Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -43%
Smartphone SAMSUNG Galaxy Note20 5G 256 Go Gris ...
Voir le deal
599 €

Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis

5 participants
AuteurMessage
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  Empty
MessageSujet: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyLun 9 Mar 2015 - 23:23

mwen bouke kriye ,mwen bouke di fè pam souple.li lè li tan pou nou pose tet nou kestyon pou kisa se nou ki ap soufri plis ke tout lot etni yo. Kestyon saa enepotan anpil pou mwen.Pou lki sa se blan ki ap eksplwate riches nou e nou pa ka anpeche sa.Ki lè nou menm tou na ka viv ak diyite sou la tè.

Blan yo te mennen nou nan amerik kom esklav jodya nou lib pou ki sa nou rete la toujou? sak anpeche nou retounen an afrik?
Revenir en haut Aller en bas
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 3:28

Lanpwen kantite dlo ki ap kouri soti lan je yon nèg ki pral retire l lan malsite.
Se siye je, mete makak.
Lanpwen okenn lapriyè ki pou delivre nèg,
Se mete makak.
Lanpwen oken griyen dan ak tetelang ak blan ki pou fèl ret lan wòl li.
Se mete makak.

Nou pa gen plas ann Afrik paske:
1-Nou depeyize.
2-Nou dezoryante.
3-Nou alyene.

Apre plizyè syèk bagay chanje bòlòtbo kou bò isit.
Kidonk nou pèdi plas nou.
Apre tout tan sayo, nou reklamen tè dAyiti de fakto.
Si kinan nou paske endyen yo kite plas lan pou nou.

Si pou nou ta tounen ann Afrik,
se pou tout moun Lewòp tounen lan Kokaz.
Pou Izrayelyen remèt Palestinyen tè yo.
Pou afrikanè retounen la Olann ak Angletè.
Alò, nou pap fè yon pa kita,
Yon pa nago.

Sak pa kontan.....anbake.
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 7:41

Sassaye

Blan an pa vle tande pou esklavaj la fini non. jodya yo di o Zeta Zuni :We want our country back." ki sa sa vle di ?yo vle pou se yo sel ki gen dwa. yo peye mèsenè pou vot nou pa vle di anyen. ki sa pou nou fè ? depi se guvenman ki ap lite pou pemet nou viv ak diyite yo dechouke yo ak led kek makak ak krab a gwos pens.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 8:46

Se pwoje sa a "AFRICAN RENAISSANCE" ke THABO MBEKI te genyen e ke madan ARISTID te patisipe ladan l te genyen.
Se pou nou sispann plenyen .Pwoje sa a se te kwape pa egzanp FRANSE yo de LAFRIK DE LWES.
Le te gen pwoblem lan KOT DIVWA a; THABO MBEKI te di FRANSE yo kanpe lwe ,bagay ki te fe JACQUES CHIRAC voye pye ;pase THABO MBEKI konnen ke se FRANSE yo ki t ap alimante bagay lan.

Mwen menm mwen di ;ke nou gen pwoblem se vre ;le nou kwape ENPERYALIS tout plim ,tout plimaj ;N ap ka pran men nou.

Nou kapab fe l ;se pa ENPERYALIS ki ap anpeche nou fe l se SOUSOU ENPERYALIS yo ki pi gwo OBSTAK lan!
Antitétanix
Star
Star
Antitétanix

Masculin
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 10:35

En effet, Dieu n'a pas l'habitude de venir sur terre pour régler les questions pratiques qui concernent les hommes entre eux.

C'est là mon problème avec ce pays de malheur qu'on appelle les États-Unis et une Afrique Occidentale livrée aux saccageurs et à leurs complices locaux.

L'Haïtien n'a pas le même statut chez lui que l'Afro-Américain aux États-Unis. Nous sommes maîtres de ce coin de terre en dépit de la culture pèpè que les Américains nous ont imposée et dont les naturalisés ne font plus la promotion comme avant. Ils collent mainteneant le terme pèpè à la culture francophone, ils méprisent l'héritage culturel françophone d'Haïti, ils dénigrent Dany Laferrière sans savoir pourquoi en même temps qu'ils lisent régulièrement les grands auteurs français, qu'ils arborent une immense barbe grise à la Victor Hugo, leur écrivain préféré. Ahhhhhh!

C'est des pleurnichards unidimensionnels qui alimentent les faux débats comme s'ils voulaient entraîner les autres dans un gouffre. La vie est faite de contradictions, et nous sommes non seulement des colonisés mais pire encore, des transplantés. Alors, c'est à nous d'être inventifs, de faire travailler nos têtes comme on dit si bien en créole, de nous servir de tous les outils à notre disposition pour l'avancement de notre nation et notre développement personnel. Qu'on arrête de réécrire l'Histoire en faisant dire des faussetés à nos ancêtres, de mal citer nos contemporains! Dessalines et nos ancêtres se sont battus pour que nous soyons maîtres ici, en Haiti.

Certain compatriote affiche de plus en plus un comportement digne de membre de secte dépeuplé.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 11:23

MOREAU;

Je continue de repeter de cesser de personnaliser les debats.

Qu'est ce que ca a voir si on a lu HUGO qui est un auteur parmi les autres?
On peut le lire comme on lit SAINT SIMON ou bien des auteurs ALLEMANDS comme HEGEL , MARX ou bien ENGELS.
Ou bien un GARCIA MARQUEZ etc,

Moi je n'ai aucune attache aux FRANCAIS et aux auteurs FRANCAIS ;ils sont comme les autres avec leurs defauts et leurs qualites.

Adolescent ,j'avais lu VOLTAIRE mais je ne savais pas que ce type etait un RACISTE de la pire espece qui considerait les NOIRS comme des ANIMAUX.

C'etait comme aux ETATS UNIS ,a la meme epoque ,il y avait HAMILTON ,il y avait aussi JEFFERSON un type d'une grande intellectualite mais aussi un RACISTE de la pire espece.

Parlant des ETATS UNIS ;il faut combattre l'IMPERIALISME AMERICAIN ;il faut aussi combattre l'IMPERIALISME CULTUREL FRANCAIS qui a fait et continue de faire beaucoup de mal au pays.
J'ai lu certains auteurs francais mais j'ai aussi lu MEIN KAMPF de HITLER.
A BAS tous les IMPERIALISMES quels qu'ils soient et L'IMPERIALISME CULTUREL FRANCAIS est l'un d'eux;la FRANCE a moins de moins de possibilite pour etre un IMPERIALISTE ECONOMIQUE ;comme l'autre l'a dit l'IMPERIALISME FRANCAIS continue d'etre dans la tete de nos ELITES et c'est beaucaoup dangereux.

Et puis si je dois choisir entre la FRANCE et l'AFRIQUE ;je choisirai toujours L'AFRIQUE .
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 13:57

Pourquoi l'immense barbe grise ne soit pas a la Darwin.? Depuis quand avons nous cette culture francaise?
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 14:07

Si m ta gen pou m chwasi ant Hugo e Jean price mars map chwasi dernye ya wi. mwen renmen Gary Victor  tou ;mwen renmen Antenor Firmin tou. mern renmen Roger Gaillard tou.mwen renmen Louis Jospeh janvier tou.mezanmi rayi chen di dan l blan gen malfektè e malfektè wi .se pa meriken yo ki ba nou pi gwo kout kouto nan do  a.Mwen  pa di yo pa mechan  non. eske se vre jodya nou ka di nou met lakay nou? si jodya nou okipe se krab a gwos pens yo wi ki lakoz sa. moun sa yo Bissainthe rele aliene yo.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 15:35

Pouki sa yon seri de RANS se noumenm ke sa ou rele ALYENE yo ki kontinye ap fe nou FE yo.

Pouki sa TIMOUN nou yo kontinye ap etidye OTE FRANSE?
Yo ta gen dwa mansyone an pasan de MOUN tankou VOLTAIRE,ROUSSEAU,HUGO elt..lan KOU FRANSE ;pouki sa TIMOUN nou yo ap pedi tan etidye mesye sa yo ;ke ladan yo se yon BANN SIBELGWENN.

Si se FRANSE nou vle anseye pouki sa se pa se pa ROUMAIN,JACQUES STEPHEN ALEXIS elt ke yo fe TIMOUN nou yo li?

Gen yon seri OTE ke ti FRANSE yo pa etidye anko e ke TIMOUN nou yo kontinye ap pedi TAN ak yo.

Nou pa fout bezwen etidye LITERATI FRANSE anko ;se yon PET DE TAN.

Mwen pre ,pou m fe yon DEBA ak nenpot ki moun sou kesyon sa a.
Nou kase KOD ak la FRANS sa gen plis ke 200 ZAN ;li le li TAN pou nou aji ann AYISYEN
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 16:41

pou ki sa se pa moun tankou Antenor Firmin, Price Mars. Gary Victor Roumain, Oswald Durand,Louis Jospeh janvier ,dantes bellegrade Fanon, etidyan ayisyen etidye, Ki ekrivien ki ekri sa ki gen rapor ak ayiti Molière ou byen Price mars? Lè map tande Sixto ou byen map li gary Victor mwen kontan paske se sa ki ap pase   nan peyi ya yap pale. lè map li "la republique exterminatrice ou le grand fauve. maprann anpil bagay.lè map li de l'egalite
des races humaines;lè map li Aliburon ou le portrait d'une elite  se pa radot map li.

mwen fout dakor nou pa beswen etidye literati franseuu ankor ki pa gen oken rapor ak ayiti , se literati ayisyen pou ti ayisyen etidye an kreyol. edikatyon pèpè saa kreye twop alyene ,twop gwo krab a gwos pens ki rayi tet yo ki rayi kilti e lang yo.Vive la revolutyon politik , ekonomik e kiltirel aba tout enperyalism kiltirel. Sak pa kontan anbake.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 17:45

SIBELGWENN toujou ap mande GOUMEN le w ap di yo sa.

Si yo pa konnen an JENERAL ,ti AMERIKEN pa etidye LITERATI ANGLE.Se lan INIVESITE sa ki vle etidye sa.

Pou timoun yo konnen KARAKTE AMERIKEN ;yo fe yo li FAULKNER ,MARK TWAIN elt,ekriven AMERIKEN

Ti MOUN nou yo pa FOUT bezwen etidye LITERATI FRANSE ;nou pa FRANSE.

Non Selman sa pwodwi ALYENASYON ;men jan menm yo reyalize sa an FRANS ;se yon PET de tan.

Sispann,SISPANN fout ;GEN PLIS KE 210 ZAN nou kase KOD ak LA frans!
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 18:29

Ti nèg nou telman rayisab, nous sitelman sabotè, denigrè, mal palan kont prop frè ras nou,  se anko nou kap pale nan tout etni se nwa ki plenyen plis.

Eske nou vreman konprann vye tenten kap soti nan bouch nou.Tout saki diferan nan panse, nan oryantasyon se yon lennemi, se komsi se nou ki pi bon Ayisyen , tout lè zot se mekreyan.

Nou vilipende yo, nou sal yo, nou meprize yo, krim yo se chwa yo,evolisyon yo nan yon mond syantifik, espirityèl, entegrasyon mondyal yo. Se komsi yo dwe rejte tout lot valè,, sivilizasyon rete fije selman nan negritid yo.

Pou amelyore negritid nou, ayisyennete se yon diplis  nan metriz ak byen konprann tout lot sivilizasyon ke lantikite, ke sivilizasyon romenn, afrikenn, fransèz, merikenn. Ti nèg dayiti. an relasyon ak tout anvivonman sayo ki foje, fome, kreye lom ak lafam Ayisyen.

Se prop ti nèg nwa ki pran direksyon  kreze tonb yo,se vye radot leve koken, rann zot responsab selman echèk nou, malchans nou, malè nou.

Se nou ti nèg nwa dAyti ki responsab desant ozanfè sa. Laprèv nou vini lakay yo. Yo bannou tout avantaj, yo bannou tout mwayen, tout poul pou fè de nou yon nouvo sitwayen.

Poutan nan mitan nou se toujou hing hang,si nou te fout kapab se kout pwazon pou eliminen frè ak sè nou. Kè nou durrr , nou fout mechan, se pran tout pou nou. Lakay blan nou twouve ti nèg ki ta toujou renmen se kinan yo apre 20 lane ki pa bay oken rezilta pou fout kontinye, fè soufri pitit peti sa.
Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 19:45

ABA TOUT ENPERYALIS!
ENPERYALIS KILTIREL KONN FE PLIS MAL MENM KE ENPERYALIS EKONOMIK!

CHENN LAN TET KONN PI SERE KE CHENN LAN PYE!
SAN CHENN LAN TET;CHENN LAN PYE PA MENM POSIB!
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 20:34

mezanmi tande Rico ki vle asasinen Aristide kap fè nou leson de byenseans ak patiyotism. Rico jiska prezan wap di Aristide te pile ti moun nan pilon. Si jodya ayiti se sel peyi ki okipe wou ak krab a gwos pens yo responsab.
Antitétanix
Star
Star
Antitétanix

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 20:57

Oh! comme nos grands-mères sont malhonnêtes!

Les livres de Dany Laferrière sont disponibles en Haiti. Et pour indisposer la gente francophobe, je vous fais part que les élèves haïtiens en raffolent et en discutent ouvertement contrairement à ce que pensent les esprits figés.

J'ai des nouvelles pour ceux qui croient que rien n'a été fait pour améliorer la qualité de l'enseignement en Haïti. Les francophobes de mauvaise foi font semblant d'ignorer que le pays manque de ressources à tous les niveaux. Je vous assure que si les écoles avaient les ressources normales nécessaires, Haïti serait moins pauvres. Les Cubains n'ont pas accès à tous les biens de consommation disponibles ailleurs mais seuls les imbéciles les classeraient aujourd'hui comme un peuple pauvre.

Ainsi parle donc l'oncle Roseau le spéculateur. Si je vous ai bien compris, Anténor Firmin, Jacques Stephen Alexis, Jacques Roumain, Jean Price Mars, et même votre idole François Duvalier ont (avaient) le droit d'écrire en français mais vous voudriez l'interdire à Dany Laferrière. Tout le monde n'est pas obligé d'admirer Dany mais c'est ennuyeux de l'envier aussi mortellement.

Si vous le voyiez en train de végéter, vous seriez le premier à le regarder de haut. Cela ne vous suffirait pas de l'ignorer mais vous lui achèteriez un livre sur la rue tout en pensant qu'il n'était qu'un pauvre raté et un paresseux.

Vous êtes beaucoup moins productif que Dany Laferrière qui fait des heureux avec sa poésie. Et le coup qui tue le coucou: Dany a une plus belle maison que vous. Laughing

Je serais étonné non seulement que vous ayez un voisin haïtien en Floride et dans l'affirmatif, que sa maison soit plus belle, plus grande et plus chère que la vôtre.

Certaines personnes croient tout savoir de  Frankétienne à cause de Pèlen TèT. D'autres parvenus croient que le monde a besoin de savoir qu'il préfère Maurice Sixto à X ou à Y. Or les artistes s'en fichent. Just buy, enjoy whatever you like and STFU!
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 22:05

Moreau

Votre procès est injuste. Citez pour l'edification du lectorat une seule phrase ou j'ai crtiqué Danny Laferriere pour sa prose .A chacun son idole  et ses preferences. Si les livres et poesies de Danny Lafferiere sont pour vous des chefs d'oeuvre litteraires ,je ne suis pas du meme avis , d'ailleurs je n'ai pas lu tous ses livres.

Je ne pretends pas non plus avoir les connaissances requises pour juger sa production litteraire.Cela je l'admets. Mon probleme avec ces zentelektyels est leur volonté de perenniser l'imperialisme culturel et de condamner la langue du peuple comme outil de developpement humain et leurs traitrises envers la lutte du peuple.

je ne suis pas un ecrivain et je n'ai pas non plus  l'envie de solliciter une chaire au cenacle des mes anciens bourreaux (lol),Nous pouvons produire dans des activités differentes.Laquelle de mes maisons est moins belle que celle de Danny? ah ah ah ah
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 22:28

Moreau

Votre arrogance et insolence ne m'impressionnent  pas. j'ai rencontré des malpolis, malappris ,malotrus qui sortent toujours de leurs gonds quand ils sont coincés. Votre devouement à l'imperialisme culturel est la consequence de cette education de pacotille qu'on dispense dans nos ecoles.

Mes speculations contribuent au developpement economique des Etats-Unis. peut-etre si vous n'etiez pas si aliené par cette education de pacotille vous comprendriez la valeur  d'une bourse de capitaux comme Le Dow Jones Industrial Average et la Nasdak dans le developpement industriel et economique des Etats-Unis.Vous pourriez aussi prendre votre retraitre a 60 ans sans aucune inquietude monetaire. ah ah ah ah ah,Non mon vieux le Bonheur de votre idole ne touche pas mon Coeur. les titres ne m'impressionnent pas.Je n'ai pas de patrons et je ne flatte aucun boureau pour avoir leurs affections,mes dames.
Antitétanix
Star
Star
Antitétanix

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 22:50

Roseau le gros,

Vous aimez la surenchère, n'est-ce pas? I know you can't help it. So you'll be unhappy to learn that Dany owns houses all over the world: In Canada, in Florida USA, in Haiti, in Japan and in France. Those are the ones I know about. Quelle plume d'or que celle de Dany!

Qui dit mieux?  Laughing
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMar 10 Mar 2015 - 22:58

vous n'avez pa compris le sens de la phrase :le bonheur de votre idole ne touche pas mon Coeur. je suis satisfait de mon sort. On m'offre des proprietes dans plusieurs pays que je pourrais acheter ,cela ne m'interresse pas. je ne veux pas investir dans l'immobilier parce que je ne veux pas avoir des inquietudes ou des conflits avec les locataires. je ne depense meme pas le quart de mes revenus annuels.Tu comprendes.ah ah ah ah Je ne suis pas en competition avec aucun etre humain.

j'avais un chalet dans le Pocono pour fuir l'ete floridien a pensylvania,je l'ai vendu parceque je n'aime plus faire le va et vient entre la Floride et Pensylvsania. The house where we live right now is too big for us. We have to pay a maid to clean it twice a month.I would like to buy a Condo in Havana as soon as possible that's all I need.ah ah ah ah
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMer 11 Mar 2015 - 0:16

Ti jandam bèk sal, plen Malis disip Duvalye konnen koman pou trennen tout konpatriyot kap fè jefo nan labou  . Epwi abil nan taktik jwe viktim, o  non de la ras.
E pwi konnen  koman pou pou pase yo nan rizib. Pandan eloj, voye monte pou reyisit zot, li envite saki rate tren yo, yon biyè san retou nan kaz de depa.

Dernière édition par Rico le Mer 11 Mar 2015 - 0:29, édité 1 fois
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMer 11 Mar 2015 - 0:21

Le chien aboie la caravanne passe. Ki ti ou ye lè wap di Dr Arsitide se yon ti koken.mwen pa deja di w se paske w  iyoran menm de istwa peyi w ki fè konprann paske yon moun te pase nan lame se yon desonè. ou nan peyi etranje depi lontan ou pa evolye..sou devlope.w rete ak menm konpleks kolonise sou devlope se moun ki konn kole 2 mo  franseuu,plajyè selman ki gen valè.jwe viktim devan ki moun.Rico mwen pa di w al fout domi pou ka reve wap touye aristide. mwen pa wont non di m te vote pou Duvlaier an 1957 mwen te gen 16 lane. Leslie mnaigat te vote pou duvlaier tou.Octave Cayard te vote pou duvalier tou.ak anpil lot moun ki pa kanmarad w.Lè m te rekonet li se yon kriminel yon blofè mwen pat rete ap chante Duvlaier papa peyi ya se pou wou vire deyè w jan w vle.Mwen pa moun yon moun mwen se moun yon ideyal.Ti krab mal zorey tankou w pa ka kreye konpleks lakay mwen Rico.mwen pat nan vann bouda m nan otel petyonvil ak w.

Dernière édition par Le gros roseau le Mer 11 Mar 2015 - 0:39, édité 1 fois
Rico
Super Star
Super Star
Rico

Masculin

Feuille de personnage

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMer 11 Mar 2015 - 0:38

Le gros roseau a écrit:
Le chien aboie la caravanne passe. Ki ti ou ye lè wap di Dr Arsitide se yon ti koken.mwen pa deja di w se paske w  iyoran menm de istwa peyi w ki fè konprann paske yon moun te pase nan lame se yon desonè. ou nan peyi etranje depi lontan ou pa evolye..sou devlope.

Se fout menm yon disgras, yon echèk monimantal , se vant de la bèt, bra ame ti makak dirijan makak ki toujou nouri lame tosyonè sa.

O non se moun sot , move avèg ki pa menm inyoran ki vle kwè nan  LAME SA KI KOZE ANPIL DÈY NAN ISTWA PEYI SA.
se sa kom move koken, malisye,komanse nan krim depi 16 zan, nan frode. E sistèm makout lan vale w kom jenn ti jandam pou fouke, arete, entimide, pase jouk a lesfinitif. 
Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  EmptyMer 11 Mar 2015 - 0:50

Ou bet anpil wi konbyen fwa mwen kondane FADH la deja. ou kon konbyen ofisye jandam ki te mouri sou Duvalier. Ou se pi bon ayisyen ke Toussaint, Dessalines, Riche. Guerrier, Pierrot e tout lot Nordis ki te goumen pou ba w endepandans .Ou pi bon moun pase papa Paul Magloire,ou pi bon moun  pase jules Andre  ki te premye anrole  chef lame apre meriken yo kite peyi ya.ou te pi bon moun pase Astrel Roland.pase Demosthenes Calixte ?poum site sa yo selman.idyo ,enbesil al li liv Louis joseph janvier ekri ki rele ;des gouvernements militaires en haiti pou aprann istwa peyi w pi byen.W pa kon GBD nan menm istwa peyi w .Tou sa mwen fè poum wè si w ta konpran ke FADH la se te yon represantatyon de sosyete ayisyenn ou pa ka konprann sa.menm jan te gen militè sanginè te gen sivil sanginè tou ekse gen diferans ant Dr Mengele e militè Nazi yo te pann yo. eske gen diferans ant Duvlaier e Nord Alexis. eske gen diferans ant Vincent e Florville hyppolite;eske gen diferans ant Aderbal lherisson e Madiou. eske gen diferans ant Jose Borges, e saint Ange Bontemps;eske gen diferans ant Cedras e Gerard Latortue idyo.iyoran ti krab mal zorey. Sim rayi Danni e wou ki santiman ou gen pou Aristide? ou pa vle ba Aristide valè pou diplom li dekroche men ou vle pou m pyafe pou yon otodidak  ki ekri kek vye roman.paske franseuu pou yo perpetye imperialism kiltirel aksepte l nan akademi franseu.ki pa fout itil ayiti yon mèd.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis    Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis  Empty

Pou ki sa nan tout etni se nwa ki plenyen plis
Page 1 sur 1