kandidati yo e se KONSÈY ELEKTORAL yo pou deside si pou yo aksepte kandidati an ou non.
Bagay sa yo w ap debite la yo ,se tankou w anplwaye fil blan pou w koud yon pantalon nwa


Se nòmal pou se mwen sèlman ke w tande ki pale de sa. Alò, wou panse ke Radyo Sòlèy nan NY, Hayti.net, Roth, Black Koken yo... t ap janm pale de yon bagay konsa? Jamè!

Joel, sispann bafwe moun ak atak sou akademi militè ak Petyonvil lan, tout moun konnen ke se te yon zafè de dilè dwòg ki t ap regle. Aristide ak bizango l te sezi yon kagezon dwòg paske mèt li p at peye. Mèt li ki te yon Kolonbyen te voye al pran dwòg lan kote ke mesye yo te sere l lan. W ap pale de atak, men w pa janm di ke yo te pran yon bon valè dwòg nan akademi an e ke menm lavalas pa t di kwik sou sa, yo te kase fèy kouvri sa, yo te pwofite fè l pase pou yon zak politik, ki pa t janm vre. Joel kenbe manti w yo pou w bay moun ki pa t la ak sa ki bezwen sewòm tipepik lan pou yo ka bafwe moun.


https://www.forumhaiti.com/search?search_current=Thunder&search_id=1474813691&start=48



Pou m fè yon rezime pou wou, se pa anpeche ke Nau t ap anpeche Aristide poze kandidati l, se yon pakèt moun ame ke l wè e ke li kanpe pou envestige. Menm kote an, misye te pran nan nich chimè Aristide yo ki te manke pase l a lenfinitif.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17128
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 7:53

Mwen pa p pèdi tan m pou m al chache repwodwi sa w te di ;paske sa w te di pa gen okenn enpòtans pou mwen ankò.
Sam sonje sè ke w te di ke ARISTIDE konnen li pa t ka poze kandidati l epi w vini ak yon pakèt bagay kwèk makwèk ke yo te mete kawoutchou lan kou NAU e ARISTIDE te la li t ap gade.
Lan zafè sa a ,se pou di m si PHILIPPE ak NAU te gen dwa pou yo anpeche l poze kandidati l;kilès ki te bayo dwa sa a?
Kanta pou atak kazèn PETYONVIL ak FRÈ yo ;mwen sonje mwen te tande ak zòrèy sou radyo yo ke moun ki te fè atak lan te pran chemen fwontyè an pou yo.
E 4 anplwaye DEPATMAN LENTERYÈ yo ;yo te sasinen lan zòn fwontalyè an ;se te yon zafè dwòg tou?
Revenir en haut Aller en bas
Maximo
Super Star
Super Star
Maximo

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 8:04

Joel a écrit:
Mwen pa p pèdi tan m pou m al chache repwodwi sa w te di ;paske sa w te di pa gen okenn enpòtans pou mwen ankò.
Sam sonje sè ke w te di ke ARISTIDE konnen li pa t ka poze kandidati l epi w vini ak yon pakèt bagay kwèk makwèk ke yo te mete kawoutchou lan kou NAU e ARISTIDE te la li t ap gade.
Lan zafè sa a ,se pou di m si PHILIPPE ak NAU te gen dwa pou yo anpeche l poze kandidati l;kilès ki te bayo dwa sa a?
Kanta pou atak kazèn PETYONVIL ak FRÈ yo ;mwen sonje mwen te tande ak zòrèy sou radyo yo ke moun ki te fè atak lan te pran chemen fwontyè an pou yo.
E 4 anplwaye DEPATMAN LENTERYÈ yo ;yo te sasinen lan zòn fwontalyè an ;se te yon zafè dwòg tou?


Joel,

Ronald Cadavre te pase kawocthou nan kou komisè Nau sou Delma vre, se pa on envansyon e sa te fè la une de la press an Ayiti, e se apre evenman sa ke komisè sa yo te reyini e te pwan lekzil, pati istorik sa ou pap janm ka chanje'l. Se pa de lwen mwen tap pwan nouvèl yo, mwen te viv yo. Gen anpil pwopagann nou vle fè pase ki pap janm pase paske verite ya deja ekri. Komisè sa yo gen anpil twou nan manch yo vre, men se pa pou drog yo te pwan lekzil men pito pou pwoblèm yo ak Aristide.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 8:10


Ala de lank a papye ak saliv nou gin pou nou gaspille lan minin yon vye koulev lekol epi eseye montre li kijan pou li chita .Neg sayo depi ou di yon bagay de lavalass se manti .Min pa rele yo lavalass .Yo pa fanatik lavalas.
Revenir en haut Aller en bas
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9818
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 8:29

Censure des mots

PS: Des mots sont censurés automatiquement du Forumhaiti. Par exemple, chaque fois vous ecrivez ces mots , ils seront automatiquement remplacés par un autre mot ou par un symbole quelqconque . But : Créer un climat sain au forumhaiti.

Oui aux partis-pris et non aux attaques personnelles . Nous encourageons les Martellistes , les opposants et ceux qui ne sont ni pour ni contre Martelly à des débats centrés sur les sujets et orientés vers le respect des participants .

Merci de votre attention
Revenir en haut Aller en bas
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9818
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 8:34

Probablement , je vais censurer les mots lavalas, gnbistes, etc...Bref, tous ces mots qui nous font tourner en rond dans les débats seront censurés au Forumhaiti.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 9:08

CE NE SONT PAS LES MOTS QU'IL FAUT CENSURER AMI MARC (( ON PEUT JOUER AVEC LES MOTS ET LEUR PLACE DANS UNE PHRASE) MAIS BIEN LES IDEES ET CELA EST ENCORE PLUS DIFFICILE.EN TOUT CAS JE ME DEMANDE D'OU TE VIENT L'AUTORITE DE FAIRE DIRE A DESSALINNES CE QU'IL N'A PAS DIT EN DEFORMANT SA PENSEE . LE POUVOIR ADMINISTRATIF ? COMPETENCE INTELECTUELLE ET HISTORIQUE ? lol! lol! lol! lol! lol! UN AUTRE farao !

MARC,
OU MET BATT KOW OU JAN OU VLE OUPAKA RETIRE TETT OU KOTE OU FOURE LI A
sunny farao farao
Revenir en haut Aller en bas
Maximo
Super Star
Super Star
Maximo

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 9:22

Deza a raison, il y a des mots qui ont toutes leur importance historique qu’on ne peut pas éliminer, en les éliminant on change complètement la pensé de l’auteur. Je suis d’accord qu’on censure les mots injurieux, mais les mots comme lavalas, gnbiste, ou congò ne peuvent-être éliminé, Dessalines en plusieurs fois a utilisé le mot congò pour fustiger ces noirs qui aidaient les français ou qui se mettaient sur sa route pour empêcher la bonne marche de la révolution. Quand je poste des textes historiques ou le mot congò est utilisé il sera échangé pour un autre mot qui n’aura pas le même sens, ce n’est pas correcte et ne le sera jamais.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17128
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 9:36


Marc a écrit:
Probablement , je vais censurer les mots lavalas, gnbistes, etc...Bref, tous ces mots qui nous font tourner en rond dans les débats seront censurés au Forumhaiti.


MARC;
VOUS POUVEZ FAIRE CE QUI VOUS PLAIT.C'EST VOTRE FORUM
Revenir en haut Aller en bas
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 9:41

N'oubliez pas d'ajouter les mots fascist, fasciste, fachis, etc., sur votre liste.

_________________
Comme toi, il n'en est qu'un, deviens donc qui tu es.

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 EmptyJeu 23 Juin 2011 - 9:53

L'honnete et courageux Maximo !O dieu pourquou n'avoir pas guide le choix du president en le poussant a choisir un homme come Maximo : Loyal,courageux,honnete avec une echine des plus solides .

Merci amie kami!Il faut bien que quelqu'un chatouille la memoire defaillante ou partisane de lol! lol! lol! farao lol! lol! farao De plus en pluis je pense que ta place est dans mon coeur a l'abri des intemperies de l'hypocrisie .
Smile sunny flower
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism   l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism - Page 5 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
l'hypocrisie partisane de forumhaiti ou yellow journalism
Revenir en haut 
Page 5 sur 6Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: