Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur Nike React Infinity Run Flyknit 2
95.97 € 159.99 €
Voir le deal

OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !

5 participants
AuteurMessage
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! Empty
MessageSujet: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 12:28

ALERTE !ALERTE!
Voici Arnel Belizaire l’idole de l’opposition reactionnaire et corrompue !

Voici Arnel Belizaire le hero modele de la fonction parlementaire !

Haitiens !Lisez !Voici a quoi sert l'immunite quand nous avons le dos tourne et que nous regardons ailleurs .C'est un exces de zele et de pouvoir qui viole la constitution et ses prescrits .Les parlementaires ont viole notre confiance de peuple et avili le prestige de cette noble institution au nom d'un faux esprit de corps:

Qualites et competences requises pour etre elu depute haitien :
Chronologie :

14 Septembre 1995: Arrestation du citoyen Arnel Belizaire pour escroquerie suite à un mandat émis par un juge d'instruction. Le prévenu est incarcéré à Delmas son dossier est le 385-Delmas 285

18 Septembre 1995: Arnel Belizaire est libéré après avoir signe une reconnaissance de dette

1998: Arnel Belizaire est déporté des Etats Unis vers Haiti pour vol et violence domestique

14 Octobre 2004: Arnel Belizaire exécute un citoyen Haitien. Il est arrêté par la police nationale pour le meurtre et pour détention illégale d'armes de guerre

19 Février 2005: Arnel Belizaire est un évadé du penitencier national. Il se réfugie en république Dominicaine

2 Juillet 2005: Arnel Belizaire est arrêté en république Dominicaine par la police de ce pays pour vol de véhicule

3 Juillet 2005: Les autorités Dominicaine transferent Arnel Belizaire aux autorités Haitiennes

5 Juillet 2005: Arnel Belizaire est écroué au Penitencier National. Jugement le condamne à 18 mois de prison et cinq mille gourdes

23 Juin 2006: Libération du citoyen Belizaire qui sort de prison sans avoir purge sa peine

N.B. Entre 1995 et 2011 le citoyen Belizaire a été en prison au moins six fois

Maintenant il a pris réfugie a la Chambre des Deputes .Il n'est pas n'est pas le seul... Esprit de corps aux depens des interets du pays haitien .Le parlement est trop corrompu pour servir les interets de la nation .
VIVE HAITI !VIVE LE PEUPLE HAITIEN

Dernière édition par kakakok le Lun 31 Oct 2011 - 13:04, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 13:02

Mon ami Kakakok

Je commence à m'inquiéter sérieusement pour toi . Tu as trop de colère mon ami . Il faut baisser la tension artérielle. Comment peux-tu demander la démolition du parlement quand on fait face à une dictature en devenir ? Je ne te comprends plus .
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 13:07

Marc a écrit:
Mon ami Kakakok

Je commence à m'inquiéter sérieusement pour toi . Tu as trop de colère mon ami . Il faut baisser la tension artérielle. Comment peux-tu demander la démolition du parlement quand on fait face à une dictature en devenir ? Je ne te comprends plus .

Moi aussi je commence serieusement a m'inquiter pour nous ,pour le pays..Si toutes ses informations sont exactes et correctes ...En luttant contre la dictature montante de Martelly nous devons faire un choix le pain et le fourneau ! entre BARABAS ET L'AUTRE !
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 13:10

Quel est ton choix ? Pour moi c'est clair il faut faire confiance aux parlementaires à la diversité politique et démocratique au parlement pour arrêter la dictature galopante.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 13:35

L'homme intègre doit avoir le courage d'avouer ses erreurs et son manque de jugement.Si les faits reprochés au Deputé Belizaire sont corrects et verifiables;et on dit qu'il n'y a de fumée sans feu ,on doit avouer l'individu ne merite pas le titre de Deputé qui lui confère cette immunité.Et il faut une enquète pour determiner comment il a pu tromper la vigilance du Conseil Electoral provisoire.A-t-il paye des Conseillers pour avoir le droit de participer aux dernières elections?Qui sont responsables de cette grave erreur?

Ceci dit l'acte d'arrestation du deputé est reprehensible et merite toute l'attention des parlementaires haitiens.Le Ministre de la justice ne peut etre Ponce Pilate dans ce dossier car il est le chef de ce Ministère et par consequent responsable de l'administration de la justice en haiti.Le Commissaaire du gouvernment etant le represnetant de l'etat au parquet ne devrait pas pouvoir ordonner l'arrestation du Depute avant la levée de son immunite par le parlement.Mario Andresol aussi devait comparaitre devant le Parlement pour expliquer pourquoi la PNH a executé cet acte illegal.Mr Andresol sait bien que l'obeisance aveugle d'un acte immoral et illegal ne peut en aucun cas constituer une excuse pour l'executeur devant la loi.

Pour qu'il y ait un etat de droit en haiti il faut que la hierarchisation des autorités soit respectée.Le President de la republique a pour devoir de surveiller a la bonne marche des institutions.Il n'a pas le droit d'asservir la justice pour se venger de ses ennemis politiques. Voila pourquoi il faut que les Magistrats publics soient elus et non nommés par le President.Aussi longtemps que les magistrats sont des employes du president et bien la justice dependra toujours de la bonne volonte de nos dictateurs.Aucun delinquant ne devrait pouvoir occuper ces fonctions qui les accordent une immunité.Pour qu'il y ait un etat de droit aussi les lois doivent etre respectées par tous.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 14:04

Marc a écrit:
Quel est ton choix ? Pour moi c'est clair il faut faire confiance aux parlementaires à la diversité politique et démocratique au parlement pour arrêter la dictature galopante.

Tu n allais pas apprecier mon choix ! Aux grands maux les grands remedes ! La il y a un choix politique , un choix de legitimite et un choix revolutionaire a faire ....
Contrairement je n ai pas a choisir entre Martelly et Arnel Barabas Belizaire .. Je devrais plutot choisir ente les institutions de mon pays en Arnel b Belizaire ...
Si martelly avait de jupon blanc.....pour le moment il fallait bourder toutes les resolutions du parlement !....exiger les conclusions du rapport de la commission magouille sur la disparution initis de la copie originale de l amendement de la constitution ! PRIVERT , jOASIL , BASTIEN SONT IMPLIQUES....
exiger que le rapport Paul Denis soit entre les mains d un juge d'instruction What a Face
D'ouvrir une enquette sur le juge d'instruction de JCD What a Face
attendre le rapport de la commission sur les nationalite de tous les elus et membres du gouvernement......
Certains articles ou la constitition sera en veilleuse pendant toutes cette periode.... rel kay tout tout tout MAKOREL !

Mais mon Dieu tout cela c est avec un homme d etat ki respekte e ki rekonet entere nasyon pase avan ti entere pesonel li ! Encore une fois mon choix n est pas important c est TATI SAM BILLHARY CLINTON QUI VA TOUT REGLER ..

AU MOINS UNE FOIS JE DOIS SALUER LE COURAGE LGR ....CAR LE DOUTE CREE CHEZ CE DELIQUENT METE UN PEU DLO DANS SON VIN !

KI SA NOU PWAL AUX ENFANTS DE NOS ENFANTS KAN YON NONM TANKOU ARNEL BARABAS BELIZAIRE DETIENT UN PASSEPORT DIPLOMATIQUE ??????N EST IL PAS TEMPS DE TROUVER QUI , POURQUI ET POURQUOI L'ETAT HAITIEN DIRIGER PAR PREVAL ET JACQUES E ALEXIS TE KONFEKSYONE YON FO PASPO BAY AMARAL DUCLONAS ????????? affraid
Leyou
Senior

Féminin
Loisirs : Lecture

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 15:11

Fok ou fè atentyon Roseau paske se yon post ke Deza fèk mete maten yan e yo al mete li sou moun.com tou san yo pa mete pyes kote ou ka al li li ou verifye li epi ou we menm ou menm ou gentan pran ladan e se travay sa menm kap fèt pou bourye ka la. Moun ak sevèl pa ka kite yo pran -ou ladan. Menm KKK ekri kek jou de sa nan menm sit la ke se pou Martelly te lage 250 ou 25 mwen pa sonje byen montan an kilo kokayn nan machi-n Anel Belizè li ta tou akize li pi byen tan pou se konsa matelly te fè sa yon fason pou yo pat wè si se li ki fè kou wa, alo men moun ki KKK la tande. Nou wè on moun konsa kap joure lot la kriminèl la. Pran san-ou Roseau, mwen konnen ou entelijan, esaye konpran-n ki lavaj sèvo kap fèt la. Mwen se yon-n nan moun yo pap ka pran konsa. Mwen di li anko, mwen pap janm defann Arnel Belizaire, jamais, men se pou sweet micky al van-n granmèl pwason chaje ak m li ya nan mache anba, se pa te nan palè ya pou-l ta-l van-n ni ak latriye betiz li yo, epi tou si se te yon lot prezidan yo tap voye pye, poukisa yap chache tout bagay pou eseye detounen entelijan moun apre sweet micky fi-n fè vye zak ilegal sa yo?
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 15:15

J'ai entendu quelqu'un appeler de la DOMINICANIE dire que ARNEL BELIZAIRE n'a pas été accusé par les DOMINICAINS de vol de voiture.
C'est le contraire de ce que dit KAKAKOK ,qui ne fermera pas sa bouche .
La justice haitienne avait accusé BELIZAIRE de vol de voiture afin d'obtenir son extradition;ce qu'elle a obtenu.
Les GNBistes avaient peur que BELIZAIRE ,de sympathie LAVALAS et en qualité d'ancien militaire ne pourrait pas aider à organiser une RÉSISTANCE contre les GNBistes.

Ce que KOKKAKA a oublié de dire c'est que BELIZAIRE avait été jugé et relaché.
C'est ce qu'a dit son avocat ,à maintes reprises.
Il faut ètre très vigilant à ce que dit et dira les MARTELLISTES;l'affaire BELIZAIRE a secoué le régime donc ils n'ont d'autre recours qu'une campagne de dénigration contre lui.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 15:23

Leyou a écrit:
Fok ou fè atentyon Roseau paske se yon post ke Deza fèk mete maten yan e yo al mete li sou moun.com tou san yo pa mete pyes kote ou ka al li li ou verifye li epi ou we menm ou menm ou gentan pran ladan e se travay sa menm kap fèt pou bourye ka la. Moun ak sevèl pa ka kite yo pran -ou ladan. Menm KKK ekri kek jou de sa nan menm sit la ke se pou Martelly te lage 250 ou 25 mwen pa sonje byen montan an kilo kokayn nan machi-n Anel Belizè li ta tou akize li pi byen tan pou se konsa matelly te fè sa yon fason pou yo pat wè si se li ki fè kou wa, alo men moun ki KKK la tande. Nou wè on moun konsa kap joure lot la kriminèl la. Pran san-ou Roseau, mwen konnen ou entelijan, esaye konpran-n ki lavaj sèvo kap fèt la. Mwen se yon-n nan moun yo pap ka pran konsa. Mwen di li anko, mwen pap janm defann Arnel Belizaire, jamais, men se pou sweet micky al van-n granmèl pwason chaje ak m li ya nan mache anba, se pa te nan palè ya pou-l ta-l van-n ni ak latriye betiz li yo, epi tou si se te yon lot prezidan yo tap voye pye, poukisa yap chache tout bagay pou eseye detounen entelijan moun apre sweet micky fi-n fè vye zak ilegal sa yo?

LEYOU;
Se sa k fè mwen paka sipòte KAKAKÒK.Ke misye al jwenn kavalye polka li yo e pi li pa tounen.
Mwen pa t ko li PÒS ou an ;anvan mwen te mete pa m lan.Mwen te gen enpresyon ke te gen yon bagay louch lan sa KKK te ekri an ,kòm toujou.
Mwen pa li MOUN.COM mesyedam sa yo fè san m monte dè zane de sa mwen te voye yon koudèy sou sit sa a.
MÈSI ANPIL.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 15:27

Leyou

mwen byen kontan ou dim sous teks saa, e sa pa etonem.Mwen pa janm kite twou nan manch yo endwim an erè. sepandan yo di la fimen pa janm soti san di fe. e se pa yon ni 2 akisatyon yo pote kont Depite Belizaire.Eske se vre yo te depote l an ayiti apre ke li te komet krim o Zeta Zuni?eske se vre yo te aretel an dominikani eske se vre li te nan prison pou eskrokery.eske se vre li te touye yon moun?tout bagay sa yo dwe verifye.

mwen se pa tan depite belizaire map defann ,map defann iminite ke konstitutyon an ba li jiskaske ke se la chanb lan ki level komisè gouvenman pat dwe bay lod pou aretel.se legalite 3 pouvwa yo nou dwe defann.nou pa dwe kite martelly retabli yon diktati an ayiti en asservissant la jistis e pouvwa legislatif. se sa map defann.menm jan nou dwe lite pou martelly pa anpyete sou lot pouvwa yo fok nou konnen tou si se vre akisatyon sa yo pote kont depite Beliziare yo fonde.Kom mwen toujou di mwen pap tolere oken delenkan kelke swa kostum ki sou lie kelke swa apatenans politik li.Mwen kont lenjistis men mwen pa pou delenkans non pli.Koulyè ya se la chanb lan ki pou fè envestigatyon pou yo konnen si se vre belizaire te kondane pou krim sa yo esi se vre se pou yo destituye li.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 15:53

Le gros roseau a écrit:
Leyou

mwen byen kontan ou dim sous teks saa, e sa pa etonem.Mwen pa janm kite twou nan manch yo endwim an erè. sepandan yo di la fimen pa janm soti san di fe. e se pa yon ni 2 akisatyon yo pote kont Depite Belizaire.Eske se vre yo te depote l an ayiti apre ke li te komet krim o Zeta Zuni?eske se vre yo te aretel an dominikani eske se vre li te nan prison pou eskrokery.eske se vre li te touye yon moun?tout bagay sa yo dwe verifye.

mwen se pa tan depite belizaire map defann ,map defann iminite ke konstitutyon an ba li jiskaske ke se la chanb lan ki level komisè gouvenman pat dwe bay lod pou aretel.se legalite 3 pouvwa yo nou dwe defann.nou pa dwe kite martelly retabli yon diktati an ayiti en asservissant la jistis e pouvwa legislatif. se sa map defann.menm jan nou dwe lite pou martelly pa anpyete sou lot pouvwa yo fok nou konnen tou si se vre akisatyon sa yo pote kont depite Beliziare yo fonde.Kom mwen toujou di mwen pap tolere oken delenkan kelke swa kostum ki sou lie kelke swa apatenans politik li.Mwen kont lenjistis men mwen pa pou delenkans non pli.Koulyè ya se la chanb lan ki pou fè envestigatyon pou yo konnen si se vre belizaire te kondane pou krim sa yo esi se vre se pou yo destituye li.

SE SA KI FOUT ENPOTAN OU GENYEN REZON PA KITE OKENN CHENN NAN SEVO W...SE PA MOUN EKRI SA KI ENPOTAN..ESKE SE VRE ???
MWEN PATE JANM KONNEN SI ARNEL TE YON DEPOTE TOU ???? JOUNEN NAN NAN ENFOMASYON SIPE AYWE..FOK NOU KITE TI LOLIT ???FWA SA MWEN TONBE DAKO AK WOU NET .....POUTET SA MWEN PWAL YON KONJE JIS POU FE A PLEZI...MAP FE YON TI SISPANN PALE DE INISAN O MEN SAL ..AK A SA SAINT AN LIBERTE !
Leyou
Senior

Féminin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 16:04

Se pa paske mwen pa konpran-n non, men poukisa yo pat mete yo deyo depi lontan? Pou komanse Arnel se yon frekan yon awogan, mwen se premye moun ki tap dako micky kale-l, men mwen pou la jistis, mwen remen lè moun gen rezon e bay li e mwen pa renmen vanjans ki pap itil anyen. Sweet Micky mal aji epi se pa pandan sweet Micky fi-n fe tou sa ke Anèl merite sakrifye. Li te gen foto-l nan tout la ri anvan elektyon, li al depoze pye li nan CEP yo pa ba li kanè, li pase, li prete sèman e mwen pa kwe se la kay li li te prete sèman, li nan la chanm tout tan e lè pou vot Conille yo pat di-l anyen, li rive menm andedan palè e se paske Sweet Micky tonbe di betiz ki fè tout moun konnia o kouran ke li te sesi sela. Poukisa yo pat tou pwofite arete li pandan tout moman sa yo si vreman nou tap chache li ko-m moun ki te sove nan prizon kom metrye e ko-m volo. Nan zafè sa se pa Arnel selman ki ta pou peye sa, se anpil moun ki ta pou pran prizon e pedi pos. Mwen pa di sa yo di sou forum haiti.org la pa vre ni vre, men bay prev yo epi se pa konnia pèp la te bezwen ekleraj sa, se depi avan. Fok yo sispan-n pran nenpot moun pou yo mete sou pouvwa.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 17:01

Joel a écrit:
J'ai entendu quelqu'un appeler de la DOMINICANIE dire que ARNEL BELIZAIRE n'a pas été accusé par les DOMINICAINS de vol de voiture.
C'est le contraire de ce que dit KAKAKOK ,qui ne fermera pas sa bouche .
La justice haitienne avait accusé BELIZAIRE de vol de voiture afin d'obtenir son extradition;ce qu'elle a obtenu.
Les GNBistes avaient peur que BELIZAIRE ,de sympathie LAVALAS et en qualité d'ancien militaire ne pourrait pas aider à organiser une RÉSISTANCE contre les GNBistes.

Ce que KOKKAKA a oublié de dire c'est que BELIZAIRE avait été jugé et relaché.
C'est ce qu'a dit son avocat ,à maintes reprises.
Il faut ètre très vigilant à ce que dit et dira les MARTELLISTES;l'affaire BELIZAIRE a secoué le régime donc ils n'ont d'autre recours qu'une campagne de dénigration contre lui.

mALIS KOM JIJ DE LIYN OU WE JOEL KONNEN MWEN SE KOK KAKA OU PA RELE TI NEG POU TIRE PENALITE ??? OU KONN SA SA VLE DI ..SI NAN 48 HRES PA GENYEN KOREKSYON NOU TOUT PWAL PWAN SANT KOKAKA SA TOUT BON VRE !
Leyou
Senior

Féminin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 17:43

KKK ou pa ka di betiz sal isi ya jan ou ta vle ya wal di-m betiz sal sou Deza-a kote ou kopye kole sa mwen ekri isit la pou ka rapote pibyen sa-m ekri isit la pou mete ansanm pou joure. Banm di-ou yon ti bagay byen ray chen di dan li blan menm si Deza ka joure, menm nan sa lap ekri yo ou ka apran-n yon bagay paske li kon-n ekri e de fwa sal lap di kon-n gen bon analyz pafwa menm si yon moun ka pa dako ak li. Ou menm menm sispenn chache relatyon la mari-n pa metye-ou , moun pa ka apran-n anyen de wou. Fo-m di-ou tou ke pito mwen li ou wè yon milya Deza kap joure tan pou-m li ou konpran-n yon fraz ki sot nan sèvo-ou. Pa ranse ak moun debyen ki pa nan ran-ou KKK. Tout non ou banm ou di-m sou Haiti.org se ak ou yo sanble, pran yo pou kont ou paske sevo-m pa gen plas pou betiz, se sè vo-ou ki vid ki gen selman betiz ladan, refoure yo kote yo soti ya. Relatyon wap chache sa vle di le wal rapote li bay Deza a wa jwen-n relatyon pou ede-ou joure leyou. Kondi moun pwotestan yo, ou anatèm. Mwen pap janm repon-n ou ou pale nan pos ou paske ma ba ou valè. Tonbe nan labi-m kote ou soti ya. Anko yon fwa betiz yo se ak ou yo sanble e si yo te van-n klas nan mache, mwen ta voye-ou al achte yon ti piti. Ou genyen batay la, mwen kite sa paske mwen pap ka jouje ak KKK paske non-ou deja di-m pa pwoche paske me ak ki moun ou an afè. Tonbe nan twou kote ou te soti ya. Banm redi-ou anko se wou mwen pa janm ka dijere sou sit sa mwen pito an afè ak yon milya Deza paske mwen deja konnen ki kote li kanpe e ak ki moun mwen an afè e ou menm kal rele-l Barabas lot bo wa se ou ki vre Barabas. Epi banm di-ou mwen li fowom mwen vle, e mwen rapote sa ki fè-m plezi pou-m ka chache verite e pa gen rapo ak Barabas ou rele-m ak lot betiz ou dim yo. Mwen pap janm ka rete ak ou ou two raz.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 17:50

Mwen pa p defann BELIZAIRE ,men tou lè nèg ap fè akizasyon epi li di se zanmi ki voye enfòmasyon pou yo.Sa k pi rèd lan ou pa tande bagay sa yo lan radyo ;se ize pridans.
KKKOK annik wè bagay sa yo sou SIT kavalye POLKA li yo e li vin repwodwi bagay yo sou sit lan.

KKKOK lan dengonn BELIZAIRE ,jis paske li tande misye te gen ti atach LAVALAS;se pou sa sèlman.
Mwen pa konn si sa ki ap di sou BELIZAIRE yo se vre ;men yo kap pi pa vre ke yo vre ;se konsa nèg sa yo ye.

Epi ki diferans ant kkkòk e kòkkk;mwen ta renmen konnen.
Se kont w ap chache?
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 17:55

Nan 48 hres wap konnen k diferans yo genyen.....Ou deja komanse fe tout konnen ou konyen tou 2 tres byen !
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 17:57

Leyou a écrit:
KKK ou pa ka di betiz sal isi ya jan ou ta vle ya wal di-m betiz sal sou Deza-a kote ou kopye kole sa mwen ekri isit la pou ka rapote pibyen sa-m ekri isit la pou mete ansanm pou joure. Banm di-ou yon ti bagay byen ray chen di dan li blan menm si Deza ka joure, menm nan sa lap ekri yo ou ka apran-n yon bagay paske li kon-n ekri e de fwa sal lap di kon-n gen bon analyz pafwa menm si yon moun ka pa dako ak li. Ou menm menm sispenn chache relatyon la mari-n pa metye-ou , moun pa ka apran-n anyen de wou. Fo-m di-ou tou ke pito mwen li ou wè yon milya Deza kap joure tan pou-m li ou konpran-n yon fraz ki sot nan sèvo-ou. Pa ranse ak moun debyen ki pa nan ran-ou KKK. Tout non ou banm ou di-m sou Haiti.org se ak ou yo sanble, pran yo pou kont ou paske sevo-m pa gen plas pou betiz, se sè vo-ou ki vid ki gen selman betiz ladan, refoure yo kote yo soti ya. Relatyon wap chache sa vle di le wal rapote li bay Deza a wa jwen-n relatyon pou ede-ou joure leyou. Kondi moun pwotestan yo, ou anatèm. Mwen pap janm repon-n ou ou pale nan pos ou paske ma ba ou valè. Tonbe nan labi-m kote ou soti ya. Anko yon fwa betiz yo se ak ou yo sanble e si yo te van-n klas nan mache, mwen ta voye-ou al achte yon ti piti. Ou genyen batay la, mwen kite sa paske mwen pap ka jouje ak KKK paske non-ou deja di-m pa pwoche paske me ak ki moun ou an afè. Tonbe nan twou kote ou te soti ya. Banm redi-ou anko se wou mwen pa janm ka dijere sou sit sa mwen pito an afè ak yon milya Deza paske mwen deja konnen ki kote li kanpe e ak ki moun mwen an afè e ou menm kal rele-l Barabas lot bo wa se ou ki vre Barabas. Epi banm di-ou mwen li fowom mwen vle, e mwen rapote sa ki fè-m plezi pou-m ka chache verite e pa gen rapo ak Barabas ou rele-m ak lot betiz ou dim yo. Mwen pap janm ka rete ak ou ou two raz.

TI JWET SALL UP KAP JWE LA M BYEN KONPWANN LI ....MWEN PA JANM LEVE GOUNEN AK TI CHEN SALL UP SAN DAN.....
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyLun 31 Oct 2011 - 23:43

Kakakok pa tonbe lan di betiz tankou lot gnbis yo non monshe.
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! EmptyMar 1 Nov 2011 - 0:03

Nous demandons à tous les participants du Forumhaiti.com de ne pas publier les textes de nos membres dans d'autres forums. Toute reproduction intégrale ou partielle des discussions dans ce forum à un autre forum imitateur du ForumHaiti.com, faite sans le consentement de l'auteur est illicite.

Merci de votre attention

Admin
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !   OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE ! Empty

OPL ,RECYCLEURS ,VOICI LE VRAI PROFIL DE ARNEL BARABAS BELIZAIRE !
Page 1 sur 1