Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Sortie Nike : les nouvelles baskets Air Max Plus
169.99 €
Voir le deal

 

 Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 9:33

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. File

Haïti - Social : Le couple Martelly lance officiellement le Programme «Aba Grangou» (Discours)
25/01/2012 11:44:00


Le Président Michel Joseph Martelly et la Première Dame de la République, Sophia Martelly ont officiellement lancé, mardi 24 janvier 2012, au Palais National, le Programme National de Lutte contre la Faim et la Malnutrition : « Aba Grangou ». Dès cette année, 10,000 agents de développement seront mobilisés sur tout le territoire pour accompagner chacun, 100 familles.

La cérémonie s’est déroulée en présence des personnalités et institutions nationales et internationales concernées par ce programme qui vise la création des conditions nécessaires à la réalisation d’une alimentation saine pour tous les Haïtiens, l’implantation d’actions concrètes d’urgence et de long terme visant à briser le cercle vicieux de la faim et de la malnutrition, d’ici à 2025.

Dans son intervention, la Première Dame, Sophia Martelly, nommée Présidente de la Commission, qui aura pour tâche la coordination et le suivi des activités d’« Aba Grangou », appelle à la solidarité et à l’action, la communauté internationale, le secteur privé, la société civile, les organisations communautaires de base, l’église...

Discours de la Première Dame, Sophia Martelly :
« Je remercie le Président de la République de la confiance témoignée à mon égard ainsi qu’aux membres de la Commission. Parmi toutes les tâches confiées à l’Etat Haïtien, celle de travailler à l’éradication de la faim et la malnutrition est peut-être la plus ambitieuse, mais aussi la plus noble.

« Aba Grangou » nécessite une action concertée et soutenue entre le Gouvernement, le Parlement, la société civile, le secteur privé et la communauté internationale dans une détermination conjointe de bannir la faim de notre pays.

Le rôle de la société civile est fondamental. Les organisations communautaires de base, les églises de toutes confessions et les organisations d’entrepreneurs sont toutes invitées à prendre part à cette tâche.

Travailler à combattre la faim est un premier pas vers une société stable et équilibrée. L’engagement de l’Etat Haïtien dans cette lutte est irréversible. Avec « Aba Grangou », nous allons ouvrir, ensemble, à nos concitoyens l'accès à des aliments nutritifs, adéquats et renforcer les mécanismes favorisant la relance de la production alimentaire locale.

Ensemble, nous pouvons construire une Haïti meilleure, une Haïti sans faim, une Haïti sans malnutrition, une Haïti, où, nos enfants pourront enfin développer toutes leurs capacités.

Tous ensemble, relevons ce défi!
Haïti est trop riche pour avoir faim. »


Pour sa part, le Chef de l’Etat,croit que ce combat contre la faim est aussi celui du cercle vicieux de l’exclusion, le combat contre la désintégration sociale et familiale, les maladies, le désespoir, l’augmentation de la violence et la mort des enfants. « La Faim ne peut pas attendre » a terminé le Président de la République qui réclame des résultats concrets.

Discours du Président Michel Martelly :

« Chers Compatriotes,

A l’Haïti qui souffre mais qui ne se plaint pas.
A l’Haïti qui a faim.
C’est à vous que je m’adresse.
C’est à vous qu’Aba Grangou s’adresse. A celles et ceux qui peinent du matin jusqu’au soir, mais qui ne gagnent même pas de quoi se nourrir sainement et en suffisance. C’est à vous que « Aba Grangou » s’adresse.

C'est à vous que je dédie l’essentiel de mon action et que je voue mon énergie.
Je ne viens pas pleurer pour vous.
On a trop longtemps pleuré pour vous mais pas assez agi pour vous.

Je viens plutôt vous dire que l’État haïtien a cessé de capituler devant votre souffrance, que l’État a cessé de se croiser les bras, que votre État ne veut plus être en panne de politique économique et sociale.
Je ne viens pas vous parler d’assistanat, je viens traduire dans les faits l’obligatoire solidarité, base de toute justice sociale.
Je viens réconcilier autour d’« Aba Grangou », ceux qui gagnent et ceux qui souffrent, ceux d’en haut et ceux d’en bas.

A tous ceux que l’on impose et que l’on a trop longtemps imposé sans reddition de compte aucuns, je viens dire: vos contributions, elles ne sont pas perdues, elles participent en partie à cette chaîne de solidarité.

Haïtiennes, haïtiens,

La politique économique et sociale que j’impulse est simple : Pas un seul d’entre vous ne sera abandonné ou laissé sans recours.

Cette politique, elle est au cœur de ma famille, elle fait partie de nos convictions. Nous y avons travaillé durant plus de 18 ans.

C’est donc dans ce même élan, que j’applaudis aujourd’hui le lancement du programme de lutte contre la faim et la malnutrition : « Aba Grangou ».

Ce programme va créer les conditions nécessaires à la diminution de moitié de la population souffrant de la faim d’ici 2016 et d’éradiquer la faim à l’horizon 2025.

« Aba Grangou » est le fruit de 6 mois de travail bénévole à l’actif de la Première Dame, je voudrais l’en remercier. C’est aussi le travail d’une équipe technique rassemblant des professionnelles de 9 Ministères, 7 organisations autonomes, la Croix-Rouge Haïtienne ainsi que des Parlementaires sensibles à cette noble cause, qu’ils en soient ici publiquement et spécialement remerciés.

C’est la synthèse d’un effort conjugué qui a impliqué de nombreux partenaires et la participation de représentants des Nations-Unies, des ONG, d’organisations de base et d’experts en sécurité alimentaire. Qu’ils en soient honorés. »

Conçu suivant trois axes stratégiques constitués de programmes de sécurité sociale, d’investissements agricoles et d’amélioration des services de base, le programme « Aba Grangou » mobilisera 9 ministères, 7 organisations autonomes, la Croix rouge haïtienne et mettra en œuvre 21 programmes gouvernementaux qui seront fédérés, renforcés et harmonisés.

Les principaux objectifs de « Aba Grangou » sont :

• Faire bénéficier un million de mères de familles et d’individus vulnérables de transferts d’argent et de nourriture ;

•Permettre à un million d’enfants de moins de 5 ans de bénéficier de programmes nutritionnels ;
•Faciliter l’accès à un million de petits planteurs aux programmes agricoles, d’infrastructures de stockage des récoltes et de citernes pour le stockage de l’eau ;
•Accompagner 200 investisseurs privés, de taille moyenne, pour le développement des filières agricoles porteuses, sur les terres aujourd’hui non-cultivées appartenant à l’Etat. »

En 2012, la Commission de Lutte contre la Faim et la Malnutrition : « Aba Grangou », appuiera la préparation de Politique nationale de nutrition, de Politique nationale d’alimentation scolaire et de Politique nationale de filet de sécurité sociale.

Elle assistera le Ministère de l’Agriculture et des Ressources Naturelles, en constituant des stocks alimentaires de contingence sur 35 points du territoire, pour 100,000 personnes, vers une augmentation des investissements dans le secteur agricole de 6 à 10% du Trésor Public.

Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 10:04

Yon program inpotan ke'm pa we nan program Aba Grangou" saa e ki yon priorite pou yon ti peyi montagnye kankou Ayiti kote tout plaine pou fe agrikilti vinn tounnen village ak park insdistryel yo pa pale de "Planning Familyal".

Se yon sije ki tre delika akoz de konfli relijyez ki gennyen ant peyi donater yo e sitou relijyon christianite yo ki pa kwe nan kapot, ni nan pillil ak avortman.
Organizasyon ke'm gen relasyon avek yo bay Ayiti anpil lajan, men yo refize kategorikman bay lajan pou gason met kapot e pou fam pran pillil e fe avortman.

Byen ke program sa yo ap diminye nan popilasyon an men yo pa fin'n sur de efikasite program saa.
Men yo sur e serten ke si program kapot, pillil avortman pa byen fet e koordone nan peyi aa esitou nan sekte riral yo program sa yo kap fe pli mal ke byen nan sosyete a.
Pral gen maladi sexyel, ki mande anpil lajan pou tretman, e answit anpil bordel ak kafe pou jenn fam ak jenn gason devergondaj parmi jenn yo pou fe sex e voye monte tout jounen.

Opinion Pa Nou
Aba Grangou te dwe aba surpopilasyon!!!
se aba anpil timoun ke fanmi pakab sipote, ki vin'n kweye mize nan klass defavorize yo e kap sousse tout ti richess peyi a ki te ka sevi pou developman, agrikilti, edikasyon, sante, lojman pou sak deja la yo etc.

Nan Program saa fok yo mete yon form de motivasyon ak lajan e travay pou ankouraje fam ak gason pa fe plis ke 2 timoun!
Ankouraje inyon mariaj e bayo posibilite finansye ak travay ak tout jenn kouple pou solidifye sosyete aa!!

Answit monte yon program ki pou detekte papa ki pa okipe pitit yo e mande konpanye kote moun sa yo ap travay pou yo retire 15% nan saler yo pou okipe pitit yo.

Aba Grangou!!
se vre, men Leta kap plen vant timoun ak manje e demen.. e pare demen san rete pa efikas si zafe diminye popilasyon an pa fet!!
Leta pakab fe travay ssaa pou kont yo!!!
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 12:47

Bon mwen pa beswen fè komantè ke mwen te pral fè pase ou resi ekri yon bagay ki fè sans jodya.Se yon pi gran mal ke yo fè peyi dayiti kite peyi ya vinn genyen 10 milyon abitan.lotrejou map li yon atik sou belize kote ki genyen selman 300.000 moun ;ki jan fè iresponsab yo kite ayiti vinn genyen 10 milyon moun ladann alor ke prodiktyon alimantè ya pa ogmante.eske yon moun te beswen genyen yon degre an ekonomi pou te konprann fok yo te frenen kwasans demografik.e ogmante bidjè Ministè agrikilti o lye yo te kreye yon paket Ministè sans resous ki pa ka fè anyen.

mwen pa martellis men fok mwen rann Cesar sa ki pou li .Mwen pap rele Vive michel marctelly map pito rele Vive Sophia Martelly ki se yon fanm ki genyen konpasyon ak charite ,ak amou pou tout malere ki ap mouri anba grangou kloroks la e ki ap manje biskwit labou ki se yon wont pou tout ayisyen.

madan martelly kite mari w fè politik wou menm kom bon jan fanm solid kreye yon korporatyon pou ede fanm madan sarah ak fanm ki vle fè elevaj jwen lajan prete.Si nou wè ou trouse pantalon w ak manch chemiz ou pou kwape grangou tout bon nan peyi mwen pou kont mwen mwen pret pouym envesti 25.000 dola jodya menm nan yon korporatyon konsa e si sa ap mache byen map kontinye envesti nan yon korporatyon konsa .mwen finn gran moun mwen pa ka vinn ede w ,men map fout mete lajanm nan yon korporatyon konsa paske mwen refize kwè ke nou pa ka kwape grangou kloroks la an ayiti.Se pou kontinye rele "Aba grangou" pou san konsyans e san charite yo sispann enpote diri nan peyi ya pou yo fè benefis san ke yo pa envesti nan agrikilti.

mwen di mwen pa martelis men tonè krazem sim wè li ap fè sak merite fet yo an ayiti mwen se premye moun ki ap kriye Vive Michel Martelly.ka tankou Duvalier te di ya;Je n'ai d'ennemis que ceux de la patrie."Depi se yon presidan ki vle ke grangou kloroks fini ,misè fini pou malere ak malerez li se presidan pam lan menm.mwen pa beswen konnen sil se meriken, italyen ou nenpot lot natyonalite.Mwen fout bouke tande se mande nap mande tou tan epi yo kontinye ap di se nou ki pi pov. paske mwen konen ayisyen pa parese.poukisa yo pov konsa?
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 16:30

Citation :
Rozo di: mwen di mwen pa martelis men tonè krazem sim wè li ap fè sak merite fet yo an ayiti mwen se premye moun ki ap kriye Vive Michel Martelly.ka tankou Duvalier te di ya;Je n'ai d'ennemis que ceux de la patrie."Depi se yon presidan ki vle ke grangou kloroks fini ,misè fini pou malere ak malerez li se presidan pam lan menm.mwen pa beswen konnen sil se meriken, italyen ou nenpot lot natyonalite.Mwen fout bouke tande se mande nap mande tou tan epi yo kontinye ap di se nou ki pi pov. paske mwen konen ayisyen pa parese.poukisa yo pov konsa?
Rozo, nou dako antyerman ak komanter w la!! W te toujou yon advoka pou diminye popilasyon peyi Dayiti! e nou apresye sa anpil!

Nou pakab kite you popilasyon kap gringolè monte konsa aloske ti bout terre peyi Dayiti rete memm grosè a e erosyon ap fin'n manje'l. Piyebwa ak zeb refize poussè nan peyi saa.

Solisyon an se ankouraje e edike fanmi pou yo we benefis ki gennyen nan fe 2 timoun selman. Zafe di ke 10 timoun se baton viyeyess, se rezonman lontan. 10 timoun se trop bouch pou bay manje, pou voye lekol, san manman, san papa.

Fok gouvenman ta monte yo progwam byennet sosyal kote Leta retire sou saler employe'l yo 10 a 15% pou ede malere. Answit mande tout papa pou sipote e pran responsabilite pitit yo.

Aba Grangou san frennen kwasans popilasyon an se lavè men pou pep ak kominote internasyonal sa bat bravo e pou media fe foto, pi devan le tout show circus la fini se syè a terre e redemare anko.
Revenir en haut Aller en bas
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 16:48


Mesye, mwen dakô avèk sa nap di lan toulede objektiv yo.

Men tou, na p pale de de pwogram ki diferan.

Aba Grangou an se yon bon lide. Mwen pa bezwen konnen ki kote li sôti.
Se bagay ki te bezwen fèt depi lontan lan peyi an.
Si yo kapab reyalize menm yon bout ladan n se ta yon gwo benefis pou pèp ayisyen
e tout peyi an. Mwen swete sa reyisi.

Limitasyon nesans se yon lôt pwogram ki konplike tou.
Se lan tèt tout ayisyen pou travay la komanse pou ni fanm ni gason konpran ke
fè pitit se yon gwo responsabilite e ke ni manman ni papa gen wôl ak responsabilite pa yo. Timoun nan koute anpil lajan pou swen materyèl ak edikasyon epi devlopman spô
avèk A e lwazi. Bagay sayo pa lan pwogram fanmi ayisyen.

Apre yon kanpay entansif pou sansibilizasyon, lejislati fèt ppou lejifere yon lwa ki limite
yon fanmi lan konbyen timoun yo pral fè. Zafè 6 ou 7 timoun nan fini.
Se pou lwa a ranfôse tou pou penalize moun ki depase limit gwosès.

Kidonk, nou paka retade pwogram bay moun manje pandan na p tan limitasyon nesans.



Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 20:32

Citation :
Sasaye di"Kidonk, nou paka retade pwogram bay moun manje pandan na p tan limitasyon nesans
Nou dako ak w Sasaye! Fok program bay moun manje a kontinye!

Sepandan, si moun ap kontinye grennen timoun san rete, pral gen plis bouch pli devan pou bay manje.
Teritwa peyi Dayiti se memm grose ke li ye depi 1804 tandiske popilasyon an ap pousse pou pi devan.
Nou pa renmen term Aba Grangou a li fe plis propagande!
Moun nan peyi Dayiti pa mouri grangou memm jan nan Somalie, Ethiopie, Sudan etc..
Ayisyen mouri de maladi e malnitrisyon.
Yon Ayisyen pa bezwen manje maiz moulin ou byen diriz a pwa rouj chak jou pou satisfe produi nasyonal e po fe politisyen bat bravo.

Nou kwe pa exzamp si Ayisyen mete nan diet yo 2 bel biscuit manchet boure ak mamba ki gen plis potein, carbohydrate e gress ladan pou satisfe apetit yo.
Fok Ayisyen chanje diet yo!!
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyJeu 26 Jan 2012 - 22:34

sasaye

fok tou 2 pwogram komanse jodya menm .martelly te komanse yon pwogram ki di rete sou 2 se tout kote pou genyen pankat pou fè ayisyen konnen nan tan jodya pitit pa byen malere vre.Pou mwen se yon nan priyorite peyi ya.Si yon moun vle retire ayisyen nan grangou kloroks la epi ou pa chache limite kwasans demografik la tnakou rev la di ya se lave men siye a tè.bagay saa yon moun pa beswen ekonomis pou konprann li.Si peyi ya rive nan eta sal saa se twop moun li vinn genyen epi sankoutya pa fè anyan pou stop zafè fanm ap fè 9 pitit nan peyi ya.konbyen sa koute pou ligatire tib fnam lan ou byen ligatire tib gason yo ki pa plede lage ti moun tout kote.

genyne yon lot bagay tou kim pou fet se ba fanm yo moyen pou yo viv pou yo pa depann de yon gason ki pou ba yo manje e ki pral mete yopn lot kaka san savon nan vant yo ankor epi ki pral vire dol.dè fnam lan tonbe nan serk visye ,fok li toujou ap chache yon gaosn ki pou edel ak pitit li te pran anvan nan move kondityon.Fok yo fè edikatyon seksyel ti fi ak ti gason depi elemantè 1.
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyVen 27 Jan 2012 - 12:34

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. 1420120126164346001_t607
Citation :
Members of four United Methodist churches gather in Thousand Oaks on Saturday to assemble more than 400 birthing kits that will be delivered to Haiti.
Men moun relijyon kap ankouraje fam Ayisyenn gen 8 a 10 timoun aloske yo memm a penn si yo gen 2 ou 3 nan fanmi yo.

Answit prezidan peyi a pral rele AbaGrangou!!

Se yon serk visye ki pap jamb fini!
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. EmptyVen 27 Jan 2012 - 16:00

Bagay saa telman yon menas pou ayiti fok la press (Radyo,televisyon, jounal) te genyen yon pwogram spesyal chak jou pou eksplike ayisyen ki sak pral rive nan peyi ya si yo pa sispann fè ti moun.Mwen ka pa la poum asiste famine saa ki pral rive an ayiti men sak pral pase an ayiti ap pi red pase sa ki ap pase nan peyi afriken yo tankou Somalie e Ethiopie kote mouch ap goumen ak ti moun pou manje.Kan map gade foto sa yo nan televisyon epi map tande peyi sa yo genyen diplomat konsil nan lot peyi mwen mande si tet moun sa yo byen.

mwen se bagay sa yo ki fè mwen pa ka apresye moun ki tap dirije peyi ya pandan 54 dernye ane yo malgre tou sa patizan yo ka di.pou mwen peyi dayiti se tankou yon bato ki pèdi gouvenay li e ki pa genyen yon kaptenn paske nanpren yon moun ki ka dim peyi saa te genyen moun ki tap dirije l.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty
MessageSujet: Re: Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.   Aba Grangou!!!  Haïti est trop riche pour avoir faim. Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Aba Grangou!!! Haïti est trop riche pour avoir faim.
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: