Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.
 
AccueilAccueil  GalerieGalerie  PortailPortail  ÉvènementsÉvènements  PublicationsPublications  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez
 

 L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti

Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
gwotoro
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyJeu 24 Mai 2007 - 20:37

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti, selon une diplomate brésilienne

BRASILIA, 24 mai 2007 (AFP) - Les troupes de l'ONU en Haïti devraient rester quatre ans de plus dans l'île afin d'améliorer les résultats obtenus, a déclaré jeudi à la presse une responsable du ministère des Affaires étrangères du Brésil, pays qui dirige le contingent des casques bleus.

"L'ONU a dû se rendre compte que lors des missions antérieures elle s'était retirée prématurément (d'Haïti). En raison des conditions internes du pays, l'effort doit se poursuivre", a déclaré la directrice de Département d'organismes internationaux du ministère des Affaires étrangères Maria Luiza Ribeiro Viotti au quotidien O Dia.

"Il est encore difficile d'évoquer des délais mais l'ONU nous a fait savoir que le retrait des troupes dans moins de quatre ans serait téméraire", a ajouté la diplomate qui le mois prochain deviendra ambassadrice du Brésil de l'ONU.

Le Brésil commande les troupes de la Mission de stabilisation des Nations unies (Minustah) de quelque 7.000 casques bleus qui ont été déployées en 2004 pour assurer la transition dans l'île après la chute du président Jean-Bertrand Aristide lors d'une rébellion armée.

Le Conseil de sécurité de l'ONU a rénové en février dernier le mandat de la Minustah pour huit mois.

La transition actuelle a permis la tenue d'élections générales en 2006 même si la population reste confrontée à la violence des bandes armées.

Gageons que c'est un minimum!
Revenir en haut Aller en bas
gwotoro
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyLun 28 Mai 2007 - 19:51

Est-ce une reponse de l'international a la volonte de certains - dont un Youri Latortue par exemple, dont les hommes font beaucoup de bruit ces derniers jours aux Gonaives, de voir etre constitue une force de securite parallele a la police rapidement (pour ne pas dire avec precipitation) ?

Recemment, Youri Latortue demandait a l'executif de precipiter le deblocage des fonds en vue de former deja un haut-etat major de la nouvelle armee afin de lui permettre d'etre prete a prendre la releve de la Minustah lors de la fin de la presente mission quelque part en octobre...

De son cote, le diplomate de l'ONU qui s'est exprime dit vouloir aider Haiti a mener a bien plusieurs projets, dont celui de la reforme de la police qui a comme objectif, entre autres, d'arriver a un effectif de 14,000 policiers d'ici 2011.

Personnellement, je suis certain que parmi ces policiers, on pourra facilement constituer, avec un millier d'entre eux une "gendarmerie": surveillance des frontieres, des edifices publics, unite tactique d'intervention rapide, etc., tout en prenant le temps de bien reflechir a une politique de securite globale pour le pays.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 16543
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyLun 28 Mai 2007 - 20:43

Ce n'est pas ça qui intéresse Youri et ceux qui demandent le retour de l'Armée.
Tous ces palabres à propos de l'Armée ne cachent qu'une chose ,ils veulent le retour de cette force afin qu'elle joue le mème role qu'auparavent.
Il faut absolumentque n'importe force publique soit sous le controle d'un pouvoir éxécutif élu.
Comme vous le dites gwotoro,si nous avions besoin d'une force militarisée,appelons la gendarmerie,puisons la des policiers enrolés et il faut surtout qu'elle ne deviendrait pas comme un Etat dans l'Etat comme l'Ancienne Armée ;pour ainsi dire ,il faudrait qu'elle soit sur le controle strict du Pouvoir exécutif!
Revenir en haut Aller en bas
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6037
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyLun 28 Mai 2007 - 21:18

Franchement et honnêtement, je pense que l'ONU devra rester encore six à partir du 1 er janvier 2006 ans. Voici comment je préconise les six ans de la Minustha:

Phase 1(2006-2011)
4 ans pour renforcer et construire de nouvelles institutions haïtiennes démocratiques et organiser les élections législatives de 2010.

Une autre année pour aider à l'organisation des présidentielles.

Une dernière année pour consolider les acquis.


Réduction des effectifs des hommes armés sur le territoire haïtien graduellement. Pour chaque 1000 nouveau policier, on réduira la Minustah de 700 hommes.

A la fin on gardera 1000 militaires de la Minustah jusqu'en 2012. Je pense qu’Haïti pourra voler de ses propres ailes sans aucune crainte de retourner dans l'instabilité politique après 2012.

Phase 2 (2009- 2012)

La création de la gendarmerie Dessalinienne

5000 hommes qui se repartissent comme suit;

1000 seront affectés au Palais national
- Habillés en tenue des gardes de l'époque de Christophe- - bel bagay- parade, etc...Une sorte de garde présidentielle à la manière du général Paul Magloire.

1000 autres au corps de génie qui se diviseront dans les cinq plus grands départements.

2000 seront cantonnés autour des frontières haitiano-dominicaine

1000 resteront aux services divers et prêts à suppléer la police en cas de besoin militaire. Blindés, mer, héliportés, etc...

Voilà, c'est ma suggestion.

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Revenir en haut Aller en bas
https://www.forumhaiti.com
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Nombre de messages : 8250
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 0:45

Franchement et honnètement, je refuse de souscrire à l'idée que mon pays soit incapaqble de se diriger sans la tutelle de facto des forces d'occupation Onusiennes.

Alors que nos ancetres ont donné, au monde entier, l'example de ce que peuvent accomplir des hommes dignes et imbus de leur fierté.

Je ne comprends pas que des compatriotes se sentent comfortables et satisfaits que des soldats étrangers piétinent notre patrimoine et notre dignité de peuple libre ayant conquis notre indépendance par la bravoure et le courage de nos aieux.

Je ne comprends pas que des concitoyens souhaitent que les forces d'occupation demeurent encore dans le pays, au lieu d'exiger leur départ le plus vite possible.

Je refuse de comprendre la logique qui déclare que sans ces forces, il n'y aurait pas de stabilité ou de sécurité.

Ont-elles instauré la stabilité depuis le début de leur occupation?

Ou vivons-nous dans la stabilité, aujourd'hui?

Ce meme résultat peut etre observé dans le domaine de la sécurité.

Il ne s'agit pas d'un plaidoyer pour le retour ou la création d'une force armée quelconque.
La solution à ces problèmes doit etre trouvée par les Haitiens, non par les étrangers.

La république d'Haiti a vécu pendant près de dix ans sans armée et le niveau d'insécurité et d'instabilité de cette période (1996-2004?) n'a jamais atteint celui d'aujourd'hui.

Bon gré, mal gré, jou va jou vien, nou devons choisir notre propre destinée en choisissant les moyens que nous devons appliquer pour résoudre nos problèmes, sans le commandement ou l'assentiment de l'étranger.

Je vous jure que ces bienfaiteurs n'ont aucun sentiment de respect envers Ayiti et les Ayisyens.

Tonnè kraze m, ban m fout peyi m.
Revenir en haut Aller en bas
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 9:26

Genyen yon ansyen General Presidan ki te di yon fwa ayisyen ap fè nasyonalism san nasyon.Mwen pa konnen si li te genyen rezon ou non.Men se yon sel bagay ke mwen konnen san presans Minustah an ayiti nan epok ke li te rantre ya tap genyen anpil san ki tap koule an ayiti.Ti ensekirite ke nou wè la se ta yon ti mes bass li ta ye devan sa ki tap pase ,e fok nou remersye minustah a tou paske nou te ka pran okipatyon net al akole pase nan pren moun ki tap aksepte pou nou desatabilize lot peyi a koz moun ki tap pran kanntè.

Men tankou Marc Bazin te di yon fwa ake ki nou pral fè lame saa ke yon ti anbitye vlè fè moun konprann se yon nesesite enkontounab.Poukisa ansyen sa li rele lame ya te ka okipe de servis polis ,epi PNH la li menm ,an atandan ke peyi ya genyen plis lajan poul okipe de beswen irjan yo pa ka okipe de kontwol fontyè.Se vrèman malonet kote 80% ayisyen ranpli vè ki ap devore yo ,pinez ki anpeche yo domi, 1/2 milyon ti moun pa ka ale lekol pou yon inkonsyan vle fè moun konprann se zam pou nou achte ak ti lajan peyi ya.

nanpren moun ki pa wont ke apre 2 syek endepandans se etranje ki pou vinn mete la pè antre nou. men tou: ant de mal fok yon moun ki genyen tet dwat chwasi sa ki mwens lan.Mande Minustah poul kite peyi ya epi nou tonbe nan yon gè sivil ou byen kite li ede nou reforme enstitutyon nou yo pandan ke nap jete dlo sou boukan di fe ya ki les ki pi pwofitab pou peyi ya?

Mwen map vote pou yo rete anko 4 lane nan peyi ya.pou pemet pasyon yo ,enn yo diminye.An nou ogmante fos polis la tankou Marc di ya chak mil polisye an plis nou mete nou ka mande pou 500 manb Minustha kite peyi ya. men mande yo pou leve djakout yo koulyè ya ka se yon moyen pou moun ki paka genyen elktyon yo pou yo pran pouvwa pa kou deta anko.

Lè pou nou te montre nasyionalism lan nou te kite pasyon ,anbisyon pouvwa gide nou o lye de patriotism ;alo se pou nou pran konsyans de mal ke nou fè peyi ya. paske ti kriz ki te genyen ant Aristide e oposisyon si nou te genyen vrèman enterè peyi ya an konsideratyon nanpren anyen la ki pat ka regle antre nou.


Dernière édition par le Mar 29 Mai 2007 - 9:58, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6037
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 9:56

sasaye

mèsi anpil pou enkourajman'w lan lang kreol. pou nou pale de sijè sa. bam'm di'w ke mwen sonje leu mwen ti moun, manman'm te konn fose mwen bwè huile fwa de mori. mon shè mwen te konn kriye, se maré yo te konn maré 'm pou'm te ka vale luile la.
jodia mwen kap di wou , huile fwa de mouri sayo ede'm anpil lan sante mwen . se rare mwen grippe e sa se konsekans de resilta huile de fwa de mouri yo.

e bien, je pense qu'il faut profiter au maximum la présence de la Minustah pour innover, construire, renforcer et batir notre société sur du ''solide '' pour les 25 prochaines années. C'est pourquoi que je persiste et signe à dire que:Quoi qu'on dise et quoi qu'on fasse la présence de la Minustah est bénéfique pour la stabilité d'Haiti dans une conjoncture politique fragilisée. Il faut le dire, il nous manque encore de la discipline . Nous sommes encore à l'école primaire de la discipline. Il nous reste du chemin à faire...

En terminant, je voudrais vous demander si vous avez lu les propos de Guy Philippe sur l'arrestation de ti Will ?

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Revenir en haut Aller en bas
https://www.forumhaiti.com
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 10:13

ou?
Revenir en haut Aller en bas
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 10:28

San malis gen yon prinsip inivesel ki "le droit des peuples a se disposer d'eux-memes".Gen moun ki nasyonalis jouk nan mwel.Moun ki konsekan ak tet yo.ou gen yon fraz ou di" Men se yon sel bagay ke mwen konnen san presans Minustah an ayiti nan epok ke li te rantre ya tap genyen anpil san ki tap koule an ayiti.Ti ensekirite ke nou wè la se ta yon ti mes bass li ta ye devan sa ki tap pase ,e fok nou remersye minustah a tou paske nou te ka pran okipatyon net al akole pase nan pren moun ki tap aksepte pou nou desatabilize lot peyi a koz moun ki tap pran kanntè.
Ou janm viv nan peyi a kote gran pisans tapfe ti dife boule pou 2 kan goumen?de 2001 a 2004 l'oea fe plis ke yon dizenn vatevyen nan peyi yon fason pou lavalas ak konvejans demokratik te jwen yon antant.Nad marinad.Chak fwea gen yon avanse ki te fet,gen yon lot bagay ki te vinn konplike sitiyasyon politik la ou bien fe demand enposib tankou ANKET SOU TOUT KRIM A KARAKTE POLITIK DE 1995 A 2001.Kiles ki tap soutni opozysyon yon nan jisko boutis yo se te mesye repibliken yo avev Noriega antet.Dikimam yo la.
ki donk se msye sa yo ki te foure peyi nan enpas saa.Paske yo te konn sa yo tap fe trebyen ak konplisite domestik yo gen andedan peyi a.San malis,Marc Henry toutotan twoup okipasyyon yo la.nou pap fe yon pa.Yap toujou ap banou de imanite.Men yo pap janm ede nou atrave yon plan macha pou nou ka soti nan sa nou ye a.Se yon politik rasis.Fok toujou gen Haiti kom epouvantay kom enkapasite neg ki apre 200zan endepandans pa ka dirije tet yo toujou.
Revenir en haut Aller en bas
Sasaye
Super Star
Super Star
Sasaye

Masculin
Nombre de messages : 8250
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 11:38

Piporiko,

Mèsi pou intèvensyon saa.

Mwen pa ta pral kontinye lan yon polemik sou pawol saa paske bagay saa te dwe klè kou dlo kokoye.

Men mwen di sa mwen panse ki fè ke m ap senyen kom Ayisyen.

Ayiti ap toujou rete yon nasyon e li merite pou pitit li gen plis nasyonalism.

Ayiti pa sèl peyi dan le mond ki gen kriz politik e ti kriz pa nou an te dwe regle ant noumenm. E si yon sektè pat vle regle sa ak negosiasyon, alos nou ta kab fè menm jan ak tout lot peyi: mete zam.

Poukisa Ayiti pami peyi ke LONU ap okipe?

Ayiti pa gen gè sivil, poukisa LONU la ak yon fos pou mentyen la pè?

Poukisa LONU pa gen fos an Kolonbi ki gen yon gè sivil ak gwo pwoblèm destabilizasyon?

Poukisa LONU pa al kraze endistri drog la epi fini ak destabilizasyon ke Kolonbi ap fè dan le mond?
Sa ta regle menm pwoblèm drog saa an Ayiti tou.

Poukisa LONU pa gen fos o Gwatemala ki gen yon gè sivil depi plis ke 25 an?

Poukisa yo pat okipe Nikaragwa?

Poukisa yo pat antre Meksico lè te gen konfli Chiapas la?

Sitiyasyon Ayityi a tèt koupe ak sa Venezuela a, poukisa yo pat antre Venezwela al retire Chavez?

Sak fè yo pa janm okipe Kiba?

Map repete, swadizan bienfetè sa yo pa gen oken santiman respè pou Ayiti ak Ayisyen. Si nou vle konprann sa, se erè pa nou.
Revenir en haut Aller en bas
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 12:12

Pipo

Prensip ki di dwa yon peyi poul dispose de tet li ya se yon presip ki dwe respekte vre;men li pa aplikap tou tan sitou a lepok kote la tè vinn tounen yon ti vilaj . ban m pose w yon ti kestyon e reponn mwen ak entelijans e onètete .eske se pa yon tach pou tout limanite pou sa ki pase an Almay nan ane 40 yo kote 6 milyon et imen boukannen ;eske fos alye yo te genyen rezon anvayi lalmay?. eske sa ki pase Rwanda a pa yon zak dendiferans a soufrans imenn ki se yon vyolatyon menm nan kode penal yon peyi;se yon zak ki kondanab si w wè yon moun an danje epi ou pa pote l sekou.

personelman lè mwen te tande Guy Philippe te pral rantre Port-au-Prince ak zam mwen te lanse yon SOS sou opl poum te mande pou yo te pote sekou pou pep ayisyen .Pase mwen te konnen se yon ekatonb li te pral fè nan katye pov yo paske moun yo pa tap aksepte ke li kouri ak Aristide san yo pa reyaji.Fok nou raple nou koz ki fè masak Rwanda se asasina Presidan ki te orijinè de yon etni .Mwen pat mande pou yo te kidnape Aristide non si se sa ki te fet vrèman.Dominiken pa tap aksepte ke ayisyen anvayi lakay yo ki ap kouri pou guy Philippe ;se swa yo te touye yo depi anvan yo rantre ou byen yo te okipe ayiti.Fok nou konnen byen sa nap mande wi.Nanpren dwa san responsabilite ,nou manke sans responsabilite se sak fè jodya nou pran okipatyon saa.

Wi genyen lot peyi ki genyen pwoblem tou men peyi sa yo genyen yon fos ki la ki pli zou mwen kapab rezoud pwoblem yo.An ayiti aktyelman nou pa genyen yon fos ki pou di otan bagay yo rive two lwen.tankou henry namphy te di yon fwa banboch demokrati ya fini.Menm si se yo ki te pou bokou nan dezod ki te ap pase ya.Sa ki pi fout dekourajan se pa premye fwa nou pran imilyatyon sa .Swa disan lèdè yo te dwe konprann pou genyen rezon devan kras fok ou benyen.Pou moun respekte w se pou respekte tet ou dabo.Ou genyen yon peyi ak yon polis de kelke 3000 polisye ki te genyen 300 revolvè, kote yo tap kapab kontwole masak saa?Kote danny Toussaint ki te di 48 è apre depa Aristide li tap mete lod nan peyi ya.Yo fout peyi ya nan yon abim koulyè ya yap pale de nasyonalism.

Wi mwen di anvan ke nou mande pou Minustah leve djakout li fok nou bat pou nou voye dlo sou boukan di fe ya , epi mete yon bon fos Polis kanpe pou li ka reponn a beswen sekirite peyi ya.Apre nou finn fè sa na mande pou fos etranje yo kite peyi ya.


Dernière édition par le Mar 29 Mai 2007 - 12:27, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 12:34

POU TACH NAZI A ,HITLER PAT ENVANTE ANGNEN.LI SE ERITYE YON LONG ISTWA ANTISEMITIS NAN L'OCCIDENT "CHRETIEN ET CIVILISE".GRANN PISANS NAN EPOK LA TE FE ARANJMAN AK LI SUBTILMAN(DALADIER EN FRANCE) ET OUVETMAN(CHAMBERLAIN,GRANDE -BRETAGNE).SE KONTRADIKSYON SYSTEM KAPITALIS LA ANBISYON IYTLE POU ESPAS VITAL POU PEP ALMAN AN KI POUSE TRAJEDI SA A.TI MACHE TWO PITI.PA BLYE TOU LE TRAITE DE VERSAILLES KI TE ENPOZE LALMAGNE POU L TE PEYE ANPIL KOB KOM DEKLANCHE LA GE.LES PUISSANCES VICTORIEUSES AVAIENT SAISI LE BASSIN DE LA RHUR,TRES RICH.METE AK IMILIASYON SA YO.LE MONDE ETAIT MUR POUR LA GUERRE.
EN CE QUI NOUS CONCERNE.NOU KA JERE PWOBLEM NOU.GADE KONBYEN KI MOURI NAN POTOPRENS LE MOUN TAP PRAN LARI CHAK JOU POU TE MANDE DEPA PRESIDENT ARISTIDE?LE GEN KANAVAL KONBYEN MOUN KI MOURI KONSA?
SANMALIS MWEN KONNEN OU PAP DAKO AVEM.MWEN REGRET ENFINIMAN GUY FILIP PAT ANTRE POTOPRENS PASKE SAK TE PARE POU LI,LI TAP WE MANMAN PARET AK YON KOSTIM TOL SOU LI.PASKE BAGAY YO PA TAP DOUS.SE POU ETRANJE KITE NOU GOUMEN ANTRE NOU,OLYE LAP FE TI DIFE BOULE.GWOUP KI GNEGNEN OU BYEN SI PA GEN NI VAINQUER ,NI VAINCUS YAP RANJE KO YO POU YO DIRIJE PEYI YO.KITE NOU FE YON "HUIS-CLOS ENTRE NOUS".
PARFOIS LA GUERRE CIVILE EST THEURAPEUTIQUE.VOYEZ L'EXEMPLE DU RWANDA,DU GUATEMALA,LA DOMINICANIE,LE LIBAN,L'ESPAGNE,LE PORTUGAL,L'ALGERIE,LES ETATS UNIS ECT....MAP REDI ANKO.FOK BLAN YO ALE POU PEYI A GEN YON CHANS.SINON,NOU VANN NAN ZOBOP.
Revenir en haut Aller en bas
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6037
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 12:37

Jan malis tedi li ya , an colombie gouvernement ka janpe en face les mecenè. Men ayiti kisa nou ka fe devan la force de frappe de Guy Philippe. EN Colombie, les écoles, les bureaux et les affaires marchent sans arrêt même quand il y a des mercenaires. Comparativementà Haiti ou tout s'arrêtait quand Guy Phillipe et son armée occupaient les régions d'Haiti. tout moun tap tann pou wé kisa ki bral passé. Pendant un mois tout bagay femen.

Oui je veux être nationaliste quand j'aurai les moyens de faire fonctionner mon pays sans l'AIDE des autres. Quand nous pourrons balancer le budget de l'état haitien. Quand nous pourrons augmenter nos recettes fiscales sans attendre 65% de l'aide étrangère pour completer et rediger le budget de l'état. Je veux devenir un vrai nationaliste quand nous aurons des institutions qui defendront le palais national, la primature, la justice, les frontieres,etc. Je serai le premier nationaliste haitien quand nous aurons cette discipline dont Haiti a besoin pour aller jouer dans la cour des grands. Voilà!

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Revenir en haut Aller en bas
https://www.forumhaiti.com
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6037
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 12:46

Citation :
MWEN REGRET ENFINIMAN GUY FILIP PAT ANTRE POTOPRENS PASKE SAK TE PARE POU LI,LI TAP WE MANMAN PARET AK YON KOSTIM TOL SOU LI.PASKE BAGAY YO PA TAP DOUS

Je pense que c'était une mauvaise stratégie du gouvernement Aristide d'attendre l'arrivée de Guy Phillippe à PAP pour l'attaquer. Franchement pour un psychologue comme le docteur, il aurait pu faire mieux pour contrer l'avancée de Guy. Il avait bien preté serment en disant: je jure de faire respecter le territoire haitien... et le jeune commandant te betise ak territwa dayiti an pendan 2 semaines. ki bagay sa

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Revenir en haut Aller en bas
https://www.forumhaiti.com
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 12:55

Pou genyen gè sivil fok fos yo plis zou mwen egal ,men lè genyen yonn ki genyen lajan ak gwo zam epi lot la se fistibal li genyen se pa yon gè sivil ou pral genyen men se yon masak.Konnnen sa wap mande ti gason paske ou ka jwen li wi.
Revenir en haut Aller en bas
Marc-Henry
Administrateur
Marc-Henry

Masculin
Nombre de messages : 6037
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 13:09

men bon bet san malis ap mete sou nou jodia. se vre yo paka palé konsa . kouman fe Guy Philippe tap promene dans le nord , le nord est et au centre du pays san coeur li pap sote. Mon ami Pipo paka dim mwen kouniea ke si Guy te rantré li tap joinn ak zo grande li. tout sa se blof tandé pitit. si gouveneman lavalas te kapab bat Guy li tap fe li avan tandé.

Je repète, la Minustah a aidé et aidera encore à calmer certains pompons en Haiti. Il faut prendre la chance qui passe pour renforcer les institutions de l'état. Comme dirait un leader popilè jadis...

Fok nou bwè luile sa , medecine sa pou nou ka gen gervrine, vitamine la institution deta dayiti yo.

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Revenir en haut Aller en bas
https://www.forumhaiti.com
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 17:58

Li pat tande nan ki otel Guy Philippe te reside nan O kap se te nan otel Mon Joli.se pa nenpot moun ki ka desann nan otel saa .Mwen kwè ke yon moun pa ka rete o Zeta Zuni epi wap mande pou genyen gè sivil an ayiti si w te andedan peyi ya kote ou ka pase nan machinn enfernal la; la mwen ta kwè ke se vre ou anvi goumen tout bon.(lol)mwen kwè li iresponsab pou yon moun vle voye pitit pep la al mouri epi wap tann pou vinn rantre vinn jwi.

Si se vre fok nou goumen pou bagay yo chanje fok nou prepare nou byen ,prepare pep la anvan tankou Vietnamyen yo te fè kont franse ak ameriken yo.Se pa ak woch moun goumen anko.E fok nou pran ekzanp sou ti mesye ki te mouri nan grand'Anse yo.Mwen pa kwè ke nan eta ayiti ye la koulyè ya nou beswen goumen pou nou shanje kondityon pep la. se nou ki majorite depi nou ini nou nanpren moun ki ka ban nou kout boul anko. Se pou nou mete moun an chaj peyi ya ki genyen bon plan pou ba pep la servis ak byen ke li beswen.Nap siveye tout ti anbitye ki anvi fe yon kout volè pou yo pa destabilize peyi ya.Se pou nou pwofite 5 lane Preval la pou nou organize nou byen.Fok nou reforme koalityon kite ba nou viktwa nan elektyopn yo.Wi ansanb ansanb nou se la fos.nap charye tout fatra,ki pa konn wont .Se L'Union fait la force.Fok nou rekonet ke nou tout paka Presidan e se pa selman yon Presidan ki ka fè nou ede peyi ya. Mwen si m te jenn gason toujou e ke mwen te ka tounen an ayiti mwen wè anpil bagay ke mwen te ka fè pou peyi ya san ke mwen pat foure kom nan politik.Se pa plitisyen ki fè devlopman peyi ,se entreprenè, biznissman ak biznisswomen.Zafè kwè genyen yon Tonton Noel ki pral vinn pote kado pou nou sa se bagay pou fè ti moun dodo.Mete tet nou ansanb pou nou bati yon plan pou nou devlope peyi nou ,pa gaspiye ti ressous nou yo ap peye gwo manjè initil ,envesti lajan nou nan agrikilti ,nan tourisme,mete bon plan familyal nan peyi pou redwi kantite moun nan peyi ya ,ti mache ya two piti pou l nouri tout moun sa yo, mete disiplinn nan vi nou. fanm yo fermen janb nou ;si yon nonm pa genyen yon anplwa pou li ka oikipe nou ak pitit nou dil al fè Die sel me vwa toujou anvan li pran fanm (lol) paske lanmou pa ale nan mashe.Se esklav yo pral fè nou tounnen.Nou genyen pou nou travay ,okipe ti moun ,okipe kay epi fok nou satisfè master anko.(lol)
Revenir en haut Aller en bas
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMar 29 Mai 2007 - 18:19

Se paske patwon guy filip yo te konnen sak tap pare pou li ,ki fe yo kouri pran Titid.Le bagay yo fini ,koumandan te di li pat gen san moun ak li.Sa map di nou an se bagay mwen veku.Apre mekredi lesand,peyi a te bloke.Potoprens se te yon vil mot lite ye.Bagay la te telman angwasan ke mari lisi bonom radio vizyon de 2000 tonbe krye sou radyo a pou mande yon antant paske li di se tout moun ki tap pedi sitou moun ki posede yo.
Se pa bann ak yon paket yo tap kite peyi .Yo te plis mouri le avyon pat vole.Se te yon pe palpab wi san malis a k Marc Henry.Evidaman ,li fasil jodia pou we prezidan Aristide pat yon stratej,li pat gen sikoloji elatrye.Se pou blan yo te dwe kite dekan yo fet.Ce serait le plus beau,le plus merveilleux spectacle qu'il m'aurait ete donne de vivre.Ce serait quelque chose de Brecht,d'Artaud et un soupcon de kafka.Hutu et Tutsi seraient un conte pour les idiots a cote de qui attendaient les GNbistes.
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4689
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 1:45

Mwen, se sak fè ti nèg rayi'm, paske m'ap di bagay-lan jan li ye-a. Mwen refize pase sou kote : "Aristide pat ka repouse Guy paske li pa't genyen pèp-lan avè'l". Mezanmi ki zam pou ti ponyen rebèl sa yo ta genyen pou yo ta pase nan mitan 8 milyon Ayisyen alèz konsa ?

Ti nèg pat konnen kote yo te pran, yo ta sezi wè se CAT Team, SWAT, CIMO ak USGPN ki tap premye vide katouch nan tchouwa yo. Y'ap reve je klè drunken pandan ke yo te deja antoure san yo pa konnen. Atò konsa, zo anpil nan yo pa tap bon pou fè bouton. Si yo pat genyen engra-titid lakay yo, fòk se "mèsi papa le Blan" pou yo ta chante, ki sove po yo.
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 16543
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 7:19

piporiko a écrit:
Se paske patwon guy filip yo te konnen sak tap pare pou li ,ki fe yo kouri pran Titid.Le bagay yo fini ,koumandan te di li pat gen san moun ak li.Sa map di nou an se bagay mwen veku.Apre mekredi lesand,peyi a te bloke.Potoprens se te yon vil mot lite ye.Bagay la te telman angwasan ke mari lisi bonom radio vizyon de 2000 tonbe krye sou radyo a pou mande yon antant paske li di se tout moun ki tap pedi sitou moun ki posede yo.
Se pa bann ak yon paket yo tap kite peyi .Yo te plis mouri le avyon pat vole.Se te yon pe palpab wi san malis a k Marc Henry.Evidaman ,li fasil jodia pou we prezidan Aristide pat yon stratej,li pat gen sikoloji elatrye.Se pou blan yo te dwe kite dekan yo fet.Ce serait le plus beau,le plus merveilleux spectacle qu'il m'aurait ete donne de vivre.Ce serait quelque chose de Brecht,d'Artaud et un soupcon de kafka.Hutu et Tutsi seraient un conte pour les idiots a cote de qui attendaient les GNbistes.

Wi Riko,

Thunder ap kontinye divage,misye kontinye ap pale de Guy Philippe.
PHILIPPE AK ASOSYE L YO ,PA T AP KA RANTRE POTOPRENS.
Yo tout t ap aneyanti.
Gade tout tan mesye LONI yo pran ,anvan yo "pasifye" Pòtoprens.

Nèg kou Thunder jèn ,yo pa konn listwa .
Lè Lame dayiti an 1957 te arete FIGNOLE e pèp Bèlè ak Mònatif ap reklame prezidan yo ,se yon semèn lame Dayiti te fè ap mitraye katye sa yo.
John Beauvoir ak yon lèt ofisye lame ,te konn ale nan Ri Montalè ak Monsenyè Giyou;yo enstale mitrayèz ak trepye pou yo tire sou pèp Belè an.Malgre sa yo pa t vle bay legen.

diferans lan fwa sa a ,pèp lan te ame e yo te pi politize ke pèp 57 lan.
Mwenmenm mwen di l klèman,si se pa t entèvansyon LONI an, preske tout moun ki te patisipe nan mouvman GNB an,t ap 6 pye sou tè.

SA PA GEN DOUT LADAN e lè sa a ,yo t ap blije rele Aristide pou sove po sa k rete yo.
Revenir en haut Aller en bas
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star
Rodlam Sans Malice

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 8:01

Bon, mwen pat la mwen pa konnen si se Pipo ou byen si se Thunder ki nan manti.Se yon sel bagay mwen ka di ke Aristide pat nan plas li.ke se vre si Guy Philippe te rantre Port-au-prince se sak te pase o Rwanda ki tap pase nanpren moun ki konnen ki konsekans sa ta ka genyen pou peyi ya.Se pousa mwen te mande sekou pou pep la.Men si nap analyze evenman yo san pasyon pou mwen li pa sanble ke Aristide te ap ka rete Guy Philippe.;li pat organize pep la pou sa. se pa bay de twa moun fisi ki di ou ka defan yon gouvenman non.Fok ou kreye yon fos ki byen motive politikman .sak fè Francois Duvalier te ka repouse Pasket ak Perpignan paske li te genyen moun solid ak li.Fok Aristide te konprann yon sel dwet pa manje gonbo an ayiti.Li te manke moun solid ak li.Paske kom mwen dil deja moun ki genyen kran pase Guy Philippe Dok la manje yo ,yo ta di Guy fè yon bagay konsa sou francois Duvalier li ta vire lang li nan bouch li set fwa anvan poul ta di non ;paske li pa tap rete fanmi anko.se pa ke maporuve sak te fet Jeremi yan non paske 13 jenn gason sa yo te genyen rezon vre fè sa yo te fè, men jiska presan mqwen panko wè prev ki jistifye aktyon guy Philippe. la .


Thinder ou pa beswn di ou pa konnen ki sa Aristide ban m bwè se senserman mwen di li ;mwen pa konnen si se paske mwen pat nan peyi ya pou m wè sa ki tap pase ,men an verite pou mwen sak pase an fevriye 2004 pat beswen pase paske o lye li fè peyi avanse se pi mal li fè peyi ya.
Revenir en haut Aller en bas
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 49
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 10:05

Pawol sajes ,san Malis.Men map rediw anko:si guy filip te rantre peyi a tap boule.Port-au-prince
serait la mere de cette bataille.J'etais la Sanmalis.Je n'invente rien.Pourkoi a-t-on ejecte le president Aristide ,si les grandes puissances savaient que le koumandan pourrait terminer le boulot dans un extreme prejudice.Les blancs ont vire Titid pour les besoin de la cause,ils ont cree cette propagande en gonflant le role de Guy filip.Pourkoi ce dernier a-t-il recueilli 1% lors de la presidentielle?
Revenir en haut Aller en bas
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 16543
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 10:27

Bagay lan klè,san yon moun pa t bezwen sou plas.
Lè Filip ta eseye rantre Pòtoprens ,yo t ap ini kont li ,paske yo pa ta ka konn kisa li t ap pote,e depi yo ta wè ki fòs misye genyen ,yo t ap anglouti l.

Yon lòt evidans se pwoblèm mesye Loni ak gwo zam ,tank ke li posede ,te genyen pou l te fè mesye yo bat ba.
Alòs?
Pa gen moun ki ta swete bagay ki te anonse yo rive ,men se pou nèg yo reyalize, yo pa ka kontinye ap espere ke fòs yo konprann yo genyen ap ranpòte l;paske "rapò de fòs" ke yon nèg toujou renmen pale sou sit sa a,pa an favè yo ankò.
Mwen mentni sa m te di an ;si pa t gen entèvansyon etranje,pi fò koudetayis yo t ap pèdi la vi yo!
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4689
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 11:18

Non Sans Malice,

Mwen pa konsidere w kòm yon ekstremis, ak Titidis m'ap pale yo, yo konnen. Kòm wou di se san pasyon ke w'ap pale, mwen pral wè sa. Paske lavalas se pat volonte yo pat genyen pou konbat rebèl yo, se enkapasite yo ak mank de sipò popilè ki pa't pèmèt yo genyen batay la. An nou kade fè yo :

_ An Octobre 2003, lè "lame kanibal" fenk vire zam lavalas kont lavalas, mesye yo te mete yon pinga pou la polis nan zòn nan, tout polisye kraze rak. Aristide voye ranfò pou al fè yon kontratak, li lanse kontratak sa-a ak elikoptè, batiman gad kòt ak kamyon chaje polisye. nan 3 zè de tan konsa li arive pouse "lame kanibal", genyen anviwon 7 inosan ki tonbe jou sa-a pami yo timoun anba zaj. Lavalas reprann vil la. se nan moman sa-a ke Yvon Neptune te deklare :"se yon pakèt ti vagabon ki t'ap fè ajitasyon". Men yo pa't vle rete nan vil la pou yo pa manje yo, yo tout kouri tounen Pòtoprens. Lè sa-a Guy pa't ko nan batay.

_ Nan dat 1er janvye 2004, Aristide ale Gonayiv nan elikoptè, pou al fete 200 zan lendepandans, lè li rive li pa fouti rete pou fè seremoni, li fè yon diskou tou zwit, li kouri chape poul li. Paske se anba katouch ke ni li, ni Mbeki kouri. Guy poko nan batay toujou.

_ Nan dat 5 fevriye 2004, rebèl yo pran ofisyèlman Gonayiv, kote pa genyen yon moun ki reprezante pouvwa defakto lavalas la nan vil la.

_ Nan dat 7 fevriye 2004, Aristide deside lanse yon kontratak ankò. Men fwa sa yo te pare pou li. yo tèlman kouri menm tan yo pa jwenn pou ranmase kadav polisye ki konprann yo se militè.








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_7_pro_7

An anti Aristide rebel shoots at the corpse of a police officer in Gonaives, some 100 kilometers (62 miles) north of Port-au-Prince, Saturday, Feb. 7, 2004. Police clashed Saturday with rebels who have occupied this city for two days, and the insurgents promised to keep fighting until Haiti's embattled president steps down. (AP Photo/Rodrigo Abd)












L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_7_pro_8


A rebel beats on the corpse of a police officer in Gonaives, Haiti, some 100 kilometers (62 miles) north of Port-au-Prince, Saturday, Feb. 7, 2004. Police clashed with rebels who have occupied this city for two days, and the insurgents promised to keep fighting until Haiti's embattled president steps down. (AP Photo/Rodrigo Abd)








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_7_pro_9

A police officer lies dead after exchanging fire with armed rebels in Gonaives, Haiti, some 100 kilometers (62 miles) north of Port-au-Prince, Saturday, Feb. 7, 2004. Police fought gunbattles with armed rebels Saturday as officers sought to retake Haiti's fourth-largest city from a loosely organized group of militants staging a revolt against President Jean-Bertrand Aristide. (AP Photo/Rodrigo Abd)








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_7_pro_10

Armed rebels take position in Gonaives, Haiti, some 100 kilometers (62 miles) north of Port-au-Prince, Saturday, Feb. 7, 2004. Rebels with the Gonaives Resistance Front took the city of 200,000 people Thursday after a five-hour gunbattle with police. At least seven people were killed and 20 wounded. (AP Photo/Rodrigo Abd)








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_7_pro_11

Men and boys turn over a Haitian police vehicle officers abandoned as they tried to flee Gonaives, Haiti, when they were attacked by armed rebels while trying to re-take control of the town on February 7, 2004. Photo Reuters


_ Apre sa Lavalas al eseye pase nan do rebèl yo pou yo ka reprann Okap, lè yo rive jan yo wè nich gèp lan, yo oblije foure ke yo anba vant yo.

_ Nan dat 11 fevriye konsa, yo kouri monte nan Senmak san ke mèt ke yo poko rive nan vil sa-a. Yo masakre tout yon katye. Se sou bannann mi yo genyen fòs.








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_11_pro_30

An anti Aristide activist lies dead on the side of a mountain in Saint Marc, Haiti, 90 km north Port-au-Prince, Wednesday, Feb. 11, 2004, after being shot in the back according to witnesses. Witnesses said that pro Aristide supporters burned houses and cars in this rebel-held neighborhood. (AP Photo/Rodrigo Abd)








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Feb_11_pro_31


An anti Aristide activist lies dead on the side of a mountain in Saint Marc, Haiti, 90 km north Port-au-Prince, Wednesday, Feb. 11, 2004, after being shot in the back according to witnesses. Witnesses said that pro Aristide supporters burned houses and cars in this rebel-held neighborhood. (AP Photo/Rodrigo Abd)


Zafè ti nèg ap di se tann yo t'ap tann yo Pòtoprens lan se rans, se kapab yo pat kabab ki fè yo pat repouse rebèl yo.


En hen ! nou dwe te konprann se te etidyan, nou t'ap vinn monte
Revenir en haut Aller en bas
Thunder
Super Star
Super Star
Thunder

Masculin
Nombre de messages : 4689
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti EmptyMer 30 Mai 2007 - 20:08

Y'ap di ke se blan yo ki fè yo pa't fè sesi ou sela...pa vre ? ... se tankou lè yon ti pòlka ap di : sa ki fè li pa kase djòl Golyat se paske yo te kenbe'l pou'l pa goumen (lol). Y'ap di lage yo pou yo goumen pandan y'ap rale bouda yo dèyè (lol).

Men Guy k'ap pwomennen nan Pòtoprens nan dat 7 mas 2004












L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_6








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_2_free_2

Supporters greet rebel leader Louis-Jodel Chamblain upon his arrival in Port-au-Prince, Haiti, Monday, March 1, 2004. Chamblain, a convicted killer and accused death squad leader, says he has no plans of fading into the shadows. (AP Photo/Pablo Aneli)






L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_2_free_9


Surrounded by supporters, rebels drive through the streets of Port-au-Prince, Haiti during a demostration, Tuesday, March 2, 2004. (AP Photo/Walter Astrada)





L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_2_free_13

Rebel leader Guy Philippe center smiles during a demonstration in Port-au-Prince, Haiti Tuesday, March 2, 2004. (AP Photo/Ricardo Mazalan)
Bon... si blan yo te anpeche nou touye tout rebèl sa yo, ki ta'p pwomennen fè parad nan tout lakou Pòtoprens apre ke Ti poul kayèt lan kouri san kilòt (lol). Kòman yo fè pa't anpeche nou touye moun ki t'ap selebre depa "punk a$$" la, e mande pou yo jije'l Question Question Question





L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_16





Thousands of opponents of former President Jean-Bertrand Aristide march through the streets of Port-au-Prince, Haiti Sunday, March 7, 2004. (AP Photo/PabloAneli)





L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_50

Opponents of ousted President Jean-Bertrand Aristide run away from shooting in Port-au-Prince, Haiti Sunday, March 7, 2004. Gunshots erupted Sunday at a protest to demand that ousted Haitian President Jean-Bertrand Aristide be tried for corruption and fomenting violence. At least four demonstrators and a foreign journalist were killed. (AP Photo/Ricardo Mazalan)







L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_44

Opponents of ousted President Jean-Bertrand Aristide run away from shooting in Port-au-Prince, Haiti Sunday, March 7, 2004. Gunshots erupted Sunday at a protest to demand that ousted Haitian President Jean-Bertrand Aristide be tried for corruption and fomenting violence. At least four demonstrators and a foreign journalist were killed. (AP Photo/Dario Lopez Mills)






L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_24


Demonstrators ask US Marines for help to take care of a demonstrator that was shot dead during a march to demand that ousted President Jean-Bertrand Aristide be tried for corruption and killings in front of the presidential palace in Port-au-Prince, Haiti, Sunday, March 7, 2004. As crowds gathered in front of the presidential National Palace, witnesses said they saw pro-Aristide militants open fire.(AP Photo/Ricardo Mazalan)












L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_40

A man aids a wounded demonstrator that was shot in front of the presidential palace in Port-au-Prince, Haiti, Sunday, March 7, 2004 during a march to demand that ousted President Jean-Bertrand Aristide be tried for corruption. As crowds gathered in front of the presidential National Palace, witnesses said they saw pro-Aristide militants open fire. (AP Photo/Ricardo Mazalan)













L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Ortega_tv_1

Workers at the Canapevert Hospital in Port-au-Prince, Haiti, carry the body of Spanish carrespondent Ricardo Ortega of Antena 3 of Spain after he was shot to death by ousted Haitian dictator Jean-Bertrand Aristide, who armed, trained and financed the terrorists to help him perpetuate the dictatorship of the proletariat.. (Reuters/Daniel Morel)








L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Ortega_tv_2


The bodies of three other people, including Spanish correspondent Ricardo Ortega, for Antena 3 of Spain, lie in a makeshift morgue in the Canapevert Hospital in Port-au-Prince, Haiti, Sunday, March 7, 2004. (Reuters/Daniel Morel)





L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_43

A man asks US Marines to intervene during a shooting that erupted during a march in Port-au-Prince, Haiti Sunday, March 7, 2004. As crowds marched to demand that ousted President Jean-Bertrand Aristide be tried for corruption pro-Aristide militants open fire, killing at least three people. (AP Photo/Walter Astrada)





L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti March_8_free_47

A man lies dying in the floor of a local hospital after he was shot by snipers who fired upon a group of anti-Aristide demonstrators. At least six people were killed, including a journalist, and 26 more were wounded when gunmen opened fire on an opposition rally near the presidential palace in Haiti's capital, medical sources and witnesses said.(AFP/Thony Belizaire)


BANN LACH !!!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty
MessageSujet: Re: L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti   L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
L'ONU devrait rester 4 ans de plus en Haïti
Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Haiti :: Espace Haïti-
Sauter vers: