Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -23%
-23% sur Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)
Voir le deal
61.49 €
-31%
Le deal à ne pas rater :
PC Portable Gamer – LENOVO Legion 15,6 » FHD
899 € 1299 €
Voir le deal

MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI

AuteurMessage
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI Empty
MessageSujet: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 12:10

Revenir en haut Aller en bas
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI Empty
MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 12:12

kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 12:13

kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 12:14

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 12:45

KOK;
Sa yon ka gen kont ou ,sè ke agiman ou bay pou pwouve anti ARISTIDE ou an ,pa chita sou anyen.
Gen anpil bagay ou plede ap repete ;se pa vre.Se bagay poutchis yo t ap plede di pou jistifye koudeta yo kont ARISTIDE.Ou refize tande.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 13:06

Joel a écrit:
KOK;
Sa yon ka gen kont ou ,sè ke agiman ou bay pou pwouve anti ARISTIDE ou an ,pa chita sou anyen.
Gen anpil bagay ou plede ap repete ;se pa vre.Se bagay poutchis yo t ap plede di pou jistifye koudeta yo kont ARISTIDE.Ou refize tande.

Joel admeton ke ou genyen rezon......nan tout sa map repete yo ak sa mwen pa repete genyen anpil bagay ki se pa vre ..TANKOU PILE TI MOUN NAN PILON AN .....JOUK KONYAN MWEN 1000 DOLA POU MANMAN O BYEN YON FANMI TIMOUN SA KI KA VINI AK PREV .....

MEN JOEL GENYEN NPIL BAGAY TOU SE LA VERITE... ANNOU KITE MANTI YO KI SA OU PANSE KI LA VERITE ????? KITE M EDE W EZANP ESKE OU KWE YON GWO ENSTITISYON TANKOU ULLCC , KOU SIPERYEE DES CONT KA FE GWO MANTI SA YO SOU DO ARISTIDE ????

MWEN TA SEZI AKSEPTE POU VERITE SE PREVAL AK ARISTIDE KI FE KONPLO TOUYE JEAN DO?????MEN GWO VERITE SA SE K YO TRAVAY ANPIL POU KASE FEY KOUVRI SA ????POU DISPARET TOUT ENDIS YO???????
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 13:40

KOK;

Mwen pa vle reprann bagay sa yo ,ki repete yon milyon fwa sou sit sa a deja.
An 2000 ,mwen te tande ak 2 zòrèy mwen ke PAUL DENIS di ke ARISTIDE te vòlò 800 milyon dola.Lè yo te mande misye referans ;misye di se sou JEUNE AFRIQUE li te li l.
JEUNE AFRIQUE ke pwogresis AFRIKEN yo rele JEUNE-A-FRIC.
Se menm PAUL DENIS sa a ou mete pou fè ankèt sou koripsyon sou ARISTIDE?
Mwen rete la tou ;paske si m kontinye se menm bagay yo ou pral tonbe lan repete ankò.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI EmptyMar 27 Déc 2011 - 15:56

Moi derriere tout mon anti Aristide il y un amour demesure pour payas natal pour ma chere Haiti ..Je suis tellement jaloux je constable une certaine incompatible entre mon si grand amour pour Haiti a pro Aristide ou pro lavalas .... C est vrai il faut le reconaitre ..La mouvence lavalas a ete lemoteur de tous les acquis de 86 ..

Ils ont ete les grands beneficiares et aussi les grands gagoteurs , les grands mageurs d hommes tant morale , physique et politique ... Prenons un technicien de la trempe deJocelerne Privert , Roger et georges anglade , Frantz Verella .. C est pourquoi je dis si l etat haitien ne peut pas et ne pas juger JBA ...Le mouvement lui meme si c etait un mouvement serieux aurait juge JBA ....

il n y pas que cela prenons par example Joel , Marc , malice et moi meme combien d heures avons nous consacerees pour la mise enaccusation et pour la la defense de ce citoyen ...Imaginons un instants ke tout le sa yo te pase nan rakonte eksperyans , nan prezante ti pwoje de zones elatrye !

Chers amis autant de balgues et de fausses accusations autour de JBA autant de verite
aussi ......
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI   MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI Empty

MALEUREUSEMENT ON NE VOIT EN MOI UNIQUEMENT QU UN ANTI ARISTIDE! I LOVE HAITI
Page 1 sur 1