Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -10%
Apple TV HD 4K 32Go (2021)
Voir le deal
179 €

BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !

2 participants
AuteurMessage
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! Empty
MessageSujet: BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !   BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! EmptyJeu 23 Juin 2011 - 13:06

jE NE SAVAIS PAS SI LE PRESIDENT PARTICIPAIT A NOTRE FORUM ! TRES BONNE CHOSE ! j ATTENDS SON SIGNAL AVANT DE PUBLIER OU DE COMMENTER CE MESSAGE !
Revenir en haut Aller en bas
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! Empty
MessageSujet: Re: BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !   BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! EmptyJeu 23 Juin 2011 - 14:13

Oui la nouvelle vient de tomber ...Il ma dit avec une tres grande rassurance :" de Gardez le silence pour une autre 72 hres de temps....LES NOMS DE JOSUE lAFRANCE , DE DUPITON ET DE BERNARD SANSALRICK LLUI DISENT QUELQUES CHOSES ...C ETAIT DES ANCIENS COLLABORATEURS ! JE N AI PAS ENCORE LA PERMISSION POUR PUBLIER LE COURRIER !
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !   BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! EmptyJeu 23 Juin 2011 - 14:27

KKKok,

Eske ou kapab fem sonje ki ane Josue Lafrance te depute, mesi anpil.

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !   BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! EmptyJeu 23 Juin 2011 - 14:33

kami a écrit:
KKKok,

Eske ou kapab fem sonje ki ane Josue Lafrance te depute, mesi anpil.

sE TE NAN ANNE 1991 LI MONTE ANSAMB AK aRISTIDE ..Li se te yon depite vedet nan koudeta sangine 1991 lan ...ke mouche martelly te sipote.....Nou konn we mouche sa deye Cedras tankou yon gwo Nenja...nan moman sa te genyen colonel kanson fe yo te rele JOSEPH MICHEL FRANCOIS se li ki te genyen non sa a avan SWEET MICKY ..Kon sete kavalye polka Martelly ti non sa a te vini rete pou JOSEPH MICHEL MARTELLY

pa okipe ti mal kap pale tenten ki vle mete m nan koudeta kon Aristide.....Jounen ki vle pare pi Aristide pase Jean bertrand....Ayitien se yon pep a lanve SOU WE AK SOU KONNEN JEAN JACQUES SAUVEUR JEAN AP CHANTE LANMOU >>>>>>SAK TA DI YO TA DEPOTE MOUCHE SA POU BAT FANM affraid AK POU DOMESTIK VYOLANS affraid
kami
animatrice
animatrice
kami

Féminin
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !   BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! EmptyJeu 23 Juin 2011 - 14:42

Mesi anpil KKKok, mwen sonje Josue Lafrance tres byen paske mwen gen note sou li. Se li ak Dulu Brutus ak lot ankor ki te kraze rak nan ran lavalas pou apuye regime militer an apre yo resevwa des millier de dollar nan min repiblikin. Toulede ap viv konyea bo isit (USA) ap jwi lajan yo.

Sak pase-w ke ou ap banou anpil infomasyon jodiya. Kontinye KKK.

Eske ou li repons mwen nan lot post ou yo?
https://www.forumhaiti.com/t12151-flash-le-president-michel-joseph-martelly-en-lutte-contre-la-corruption#102385

"Ceux qui ont le pouvoir de faire le mal et qui savent ne pas le faire sont des Seigneurs" (Shakespeare)
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !   BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY ! Empty

BAGAY YO CHO ! YO CHO TOU T BON JE VIENS DE RECEVOIR UN EMAIL DE MARTELLY !
Page 1 sur 1