Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -48%
-48% sur le Compresseur digital programmable Michelin ...
Voir le deal
41.88 €
Le Deal du moment : -19%
SSD interne M.2 NVMe Crucial P2 (CT1000P2SSD) – ...
Voir le deal
87.54 €

 

 Haïti: la situation socio-politique sent le pourri

Aller en bas 
AuteurMessage
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyVen 13 Sep 2013 - 20:59


Haïti: la situation socio-politique sent le pourri


Port-au-Prince, le 12 septembre 2013 – (AHP) – La situation socio politique haïtienne se complique chaque jour qui passe avec des manifestations et des sit-in en serie à Port-au-Prince et en province, pour dénoncer les conditions de vie jugées infrahumaines de la population, alors que les relations se détériorent dangereusement entre l'exécutif et les secteurs politiques de l'opposition sur différents dossiers dont celui de la loi électorale votée en début de semaine à la chambre des députés.

Des membres du gouvernement dont le ministre chargé des relations entre l'Exécutif et le parlement, Ralph Théano, sont furieux du fait qu'après avoir pu obtenir, dit-on, par erreur, que l'assemblée des députés vote l'article 3.1 qui permet à l'Exécutif de pouvoir continuer à nommer un directeur général au conseil électoral,
la chambre a adopté l'article 241qui empêche le chef de l'Etat de tronquer en janvier 2014, le mandat des senateurs élus en 2009.

Dans ce contexte de grande confusion, les secteurs politiques affiment que si la constitution continue d'être violée, si la situation socio-economique du pays continue de se dégrader et que le pouvoir continue de faire la sourde oreille et persister à vouloir organiser des élections sur mesure, le problème sera réglé dans la rue.

C'est ainsi que plusieurs milliers de personnes ont gagné les rues mercredi pour réclamer entre autres, la démision du président Michel Martely, incapable selon elles, de répondre aux revendications de la population, d'organiser des élections crédibles, pour protester aussi contre la volonte affirmé du pouvoir de destabiliser le parlement,
et contre les persecutions politiques et les arrestations arbitraires.

Ce jeudi 12 septembre, c'est un sit-in qui a été organisé devant le Ministère de la Justice pour réclamer entre autres la libération de plusieurs personnalités considérées comme des "prisonniers politiques ".

Mais mecredi comme jeudi, le gouvernement craignant probablement de perdre le contrôle de la rue, la police a dispersé des manifestants pourtant pacifiques en tirant des rafales d'armes en l'air et des gaz lacrymogème.
Dans le premier cas, les manifestatnts s'apprêtaient à rentrer dans l'aire de la grande place du Champ-de-Mars où se trouve ce qui reste du palais national devasté par le séisme de janvier 2010.

Jeudi, des responsables politiques dont l'ancienne candidate à la présidence, Myrlande Manigat, Turneb Delpé , Serge Jean-Louis, Arnel Belizaire et des residents du quartier ont été serieusement incommodés par les gaz,
alors qu'ils affirment avoir rempli toutes les formalités légales.


Pour Turneb Delpé, l'ordre anti-démocratique de disperser le sit-in et la manifestation de la veille a été donné par le gouvernement Martelly. Mais, cet acte ne fait que nous inciter davantage à lutter pour empêcher le retour de la dictature, a dit le responsable de l'opposition.


De fait, une manifestation est prévue ce 14 septembre au Cap-Haïtien (nord) pour dénoncer le gouvernement, sa majorité PSP au Parlement ainsi que pour mettre à nu les mauvaises conditions de vie de la population,
et sensibilser celle-ci sur l'urgence de lutter contre l'emergence d'un régime autoritaire.

Le responsable du Collectif pour libérer Haiti, Hugue Célestin, a fait savoir que le gouvernement ment depuis 2 ans à la population, à travers , a-t-il dit, une propagande effreinée pour tenter de lui faire croire que tout va bien.

Les partisans du président Martelly au Cap-Haïiten ne sont pas en reste. Ils dénoncent l'exclusion, n'ayant pu trouver jusqu'ici leur part du gateau, après avoir tout fait, ont-ils dit, pour porter le président Martelly au pouvoir.

Le porte-parole du groupe, Sony Ambroise, menace de rejoindre l'opposiion, si rien n'est fait pour améliorer leur situation. " Nous allons passer au Plan B pour prendre notre destin en main, en abandonnant la question des élections, a prévenu M. Ambroise qui dit croire qu'une explosion sociale est possible si le gouvernement continue de mepriser la population.

D'autres organisations de l'opposition annoncent également des manifestations les 29 et 30 septembre .
Le 30 septembre marque le 22 ème anniversaire du premier coup d'état sanglant contre le président
Jean Bertrand Aristide.
M. Aristide a été victime d'un second coup d'Etat le 29 février 2004, mouvement dans lequel, l'actuel chef d'Etat a joué un rôle important aux côtés de nombre de ses adversaires d'aujourd'hui.

Autre pomme de discorde entre le président Martelly et l'opposition: la décison d'appeler l'OEA pour évaluer l'opportunité d'organiser ou non les élections législatives, municipales et locales avant la fin 2013. Alors que l'organisation hémisphérique est pointée du doigt par de nombreux secteurs qui l'accusent d'avoir imposé les résultats des présidentielles et législatives de 2011.

Manoeuvres politiciennes, s'indigne l'ancien ministre de la justice, Paul Denis, qui accuse des secteurs de la communauté internationale de cautionner "les dérives du gouvernement Martelly/Lamothe".

Pour Jean André Vitcor, un autre responsable politique, la décision du président Martelly prouve que c'est une frange de la communauté internationale qui dirige le pays, bien qu'il reconnaisse qu'Haïti est un membre à part entière de l'OEA.

L'ancienne sénateure Emonde Supplice Beauzile estime, elle, que le président aurait dû d'abord faire appel à des experts haïtiens, particulierement ceux qui ont participé depuis 1990 à l'organisations d'elections en Haïti. Mais elle soutient que de bonnes élections ne sont pas possibles avant la fin de l'année, après tout le temps gaspillé par le president Martelly.

La situation sent la pourriture

Aux Cayes, le président de la ligue Desssalinienne, l'ancien sénateur Jean Gabriel Fortuné estime que la lutte entre le président et le parlement est motivée en grande partie par des intérets personnels.

Si un matin, l'ambassade américaine décide que le president reste 5 ans au pouvoir et que les sénateurs élus
en 2009, accomplissent leur mandat de 6 ans, tout sera vite rentreé dans l'ordre, estime l'ancien délégué departemental du Sud qui estime que le chef de l'Etat est le principal responsable de la situation actuelle.

Il appelle la population à se réveiller.



Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17042
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyVen 13 Sep 2013 - 22:00

Se pwoblèm sa a ;lè konseye w se DIVALYERIS.Pil ansyen MILITÈ sa yo pa konn lòt jan pou yo reyaji.
Si misye konprann li lan dispèse MANIFESTASYON ak la POLIS li pran lan ANGRENAJ.
Yon bagay misye absoliman pa p ka fè ,se tire sou MANIFESTAN e moun ki ap fè manifestasyon yo konn sa.
Misye te wè ke anvan ;moun yo te konn sòti pou manifeste ;yo te rele kont yo epi yo te rantre lakay yo.

Moun yo ap sòti ;ou paka tire sou yo ;ALÒS?
Ou byen KONSEYE sa yo se yon bann JENI ;Yo konnen bagay ke yo sèl konnen ou byen se pi gwo RAMASI ENBESIL yo ye.
Kom se ansyen GNBis ,misye te al pale ak yo eske se ofri li ofri yo yon INYON kont LAVALAS.
Misye ka byen di yo ke antan ke GNBIS ;pou yo INI yo paske si LAVALAS retounen pa gen anyen ki sèten pou yo;konsideran sa yo te fè pandan peryòd GNBis lan!
Tout bagay posib!
Revenir en haut Aller en bas
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyVen 13 Sep 2013 - 23:09

Laa, mwen pakap di ke nèg sayo pap tire sou manifestan yo non.
Se menm nèg yo, lanpwen anyen ki chanje lan kilti yo.
Si yo kapab rale zam tire anlè epi voye gazlakrimogèn sou manifestan pasifik, kisa ki pou anpeche yo tire sou moun yo.
Nou wè sa deja an plizyè fwa lan istwa resan peyi an.
 
Lè masak Ryèl Vayan an, se te komansman demokrasi ann Ayiti e moun pat atann yo ke lame an tap tire sou moun ki tap vote.
Se menm nèg yo ki la toujou oubyen disip yo.Epi se pa konseye yo sèlman ki Divalyeris, Mateli se te yon Ninja sou Sedras. Li sou motosiklèt li, zam li sou kote l. lap tire sou moun Bèlè ak Site Soley.
 
Menm Tonndè paka di se pa vre.


Dernière édition par Sasaye le Ven 13 Sep 2013 - 23:18, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17042
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptySam 14 Sep 2013 - 7:03

SASAYE;

Se pa tire yo pa ta tire sou POPILASYON an Non;se DIVALYERIS yo ye; se sou MOUN ki san ZAM yo tire ;se espesyalite yo.
Men si an 2013 yo ta fè sa ;menm bagay ki te rive VILBREN GIYÒM SAM lan t ap rive MATELI e kwè mwen menm MINISTA pa t ap ka sove MATELI si yo ta vle sove l
Ki sa yo ta pwal di ""KILL THE BANDITS"" menm jan yo te di l an 2004?
Menm sa ,gade JIMNASTIK ke NÈG ki te KÒMANDAN TWOUP AMERIKEN yo lè manifestasyon 18 ME 2004 lan ap fè pou li di ke se pa t ameriken yo ki te tire sou FOUL MANIFESTAN yo.
SI TA GEN YON manifestasyon ,ATACHE MATELI yo ,mele ak POLISYE ta tire sou FOUL menm si MATELI ta gen tan kraze RAK , Li t ap fini devan KOU PENA ENTÈNASYONAL.
Tankou m te  di l  ,sè jou si, AMERIKEN yo pa ka pwoteje MOUN pa yo NON.Gade konbyen ansyen MILITÈ KOUDETAYIS ki ap  manje PRIZON lan AMERIK di SID lan.

Wi

Gade diskisyon ant KOLONEL AMERIKEN an ak KEVIN PINA ,Se te yon ATIK yon JOUNAL ki rele BAYVIEW ;yon JOUNAL SAN FRANCISCO te ekri sou MANIFESTASYON 18 ME 2004.
KEVIN PINA di ke l te wè AMERIKEN yo ap tire ;na wè kakarèl te pran kolonèl DAVID LAPAN pou l di se pa t yo ki t ap tire.
Pa bliye tou to fè t kondane yon SOLDA AMERIKEN a vi PASKE misye te touye 19 AFGAN.
Se pou MATELI veye ZO l pou l pa pran KONSÈY pil DIVALYERIS ki antoure l yo.
Menm si to ta vle kontinye ak vye METÒD yo ;yo pa gen ase FÒS pou sa:

www.haitiinformationproject.com
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyMer 18 Sep 2013 - 2:15

Joel a écrit:
Se pwoblèm sa a ;lè konseye w se DIVALYERIS.Pil ansyen MILITÈ sa yo pa konn lòt jan pou yo reyaji.
Si misye konprann li lan dispèse MANIFESTASYON ak la POLIS li pran lan ANGRENAJ.
Yon bagay misye absoliman pa p ka fè ,se tire sou MANIFESTAN e moun ki ap fè manifestasyon yo konn sa.
Misye te wè ke anvan ;moun yo te konn sòti pou manifeste ;yo te rele kont yo epi yo te rantre lakay yo.

Moun yo ap sòti ;ou paka tire sou yo ;ALÒS?
Ou byen KONSEYE sa yo se yon bann JENI ;Yo konnen bagay ke yo sèl konnen ou byen se pi gwo RAMASI ENBESIL yo ye.
Mwen dakò 100% ak sa ke Joel ekri laa. Sèl sa ke mwen vle ajoute se ke se pa sèl konseye DIVALYERIS ki pa konnen lòt jan pou yo reyaji, konseye Titidis yo te genyen menm pwoblèm lan an 2000-2004. Aristide li menm te tire sou moun yo, e nou tout te konnen kisa ke sa te lakòz.

Bravo Joel! Mwen te konn toujou di w ke genyen liy rouj ke okenn prezidan, eli ou non, pa ka janbe.
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyMer 18 Sep 2013 - 2:30

Sasaye a écrit:
Mateli se te yon Ninja sou Sedras. Li sou motosiklèt li, zam li sou kote l. lap tire sou moun Bèlè ak Site Soley.

Menm Tonndè paka di se pa vre.
Mwen pa la pou m defann kikseswa, tout moun konnen ke Martelly te konn apiye koudeta 1991 lan, men di ke l te konn dèyè moto ap tire sou pèp lan se yon ekzajerasyon.

Epitou, menm si se ta sa vre? Ki jan fè ke Aristide te nome Fritz Joseph, ki te coordonnateur en chef FRAPH nan Site Solèy pandan menm epòk 1991-1994 lan, kòm 1er majistra Site Solèy an 2002? Alò, se sèl kilti Martelly ki pa ka chanje? Valè Titidis ki te konn ap tire sou pèp lan, epi ki te poze kandidati yo kòm prezidan menm lè ak Martelly? E si se youn nan moun sa yo ki te prezidan kounyea? Kisa ke nou t ap di?
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17042
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyMer 18 Sep 2013 - 7:28

Ki TITIDIS sa yo ki te konn ap tire sou PÈP la?
OO!Eskize m.
Ou te la ;ou te wè lè TITIDIS sa yo t ap tire.
Revenir en haut Aller en bas
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyMer 18 Sep 2013 - 17:34

Mwen pa la pou m defann kikseswa, tout moun konnen ke Martelly te konn apiye koudeta 1991 lan, men di ke l te konn dèyè moto ap tire sou pèp lan se yon ekzajerasyon.
 
Tonndè, sa w di ya pwouve ke yon moun pa kapab konnen tousa ka p pase lan yon peyi oubyen lan yon vil paske li te la. Kelkeswa kote ma p viv, gen anpil bagay se lan jounal oubyen lan radyo m aprann yo.
Li ta mèt lan katye kote m rete.
 
Ebyen, mwen pa t la an 1991-92, men gen rapô lan jounal ki pale de Mateli kôm yon manm NINJA.
Si w te la, ou te dwe tande  pale de nèg sayo: Se te yon bann ti boujwa Petyonvil ki ta p imite Ninja Turtle.
Yo te sou gwo motosyklèt epi yo te konn al fè lachas malere ( lavalasyen ou pa) lan tout katye popilè yo.
 
Mwen pa t la, men mwen te konnen ke Mateli se te eskoubyèl Michel Franswa, lôt Switmiki an.
Mwen gen kasèt kote Mateli te konn ap voye Michel Franswa monte lan yon chante lè la p mande l
pou mete mayèt ak uzi lan janm yo.
 
Men mwen te la, lè ayisyen Monreyal bat chalbari dèyè Mateli e yo anpechèl monte sou estrad lan.
Se kouri li te kouri pou l pat pran kalôt.
Lè saa, lanpwen moun ki ta sipoze Mateli ta vinn prezidan.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17042
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyJeu 19 Sep 2013 - 11:21

Sasaye a écrit:
Mwen pa la pou m defann kikseswa, tout moun konnen ke Martelly te konn apiye koudeta 1991 lan, men di ke l te konn dèyè moto ap tire sou pèp lan se yon ekzajerasyon.
 
Tonndè, sa w di ya pwouve ke yon moun pa kapab konnen tousa ka p pase lan yon peyi oubyen lan yon vil paske li te la. Kelkeswa kote ma p viv, gen anpil bagay se lan jounal oubyen lan radyo m aprann yo.
Li ta mèt lan katye kote m rete.
 
Ebyen, mwen pa t la an 1991-92, men gen rapô lan jounal ki pale de Mateli kôm yon manm NINJA.
Si w te la, ou te dwe tande  pale de nèg sayo: Se te yon bann ti boujwa Petyonvil ki ta p imite Ninja Turtle.
Yo te sou gwo motosyklèt epi yo te konn al fè lachas malere ( lavalasyen ou pa) lan tout katye popilè yo.
 
Mwen pa t la, men mwen te konnen ke Mateli se te eskoubyèl Michel Franswa, lôt Switmiki an.
Mwen gen kasèt kote Mateli te konn ap voye Michel Franswa monte lan yon chante lè la p mande l
pou mete mayèt ak uzi lan janm yo.
 
Men mwen te la, lè ayisyen Monreyal bat chalbari dèyè Mateli e yo anpechèl monte sou estrad lan.
Se kouri li te kouri pou l pat pran kalôt.
Lè saa, lanpwen moun ki ta sipoze Mateli ta vinn prezidan.
Se te epòk lè AYISYEN aletranje yo pa t sitire DIVALYERIS.Nèg ki te apiye KOUDETA 1991 yo ;yo pa t ka fè l ouvètman non
Mwen sonje DERONCERAY te monte sou sou RADYO TROPICAL pou l eseye jistifye KOUDETA 1991 lan.Moun yo tonbe rele e mande ANRAJE .Yo te mande bòykotaj RADYO an.
Men anvan sa ;nou te konnen sa k te rive GUY DUROSIER apre l te ale ann AYITI pou l chante lan yon FÈT BB DÒK t ap fè.Yo te bòykote kote misye t ap jwe lan NOUYÒK ak MONREYAL.
Apre yon tan se yon LÒT.LÈNMI ARISTIDE yo tèlman fè yon travay de SAP ;pou yo di ke bagay yo te pi BON sou DIVALYE ke sou ARISTIDE ;ke menm MESYE ki te fè KOUDETA 1991 yo te kapab ou kapab PAWEZE sou RADYO yo e menm vin PREZIDAN tou.
Men tou kapab vin gen ""BLOWBACK"" tou lè NÈG sispann gen MONOPÒL RADYO yo .
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri EmptyVen 20 Sep 2013 - 3:33

Sasaye a écrit:
Tonndè, sa w di ya pwouve ke yon moun pa kapab konnen tousa ka p pase lan yon peyi oubyen lan yon vil paske li te la. Kelkeswa kote ma p viv, gen anpil bagay se lan jounal oubyen lan radyo m aprann yo.
Li ta mèt lan katye kote m rete.

Ebyen, mwen pa t la an 1991-92, men gen rapô lan jounal ki pale de Mateli kôm yon manm NINJA.
Si w te la, ou te dwe tande pale de nèg sayo: Se te yon bann ti boujwa Petyonvil ki ta p imite Ninja Turtle.
Yo te sou gwo motosyklèt epi yo te konn al fè lachas malere ( lavalasyen ou pa) lan tout katye popilè yo.

Mwen pa t la, men mwen te konnen ke Mateli se te eskoubyèl Michel Franswa, lôt Switmiki an.
Mwen gen kasèt kote Mateli te konn ap voye Michel Franswa monte lan yon chante lè la p mande l
pou mete mayèt ak uzi lan janm yo.

Men mwen te la, lè ayisyen Monreyal bat chalbari dèyè Mateli e yo anpechèl monte sou estrad lan.
Se kouri li te kouri pou l pat pran kalôt.
Lè saa, lanpwen moun ki ta sipoze Mateli ta vinn prezidan.
Sasaye,

Mwen pa janm revandike ke mwen konnen tout bagay, sèl bagay, sa mwen konnen yo, moun pa ka ban m manti nan yo fasilman konsa.

Mwen pa menm kwè ke w konnen sa ke yo te rele "NINJA" yo. Ninja yo se te sekirite rapwoche Cedras ki te abiye an nwa e ki te kagoul yo. Travay yo se te bay Cedras ak fanmi l sekirite. Men kisa ki NINJA yo, nèg ki kagoule e ki genyen linèt nwa yo.


Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Corbis10


E menm si Martelly ta yon Ninja, si li te konn ale tire pèsonèlman sou pèp lan, misye pa t ap kote li ye laa. Wi li te apiye koudeta 1991 lan, menm jan ak anpil lòt moun. Kisa ki genyen? Apa Yvon Neptune ki te premye minis rejim Aristide lan te poze kandidati l pou prezidan tou, li pa t apiye rejim lavalas li menm? E si se li ki te prezidan kounyea, eske wou t ap di ke li te nan masakre pèp Senmak?

Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty
MessageSujet: Re: Haïti: la situation socio-politique sent le pourri   Haïti: la situation socio-politique sent le pourri Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Haïti: la situation socio-politique sent le pourri
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: