Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
iPhone 13 Pro : où précommander le nouvel iPhone 13 d’Apple ?
Voir le deal

Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie

+2
Joel
Marc H
6 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 Empty
MessageSujet: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyDim 20 Mai 2012 - 0:40

Rappel du premier message :

Pour le bénéfice de Joel et les lecteurs intéressés à l'organisation Fanmi Lavalas. Je vous invite à cette discussion centrée sur Fanmi Lavalas, sa Charte, ses dirigeants, ses membres et son avenir .

Afin de vous aider à comprendre l'organisation Fanmi Lavalas , nous allons étudier quelques articles de la Charte , Status et reglements de l'organisation avec vous .
Nous commençons.

Article 1
Par les présents Statuts, il est formé une organisation , respectueuse de la Constitution du Pays , des principes fondamentaux de liberté, d'égalité , d'union et de solidarité

Article 5
Les objectifs de l'organisation sont :
a) Promouvoir le progrès politique , économique , social et culturel de tous les haitiens et haitienne à travers un État de Droit;
b) favoriser l'égalité des chances de tous les citoyens et citoyennes d'Haiti
c) promouvoir leur épanouissement dans la dignité et le respect de leurs droits
d)travailler à l'adoption des politiques bénéfiques à la société;
e) favoriser le processus démocratique et la participation de ses membres à l'action politique ;
f)faire élire des membres de l'Organisation aux élections à tous les niveaux ;
g) assurer l'élaboration, la diffusion et l'application du programme de l'organisation défini par ses membres.
Revenir en haut Aller en bas

AuteurMessage
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMar 22 Mai 2012 - 20:27

Citation :
Vous faites trop confiance à ces gens MARC.Ne me dites pas que vous ètes prèt à virer casaque avant que ces gens prouvent ce qu'ils peuvent faire

Joel

Je ne me pose pas la question si je dois faire confiance au duo Martelly/Lamothe . Je me pose plutôt la question suivante: comment FL devrait-il préparer l'alternative dans quatre ans?
Rassurez-vous Joel , je ne suis pas prêt à changer ma casquette pour Lamothe et MArtelly. Je suis de Fanmi Lavalas .
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 7:32

Joel a écrit:
Vi prive pa w pa enterese m tou.Ou konnen te gen yon bann malpwopte sou sit sa a se sa sèlman yo t ap fè;nou gen anviwon 8 an n ap fè echanj men ou toujou kenbe yon DEKOWÒM sou pwen sa a ;se pou m di sa.Ou pa tankou lòt VLENGBENDENG yo.

KAKAKÒK;
Mwen pa AMARIS .Eske AMARAL pa p manje prizon ?ALÒS .Mwen pa konnen pou ki w ensiste ap pale de misye toujou.Mwen ap TITIDIS tou ,byen ke mwen pa ka pèswade w otreman.Si koudeta 2004 lan te bay yon AYITI ki pi bon ke sa ki te an 2004 lan ou pa ta wè m ap pale de ARISTIDE konsa ;byen ke mwen konnen KOUDETA ann AYITI yo pa janm ranje anyen.
Merci pour cette reconnaissance ..De l autre cote je ne partage pas votre opinion sur les autres " opinions oposees "lòt VLENGBENDENG yo. ils ont droits a opinions contraires et opposees ....bien souvent moi aussi je ne partage pas leur points ...mais pour pourtant a chaque ici on pense que je suis un allie fidele ! Cela n a toujours ete le cas !
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 7:38

Mak a écrit:
Citation :
Vous faites trop confiance à ces gens MARC.Ne me dites pas que vous ètes prèt à virer casaque avant que ces gens prouvent ce qu'ils peuvent faire

Joel

Je ne me pose pas la question si je dois faire confiance au duo Martelly/Lamothe . Je me pose plutôt la question suivante: comment FL devrait-il préparer l'alternative dans quatre ans?
Rassurez-vous Joel , je ne suis pas prêt à changer ma casquette pour Lamothe et MArtelly. Je suis de Fanmi Lavalas .

Marc il faut se poser d autres questions ????? et avoir d autres strategies ,,,yon strateji pou si yo reyisi yon lot pou si yo echoue ....Pa reyisi vle di tou "comment FL devrait-il préparer l'alternative dans quatre ans? " pas d elections ! confusions " les blancs redebarquent et qui sait ?????

Pour toutes ces raisons li ta bon pou nou konnen vreman kote zanmi Joel kanpe ??Li pa dwe kanpe selman ap kritike bon ak movedesizyon lot pwan ????? Marc wou se FL , kkkok se pro OPL ! kote Malis ak bouki kanpe ?????
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 9:28

KAKAKOK!
Ou te mèt ap mande m kote m kanpe ou pa p jwenn mwen.Yo konn kote ou ye ,se anti-aristidism ak anti -lavalas ki defini w.
Ou pito ta gen yon entèvansyon etranje paske pou LAVALAS ta tounen.
Pwoblèm oumenm ak moun ki panse tankou w yo genyen ;sè ke apre tout sa k pase ,moun nou touye,moun nou mete lan prizon;kanpay anti-lavalas;monopolizasyon RADYO yo ;LAVALAS tankou HYDRA ,koulèv a mil tèt lan dengonn nou;n ap plede koupe tèt e lòt ap repouse.
Ou pro OPL ,mwen kareman anti OPL ,paske mesyedam sa yo te alye ak FÒS ENPERYALIS yo ,ak EKSTRÈM DWAT TOUYADÒ an ,EKSTRÈM DWAT MASAKRÈ an pou yo te mete peyi an tèt an ba;malgre tout tantativ LAVALAS te fè pou evite sa.Al li NEW YORK TIMES ki te dokimante tantativ sa yo.

kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 12:27

Joel a écrit:
KAKAKOK!
Ou te mèt ap mande m kote m kanpe ou pa p jwenn mwen.Yo konn kote ou ye ,se anti-aristidism ak anti -lavalas ki defini w.
Ou pito ta gen yon entèvansyon etranje paske pou LAVALAS ta tounen.
Pwoblèm oumenm ak moun ki panse tankou w yo genyen ;sè ke apre tout sa k pase ,moun nou touye,moun nou mete lan prizon;kanpay anti-lavalas;monopolizasyon RADYO yo ;LAVALAS tankou HYDRA ,koulèv a mil tèt lan dengonn nou;n ap plede koupe tèt e lòt ap repouse.
Ou pro OPL ,mwen kareman anti OPL ,paske mesyedam sa yo te alye ak FÒS ENPERYALIS yo ,ak EKSTRÈM DWAT TOUYADÒ an ,EKSTRÈM DWAT MASAKRÈ an pou yo te mete peyi an tèt an ba;malgre tout tantativ LAVALAS te fè pou evite sa.Al li NEW YORK TIMES ki te dokimante tantativ sa yo.

Apre tout lane sa yo Nou ta dwe pale verite sou tout koze sa e sa ki ta va fe nou avanse ! Tout entevansyon ki fe yo se tout ak demande e aprouval lavalas ! Ki sa wap pale konsa..... menm avion blan CIA se lavalas ki reli ! Wi pa genyen anyen ki mal pou domine radyo yo .... Kan nou pate genyen lajan dwog ak lot lajan sal fe nou te genyen lot bagay.

Si se poukoze fos enperyalis sa ki pa koupab la voye pwemye kout woch la....De pi plis pase 20 an se lavalas ak ristide ki kenbe monopol vyolans na peyi a ....

kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 12:40

Me poukisa ekzatman se peyi sa nou genyen , se model pati politik sa yo nou genyen ..... Malgre tout kritik li sou fe la ...sou OPL ...Li toujou peur di ki kote li kanpe....Li lage Marc sel nan won ! Lekol peyi a te anpeche li afime li ...Se pa fini vre ...Gade jan lap pale de Emperyalis de blan poutan se ak yon gwo fyete li declare li se manb pati democrat meriken... Men le anti blan anti enperyalis ..Nou we gwose bluff mouche !

Si se lontan mwen ta pedi tan konpwan se paske titid ak lavalas genyne twop sou do ki fe Joel pe di li se titidis lavalas Jodya li paret a kle seyon defomasyon ki la kay mouche !
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 13:40

Si moun sou sit sa a pa di anyen de ARISTIDE ou LAVALAS ;w ap malad.Se yon PATOLOJI lakay ou.Gade pou w wè ke si 3/4 SIJÈ sou LAVALAS yo ,si se pa wou ki kòmanse yo.
Si m te kwè ke w t ap sispann ak zafè LAVALAS sa a ;si m ta di ke ARISTIDE se vòlò,se kriminèl ;mwen t ap fè sa ;men ou pa p sispann.
Problèm ou ,sè ke ou pè ;ou pè ke si w pa kontinye repete sa ;mesye LAVALAS yo ap chache yon jan pou yo tounen.

Plis w ap repete ke ARISTIDE vòlò ,li se kriminèl w ap montre ke se tèt ou ,ou vle konvenk.
Gade pou wè.Eske gen moun ki plede ap repete ke JCD se kriminèl elt..Tout moun konnen se sa li ye.
Oumenm kelkelanswa sijè ki ap diskite an ;si w entèvni se pou w mete ARISTIDE ladan l;poukisa ,sa k pase ,eksplike m!
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 13:45

Karl te di yon fwa fok nou blije sispann dansé tanm tanm Aristide la wi yon jou.mwen kwè jou saa rive tout bon.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 14:04

Sa ki pi dwol la malgre tout gwo pledwaye sa yo ..NI MALIS NI BOUKI PA JANM DI KOTE YO KANPE ! SI NAN LAJ TI MAL REFIZE AFIME YO ...sE NAN KI LAJ YO PWAL FE SA ??????JOEL ANTI BLAN MEN SE AK FYETE LI DEKLARE LI SE MANB PATI DEMOKRAT REPUBLIKEN !!!!MEN PODYAB LI TOUJOU WONT POU LI DI SE TITIDIS/ LAVALAS ! MWEN RIVE KONPWANN WOU E MWEN PADONNE W !
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 15:46

Se sak fè mwen renmen diskite ak yon moun ki a la wotè.Se yon sèl kantik ou chante ;se kantik anti-ARISTID ak anti-LAVALAS.Plis ke 2/3 lan vi m se OZETAZINI mwen deja pase l; alòs?
Pou zafè anti blan an ;sispann dyèdyè.Pi gwo anti enperyalis isit OZETAZINI se AMERIKEN de souch;AMERIKEN ke paran yo gen 5,6 jenerasyon depi yo lan peyi an.
Moun ki te anraje kont gè AMERIKEN yo te pwovoke pou yo pran KIBA,PÒTORIKO ak FILIPIN lan men PANYÒL yo se te MARK TWAIN.

Ou konnen ,yon nèg ki te anti enperyalis rèk ;se te JENERAL SMEDLEY BUTLER.Misye se te kòmandan MARIN ann AYITI yo.Misye te rele yomenm VÒLÒ.Misye te ann AYITI ,li te NICARAGUA ;misye te rele ANMWEY ;misye te di NATIONAL CITY BANK te fè l tounen KONPLIS VÒLÒ.

M ap remonte pi wo ;gen anpil AMERIKEN ki te opoze GÈ 1848 kont MEKSIK ;de AMERIKEN ak gwo NON.Nèg sa yo te di ke AMERIKEN te pwovoke gè sa a pou yo te vòlò KALIFÒNI,NEW MEXICO,NEVADA,COLORADO elt..lan men MEKSIKEN yo.

Alòs ,al chita bounda w yon kote akl bagay ANTI-BLAN w lan ,sispann sa ;mwenmenm menm jan ak anpil,anpil lòt AMERIKEN kont ajisman ENPERYALIS ETAZINI ann AYITI an!
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 15:57

Joel a écrit:
Si moun sou sit sa a pa di anyen de ARISTIDE ou LAVALAS ;w ap malad.Se yon PATOLOJI lakay ou.Gade pou w wè ke si 3/4 SIJÈ sou LAVALAS yo ,si se pa wou ki kòmanse yo.
Si m te kwè ke w t ap sispann ak zafè LAVALAS sa a ;si m ta di ke ARISTIDE se vòlò,se kriminèl ;mwen t ap fè sa ;men ou pa p sispann.
Problèm ou ,sè ke ou pè ;ou pè ke si w pa kontinye repete sa ;mesye LAVALAS yo ap chache yon jan pou yo tounen.

Plis w ap repete ke ARISTIDE vòlò ,li se kriminèl w ap montre ke se tèt ou ,ou vle konvenk.
Gade pou wè.Eske gen moun ki plede ap repete ke JCD se kriminèl elt..Tout moun konnen se sa li ye.
Oumenm kelkelanswa sijè ki ap diskite an ;si w entèvni se pou w mete ARISTIDE ladan l;poukisa ,sa k pase ,eksplike m!

ki moun ki ap pale de arisid la ??Apre ??ou fini demonte OPL ...Sou vle di aristid se volo se a sa saint pa gen moun kap demanti w ..Ni paket temwen ki nan ou kite nan pwizon yo tankou Fourel , oriel ak Duperval ! Ni paket jounal ki kontinye chak jou ap mete baptiste li deyo !

Menm podyab deba a pa sou koze sila.... Debat se sou resisitasyon pati FL...Marc kanpe ak anpil kouraj li di loli soti nann Bazin se nan lavlas li te ateri tou dwat ......Tout bouzen politik li fe li fe yo andedan lavals ak lespwa , inite ....
Oumeen yon nan pi gwo ideyolog titidis lavlas ou toujou pe di se sa ou ye ??Pandan ou pwan plezi pou kesyone santiman apatenans Marc...
Se de sa et se desa selman nap pale ..Koze aristide volo ak kriminel sa se pou yot sije...... Si se pou sa ou pe di wou se titidis lavalas sa se yon lot deba , yon lot sije mwen ka menm vini sentaize avek ou !

BOUKI AK MALIS PA TOUJOU GENYEN MENM POZISYON>>> KOTE YON PA KONNEN BOUKI LI TOUJOU PASE POU WA !
Ou pa bezwen ale jouk nan amerik latinn pou esplike nou Ipokrizi sa a poukisa li ye ??

Dernière édition par kakakok le Mer 23 Mai 2012 - 18:23, édité 1 fois
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 18:23

Si m ta monitè sit sa a ;depi w ta louvri yon PÒS pou w voye wòch sou ARISTID ak LAVALAS mwen t ap EFASE L.E se pa bouch ou yo t ap fèmen non ;se bouke yo bouke ak rans ou yo.
Men tou si w fè plis ke 8 an ap repete menm rans yo ,se pa kounye an pou w ta bouke ;paske ou te deja kòmanse fè sa sou sit OPL lan.
Kanta OPL;mwen demonte l jan w di an ;paske se ou ki vini ak yo ;e ou vini ak yo presizeman paske yo se lènmi ARISTIDE ak LAVALAS 'mwen jis di w sa mwen panse de yo;se sa sèlman wi.

OPL ak LAVALAS gen preske menm istwa ak PRD ak PLD.Yo goumen ,yo joure ;yo gen patizan ki mouri lan akwochay lè eleksyon.
PRD ap joure pou di gen iregilarite lan dènye eleksyon yo ,men tou ou pa p wè yo gonfle ponyèt yo pou yo ranvèse gouvènman PLD an;YO PA TANKOU OPL!
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 18:25

Joel a écrit:
Si m ta monitè sit sa a ;depi w ta louvri yon PÒS pou w voye wòch sou ARISTID ak LAVALAS mwen t ap EFASE L.E se pa bouch ou yo t ap fèmen non ;se bouke yo bouke ak rans ou yo.
Men tou si w fè plis ke 8 an ap repete menm rans yo ,se pa kounye an pou w ta bouke ;paske ou te deja kòmanse fè sa sou sit OPL lan.
Kanta OPL;mwen demonte l jan w di an ;paske se ou ki vini ak yo ;e ou vini ak yo presizeman paske yo se lènmi ARISTIDE ak LAVALAS 'mwen jis di w sa mwen panse de yo;se sa sèlman wi.

OPL ak LAVALAS gen preske menm istwa ak PRD ak PLD.Yo goumen ,yo joure ;yo gen patizan ki mouri lan akwochay lè eleksyon.
PRD ap joure pou di gen iregilarite lan dènye eleksyon yo ,men tou ou pa p wè yo gonfle ponyèt yo pou yo ranvèse gouvènman PLD an;YO PA TANKOU OPL!

ki moun ki ap pale de arisid la ??Apre ??ou fini demonte OPL ...Sou vle di aristid se volo se a sa saint pa gen moun kap demanti w ..Ni paket temwen ki nan ou kite nan pwizon yo tankou Fourel , oriel ak Duperval ! Ni paket jounal ki kontinye chak jou ap mete baptiste li deyo !

Menm podyab deba a pa sou koze sila.... Debat se sou resisitasyon pati FL...Marc kanpe ak anpil kouraj li di loli soti nann Bazin se nan lavlas li te ateri tou dwat ......Tout bouzen politik li fe li fe yo andedan lavals ak lespwa , inite ....
Oumeen yon nan pi gwo ideyolog titidis lavlas ou toujou pe di se sa ou ye ??Pandan ou pwan plezi pou kesyone santiman apatenans Marc...
Se de sa et se desa selman nap pale ..Koze aristide volo ak kriminel sa se pou yot sije...... Si se pou sa ou pe di wou se titidis lavalas sa se yon lot deba , yon lot sije mwen ka menm vini sentaize avek ou !

BOUKI AK MALIS PA TOUJOU GENYEN MENM POZISYON>>> KOTE YON PA KONNEN BOUKI LI TOUJOU PASE POU WA !
Ou pa bezwen ale jouk nan amerik latinn pou esplike nou Ipokrizi sa a poukisa li ye ??
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 21:48

Le gros roseau a écrit:
Karl te di yon fwa fok nou blije sispann dansé tanm tanm Aristide la wi yon jou.mwen kwè jou saa rive tout bon.

Roseau

Aristide ne sera plus le chef lavalas et nous allons renouveler le membership du parti.
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyMer 23 Mai 2012 - 22:23

Mak a écrit:
Le gros roseau a écrit:

Roseau

Aristide ne sera plus le chef lavalas et nous allons renouveler le membership du parti.

Je crois ce serait une tres bonne chose .pour Fl et les autres conposants de lavalas auront peut etre un ou autres interlocuteurs moins rancuniers , plus libre de leurs mouvements et ensemble nous pourront arracher le pouvoir de l extreme droite , de l idiocratie et epagner le pays de redevenier un narco etat !
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyJeu 24 Mai 2012 - 1:24

Genyen yon fo diskisyon k ap fèt sou zafè leadership Fanmi Lavalas lan laa. Se pou nou di bagay yo byen klè tan pou n ap voye ròch kache men. Menm jan ak anpil swadizan lòt pati politik nan peyi an, FL se ti chapèl yon nonm ki la sèlman pou satisfè ego nonm saa.

Mezanmi! Se sèl vrè sa ke nou ka rele pati politik yo ki ka chanje leader vre. Apre sa, tout ti chapèl yo, menm lè ke leader an ta mouri, li difisil pou yon lòt moun pran plas lan paske, toudabò, se a limaj leader an ke chapèl lan te kreye.

Mande pou chanje leader se kòmsi nou te mande pou retire Jezi Kris kòm leader Krisyanism (lol).

FANMI LAVALAS PA YON PATI POLITIK, LI SE YON CHAPèL KOTE DISIP TITIDIS YO REYINI.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyJeu 24 Mai 2012 - 7:53

[quote="kakakok"]
Joel a écrit:

Se pou m ale lan AMERIK LATIN menm pou m di nou sispann kraze peyi an.Ou lan FOUREL CELESTIN.krap ou an ,e kijan ou te rele l ""narko"" ETA?
E bien ti PAP ;si gen narko eta se an DOMINIKANI li ye ;ETAZINI mande pou ekstrade JENERAL,KOLONÈL ,CHEF LA POLIS ;MOUN KI TE RESPONSAB BIWO NAKOTIK yo.Gen de fwa se LIS ki gen 19 non ke ETAZINI voye bay FERNANDEZ ;lis non moun ki konekte ak gouvènman lan .Sa k pase ,men se poulen misye an ki prezidan ak madanm FERNANDEZ ki vis -prezidan.Alòs de ki CELESTIN ak ORIEL w ap pale la a?
Nou bouke pale de ARISTIDE,pran yon KANPO;n a pale de li si l reyaktive l lan politik ayisyen an .Nou bouke pale de ARISTIDE,pale de lòt bagay
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyJeu 24 Mai 2012 - 8:18

Thunder a écrit:
Genyen yon fo diskisyon k ap fèt sou zafè leadership Fanmi Lavalas lan laa. Se pou nou di bagay yo byen klè tan pou n ap voye ròch kache men. Menm jan ak anpil swadizan lòt pati politik nan peyi an, FL se ti chapèl yon nonm ki la sèlman pou satisfè ego nonm saa.

Mezanmi! Se sèl vrè sa ke nou ka rele pati politik yo ki ka chanje leader vre. Apre sa, tout ti chapèl yo, menm lè ke leader an ta mouri, li difisil pou yon lòt moun pran plas lan paske, toudabò, se a limaj leader an ke chapèl lan te kreye.

Mande pou chanje leader se kòmsi nou te mande pou retire Jezi Kris kòm leader Krisyanism (lol).

FANMI LAVALAS PA YON PATI POLITIK, LI SE YON CHAPèL KOTE DISIP TITIDIS YO REYINI.

se yon bon bagay ou te vini pote yon ti grenn sel nan deba sila ....

Joel ne deplacer pas le debat ! Un simple rappel le debat doit etre recentre sur FL mais non pas sur JBA ....bienqu il ny pas de difference entre les deux ....
Le debat aussi c est sur Joel qui n a pas de parti que le parti democrate mericain et en meme il est anti blan , pro voodoo et anti imperialiste ...

Le debat est aussi sur Marc qui accepte de lever la grace ! qui veut finir avec la bouzenderie politique a l interiur de la mouvence lavalas ..IL veut la reorganisation de son parti ! Bravo Marc !
Joel Marc est FL moi de opl ..Thunder de Mickys lol peut etre vous Joel rien et pour rien ! Entretemps vous etes le plus grand denominateur pour placer les autres GNBISTES , POUR CRITIQUER LE SENTIMENT D APARTENANCE ET LE COMPORTEMENT DES AUTRES ..VOUS N AVEZ PAS BESOIN D ALLER EN RDA , RFA , RD POUR CONTINUER A SUPPORTER LA PRESIDENCE A VIE DE JBA AU FL affraid NI POUE EXPLIQUER CE PETIT SALL UP COMPORTEMENT !

mARC NE VEUT PLUS REVER D UN ST SAUVEUR I A CONSTATE QUE JBA EST CONDAMNE AU SILENCE ..IL PRONE UNE REFORME EN PROFONDEUR DANS SON PARTI ! JOEL VOUS N AVEZ PAS DE PARTI EN HAITI , VOUS ETES TOUT SIMPLEMENT UN DEMOCRATE BLAND MERICAIN ....mR PERFECT VOUS AVEZ PEUR DE VOUS AFFIRMER ....VOUS CONNAISSEZ DEJA LA SUITE !

mARC BRAVO JE CROIS QUE TU ES SUR LA BONNE DIRECTION..aRISTIDE EST PRIS DANS SON PROPRE PIEGE ..lES MEMES HOMMES QUI L ONT SOUTENU A LA PRESIDENCE A VIE DE FL SONT DEVENUS MICKYS OU CHEF DE PARTI ,,,,,,mARYSE NARCISSE N EST Q UNE GENTILLE PETITE MARIONETTE QUI CONTINUE DE CHANTER LES FUNERAILLES DE FL UN PARTI DE GRANDES POTENTIALITES MAIS VIVTIMES DES LEADERS MEDIOCRES , SANS VISIONS ET DES FANATICS MALADES COMME JOEL !...QUI LE VOIENT PAS QUI NE COMPRENNENT PAS QUAND I FAUT DEPLACER LE FB....
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyJeu 24 Mai 2012 - 9:07

Ou fout fin fou nèt.MARYSE NARCISSE ap chante fineray FL.Se BRAVO pou ta bat e sispann rans ou yo ;rans w ap fè depi plis ke 8 an.
Alòs sispann pale de AMARAL DUCLONA,de ARISTIDE se kriminèl ,se vòlò.
Kòm lan je w FL deja mouri ,alòs lè gen yon diskisyon sou FL sou sit lan ,pa entèvni.Entèvni pou ki sa?paske lan je w fl an pitrefaksyon.
Mwen pa vle rele w non ,non.
Pou wou ,defann VODOU se yon move bagay.Diferans mwen ak ou ,mwen pa VODOUYIZAN ,gen pwobabilite se sa ou ye ;w ap pale de MOISE JEANCHARLES ,ou di se BOKÒ li ye.
Ou repete sa twòp ;depi w ap pale de MOISE JEAN CHARLES ou di misye se BOKÒ.
Kouman w fè konnen?
Ou konn al lakay misye pou fè l voye yon mò sou yon moun pou wou (lol).
ADYE!
Si m pro VODOU ,mwen pro VODOU menm jan ak JACQUES ROUMAIN ,byen ke mwen pa p mete m lan konpayi misye.ROUMAIN te atake moun ki t ap fè KANPAY REJETE yo ;misye pa t VODOUYIZAN pou sa.
Oumenm ,ou mèt PRO-BLAN jis lan dengonn ou ;mwen menm mwen anti-enperyalis;mwen kont tout enperyalis kit li ANGLE,FRANSE ,AMERIKEN,SOVYETIK elt..menm jan ak anpil lòt AMERIKEN.
Si w te tande KRITIK COLIN POWELL t ap fè sou DICK CHENEY ak BUSH.Pou CHENEY menm POWELL pale de li tankou yon DYAB.

Se MALPWOPTE sa yo kite mete ak malpwopte lakay yo pou mete peyi DAYITI tèt an ba an 2004.
jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyJeu 24 Mai 2012 - 20:29

A Joel monchè, mwen wete chapo pou mwen salye kouraj ou genyen pou ou « gwouye ak bourik », tankou defen Koplan ta di! (Koplan, mwen site non ou, mwen pa detounen ou vye frè!).

Lè m ap suiv chenn diskisyon sa a, malgre odepa mwen te santi se yon gaspiyaj tan ak enèji, mwen vin remake nan ki sans li ka itit, parekzanp nan travay m ap eseye fè nan kad konbit pou kase « chenn nan tèt » ki kontinye toumante sante jenerasyon pa m nan.

Gen kèk zanmi nèg epi blan pwogresis, moun ki tout bon vre angaje yo pou repare yon pati nan dega sistèm kolonyal ak neyokolonyal la lakòz sou latè depi 15zyèm syèk la, ki konn ap mande mwen « Jaf, pou kisa ou toujou ensiste sou eleman rasyal la nan analiz ou yo, jiskaske ou chwazi rele paj entènèt ou an www.godisnotwhite.com ? Èske sa pa lakòz ou fè lènmi pou granmesi? Èske sa pa diminye efikasite ou, puiske sa ka louvri pasaj pou moun mal entèprete veritab vizyon ou ap defann nan?»

Lontan, mwen te konn itilize temwanyaj lavi Sipio Africanus http://en.wikipedia.org/wiki/Scipio_Africanus_(slave) ak deklarasyon yon nèg tankou Pastè Chavannes Jeune http://www.alterpresse.org/article.php3?id_article=1766 ki deklare « Ayiti pòv pa paske li pa gen resous, men paske li anba malediksyon bondye »…pou mwen eseye esplike kanmarad sa yo lepoukwa travay kont ewopeyanizazonbifikasyon an absoliman nesesè. Pa gen chimen pa bwa, nou oblije trete kesyon lagè sikolojik nèg ap sibi depi plizyè syèk la kare-bare.

Kounye a, anplis ekzanp Sipio Africanus epi Chavannes Jeune, mwen ka montre atravè kèk sitasyon ki sou fowòm sa a, kijan, jouk nan ane 2012 gen nèg ki santi se devwa yo pou yo veye enterè «blan» menm lè pèsonn pa ba yo travay sa a fè.

Kidonk, kòmandè ki sou fowòm nan akize Joel kòm « anti-blan ». Menm jan yo te abitye akize Cécile Fatiman (pitit blan!), Boukman, Makandal, Toussaint, Dessalines. Lè mouche a fè akizasyon sa a sou Joel, nan lespri li, ki rekonpans li espere jwenn? Nan men ki moun? Devouman sa a, se yon makfabrik moun ki toujou gen sèvèl yo sentre ak chenn mantal yo. Ou pa bezwen chèche lojik nan konpòtman sa a, se senpman sekèl yon twomatis ki la depi plizyè jenerasyon.

Anpil zanmi blan pa ka rive kwè fenomèn sa yo ekziste toujou oudimwens yo pa konprann pou kisa nan ane 2012 ta gen nèg ki osi devwe pou yo sèvi kòm « kòmandè », responsab siveye rapòte pou yon sistèm ki, an reyalite, deja fè bèk atè. Poutan, se pa yon mistè. Nan etid sikolojik, fenomèn « Lous ki nan kaj imajinè a » si kichòy ki byen koni. Ou kenbe lous la nan yon vrè kaj pandan lontan. Ou fès tras perimèt kaj la epi menm lè ou retire estrikti fizik kaj la, lous lan retire nan limit kote kaj la te ye a, paske li kondisyone pou sa. Konpòtman nèg ki kontinye ap veye ki nèg ki « anti-blan » nan gwo ane 2012 sa a, se menm patoloji yo soufri ak lous kondisyone a. Yo po ko janm okouran libète jeneral dekrete depi dikdantan.

Orezime, si nou byen suiv diskisyon an, se pa lavni Fanmi Lavalas osnon ansyen Prezidan Aristide k ap diskite la a. Veritab diskisyon k ap fèt an dezyèm degre a, se sou lavni nou kòm pèp ki lib nan tout kò nou, tout lespri nou.

Jaf
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyVen 25 Mai 2012 - 1:50

Mwen konnen ke Kakakok kapab reponn ti nèg ki toujou konprann ke yo enferyè blan yo. Men, mwen bezwen klarifye yon bagay. Nan sans ke mwen konprann ke Kakakok rele lòt lan anti-blan, se nan menm sans sa ke Roseau toujou ap di ke nou pa ka sou do bèt lan pou n ap pale l mal. Yo di ke Blan ap fè konplo pou kraze peyi yo, men youn p ap mare pakèt yo pou tounen Ethiopie, Ghana, Mali elatriye... tout pito rete fè fredi manje yo nan Kanada ak Etazini, menm laa Kiba yo p ap vle al rete.

Genyen yon lòt etid sikoloji ki rele "manman makak imajinè" ki byen koni tou. Yo mete yon ti makak ki fenk fèt nan yon kaj ak 2 mannken. Youn sanble ak yon manman makak, li fèt an fè e li genyen yon sistèm k ap bay lèt matènèl. Lòt lan pa bay lèt men li fèt ak koton epi li kouvri ak vlou e lòt materyèl ki dous. Savan yo remake ke ti makak lan prefere rete sou sa ki fèt an vlou an angiz ke li ale sou sa ki reprezante manman l lan. Ki mannken laa ki ka reprezante Afrik? Sou ki mannken ke blankofòb yo pral pandye ? Sitou si manman makak ki fèt an fè an pa menm ka bay tete?

Lè Dessalines, Makandal, Boukman... te anti-blan, se pa Lafrans ke yo te konn ale koule l dous, ni yo pa ta p rele blan vini kraze grenn nèg parèy yo. Se manman makak ki fèt an fè an ke yo te anbrase. Moun ki genyen lisidite pa kontribye nan systèm ke yo jije ki kriminèl. Kapitalis se pechè mòtèl, men se nan peyi kapitalis ke yo ale aprann mete mont Rolex nan ponyèt yo, desann nan Hotèl 5 etwal, manje kavya, pran fanm pou "amelyore" la ras yo elatriye...
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyVen 25 Mai 2012 - 8:18

Thunder a écrit:
Mwen konnen ke Kakakok kapab reponn ti nèg ki toujou konprann ke yo enferyè blan yo. Men, mwen bezwen klarifye yon bagay. Nan sans ke mwen konprann ke Kakakok rele lòt lan anti-blan, se nan menm sans sa ke Roseau toujou ap di ke nou pa ka sou do bèt lan pou n ap pale l mal.

kwe m siou vle yo tou konnen e byen konpwann sa mwen vle di ! M pa pedi la kat pou ta ba yo gwo tit sa a ....Yo tout genyen ti bwoss yo nan bouda poch yo ..pou yo bwosse pwel swa !....Koze anti blan sa se ta va yon bagay folklorik.....
Yo renmen tio dzod sa yo pou yo vire deba a ....Tanto yo fokis sou Aristide , Joel ap chache rale li sou vodou ...Vre koze a pa janm pale ....
Tout ideyolog Joel ye la li se manb pati demokrat blan meriken....Li pa janmb ni pro ni manb okenn pati an Ayiti ! Men li pemet ap krike chwa neg , doute de santiman apatenan yon lot ..Li menm fache pou bouzenderie Marc ....
Sa ki pired la Marc peur mande mouche koze pou sa ....Wap remake se blankofob ak Malis ki vini mande koze pou bouki ..Se sa nap konstate la ..Menm Marc refize ou byen pakapab relanse deba yo sou FL ...ak sou gwo kesyon Joel pemet li mande li sou koze bouzenderi likomet andedan lavalas la ..Mwen rete kwe Marc pa komet okennen zak adilte lo li kouche ak espwa ak inite sa pa retire vijinite titisis , fanmi lavalas li ...Poukisa Joel ap joure li Bouzen ????? affraid
Marc H
Super Star
Super Star
Marc H

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyVen 25 Mai 2012 - 18:46

J'ai tenté de faire un débat sur le parti Lavalas et j'ai échoué. Maintenant, je vais essayer de ramener le débat sur tous les partis politiques haïtiens. Comment structurer nos partis politiques ---renforcer---démocratiser -organiser les partis politiques haitiens ? On se rend vite compte que les partis politiques d'Haiti sont aussi désorganisés que l'état haitien. C'est normal puisque ce sont les politiciens désorganisés, troublés , corrompus qui prennent le pouvoir, qui dirigent l'état. Il faut que cela change
kakakok
Super Star
Super Star
kakakok

Féminin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 EmptyVen 25 Mai 2012 - 19:06

Mak a écrit:
J'ai tenté de faire un débat sur le parti Lavalas et j'ai échoué. Maintenant, je vais essayer de ramener le débat sur tous les partis politiques haïtiens. Comment structurer nos partis politiques ---renforcer---démocratiser -organiser les partis politiques haitiens ? On se rend vite compte que les partis politiques d'Haiti sont aussi désorganis
és que l'état haitien. C'est normal puisque ce sont les politiciens désorganisés, troublés , corrompus qui prennent le pouvoir, qui dirigent l'état. Il faut que cela change

Marc tu n as pas echoue ...Tu es tout simplement trop Jean ti ! Tu as pose un problem serieux ! Jamais membre de Fl avant vous n a ose pose le probleme sang passser de midi a 14 hres.... Mario Dupuy a choisi la route facile...Jacques E A est encore sur le choc ..Roudy Heriveau conserve encore son pragmatisme et sa dialitique ..Tu as le droit de combattre la dictature ! l immobilisme dans ton parti !

Ceux qui opposent a ce debat ne sont pas membres.. Ils n ont aucune voie !

Dr Narcisse est pour sa docilite ! Pour son inexperience politique ! pour sa loyaute! Et si elle a la tete du parti c est pour continuer a chante les funerailles politique de FANMI LAVALAS !
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie    Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie  - Page 2 Empty

Débat sur Fanmi Lavalas , Première partie
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2