Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -49%
Coffret Hot Wheels Monster Trucks Circuit de course + ...
Voir le deal
25.49 €

 

 HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse

Aller en bas 
AuteurMessage
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyJeu 9 Fév 2012 - 14:53

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse 417594_321670897868855_153371961365417_845532_440118398_n

An nou bay rapadoo.com kredi pou foto saa.

Hugo Chavez du Venezuela, Ortega du Nicaragua tout se veteran nan politik nan rejion Latino Ameriken yo e prezidan Martelly fet pou pran prekosyon le li lap antre anba vant mesye sa yo.

Avan ke delegasyon sa al frape pot kay mamb komission affer etranjer Ameriken fok delegation saa chache konnen de ki prevyen mamb sa yo.

Par examp, Mrs Ileana Ros-Lehtinen byen ke se yon nan zanmi Ayiti yo, se yon cubaine e Repibliken ki reprezante exile cubain yo nan Floride. Donk li pap akcepte ke gouvenman Martelly an nan ale vini kay peyi ALBA yo e sitou cuba. Patisipasyon Cuba nan development Ayiti e itilize lajan peyi donater yo nan relation sa pap pase inapersi.

Haiti est une amie de Cuba pour des affaires purement humanitaires et culturelles sa s’arrête là. Sete yon dlo frett ki tombe sou delegasyon ayisyen’n nan le Mrs Ileana Ros-Lehtinen di sa.
Premye Minist la repond ke : Zanmitay ant Ayiti e Cuba existe depi le cumcumb tap batay ak berejenn. Se yon repons ki pa chita sou anyen piske an diplomasi se intere ki kontè.

Premye Minist la te fet pou repond reprezantan Floride la ke anpil konpagni an Floride jwen anpil lajan nan rekonstriksyon peyi Dayiti.

An fin de kont yo pa realize anyen paske yo pat pare pou fe fas ak mamb komissyon afer etranjer peyi Ameriken (they didn’t do their homework).
Pou fe wont sevi koler, Premye Minist lan vire tab la e lonje dwet sou gouvenman Preval/Bellerive. Li di ke li pra’l mande pou fe audit sou kontra ke gouvenman sa signen san appel d’offre pou we si gen magouille ki fet e ki konpagni ameriken ki manje nan lajan saa.

Nou swete ke yo vinn pi byen prepare yon lot fwa anko. Arogans pa gen plas li nan diplomasi sitou le se nou ki nan pozisyon ap mande. Answit nou ta mande Prezidan Martelly sispand fe pied long kay mesye ALBA yo ni bluffe yo.

Chita lakay pou regle zafe lakay. Si gen vwayaj lot bo dlo ki pou fet, kite minist affer etranjer la fe travay li.


Citation :
Haïti: L'immeuble imposant du Congrès des États-Unis a reçu la visite ce mercredi du Premier ministre Garry Conille, du président du Sénat, Dieuseul Simon Desras, du président de la commission des Affaires étrangères de la Chambre des députés, Guy Gérard Georges, de l'envoyé spécial du président Michel Martelly, Richard Morse, et des autres membres de la délégation haïtienne.

Après les photos et salutations d'usage, l'hôte de la rencontre, Ileana Ros-Lehtinen, conduit tout le monde en salle de réunion.
Le local, une pièce aux volumes accueillants, est bien éclairé. D'un côté, la délégation haïtienne; de l'autre, cinq représentants, l'équivalent de nos députés. Ils sont membres de la puissante commission des Affaires étrangères. Celle qui scrute la politique extérieure des Etats-Unis d'Amérique. Debout, leurs assistants. Une dizaine. Pad en main, concentrés, attentifs de ce qui se dit.

Sur la table des desserts. Une préposée sert délicatement du café. Une télé diffuse la séance en cours. La partie haïtienne comprend que les représentants sont avec le PM parce qu'ils accordent de l'importance à ce qui se passe dans cette salle. Ont un intérêt à suivre le dossier Haïti.
D'entrée, Ileana Ros-Lehtinen, républicaine et présidente de la commission des Affaires étrangères de la Chambre des représentants, grande amie d'Haïti, ouvre son cartable et se met à lire. La lecture est le signe que c'est une déclaration. Finie la conversation chaleureuse des premières minutes.

D'un paragraphe tombe des mots qui soulignent les visites du président Martelly à Cuba et ses relations avec des pays qui ne sont pas des amis des Etats-Unis. Les effusions entre les présidents haïtien et cubain peuvent heurter la puissante communauté américano-cubaine, glisse-t-elle.
C'est dit. Le malaise qui plane au-dessus de la délégation haïtienne est mis en lumière. Un ange passe. Depuis lundi, les Haïtiens se demandent qui mettra sur la table les questionnements sur la diplomatie haïtienne.

Sans se démonter, comme il le fait pour parler des projets qui traînent, le Premier ministre Conille, quand vient son tour de prendre la parole, précise que l'amitié entre les peuples haïtien et cubain date de plusieurs années. Les signes concrets de la coopération haïtiano-cubaine sont visibles.
Aucun des parlementaires américains ne relève.
Quelques minutes plus tard, c'est au tour du représentant de Brooklyn de s'inquiéter du retour de l'armée. Ses électeurs d'origine haïtienne s'en inquiètent. Il veut des réponses à leur donner.
Le Premier ministre esquive, parle de la police nationale qu'il faut renforcer. Richard Morse appuie ses dires. Le sénateur Desras enfonce le clou, le Parlement n'a pas voté de budget pour le retour des FAD'H ou pour la création de toute autre force autre que la police.
Quand vient le tour du président du Sénat de demander l'appui des USA pour les élections qui doivent se tenir avant la fin du premier semestre 2012 et de solliciter un support pour le Parlement, garant de la Constitution et du contrôle de l'exécutif, les assistants griffonnent des notes, les représentants plissent les yeux, tendent l'oreille. Personne ne s'engage.
Le ballet des demandes et des réponses aurait pu se poursuivre sans fin. La diplomatie est l'art de transmettre des souhaits espérant que l'interlocuteur décode bien les dits. Et les non-dits.


Dernière édition par revelation le Sam 11 Fév 2012 - 19:59, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyJeu 9 Fév 2012 - 15:40

Je comprendrais mieux les inquietudes des americains si Richard Nixon ne s'etait pas rendu en Chine et meme en Union sovietique;si les americains ne vendaient pas leurs bons du tresor aux chinois.Mes ennemis komilis vont m'applaudir cette fois, mais c'est la verité.c'est vrai quand on demande la charité partout on n'est pas souverain,mais on ne peut pas punir les haitiens parce que leur gouvernment a des relations cordiales avec d'autres pays comme Cuba et le venezuela.C'est absurde.

Pourquoi les americains ne rompent pas leurs relations avec la chine?Donald Trump a recemment déclaré:China is killing this country"Les americains ne demandent pas la rupture des relations avec la chine.la politique du baton et des carottes doit cesser si vraiment on respecte la souverainnete des pays et le monde n'est plus ce jungle ou la loi du plus fort est toujours la meilleure.mais alors il faut aussi que les faibles cessent de quemander la charité pour singer et faire des idioties.
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyJeu 9 Fév 2012 - 20:03

Citation :
Rozo a dit:mais c'est la verité.c'est vrai quand on demande la charité partout on n'est pas souverain!!

Les relations Haïti-ALBA préoccupent la Commission des affaires étrangères à Washington
Alors que le Président Martelly était en voyage officiel au Venezuela à la recherche de nouveaux fonds, au congrès américain, à Washington D.C.,
le Sénateur Simon Dieuseul Desras, Président du Sénat Haïtien, dit avoir appris l'inquiétude de la Commission des affaires étrangères de la chambre des représentants, sur les relations qu’entretiennent Haïti et l’Alliance Bolivarienne pour les Peuples de Notre Amérique (ALBA), une structure qui s'oppose aux États-Unis...
Le Sénateur Desras a précisé que, même si Haïti avait besoin d'argent « nous ne pouvons pas accepter des fonds de n'importe quelle provenance au risque d'hypothéquer nos acquis démocratiques et perturber les relations dans les Amériques.

Rozo fok nou di w ke konparezon USA ak la Chine e Ayiti e equip ALBA yo pa fe sans. Le Eta Zini se yon peyi ki rich ak l'or e greenback e eleksyon fet nan peyi saa san finansman drug ou lajan sal lot peyi.
Ayiti se yon ti peyi frajil nenpot infiltrasyon etranje ou lokal kap balanse balans eleksyon yo.

Delegasyon sa al mande pou debousman lajan konstriksyon yo fet pli rapid e sou kontrol gouvenman Martelly a.
Yo mande lajan pou refome l'armee. Yon demand ke mamb Black Caucus komision sa tchippee paske yon te mande pou kwaze l'armee saa.

Le se tour pa Prezidan Senat pou lonje kwi pa'l pou'l mande sippo USA pou bay yon ti lajan pou eleksyon senatoryal 2012 kap vinn la, mamb komission affere etranjer la fe silans e vexe pou we yon prezidan Senat kap mande lajan e sippo yon peyi etranje pou fe eleksion.

Opinion nou: Nou trouve ke Martelly ap piege travay premye minist lan nan vwayaje pasi pala e pran desizyon e relasyon peyi Dayiti avek peyi ALBA yo.
Fok prezidan Martelly konprand ke peyi ALBA yo reprezante yon blok ki kont prinsip e relasyon gouvenman ameriken nan zon'n nan. Fok li chita lakay li e okipe'l de zafe kap pase lakay.

Kite minist yo fe travay yo.
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyJeu 9 Fév 2012 - 21:22

Se sak fè mwen toujou di se yon paket moun san diyite san wont ki ap dirije peyi ya.Lè w depann de èd yon lot peyi pou fè vye elektyon grimas chak 2 zan fok yo toujou foure dyol yo nan zafè w.Ki sak fè ayisyen pa ka chita ansanb pou di mesye fok nou abolii konstitutyon saa ki eksije ke nou mande charite pou nou fè elektyon chak 2 zan.Eske se vre ayiti beswen yon Presidan , yon Prmeye Minis ak yon palman bikameral pou administre li?se mande nap mande pou peye birokrat epi o lye nou diminye nomb yo se plis nou mete.

eske yo ka di Castro ou byen Ortega ou Morales ak ki moun pou yo genyen relatyon.Eske Krutchev ou byen brejnev te ka di Nixon li pa ka ale an chine.Se pa paske nou se yon ti peyi ki fè nou pa ka genyen souverenté se pase politisyen ayisyen san wont.Yo pito ap mande o lye yo fè refom ki merite fet nan administratyon piblik pou se gress co-chon ki kwit li.mwen pa dakor ak tou sa martelyy fè men lè li di ke ayiti pa nan la gè ak oken peyi li genyen dwa poul chache led kote li ka jwen men di bravo.Fok politik baton ak karot la sispann e poul sispann fok nou bouke mande karot pou yo pa fout nou kek kout koko makak kom ti moun ki fè yon ti dezod.kondi kanmarad la te di ya.
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyVen 10 Fév 2012 - 22:10

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse 417594_321670897868855_153371961365417_845532_440118398_n
An nou bay rapadoo.com kredi pou foto saa.

Men janr de foto ke mamb Komisyon Affer Etranjer Ameriken (U.S.A.) yo pa fin'n dako ak gouvenman Martelly a ki nan gwiyen dan ak mesye dam blok ALBA yo. Pa al chache ed nan men ennemi zanmi w.


Dernière édition par revelation le Sam 11 Fév 2012 - 19:50, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 0:14

poutan Nixon tal pale ak Mao ak Chou ki te zanmi l'Union Sovietique.Yo di peyi pa genyen zanmi se enterè yo genyen.tankou martelly di ya ayiti pa nan la gè ak personn li genyen dwa chache ed kote li ka jwen li.eske l ka di ameriken pa vann kiben ak Russs yo sereyal;eskel ka di meriken yo pa al monte nan fise russ yo pou yo ale nan statyon spatyal la. ?nan ete payi saa ye la si yon moun ta anpeche Martelly chache ed kote li ka jwen poul retire sinistre yo anba tant ki ap mouri ak kolera ak raj ou mechan aloske ou menm ou pa retire moun yo pou li anba tant yo.Menm yon pi gwo lopital nan peyi ya ki krase nou pa rebatil pou li.mwen pa nan adoratyon inkondityonel pou pèsonn.
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 12:25

Rozo, Ayiti pa la Chine, ni Cuba, ni la Russi. ni Nikaragwa. Ayiti se yon ti peyi kap mache kankou Diogene avek yon bwa pen nan men'l ki kote la vie myo.

Sepandan, se pa tout bagay ki bel e ap brille ki l'or!Relasyon kiltirel, e ekonomik avek peyi sa yo nap di wi!
Relasyon politik popilist nap di non! Diktater de goch, nou pa ladan....anko!

Palye ke rasin'n Diaspora ayisyen an se Ozeta Zini e o Kanada ke'l chita.
Le nou pale gouvenman peyi sa yo tande nou.

Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 13:43

Ou vle se ak diktatè dwat selman nou fè zanmi?mond lan chanje tande ti papa.Menm Presidan Obama rekonet saa lè li te di le mond jodya pa genyen selman FDR, Churchill ak Staline ankor .jodya mond lan pa bipolaire ankor.pou mwen ALBA se pi bel reyalisatyon Chavez.mwen dakor ak martelly ayiti pov se vre men napren moun ki ka anpechel chache ed kote li ka jwen li.Si chavez se yon diktatè ke martelly dwe evite poukisa mwen mande w ke Eta zuni genyen bon jan relatyon ak la chine.Tou gouvenè ameriken yo ap chache debouche pou eta yo.poukisa ou vle ke martelly pa genyen relatyon ak kiba ki pwomet pou bati 7 lopital nan peyi ya. Ou sanble yon nan neg ke anbasadè meriken yan te rele "les chimeres de Washington."
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17050
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 18:05

REVELATYON tèlman a dwat misye tankou li lan sa ameriken yo rele yon ""time warp"".Misye konprann se an 1989 li ye anvan MI BÈLEN an te efondre.
AMERIKEN pa gen okenn pwoblèm ke AYITI gen relasyon ak KIBA e VENEZUELA .L ap gen pwoblèm si AYITI ap vote kont li ak VENEZUELA ak KIBA e menm la se swivan nati vot la.
Gen de nèg ki tèlman pè ,paske yo wè ke monn lan ap chanje anba pye yo.
Mesye yo vin pi wayalis ke wa a limenm.
Gade kisa ANBASAD AMERIKEN an reponn NOUVELLISTE ki te di ke ETAZINI ta gen pwoblèm ak MATELI pou rapwochman l ak CHAVEZ?
http://lenouvelliste.com/article.php?PubID=1&ArticleID=102547&PubDate=2012-12-10
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 19:48

Citation :
Joel di: Gade kisa ANBASAD AMERIKEN an reponn NOUVELLISTE ki te di ke ETAZINI ta gen pwoblèm ak MATELI pou rapwochman l ak CHAVEZ?
http://lenouvelliste.com/article.php?PubID=1&ArticleID=102547&PubDate=2012-12-10
Lettre sa klerman di ke li ta preferab ke gouvenman Martelly a raproche yo pi pre de peyi e organizasyon internasyonal yo ki pran engajman ede Ayiti e konsantre yo plis sou zafe rekonstriksyon saa.

Zafe pou Martelly ap sikile kay vwazin nan zon'nan a nan peyi ALBA yo pa yon priorite pou Ayiti.
Answit Martelly pa gen pouvwa lajan nan men'l pou'l promet peyi sa yo kontra nan rekonstriksyon an. Tout bel monte desand sa yo se pou fe piblisite!!.

Answit jounalist ki di ke li pa remake ambassade Merten nan anpil seremoni offisyel te kap fe ambassade a pedi job li. Yo deja annonse renplasman Merten se tand lap tand nouvo ambassade a vini. Absans li pa vreman voye yon messaj negativ de Washington.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17050
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 20:07

De ki kontra w ap pale la a?
VENEZUELA bezwen kontra lan men AYITI?
ALA TRAKA.
VENEZUELA depanse plis ke 4 MILYA DOLA lan NICARAGUA ,depi ORTEGA sou pouvwa a ;se a pe prè lajan tout òganizasyon entènasyonal yo ap depanse ann AYITI.
Se akoz de lajan sa yo ke ORTEGA reyeli.
N ap koute moun tankou JIM DE MINT ou byen ILEANA LEHTINEN ,pou nou pran ou byen kenbe pouvwa;de moun ki reprezante tou sa ki pi mal lan EKSTRÈM DWAT AMERIKEN an.
Lè an ap apwoche ke moun sa yo pa p ka fè nou pran e kenbe pouvwa ankò!
Revenir en haut Aller en bas
jafrikayiti
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 20:35

konklizyon: tout moun sou fent!

Anbasad k ap dirije Ayiti a pa bezwen non plis pou yo wè men k ap fè maryonèt la pale epi danse tout kalite dans sa yo.

Chak fwa gen yon jès anbarasan anpil - kote yo oblije popetwèl la defèt osnon kontredi sa li deklare osnon fè (arestasyon depite Bélizaire, ofri Duvalier amnisti), maryonetis yo voye misye fè yon ti vwayaj agoch pou tronpe je k ap gade bagay yo two pre. Annatandan Michel Frost ap fè gwo gagann...."fok Duvalier jije" ---poutan "envoyé spécial de Ban Ki Moon" ap fè postè ak Baby a. Nou kwè m kwè nou !?

Malgre ou wè anbasadè Merten ap jwe ladanl, "Mickey goes to Caracas" se yon fim ti bidjè menm vye Baba te ka monte! Wink
Revenir en haut Aller en bas
Goya
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptySam 11 Fév 2012 - 21:49


Tout pwoblém peyi'a se ekonomik. Se desant o zanfè ekonomi ayisyen nan ki konstitiye kousin okipasyon, dominasyon enpeyalis yo.

Te kwe yo di nou plen richès lakay nou, sousol peyi nou chage richès : de iridium à petwol an pasan pa iranium. Richès sa yo inexploitab?

Pou ki nou pa itilize, exploite richès sa yo pou afranchi tèt tankou Venezuela anba grif enperyalis yo e mete yon bout a soufrans peyi'a.

Se pi gwo moyen nou ta dwe dispoze pou'n devlope.

Ou byen nap bay tèt nou manti.
Revenir en haut Aller en bas
Le gros roseau
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyDim 12 Fév 2012 - 0:09

mwen pa kwè anbasadè meriken ap bay manti paske ki peyi ki peye konsekans ak nou sou sa ki ap pase an ayiti jodya.pou mwen li fè sans pou meriken ta soutni tout gouvenman ki ap bat pou retire pep la nan misè wi se vre meriken pat rekonet endepandans nou pou nou pat fè esklav lakay yo revolte.men jodya ekonomi meriken pa depann de esklavaj ankor.pa genyne menas komilis ankor tankou nan ane 60 .70. 80 e 90 yo.gouvenman presidan Obama menm ap desere boulon yo te mete sou kiba.li pa ka fè tout a la fwa poul ka reeli.Men yon moun ki ap swiv politik etranjè ameriken ou ka wè genyen chanjman.se pa menm politik ak lè se Bush yo ki te presidan o Zeta Zuni.

mwen pa ka konprann moun ki di fok nou defann souverente nou epi ki ap di martelly poul pa ale ni kiba ni venezuela.Mwen kritike martelly pou tout deplasman initl sa yo men mwen pa ka mande li poul pa genyen relatyon ni ak kiba ni ak venezuela poul pa fwase meriken.Kom mwen di deja lè Nixon tap bwè Champagne ak Mao ak Chou eske Duvalier te ka di Nixon li pat dwe ale an chine?Se pa Eta zuni genyen bon jan relatyon ak Vietnam?eske genyen peyi ki ka di Obama ou pa dwe ale o Vietnam?Ke chak bourik ranni nan patiraj yo.

Ayiti genyen yon gwo pwoblem de deforestatyon ki se rezilta koupe pye bwa pou fè chabon .pwoblem saa telman irjan li vinn yonn nan pi gwo priyorite peyi ya, si presidan chavez ka ede nou jwen gasoline, ak gas natirel a meye mache,bati plis isinn elektrik nan peyi ya ki moun ki ta genyen dwa di pou nou pa aksepte?
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17050
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyDim 12 Fév 2012 - 8:34

Byen ke se pa yon bagay fòmèl ;youn lan pi gwo alye ETAZINI jounen jodi an se V[ETNAM.VIETNAM pa pè ETAZINI se LA CHINE li pè.VIETNAM lan dispit ak LA CHINE pou pwoblèm teritoryal ,sou kilès ki mèt yon pakèt zile ki gen petwòl alantou yo.
Se pou di tou ke ETAZINI gen de bilyon dola envesti lan VIETNAM ,jounen jodi an.
Bagay ideyolojik yo gen de mwens an mwens enpòtans ,sa k ap fèt jounen jodi an se sa METTERNICH te rele ""LE GRAND JEU"" an.

Si se pa t pou kominote KIBEN lan FLORID lan; politik ameriken pa rapò ak KIBA te chanje deja.Sa k te rive ann AYITI an te manke pwovoke yon RAPROCHMAN ant AYITI ak KIBA;te gen tan gen poupale ki t ap fèt pou kowòdone èd bay AYITI;men akòz de kominote KIBEN an ,sa te rete la.
Si kominote KIBEN an vote an mas kont ou ,ou gen chans pou w pa prezidan.FLORID se yon ""swing state"",""the swing state""

Antouka DWAT DI AYITI an, ap vin de mwenzanmwen enpòtan pou ETAZINI ;yo nwi plis ke yo itil',gen 2 pati SANT-GOCH ki ap domine politik lan DOMINIKANI ;ETAZINI pa gen okenn pwoblèm ak yo.
Sonje tou ke 2 PATI sa yo,lè yo te ini ,te konbat entèvansyon ameriken an,zam alamen,an 1965
Revenir en haut Aller en bas
revelation
Super Star
Super Star
revelation

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyDim 12 Fév 2012 - 11:36

Citation :
Joel di: Antouka DWAT DI AYITI an, ap vin de mwenzanmwen enpòtan pou ETAZINI ;yo nwi plis ke yo itil',gen 2 pati SANT-GOCH ki ap domine politik lan DOMINIKANI ;ETAZINI pa gen okenn pwoblèm ak yo.
Sonje tou ke 2 PATI sa yo,lè yo te ini ,te konbat entèvansyon ameriken an,zam alamen,an 1965
Joel mon fre, se pa de pati de dwat ou byen goch, ni pati politik ke nou ap diskite la!!

Se yon "free fall diplomacy" ke nou remake kap fet la e sa inkiyete nou anpil pou aveni peyi Dayiti si an ka ke Ayiti ta vote pou yon ka kritik nan l'ONU ki gen rapo a yon desisyon ki mete pozisyon Ayiti nan yon sityation konprometan.

Pa gen pwoblem pou Ayiti mache fe zanmi a dwat a goch men le yon deblozaj pete, goumen mare e vwa Ayiti ap montre ki kote'l chita. Li pap kab al cache ni rete bêbê.
Nou si ke w konprand sa nou di laa.
Revenir en haut Aller en bas
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Nombre de messages : 9759
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyDim 12 Fév 2012 - 11:52

Revelation

Je m'empresse d'intervenir dans ce débat afin d' apporter mon grain de sel en matière de leadership et pratiques de direction. D'entrée de jeu , il faut parler des différentes approches au leadership pour faciliter la comprehension des lecteurs. Au premier abord , le dirigeant doit se doter d'une vision, d'une stratégie pour demontrer un réel leadership . Les questions qu'il faut tout de suite se poser sont les suivantes : Michel Martelly a-t-il une vision, une stratégie d'Homme d'état ? Michel Martelly entretient-il de bonnes relations avec autrui ou avec les parlementaires , les journalistes ? Si vous répondez oui à ces questions . Nous poursuivrons le débat qui s'annonce très interessant, bien sûr.

J'aborderai les différentes approches au leadership pour la suite du débat et nous tenterons de voir de quel leadership s'agit-il quand on parle de Michel Martelly. Un leadership que je dirais ...betizè ! lol
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17050
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse EmptyDim 12 Fév 2012 - 12:02

Mwen pa konprann.
Oumenm se pou w konprann ke AYITI ou byen MATELI paka aliyen l a DWAT.Gen yon sèl peyi DWAT DI lan AMERIK lan se ONDIRAS e li lan yon sitiyasyon ki pa fin trò kòdyòm.
Si MATELI pa jongle byen ,peyi AMERIK DI SID yo ap trangle l;paske yo pa vle EKSTRÈM DWAT BOUT DI an retounen sou kelke fòm li ta vle tounen.
Menm yon peyi tankou KOLONBI ki te toujou yon alye PWÒCH ETAZINI ap konfòme l.Lan CHILI menm ,yon nèg de DWAT tankou PINERA ,yon ansyen PINOCHETIS refize lage plis ke 200 KOUDETAYIS PINOCHET yo ,yo mete anba kòd.
Mwen pa konnen si MATELI ak konpayèl li yo gen ladrès ase.
Sa ki si ,sè ke apwi ETAZINI sèlman, pa ase pou kenben nèg sou pouvwa an 2012.
SE YON FÈ!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty
MessageSujet: Re: HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse   HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
HAITI : Une Diplomatie Débutante, Confuse et dangereuse
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: